Pagina 50 van 139 EersteEerste ... 4046474849505152535460100 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.226 tot 1.250 van 3465 worden weergegeven.
  1. #1226

    Standaard

    Voor de mensen die niet opgelet hebben:

    Vanavond weer nieuwe Lost op de Nederlandse televisie.
    Aflevering 3x01: A Tale of Two Cities
    Net 5, 21:25
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  2. #1227

    Standaard

    lekker luchtige aflevering, me likes

  3. #1228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul
    Qua verhaal een niet zo sterke aflevering maar wel héél erg grappig
    ^ Eens!

    Heb genoten.

    [spoiler:29314c041f]Al ging het eigenlijk nergens over maar het was gewoon een hele leuke aflevering met die auto en de flashbacks van Hurley. Dat wijf met die kaarten _O- Echt cool toen ze die auto aan de praat kregen

    En weer een lekkere cliffhangert! En Sawyer in topvorm is ook altijd geweldig [/spoiler:29314c041f]

    Bring on next week! 8)

  4. #1229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Voor de mensen die niet opgelet hebben:

    Vanavond weer nieuwe Lost op de Nederlandse televisie.
    Aflevering 3x01: A Tale of Two Cities
    Net 5, 21:25
    Yep, i know... Eindelijk weer!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  5. #1230

    Standaard

    Was geen normale Lost aflevering, maar wel super leuk met een (weer) geweldige Sawyer. [spoiler:82e125db7a]Die quote van hem (Darma Freaks) was echt de beste.[/spoiler:82e125db7a]

    En die arme Roger of arm van Roger?.

  6. #1231

    Standaard

    Arme roger? hij had z'n hoofd er gewoon bij moeten houden! was er niets gebeurd

  7. #1232

    Standaard

    Mooie en spannende aflevering, eindelijk komt er wat vaart in !!


  8. #1233

    Standaard

    Ja, goeie aflevering, al vond ik die toespraak van die vrouw tegen Sayid wel een beetje de vaart er uit halen.

    Promo voor volgende week belooft heel wat.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  9. #1234

    Standaard

    Ik ga nu kijken... ben heel erg benieuwd.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  10. #1235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul
    Ik ga nu kijken... ben heel erg benieuwd.
    Hij was top! Was elke aflevering maar zo
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  11. #1236

    Standaard

    Inderdaad top. Had echt een seizoen 1 gevoel, aan de ene kant mysterie en aan de andere kant ontspannen met humor.

  12. #1237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Ja, goeie aflevering, al vond ik die toespraak van die vrouw tegen Sayid wel een beetje de vaart er uit halen.

    Promo voor volgende week belooft heel wat.
    Ik vond eigenlijk de hele flashback een beetje overbodig.
    Ik vind het wel tijd worden dat ze stoppen met die flashbacks want het voegt eigenlijk niks meer toe nu.
    De rest van de aflevering vond ik wel erg leuk overigens. Misschien dat het toch nog wat wordt dit seizoen.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  13. #1238

    Standaard

    [spoiler:1cd880c69a]Hmm... Ik vond het juist een mindere aflevering. Alleen leuk dat ze die Russische dude gevonden hebben maar voor de rest...

    En dan wordt ook nog eens dat huis opgeblazen waardoor er niks meer te vinden is...

    Hopelijk martelen ze die Rus tot ie wat loslaat. Maar ze vragen toch nooit de goeie dingen tot het einde van de serie dus het zal tot dan bijzonder frustrerend blijven.[/spoiler:1cd880c69a]

    Er moet eens écht iets gebeuren.

  14. #1239

    Standaard

    Over welke aflevering hebben het jullie?
    Vanavond is aflevering 2 op TV, maar dat wat jullie bespreken gaat zeker over verder in het seizoen?
    "This is gonna hurt" (Jack Bauer, season 7: 10 am - 11 am)

  15. #1240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 24rocks!
    Over welke aflevering hebben het jullie?
    Vanavond is aflevering 2 op TV, maar dat wat jullie bespreken gaat zeker over verder in het seizoen?
    Aflevering 11 en hij was zeker cool... 8)
    Hopelijk gaat het seizoen nu echt beginnen.

  16. #1241

    Standaard

    Vorige week was vermakelijk, maar voegde niets toe naar mijn mening. Deze week was het echter weer helemaal geweldig. Actie, twists, mysterie... Ergens wil je antwoorden, aan de andere kant zijn nieuwe vragen ook weer meer dan welkom!

    [spoiler:f3c033177a]Heeft John zoals hij zei ook echt 77 ingetoetst (waarschijnlijk wel, anders was die explosie wel erg toevallig) en zo ja, gebeurd er nu meer dan de big badaboom?!?[/spoiler:f3c033177a]

  17. #1242

    Standaard

    Vanavond aflevering 2 op TV! Kom maar op!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  18. #1243

    Standaard

    Die Sawyer is echt cool! "How dare you..."
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  19. #1244

    Standaard

    Hierbij de Canadese en USA promo trailers voor de komende aflevering (3x12).

    Link: http://spoilerslost.blogspot.com/200...-trailers.html

  20. #1245

    Standaard

    Ik vond twee weer lachen geblazen
    "This is gonna hurt" (Jack Bauer, season 7: 10 am - 11 am)

  21. #1246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Ja, goeie aflevering, al vond ik die toespraak van die vrouw tegen Sayid wel een beetje de vaart er uit halen.

    Promo voor volgende week belooft heel wat.
    Ik vond eigenlijk de hele flashback een beetje overbodig.
    Ik vind het wel tijd worden dat ze stoppen met die flashbacks want het voegt eigenlijk niks meer toe nu.
    De rest van de aflevering vond ik wel erg leuk overigens. Misschien dat het toch nog wat wordt dit seizoen.
    Ik vind de flashbacks juist erg goed voor de afwisseling, alleen een eiland als setting werkt gewoon niet. De flashbacks brengen het verhaal niet noodzakelijk vooruit maar bevatten subverhaaltjes, zijn vaak zeer goed gespeeld en geven meer inzicht en diepgang aan de personages. Laat de volgende flashback maar komen!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  22. #1247

    Standaard

    Sorry maar ik heb de eerste aflevering van serie 3 niet gezien en ik zit een beetje met een vraag: [spoiler:0471073ebe]Wat is er eigenlijk met die vrouw gebeurd die aan het einde van seizoen 2 gebeld werd door die mensen van de pool expeditie?[/spoiler:0471073ebe] Is dit in de eerste aflevering nog aan bod gekomen of wordt hier pas later naar verwezen?

  23. #1248

    Standaard

    Dat gaat pas later komen.

    Veel later...
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  24. #1249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Dat gaat pas later komen.

    Veel later...
    Gelukkig, ik was al bang dat ik dit gemist heb. Dit lijkt mij tenminste een spannende verhaallijn.

  25. #1250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Dat gaat pas later komen.

    Veel later...
    Het zal me niet verbazen als we er niets over te weten komen. We weten nog steeds niets over de pa van Jack, die was plotseling ook uit z'n kistje verdwenen in Seizoen 1.

Pagina 50 van 139 EersteEerste ... 4046474849505152535460100 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •