Pagina 1 van 49 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 1223 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Welke film heb je recent in de bios bekeken?

    Misschien ook wel een interessente thread. Welke film hebben jullie recent in de bios bekeken? En wat vonden jullie ervan?

  2. #2

    Standaard

    Ik zal maar zelf beginnen. Ik heb vanavond Ocean's Eleven bekeken. Geweldige film, de Snatch van Hollywood. Voor het eerst heb ik George Clooney goed zien acteren

  3. #3

    Standaard

    Mijn laatste was Lord of the Rings op 24 december jl.

    Ocean´s Eleven lijkt me ook retegaaf. Binnenkort ga ik ook nog naar Monsters Incorporated en ik wacht ook nog met smart op Panic Room.

  4. #4

    Standaard ocean's 11

    Maandag met mijn zoon naar Ocean's Eleven geweest, matig enthiousiast.
    2 maanden geleden A.I. gezien, film draaide in een klein zaaltje in de Haagsche Metropole. Slecht beeld en geluid. Verlangde naar mijn HT.
    Vroeger (pre-ht) ging ik 3 á 4 X per maand, nu zelden!
    Moet nog naar LOTR & Potter, ik hoor van veel mensen dat LOTR toch tegen valt, misschien te hoge verwachtingen. Zie je wel vaker mer een hype.

    Persoonlijk kijk ik uit naar Spy-game, met Brad Pitt & Robert Redford, genre ligt mij meer dan sprookjes.
    We could do something else, Mrs. Robinson. We could go to a movie

  5. #5

    Standaard

    Vorige week vrijdag naar LOTR geweest en iedereen weet wel hoe goed die film is. Binnenkort naar Spider-man, de trailer zag er best vet uit, misschien ook Ocean's Eleven

  6. #6

    Standaard

    Vorige week naar OCEAN'S ELEVEN geweest, supercool moet ik zegge, enne ik vind George Cloony eigenlijk altijd wel goed acteren (maar das mijn mening) bv in Out of Sight. Ook de muziek was relaxed, maar das meestal in Soderburg's films.
    Vanavond naar Jeppers Creepers whoeoeoeoe.........eng hoor
    En natuurlijk LORD of the RINGS!!! ik vond em heel cool (komt vast omdat ik et boek nie had geleze, waar ik nu mee bezig ben)
    Waar ik echt op zit te wachte trouwens is PANIC ROOM van David Fincher, had pas de trailer gedownload en zag er weer lekka duister uit hehe

  7. #7

    Standaard

    Laatst naar The Others geweest. Ben nu benieuwd naar Mullholland Drive en Jeepers Creepers en Krámpack. LotR wil ik ook nog gaan zien maar verwacht er niet veel van.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Ik zal maar zelf beginnen. Ik heb vanavond Ocean's Eleven bekeken. Geweldige film, de Snatch van Hollywood. Voor het eerst heb ik George Clooney goed zien acteren
    O brother, where art thou zeker niet gezien
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  9. #9

    Standaard

    Lord Of The Rings was mijn laatste. Helaas heb ik geen/zeer weinig tijd voor bioscoopbezoek. Ocean's Eleven (een aanrader hoorde ik) neem ik wel op DVD

  10. #10

    Standaard

    LOTR is mijn laatste bezoek geweest.
    Daar een voorstukje gezien van Vanilla Sky met Tom Cruise.
    Lijkt me wel een goede film.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey


    O brother, where art thou zeker niet gezien
    idd, die moet ik nog kijken, maar meer omdat ie van de coen-brothers is, dan dat GC erin zit.

  12. #12

    Standaard

    Gisteren The Others gezien, erg gave film die je tot het einde echt vasthoudt. Morgen maar eens naar Jeepers Creepers!

  13. #13

    Standaard

    Oakey, wat was ook alweer de laatste film die wij in een zaal hebben gezien? Potter (1) dacht ik. Of was Amélie (2) toch later?

    ----------------
    Noten:
    (1) Harry Potter and the Philosopher's (Europa)/Sorcerer's (USA) Stone
    (2) Le fabuleux destain d'Amélie Poulain

  14. #14

    Standaard

    hehe ik ga niet meer naar de bios.. (alleen nog in belgie)..

    Hier heb je op de avonden dat het MIJ uitkomt altijd een wagonlading van de smerige hanggroepjongeren die zo'n avond voor iedereen komen verpesten...

    Ik stel trouwens nog steeds voor dat bioscoopmedewerkers (plaatsaanwijzers) gewapend mogen zijn
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  15. #15

    Standaard

    Vorige week naar Amélie geweest, een "Snatch"-achtige humoristische liefdesfilm. Ik vond die combinatie niet echt geslaagd. Door al dat heen-en-weer geflits ging er wat mij betreft een hoop diepgang verloren, zonde want er zat een hoop moois in.

    Daarvoor Lord of the Rings, en dat was wèl een (heel) bijzondere ervaring. Op zich al een prachtige film, maar als je het boek gelezen hebt zie je pas wat een grandiose prestatie Peter Jackson heeft verricht. Het is een fantasy-film, en daar moet je van houden natuurlijk.

    Ik verwacht voor LOTR minstens 7 Oscars, waaronder beste film, regisseur en beste mannelijke bijrol (Ian McKellen). De enige serieuze concurrentie voor beste film komt waarschijnlijk van de film A Beautiful Mind.

  16. #16

    Standaard bios-films

    Afgelopen tijd naar o.a. the Score, Discovery of Heaven en LOTR geweest.

    Binnenkort naar Ocean's Eleven, Vanilla Sky, Mulholland Dive, Monster Inc. en A beautiful mind.

    Later in het jaar nog Spider-man, Minority Report, the Panic room, Star Wars II en Ice age.
    "Time for power draw near."

  17. #17

    Standaard Re: bios-films

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gabriel de rop
    Afgelopen tijd naar o.a. the Score, Discovery of Heaven en LOTR geweest.

    Binnenkort naar Ocean's Eleven, Vanilla Sky, Mulholland Dive, Monster Inc. en A beautiful mind.

    Later in het jaar nog Spider-man, Minority Report, the Panic room, Star Wars II en Ice age.
    Niet naar LOTR 2?

  18. #18

  19. #19

    Standaard

    Da's weer vééél (te) later in het jaar

    Mijn laatste bezoek was LOTR en mijn komende zal LOTR zijn...dan moet ik het wel uit kunnen houden tot de DVD. De eerste keer LOTR hadden we nogal slechte plaatsen en ik heb nu het boek ook uit, dus kan ik nogmaals alles opnieuw beleven

    Spiderman, SWII, LOTRII en HPII staan ook nog op mijn lijstje voor dit jaar. Hier zullen er vast nog wat bij komen

  20. #20

    Standaard

    Een van de laastse films die ik gezien heb is de film "Behind enemy lines" met Owen Wilson en Gene Hackman in de hoofdrollen. Best een aardige film maar ik zit toch meer te wachten op "Black hawk down". Een soortgelijke film maar waarschijnlijk niet zulk druk camerawerk als in B.E.L..

    Well, thanks to the Internet, I'm now bored with sex. - Phillip J Fry - Futurama

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frollo
    Oakey, wat was ook alweer de laatste film die wij in een zaal hebben gezien? Potter (1) dacht ik. Of was Amélie (2) toch later?
    The Others was nog daarna als ik me niet vergis.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey
    The Others was nog daarna als ik me niet vergis.
    O ja, dat is waar ook.

    Wel, mijn antwoord op het topic is dus The Others.

  23. #23

    Standaard

    Ben 3 weken geleden naar Lord of The Ring geweest, in vond hem wel aardig, het is alleen niet mijn type film. Ik had hem slechter verwachter.

    Zondag ga ik naar Ocean's Eleven (Volgens mij ook een DVD-Must-have

  24. #24

    Standaard

    morgenavond naar LOTR...ben benieuwd

  25. #25

    Standaard

    Ik ben eergisteren naar The Others geweest en vandaag ga ik naar Jeepers Creepers

Pagina 1 van 49 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •