Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 263 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Algemene Mediadis thread


    Uit hun email:

    Zoals u zonder twijfel reeds weet is "Mediadis" de naam van ons bedrijf. Het is dus logisch dat "DVDZone2.com" verandert in "Mediadis.com".

    Waarom deze wijziging ?

    Gewoon omdat velen onder u ons vragen om onze succesformule - een groot assortiment, aantrekkelijke prijzen en kwaliteitsservice - ook op andere media, zoals stripverhalen, CDs en Videospelletjes, toe te passen.
    Laatst aangepast door Patrick van den Hul : 23-04-2009 om 17:34 Reden: TT gewijzigd

  2. #2

    Standaard

    raar, hun naam was stilaan vrij goed ingeburgerd en dan veranderen ze van naam. Zal wel een forward blijven bestaan waarschijnlijk.

  3. #3

    Standaard

    Ik heb afgelopen woensdag een email gekregen dat mijn bestelling verzonden zou worden, maar ik heb nog steeds niets binnen, weet iemand hoelang dit ongeveer duurt bij mediadis. (Ik laat het gewoon thuis bezorgen en niet via kiala)
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  4. #4

    Standaard

    Slechte winkel, duurde een meer dan 5 weken voordat ik mijn dvd binnen kreeg. Het was dat ik die dvd daar voor een goede prijs kon krijgen en ik al had betaald. Anders had ik m wel geannuleerd.

  5. #5
    Senior Member
    Registratie datum
    Aug 2005
    Woonplaats
    Heusden-Zolder, Limburg (BE)

    Standaard

    persoonlijk heb ik enkel positieve ervaringen met mediadis... krijg altijd antwoord op mails... het versturen gebeurt op tijd en als er iets niet meer is.... of niet meer bestelbaar is dan laten ze je dat weten, heb toen zelfs m'n geld teruggekregen

  6. #6

    Standaard

    De verzending naar NL duurde bij mij ook wel eens langer dan je zou verwachten voor een pakje uit België.

    En ik heb in het verleden met de verzending via Kiala problemen gehad. De klantenservice van DVDZone2 heeft toen wel z'n best gedaan om het probleem op te lossen (het lag uiteindelijk bij Kiala).

  7. #7

    Standaard

    Hmm, ik heb er zaterdag 3 dvd's besteld die ik voor vrijdag moet hebben eigenlijk, maar ik zie dat ik dat niet ga halen. Er staat nl bij Uitzending binnen 8-15 dagen, plus dan nog 1 of 2 dagen voor verzending. Nouja, dat wordt dus annuleren en maar ergens anders een kadootje halen

  8. #8

    Standaard

    Nou ik heb hem net binnen gekregen, dus ik denk dat je dat inderdaad niet gaat redden

  9. #9

    Standaard

    Ik heb altijd goede ervaringen met dit bedrijf gehad. FRS is in mijn geval huilen met de pet op.

  10. #10

    Standaard

    Ik heb sinds de overschakeling van naam alleen maar positieve ervaringen: vooral de snelheid waarmee hun pakjes geleverd worden, is enorm toegenomen. Woensdagavond besteld, vrijdagmorgen aan de deur geleverd en zo.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #11

    Standaard

    Dat is wel heel erg snel, maar dat komt ook omdat jij in belgie woont. Ik merkte weinig verschil vergeleken met de vorige keer

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rianne van der Tuin
    Dat is wel heel erg snel, maar dat komt ook omdat jij in belgie woont. Ik merkte weinig verschil vergeleken met de vorige keer
    Mijn vorige bestelling bij Mediadis verliep via een Kiala-punt en dát ging echt snel naar Nederland. Twee werkdagen (na mijn betaling) later was het er al! Mogelijk was het een goedgekozen bestelmoment, maar zo snel had dus ik niet verwacht

  13. #13

    Standaard

    Hey,

    ik heb een order geplaatst en een paar dagen later gecancelled (quantity veranderd naar 0). Het ziet er nu als volgt uit:



    In de FAQ las ik dat je niet meer kon cancelen als je bestelling shipped is. Het groene v-tje staat voor shipped. Maar er staat wel dat hij gecancelled is en dat de totale kosten 0 zijn Weet iemand of hij nou toch geleverd zal worden? Ik heb verder ook geen bericht ontvangen ofzo...
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen
    In de FAQ las ik dat je niet meer kon cancelen als je bestelling shipped is. Het groene v-tje staat voor shipped. Maar er staat wel dat hij gecancelled is en dat de totale kosten 0 zijn Weet iemand of hij nou toch geleverd zal worden? Ik heb verder ook geen bericht ontvangen ofzo...
    Nee; onder "delivered" staat nul, dus...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen
    In de FAQ las ik dat je niet meer kon cancelen als je bestelling shipped is. Het groene v-tje staat voor shipped. Maar er staat wel dat hij gecancelled is en dat de totale kosten 0 zijn Weet iemand of hij nou toch geleverd zal worden? Ik heb verder ook geen bericht ontvangen ofzo...
    Nee; onder "delivered" staat nul, dus...
    thanks

    Maar toch... in de faq staat dit:

    Can I cancel an order ?

    Yes, you can cancel any order provided it is not being handled or shipped yet.


    buiten het groene v'tje staat ook onder orderstatus 'shipped'... Blijf het weird vinden
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  16. #16

    Standaard

    dat groene V-tje betekent dat die bestelling afgesloten is en niet dat die vestuurd is. :wink:

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL
    dat groene V-tje betekent dat die bestelling afgesloten is en niet dat die vestuurd is. :wink:
    owww owk, many thanks
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  18. #18

    Standaard

    Deze winkel staat duidelijk ook niet bovenaan bij de leveranciers, ze deden er bijna een maand over om een net uitgekomen dvd te leveren die ergens anders wel te leveren was. Toen ik bestelde stond er een levertijd van 8-15 dagen, dat was 26 dagen geleden. Er staat nu nog steeds 8-15 dagen, lekkere misleiding.

    Klantenservice is ook slecht, mijn eerste mailtje hebben ze helemaal niet beantwoord, 5 dagen nog een mailtje gestuurd die beantwoorde ze wel. Heb me bestelling maar geannuleerd. Ook geen verontschuldeging voor het niet beantwoorden van mijn vorige mail of het niet leveren binnen de tijd van de dvd Niet dat het veel uit maakt, maar een beetje beleeft kan ook wel. Ook irritant dat je ze niet kunt bellen, ik bel liever als ik wil annuleren. Je weet zeker dat het meteen gebeurt, een telefoontje kunnen ze niet negeren.

    Heb de dvd maar bij Bol.com besteld voor dezelfde prijs, gelijk de vorige morgen binnen, die weten wel hoe het moet

  19. #19

    Standaard

    Ik had tot nu toe geen problemen met hun, alleen de laatste keer hebben ze er een volle week over gedaan om mijn bestelling goed te keuren, wat anders 2 werkdagen duurde. Ik had na 3 werkdagen een email gestuurd, toen kreeg ik gelijk een mail terug dat de afdeling boekhouding hem nog moest goedkeuren. Na 1 volle week heb ik ze een pissige email gestuurd en die zelfde dag kreeg ik een mail met excuses terug en de dag erna om 8 uur in de ochtend precies kreeg ik een mail dat mijn bestelling al verzonden was.

  20. #20

    Standaard

    Ditto, Mediadis is ook erg gezakt in mijn achting. In het verleden scheen het allemaal goed te lopen, maar nu maken ze er echt een zooitje van. Mijn order is nog steeds niet compleet, dus ik wacht nog even met het verhaal. Maar in de tussentijd: alvast two thumbs down.

  21. #21

    Standaard

    Voor mij was het eens maar nooit weer. Ze hebben me gewoon een compleet andere DVD gestuurd! Na veel gezeur teruggestuurd en nu is het wachten op de goede DVD...
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  22. #22

    Standaard

    Lekkere site zo te horen Ben blij dat ik hem nog heb weten te annuleren
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  23. #23

    Standaard

    Ik heb zo'n 15 á 20 bestellingen gedaan bij Mediadis, en tot nu toe is het elke keer nog perfect gegaan. Ik herken geen van de klachten.

  24. #24
    Senior Member
    Registratie datum
    Aug 2005
    Woonplaats
    Heusden-Zolder, Limburg (BE)

    Standaard

    heb ook al verschillende bestellingen gedaan ... telkens correct afgehandeld (ben wel van België) ...

    1 keer was een product er niet... heb netjes de rest opgestuurd gekregen (had gekozen voor samen verzenden) en kreeg het geld teruggestort

    1 keer had ik bestelling gedaan, overschrijving gedaan, dag nadien daalde de prijs (vond het klote, had het nog al eens aan de hand gehad) en mailde hun omdat ze geld toch nog niet ontvangen hadden enzo... kreeg een bon ter waarde van de prijsdaling... heb echt geen slechte ervaringen met mediadis!

  25. #25

    Standaard

    vroeger heb ik wel eens een DVD dubbel ontvangen of een Franse versie ipv de Nederlandse, maar da's toch al zeker een jaar geleden nu dat me nog zoiets is overkomen. over het algemeen ben ik wel tevreden over de service en de prijzen zijn vaak erg scherp in vergelijking met de andere benelux online winkels.

Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •