Pagina 30 van 49 EersteEerste ... 2026272829303132333440 ... LaatsteLaatste
De resultaten 726 tot 750 van 1223 worden weergegeven.
  1. #726

    Standaard

    Gisteren naar Freddy vs Jason geweest. Was weer een bloederig avondje.
    <> Safetrader!! en MegaStarTrader<>

    De misdaad is al georganiseerd, nu de politie nog :P

  2. #727

    Standaard

    american wedding gister...
    mwah... wel geinig.

  3. #728

  4. #729

    Standaard

    Vorige week dinsdag (en omdat ik geen zin heb het allemaal over te typen, hier een snelle copy & steal job) :

    Jour de fête
    Tati's eerste lange speelfilm over een postbode die de efficiency van de Amerikaanse posterijen probeert te evenaren, werd meteen een klassieker. Niet alleen door de visuele grappen maar ook door de melancholische tekening van het dorpsleven in 'la France profonde'. In 1987 vond Tati's dochter Sophie Tatischeff de originele kleurenkopie terug en nam met filmrestaurator François Ede de restauratie ter hand die in 1995 werd voltooid.
    Regie: Jacques Tati, Frankrijk, 1949, 76 minuten, Frans gesproken, Nederlands ondertiteld.

    Vooraf: Soigne ton gauche (1936, René Clément, 14 min.), korte film uit het begin van Tati's carrière, waarin een aantal van zijn karakteristieke 'impressions sportives' worden opgevoerd: Tati is te zien als bokser; een andere acteur treedt op als sukkelige postbode.

  5. #730

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Tilburgs
    Vorige week dinsdag (en omdat ik geen zin heb het allemaal over te typen, hier een snelle copy & steal job) :

    Jour de fête
    Tati's eerste lange speelfilm over een postbode die de efficiency van de Amerikaanse posterijen probeert te evenaren, werd meteen een klassieker. Niet alleen door de visuele grappen maar ook door de melancholische tekening van het dorpsleven in 'la France profonde'. In 1987 vond Tati's dochter Sophie Tatischeff de originele kleurenkopie terug en nam met filmrestaurator François Ede de restauratie ter hand die in 1995 werd voltooid.
    Regie: Jacques Tati, Frankrijk, 1949, 76 minuten, Frans gesproken, Nederlands ondertiteld.

    Vooraf: Soigne ton gauche (1936, René Clément, 14 min.), korte film uit het begin van Tati's carrière, waarin een aantal van zijn karakteristieke 'impressions sportives' worden opgevoerd: Tati is te zien als bokser; een andere acteur treedt op als sukkelige postbode.
    Mag ik vragen waar je die gezien hebt? Ik de Plaza Futura denk ik anders heb ik namelijk geen id

  6. #731

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom van den Hout

    Mag ik vragen waar je die gezien hebt? Ik de Plaza Futura denk ik anders heb ik namelijk geen id
    Mis... in Nijmegen (Lux (of beter : Cinemariënburg))
    Volgens mij komt ie pas veel later in de Plaza... En dit was in het kader van een Jacques Tati cursus (een soort Special Edition met veel extra's, zeg maar.... ).

  7. #732

    Standaard

    Kom net terug van de Italian Job errug leuke film , verveelt geen moment .
    Ik geef hem een 8.
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  8. #733

    Standaard

    Ben zondag naar Freaky Friday geweest! Typische Disney-productie! Wel vermakelijk voor een avondje, maar niet echt geweldig!
    Beetje flauwe humor af en toe!

  9. #734

    Standaard

    Bad Boys, Bad Boys what ya gonna do?

    Bad Boys 2 dus :P

    Had hem vantevoren al gezien maar hijs echt top vind ik echt leuke aktie/humor combi

  10. #735

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom van den Hout
    Bad Boys, Bad Boys what ya gonna do?

    Bad Boys 2 dus :P

    Had hem vantevoren al gezien maar hijs echt top vind ik echt leuke aktie/humor combi
    Ik heb hem gisteren gezien. Was wel aardig, hij duurde alleen te lang naar mijn mening.
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  11. #736

    Standaard

    Gisteren naar ermmmmmmmmmmmmmm hoe heet ie nou ook al weer

    Seabiscuit dat was hem

    Daar dus heen geweest, in het begin vond ik hem nog wel mevallen maar na een tijdje werd ie wel heel langdradig, waardoor ik er geen zak meer aan vond. Tevens kijk ik niet graag naar Tobey Maguire, enige pluspuntje was dan Chris Cooper, waar ik dus wel graag naar kijk.

  12. #737

    Standaard

    Ben vanavond naar Phileine zegt sorry geweest. Best een leuke film, zeker de moeite waard om een keer te zien.

  13. #738

    Standaard

    Gisteren naar My Boss's Daughter geweest, erg flauwe film

  14. #739

    Standaard

    Gister American Wedding gezien, was weer een lache film net zoals AP1 en 2.
    En vorige week heb ik Bad Boys 2 gezien, die was echt supergoed. Heletijd vette aktie en ook een paar supergrappige stukken erin. Die geef ik wel een 9.

  15. #740

    Standaard

    Gisteren Dark Blue gezien, erg goede film

  16. #741

    Standaard

    Vorige week naar The Italian Job geweest en ik vond het een behoorlijke buttfilm. Dat vind ik waarschijnlijk ook omdat het niet mijn genre is, veel anderen schijnen de film namelijk goed te vinden.

    Wel voor het eerst in mijn leven in Tuschinski geweest.

  17. #742

    Standaard

    Matrix Revolutions. Sweet
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  18. #743

    Standaard

    Ik heb afgelopen zaterdag Bad Boys II gezien.

    Zoals velen vond ik hem best ok.

  19. #744

    Standaard

    Jaaa met school dinsdag naar "Phileine zegt sorry geweest", voor een nederlandse film was ie wel leuk...

    Alleen die naakte bejaarden in het begin hoefde van mij niet

    Groetjes Machiel

  20. #745

    Standaard

    Het valt me op dat niemand laat weten die die net als ik naar Revolutions geweest is . Hele leuke film. Ga er morgen weer opnieuw heen.
    Heel vet subwoofer geweld overigens in de film zeg sommige stukken zat ik te trillen op mijn stoel. Gaat nog leuk worden als die op dvd verschenen is met mijn sub

  21. #746

    Standaard

    Ik ben naar Tears of the sun geweest. echt een hele coole film!
    Mijn DVD Collectie Co-StarTrader
    When the sun goes down, another world comes to live!!!
    Weekend ride, 350+ HP... life is good!!

  22. #747

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Het valt me op dat niemand laat weten die die net als ik naar Revolutions geweest is . Hele leuke film. Ga er morgen weer opnieuw heen.
    Heel vet subwoofer geweld overigens in de film zeg sommige stukken zat ik te trillen op mijn stoel. Gaat nog leuk worden als die op dvd verschenen is met mijn sub
    En ik dan ?
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  23. #748

    Standaard

    Ik ben 5 november naar Matrix Rev. geweest, maar goed
    Co-StarTrader

  24. #749

    Standaard

    'In the Cut': errug geile thriller met een geweldige Meg Ryan, en leuke bijrollen van Jennifer Jason Leigh en Kevin Bacon. Denk aan een Sliver meets 9 1/2 Weeks meets Final Analysis meets....euh...iets leuks en lekkers :P. Erg opwindende sex [spoiler:d33a1b3646]je ziet zelfs een stijve *** tijdens de pijpscene in de bar (wow en dat in een film :wink [/spoiler:d33a1b3646] en zoals gezegd: RYAN IS GEWELDIG!!!!!

  25. #750

    Standaard

    Vorige week eindelijk bad boys 2 gezien

Pagina 30 van 49 EersteEerste ... 2026272829303132333440 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •