Pagina 73 van 139 EersteEerste ... 236369707172737475767783123 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.801 tot 1.825 van 3465 worden weergegeven.
  1. #1801

    Standaard

    Echt een freaky aflevering... moeilijk te bevatten allemaal maar wat is Desmond toch een interessant karakter

  2. #1802

    Standaard

    Hoooly fuck, wat een aflevering

    In mijn herinnering de beste tot op heden. WAT EEN SERIE!!!

    Desmond is AWESOME

  3. #1803

    Standaard

    I think I speak for all: Finally we're getting some answers

    En ook Desmond & Sayid... WAT EEN TEAM
    Laatst aangepast door Wesley : 29-02-2008 om 17:04

  4. #1804

    Standaard

    Beste aflevering van het seizoen, misschien wel van de serie tot nu toe. En nu moet ik toch wel even een weekendje nadenken over wat de onthullingen in deze nieuwe aflevering nu juist betekenen in het kader van alle goede Lost-theorieën die er bestaan

  5. #1805

    Standaard

    Yep, misschien wel beste tot nu toe. Spannend van begin tot eind en inderdaad eindelijk ook antwoorden na een 'WTF' moment. Hulde!

  6. #1806
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Was iemand anders ook opgevallen dat Penelope in het telefoongesprek zegt dat ze gesproken had met zijn goede vriend Charlie en dat ze zodoende wist dat Desmond op een eiland was? Dat betekent dus dat Charlie niet is verdronken. Toch weer nieuwe vragen in deze mooie aflevering met vooral veel antwoorden
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  7. #1807

    Standaard

    Wat ik nog het mooiste vond:

    Je begint steeds meer te merken dat de schrijvers vanaf het begin het geheel hebben overzien. Deze aflevering over Desmond zou nooit dezelfde impact hebben gehad als we niet in seizoen 2 zagen hoe ze elkaar ontmoet hebben en weer uit elkaar gingen. Ook wisten we al van een hele tijd geleden dat hij in het leger heeft gezeten.

    Wat ik ook knap vond aan deze aflevering is dat het aanvoelde als een soort mini-film. Er was een set-up van het probleem, vervolgens een spannend verloop dat toewerkte naar een finale waarin de crisis (voorlopig) is opgelost. Overigens vind ik Henry Ian Cusick ook echt geweldig goed acteren.

    Als elke aflevering zo goed zou zijn, kreeg Lost van mij een 10 ipv een 9.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  8. #1808

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy Bekijk bericht
    Was iemand anders ook opgevallen dat Penelope in het telefoongesprek zegt dat ze gesproken had met zijn goede vriend Charlie en dat ze zodoende wist dat Desmond op een eiland was? Dat betekent dus dat Charlie niet is verdronken. Toch weer nieuwe vragen in deze mooie aflevering met vooral veel antwoorden
    Nee, dat klopt niet.

    Ze refereerde waarschijnlijk aan de paar laatste minuten voordat Charlie verdronk. Toen sprak hij immers met Penelope. Zij heeft hem niet zien verdrinken omdat het beeld voor die tijd al op zwart ging.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  9. #1809

    Standaard

    Wat een briljante aflevering, Desmond blijft één van de beste personages.

  10. #1810

    Standaard

    Ik had een zelfde gevoel als iedereen hier. Briljante aflevering en eindelijk een gevoel van 'aaah zit dat zo'.

    Dit zijn dé afleveringen waarvoor ik Lost (blijf) kijk(en). Zijn jammergenoeg nog niet echt veel van geweest laatste tijd.
    24, Everybody hates Chris, Family Guy, Lost, My name is Earl, The Office, Prison Break, Rescue Me, The Shield, Sleeper Cell,
    Sopranos, Spooks, The Unit, The Wire, Criminal Minds, Ultimate Force, House, Friday Night Lights, Heroes, Rome, Friends,
    South Park, Supernatural, The Dresden Files, Ncis, Naruto, Jag, Hell's Kitchen, Oz, The Simpsons, The Black Donnelly's, Avatar,
    Californication, Top Gear, Life, Terminator tscc, CSI ny, Monk. Bleach, Reaper.

  11. #1811

    Standaard

    Wat een vaagheid, wat een heerlijke vaagheid Kan alleen maar beamen wat al gezegd is, de aflevering van Desmond in het vorige seizoen was geweldig maar deze gaat er makkelijk overheen. Briljant schrijfwerk. Desmond was erg sterk maar ook Daniel vond ik erg goed.

    Dat seizoen 4 is niets minder dan geweldig.

    Hoe past een huilende Daniel bij het zien van de gecrashte 815 hier eventueel in met Desmond als z'n constante?

    Speculeren maar
    Laatst aangepast door Pascal Barroso : 01-03-2008 om 00:03

  12. #1812

    Standaard

    Ik sluit mij ook volledig aan bij alle reacties hierboven, wow!
    Favoriete films: Matrix Trilogy, Kill Bill Volumes 1 & 2, Terminator Trilogy, Lord of the Rings Trilogy, Star Wars Trilogies, Indiana Jones Trilogy, Blade Runner, Forrest Gump, The Green Mile, Seven.
    Favoriete series: Prison Break, LOST, CSI New York, Medium, Terminator: Sarah Connor Chronicles, Criminal Minds, Numb3rs, Dark Angel, Will & Grace.
    Favoriete games: Dead or Alive, Ninja Gaiden, Warcraft, Starcraft, Final Fantasy, Gran Turismo, Tourist Trophy, Metal Gear Solid.

  13. #1813

    Standaard

    Na 2 mindere eps waarin er voor mij teveel verteld werd in de flash forwards toch wel een enorm sterke ep. Bewijst nog maar eens voor mij dat Desmond en Penny 2 van de beste personages zijn in het Lost universum. De chemie dat zij delen op het scherm is subliem en nog niet vaak vertoont. Ik wil meer zien van hen. Ook het verhaal was enorm goed en vertelde iets meer over het grote verhaal. Vond de verwijzingen in deze ep ook leuk. Zoals het dagboek die de vader van Penny koopt van het schip die we in Lost al gezien hebben.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  14. #1814

    Standaard

    JEZUS: net bekeken, wat een aflevering Geweldig, kan nu al helemaal niet meer wachten tot de volgende aflevering. Wat is Lost toch goed geworden dit seizoen!

  15. #1815

    Standaard

    Ik durf het bijna niet te zeggen maar na het zien van de laatste paar afleveringen (vooral ep5) dat de Losties de serie twenty-four van de eerste plek hebben geschopt op mijn ''beste serie's'' lijstje!!

  16. #1816

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ramonhal Bekijk bericht
    Ik durf het bijna niet te zeggen maar na het zien van de laatste paar afleveringen (vooral ep5) dat de Losties de serie twenty-four van de eerste plek hebben geschopt op mijn ''beste serie's'' lijstje!!
    Dat moet toch niet zo moeilijk zijn na de laatste 2 seizoenen `24`

    wanneer is de break trouwens? :'(

  17. #1817

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Dat moet toch niet zo moeilijk zijn na de laatste 2 seizoenen `24`

    wanneer is de break trouwens? :'(
    Ehmm seizoen 5 van 24 (éénnalaatste dus) was (een van) de beste ooit van die serie ...

    Wat je vraag over Lost betreft:
    7 maart - ep6
    14 maart - ep7
    21 maart - ep8

    Het is nog niet bekend wanneer episode 9 komt. Goede nieuws is wel dat ze eerst maar tot en met 7 zouden doen, aangezien 8 een te grote cliffhanger zou hebben. Aan het uitzendschema te zien, zijn ze daar toch weer op teruggekomen.

    Meen trouwens ergens gelezen te hebben dat Lost misschien deze zomer al terug komt, dus een break van 2 tot 3 maanden. We zullen het vanzelf zien, voorlopig nog 3 afleveringen om van te genieten
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  18. #1818

    Standaard

    Seizoen 5 vond ik anders wel top.

    De break is na de aflevering van 20 maart. Dus we krijgen er nog 3 voor de break om daarna op 24 april weer verder te gaan met de laatste 5 afleveringen van het seizoen.

  19. #1819

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Seizoen 5 vond ik anders wel top.

    De break is na de aflevering van 20 maart. Dus we krijgen er nog 3 voor de break om daarna op 24 april weer verder te gaan met de laatste 5 afleveringen van het seizoen.
    Hoe kom je bij 24 april en bij dat er nog maar 5 komen? Bron?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  20. #1820

    Standaard

    jullie hebben gelijk, ik bedoelde seizoen 4 & 6

  21. #1821

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    jullie hebben gelijk, ik bedoelde seizoen 4 & 6
    Vier vond ik ook niet zo slecht, maar ben in de minderheid denk ik.

    Mijn volgorde van beste naar minste: 5, 3, 2, 4, 1, 6.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  22. #1822

    Standaard

    Als we het dan toch over seizoenen hebben, van lost vind ik het eigenlijk alleen maar beter en beter worden (afgezien van een paar missers in het midden van 2 en aan het begin van 3)

    De nieuwste aflevering geeft toch weer een nieuwe dimensie aan een aantal zaken en dat maakt het terug kijken ook erg leuk

  23. #1823

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ramonhal Bekijk bericht
    Ik durf het bijna niet te zeggen maar na het zien van de laatste paar afleveringen (vooral ep5) dat de Losties de serie twenty-four van de eerste plek hebben geschopt op mijn ''beste serie's'' lijstje!!
    how, wat zeg je nu

    Mja het is dat ik echt een supergrote 24-fan ben dat die serie bij mij waarschijnlijk wel altijd op nummer 1 zal blijven staan. Maar Lost is zeker een goede tweede plaats

    Qua seizoenen: het eerste vond ik goed maar ging veel te traag vooruit, ik zou het nu ook maar met veel moeite opnieuw kunnen kijken denk ik. Dan het tweede seizoen was ronduit slecht, veel mensen hebben toen afgehaakt en ik ook bijna. Gelukkig toch niet gedaan want seizoen 3 was dan weer enorm sterk en seizoen 4 doet voorlopig nog beter. Ik zou denken dat ze niet veel beter kunnen doen dan de aflevering van afgelopen week, maar ze beloven nog veel straffere dingen dit seizoen. Benieuwd waar dat naartoe zal gaan

    (volledig off topic, maar mijn rangorde van seizoenen bij 24: 5, 3, 1, 2, 4, 6 --> hopelijk kan seizoen 7 volgend jaar zijn intrede doen ergens vooraan in dat lijstje )

  24. #1824

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Seizoen 5 vond ik anders wel top.

    De break is na de aflevering van 20 maart. Dus we krijgen er nog 3 voor de break om daarna op 24 april weer verder te gaan met de laatste 5 afleveringen van het seizoen.
    Ik dacht toch echt wel gelezen te hebben dat de break na aflevering 7 komt, omdat die een betere cliffhanger had dan aflevering 8 wat dus beter uitkomt voor de break. Ze gaan nog 5 afleveringen extra filmen dus in totaal zouden er na de break van 6 weken nog 6 afleveringen moeten komen.

    zo staat het ook hier: http://www.tv.com/story/10855.html?t...y_list;title;5

  25. #1825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Ik dacht toch echt wel gelezen te hebben dat de break na aflevering 7 komt, omdat die een betere cliffhanger had dan aflevering 8 wat dus beter uitkomt voor de break. Ze gaan nog 5 afleveringen extra filmen dus in totaal zouden er na de break van 6 weken nog 6 afleveringen moeten komen.

    zo staat het ook hier: http://www.tv.com/story/10855.html?t...y_list;title;5
    Dat heb ik ook gelezen, maar in de huidige planning komt aflevering 8 wél gewoon over 3 weken al.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Pagina 73 van 139 EersteEerste ... 236369707172737475767783123 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •