Pagina 6 van 11 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 263 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    In Fnac Brussel moet je het dan aan verkoper vragen. Afhankelijk van de verkoper, zal hij je helpen of gewoon niet de moeite doen. Maar als je een goede verkoper hebt zal die gaan kijken in het magazijn. Soms liggen ze gewoon nog niet in de winkel.

    Met Mediadis heb ik nog geen problemen gehad. Met één bepaalde Extrazone winkel wel.

    CD's blijken helemaal bekrast te zijn. Wanneer ik ze terug wil brengen met rekening, zegt men doodleuk dat men ze niet wil terug wil nemen omdat ze er "gebruikt" uit zien

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door magiccornflake Bekijk bericht
    Mediadis behoort net als Extrazone (en ik dacht ook Bilbo) tot de groep Sonica en in de Extrazone-winkels zijn ze ook aan het klungelen de laatste tijd (problemen met bestellingen, sluiten van winkels, afvloeien personeel) ...
    http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...onica_failliet

  3. #128

    Standaard

    Gezien het vorig bericht lijkt me het verstandig om voorlopig niets meer te bestellen bij Mediadis en eerst af te wachten hoe het faillissement van Sonica zich gaat ontwikkelen.

  4. #129

    Standaard

    Hetgeen wat ik vorige week hier schreef is dus al uitgekomen. Failliet. Ik hoop mijn terugbetaling van mijn tegoedbon nog ooit te mogen terugzien. Grr, wat haat ik die tegoedbonnen bij gebrek aan levering.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Hetgeen wat ik vorige week hier schreef is dus al uitgekomen. Failliet. Ik hoop mijn terugbetaling van mijn tegoedbon nog ooit te mogen terugzien. Grr, wat haat ik die tegoedbonnen bij gebrek aan levering.
    Sonica (Extrazone / Sony Center / Mediadis) is inderdaad failliet. Maar Mediadis zal 99,9% met zekerheid blijven bestaan.

    http://www.dhnet.be/infos/faits-dive...-en-peril.html

    Alléén de 8 Sony Center winkels, de 58 extrazone winkels en de 3 Bilvo winkels gaan dicht
    .
    Na het artiekel zijn er allerlei commentaren o.a van de Manager van Mediadis alias "Axiss":

    Effectivement, Mediadis.com est lié à Sonica.
    Malgré la rentablité de Mediadis, Sonica nous a également entrainé dans sa faillite.
    Toutefois, je suis en contact avec des repreneurs depuis plus d'une semaine et ceux-ci sont prêt à nous racheter.
    Des solutions quant à l'approvisionnement (auparavant assuré par Sonica) ont également été dégagées.
    Nous allons continuer à assurer le fonctionnement du site le temps que le deal se fasse avec le repreneur et que nous puissions appliquer les solutions prévues.
    Bien entendu le site ne tournera pas à 100%, le temps de tout mettre en place. Dans les plus bref délais nous devrions à nouveau assurer un approvisionnement et un service digne notre réputation.
    Débrancher la prise et le mettre à l'arrêt total signifierait la fin de ce fleuron de l'e-business belge depuis 10 ans.
    Tout est maintenant entre les mains des curateurs mais vu les les solutions dégagées,.... on peut espérer une issue positive pour Mediadis. Le manager Mediadis
    Mediadis zal verder blijven bestaan maar momenteel zullen er wel vertragingen zijn met de bestellingen.

  6. #131

    Standaard

    Even naar de website van Sonica gesurft: slechts 3% van hun activiteit zit in Mediadis. http://www.sonica.be/chiffres_cles_nl.html
    Als er 97% failliet van Sonica failliet wordt verklaard, dan is het hoogst onwaarschijnlijk dat Mediadis blijft bestaan, trust me...

  7. #132

    Standaard

    Een groot verlies zal het ook niet zijn want zo goedkoop waren ze ook niet. Nieuwe produkten zijn even duur dan bij Belgische MM en soms is MM zelfs iets goedkoper.

    Voorbeeld van het vijfde seizoen van LOST:
    Mediadis (64,99€)
    Fnac (64,99€)
    MM (59,99€)

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter_H Bekijk bericht
    Even naar de website van Sonica gesurft: slechts 3% van hun activiteit zit in Mediadis. http://www.sonica.be/chiffres_cles_nl.html
    Als er 97% failliet van Sonica failliet wordt verklaard, dan is het hoogst onwaarschijnlijk dat Mediadis blijft bestaan, trust me...
    Volgens de manager van Mediadis zijn ze momenteel in onderhandeling met een potentiele koper. Afwachten dus.

  9. #134

    Standaard

    Mediadis, onze concullega, is momenteel nog niet volledig afgeschreven.

    MOD EDIT: Helaas is linken naar eigen toko niet toegestaan op DVD.nl.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 18-11-2009 om 15:05

  10. #135

    Standaard

    En ik zit nog met een openstaande bestelling ... Moet ik nu al een mailtje sturen? Normaal gingen goederen geleverd worden binnen vijftien dagen (ships within 7-15 days). Besteldatum was 30 november ...

    Over prijzen kan je discussiëren. Het is gewoon een kwestie van vergelijken en de goedkoopste kiezen.
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 18-11-2009 om 16:16 Reden: ...

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    En ik zit nog met een openstaande bestelling ... Moet ik nu al een mailtje sturen? Normaal gingen goederen geleverd worden binnen vijftien dagen (ships within 7-15 days). Besteldatum was 30 november ...

    Over prijzen kan je discussiëren. Het is gewoon een kwestie van vergelijken en de goedkoopste kiezen.
    Ik denk dat je nog eventjes geduld zult moeten hebben want het ziet er naar uit dat ze momenteel bijna geen voorraad meer hebben en dat ze niets meer bestellen. Stuur ze een mailtje. Ofwel zult je nog wat moeten wachten, ofwel moet je je bestelling annuleren en ergens anders gaan kopen.

  12. #137

    Standaard

    Ik zal geen traan laten als die tent gesloten zou worden.

    Wat ik daar verleden week geschreven heb, komt ook nog uit!

  13. #138

    Standaard

    Van Mediadis kan ik niet veel zeggen. In het begin ben ik altijd zeer tevreden geweest. In die tijd mocht ik alles, dankzij mijn werk, zonder BTW kopen. Mediadis is altijd zeer gemakkelijk geweest. Bij mijn eeste aankoop heb ik een bewijs gegeven en nadien, iedere keer dat ik iets bestelde, hebben ze automatisch de BTW afgetrokken bij de betaling. En toen heb ik ook alles in goede staat ontvangen.
    De laatste maanden ben ik teleurgesteld geweest als ik "2de hands" blu-ray's ontvangde. Dan heb ik gezegd dat het de laatste keer zou zijn dat ik nog iets bij hen zou bestellen. Zo goedkoop waren ze ook niet.

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lies van Azur Bekijk bericht
    Mediadis, onze concullega, is momenteel nog niet volledig afgeschreven.

    MOD EDIT: Helaas is linken naar eigen toko niet toegestaan op DVD.nl.
    Wil je er op aansturen dat ze overgenomen worden door Azur???

    Het online-aanbod is maar beperkt hier in België. Moet toch nog iets van te maken vallen.

    Heb vroeger enkele bestellingen gedaan bij Proxis, toen ik ze kreeg waren het haast al "classics"

  15. #140

    Standaard

    Alle titels die niet in stock zijn, werden van de site gehaald. Dus ik vrees het ergste ...

    Er is dus bv. nog een Banner naar nieuwe Harry Potter op dvd & blu ray, maar je kan enkel nog dvd bestellen.

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Alle titels die niet in stock zijn, werden van de site gehaald. Dus ik vrees het ergste ...
    Heb het net ook gemerkt. Ik denk dat we hier live het einde van Mediadis gaan meemaken... Jammer, ik heb er redelijk wat besteld en de prijzen waren er naar Belgische normen niet zo heel duur.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #142

    Standaard

    Ik denk meer dat ze in een tussenfase zijn. En zolang dat de onderhandelingen met de potentiële koper niet afgeronden zijn zullen of kunnen ze niets meer in voorraad doen.

  18. #143

    Standaard

    Gisteren nog iets ontvangen, een bluray waar ik eventjes al op wacht.
    Ik hoop dat ze toch door de moeilijk tijd komen, ik heb nog bestellingen lopen, alles samen iets van een 340 euro, wat toch veel geld is om zomaar te verliezen.

  19. #144

    Standaard

    340€ is wel veel. Ik heb m'n bestelling laten cancellen. Men heeft me beloofd m'n geld terug te storten. Indien ik het effectief terugkrijg zal ik het hier posten.

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    340€ is wel veel. Ik heb m'n bestelling laten cancellen. Men heeft me beloofd m'n geld terug te storten. Indien ik het effectief terugkrijg zal ik het hier posten.
    Heb ookal de vraag gestelt om mijn bestellingen te annuleren en mijn geld terug te krijgen. Krijg niet meteen reactie, maar ga het nog enkele dagen afwachten.

    De hoeveelheid is gewoon geleidelijk opgebouwd, aantal bestellingen tegelijk gedaan, zodat ze samen verzonden konden worden. Ik hoop dat FRS nog in goede cijfers zit, heb daar net ook wat dingen bestelt.

  21. #146

    Standaard

    Bij mij hebben ze na enkele dagen (2-3 werkdagen) gereageerd. Gaat wel om een klein bedrag.

  22. #147

    Standaard

    Vandaag mailtje ontvangen, dat ze het volledige bedrag gaan terug storten. Hopelijk houden ze woord

  23. #148

    Standaard

    Bij mij stond het deze ochtend op m'n rekening.

  24. #149

    Standaard

    Geld ontvangen, Locutus?

  25. #150

    Standaard

    Mijn geld heb ik nog altijd niet ontvangen. Ik heb terugbetaling aangevraagd op 16/11. Het zou de week erop al op mijn rekening staan, nog niets. Heb ze gisteren gemaild en vandaag reactie gehad ivm faillissement en dat de curatoren beslissen over terugbetaling...
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

Pagina 6 van 11 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •