Pagina 6 van 12 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 284 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    starship troopers (die werdt toch afgekraakt??)
    smart boms now bush

  2. #127

    Standaard

    Mijn favoriete 'foute' films zijn Godzilla, Deep Impact en Always. Vooral de eerste is enorm gekraakt door de recensenten maar ik vindt het een heel vermakelijke spectakelfilm. Zelfs beter dan de meeste films in dit genre.

    Richard

  3. #128

    Standaard

    Ja, een foute film....wat is dat? Zolang je hem zelf om wat voor een reden dan ook leuk vindt, is daar niets mis mee. Daar is film natuurlijk voor bedoeld. Ik ben nog steeds, ondanks ze zo'n honderd keer in mijn jeugd gezien te hebben, wel weg van de Rocky en Rambo films....jeugd sentiment. Ik wacht dan ook met smart op de Rambo S.E. trilogy box die gaat komen deze zomer....

    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  4. #129

    Standaard Mijn fave's

    Dit zijn enkele fave's van mij:

    Last Action Hero
    Godzilla
    Independence Day
    Deep Rising
    Groet,

    Ryaco Hendriks.

  5. #130

    Standaard

    Hoort Independence Day dan ook bij de foute films?? Ik vond hem erg gaaf...heb hem dan ook 2 keer in de bioscoop gezien
    Panic, chaos & disorder...my work here is done!

  6. #131

    Standaard

    Maarten van Krimpen: Ik vind unbreakeble z'n klotefilm
    Nou echt dit vind ik dus een van de beste films van 2001, ja ieder z'n film smaak.

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Felix the Cat
    Hoort Independence Day dan ook bij de foute films??
    *LOL*
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  8. #133

    Standaard

    Ik moet dan denken aan films met Jean Claude van Damme. En films zoals Rocky en Rambo. Deze films zou ik niet op dvd aanschaffen maar vind ze wel leuk om weer eens op tv te zien. En ze komen zn beetje elk jaar weer een keer langs op tv hehe...
    Four-Star Trader (236)

  9. #134

    Standaard

    Bij mij zijn dat Reign of Fire en Hulk

  10. #135

    Standaard

    Waar zal ik eens beginnen??
    Deep rising
    Showdown in Little Tokyo
    Knock off
    beide Scooby Doo's
    mocht ik weer op een paar komen dan horen julie het wel!!!
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  11. #136
    P@rick
    Guest

    Standaard

    Ik heb m'n DVD's een gechecked en zag dat uit mijn collectie Red Sonja toch wel erugh weinig puntjes krijgt op IMDB (4,2), maar ik vindt 'm toch uiterst vermakelijk

  12. #137
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Fast and the Furious.

    Lekker om ff te knallen! Kheb ook de superbit versie gekocht met DTS track. Lekker eventjes vol open draaien en lekker die straatrace bekijken! Heerlijk.

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Ik moet dan denken aan films met Jean Claude van Damme. En films zoals Rocky en Rambo. Deze films zou ik niet op dvd aanschaffen maar vind ze wel leuk om weer eens op tv te zien. En ze komen zn beetje elk jaar weer een keer langs op tv hehe...
    Wat betreft rambo sluit ik me bij je aan... toch wel een vermakelijke film..
    mocht je hem ooit eens op dvd willen zien... :wink:
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  14. #139

    Standaard

    Checkte zonet even The Wiz ( met o.a.Diana Ross, Michael Jackson, Richard Pryor) van Motown op IMDB en zag dat het genormeerd wordt met een 4.6. Ik vind dit dus een superleuke film, leuke nummers en mijn vroegere jeugdidool Michael Jackson in de rol van vogelverschrikker, wat die jammer genoeg in real life ook geworden is...

    Verder vind ik Rocky 1 en 2 goede films. Ik vind dat Stallone de rol goed vervuld en ontroert, wat-ie niet bij me teweeg brengt in zijn andere films. Die scènes als hij zich voorbereid op een belangrijk gevecht (joggen, push-ups,etc) en dan dat weergaloze Rockythema daarbij met al die blazers, top.Jammer dat het zo'n over-the-top geslagen reeks geworden is. Vergelijk 4 maar eens met 1 en 2

  15. #140

  16. #141
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Dude where's my car?

    heb me echt kramp in mijn buik gelachen van deze film

  17. #142

    Standaard

    waterworld gewoon leuk om te zien. destijds duurste flop ooit!
    Impressive MOST Impressive!

  18. #143

    Standaard

    Hudson Hawk.
    Overal genadeloos afgekraakt. Een film met belachelijke momenten, maar ik vind 'm toch wel leuk om te zien. :P
    Zelfde geldt eigenlijk voor Wild Wild West en Maverick.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #144

    Standaard

    Judge Dredd 8)

    Of komt het doordat ik robot verslaafd ben
    You are free to do as we tell you!

  20. #145

    Standaard

    Kevin & Perry Go Large.. te stom voor woorden eigenlijk, maar wel erg leuk om een x te zien

  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rmelkert
    Judge Dredd 8)

    Of komt het doordat ik robot verslaafd ben
    Of je bent aan iets anders verslaafd......... :wink:
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  22. #147

    Standaard

    De meesten vinden Dawn of the Dead 1978 zo fout. Ik vind die gewoonweg echt goed.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  23. #148

    Standaard

    Base Moi...
    Lekker geil en goor...

  24. #149

    Standaard

    idd Dawn of the Dead .. pr8ige film! wat ik van vriend begreep is de remake minder leuk...

    ook Waterworld vind ik zooooo gaaf.. ze zeggen dat het dikke flop is .. was het ook in de bios maar als "tvfilm" volgen smij heel veel succes

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    De meesten vinden Dawn of the Dead 1978 zo fout. Ik vind die gewoonweg echt goed.
    Nou, nou, nou, met een 7.7 op imdb, een gemiddelde van een 8.9 op Rotten Tomatoes en bijzonder lovende uitspraken van prominente critici (bv. Roger Ebert: 'Dawn of the Dead is one of the best horror films ever made -- and, as an inescapable result, one of the most horrifying.'), lijkt het me niet dat de meeste mensen deze film bout vinden. Geniale film, de remake vond ik trouwens ook wel de moeite waard.

Pagina 6 van 12 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •