Pagina 104 van 139 EersteEerste ... 45494100101102103104105106107108114 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.576 tot 2.600 van 3465 worden weergegeven.
  1. #2576

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW Bekijk bericht
    Er werden seizoen 1 vragen behandeld! Waarom hebben de Others Alex ontvoerd? En natuurlijk het antwoord waarom Charles verbannen was! En nog meer info over The Temple, wat al sinds seizoen 3 speelt! En nog meer Egyptische hierogliefen, die al sinds seizoen 2 spelen . Er werd wel degelijk naar een climax toegewerkt nu.
    Waarom Charles is weggestuurd weten we eigenlijk nog niet volgens mij omdat Alex alweer een paar jaar ouder was toen hij vertrok. Zou ie jaren erover blijven piepen?

    Ik vond het echt een heerlijke aflevering met inderdaad zat verklaringen. Naast de al genoemde is er bijvoorbeeld ook nog bekend geworden hoe Ben aan z'n verwondingen kwam

  2. #2577

    Standaard

    Toch zit ik wat Ben betreft nog met een vraagje. Op het moment dat Richard Ben de tempel in neemt om hem te genezen van zn schotwond zegt hij dat Ben niks meer zal herinneren van wat er gebeurd is e.d. Maar op het moment dat die vent van The Others zijn tent in loopt en zegt dat Ben zn vader snel weer zal zien (leugen natuurlijk) zegt Ben dat ie niet terug wil naar z'n vader en de rest van die groep. Zou dus betekenen dat ze enkel de stukjes uit zn geheugen hebben gewist van Said etc?!

  3. #2578

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Toch zit ik wat Ben betreft nog met een vraagje. Op het moment dat Richard Ben de tempel in neemt om hem te genezen van zn schotwond zegt hij dat Ben niks meer zal herinneren van wat er gebeurd is e.d. Maar op het moment dat die vent van The Others zijn tent in loopt en zegt dat Ben zn vader snel weer zal zien (leugen natuurlijk) zegt Ben dat ie niet terug wil naar z'n vader en de rest van die groep. Zou dus betekenen dat ze enkel de stukjes uit zn geheugen hebben gewist van Said etc?!
    Ja, alleen van Sayid en het neergeschoten worden. Daarom zegt Whitmore ook injured in plaats van shot.

  4. #2579

    Standaard

    Viel me trouwens op dat het kind van Penny en Desmond Charlie heet. Aangezien die twee van het Britse continent komen en Charlie ook, en Charlie en Desmond ook nogal een geschiedenis hebben óp het eiland (in combinatie met Penny zelfs) zou het me niets verbazen als Charlie het kind van Desmond is en in een of andere freaky timewarp ze bij elkaar zijn gekomen. Óf Desmond heeft z'n kind vernoemd naar Charlie...

    Of zeg ik nu allemaal hele vreemde dingen?

  5. #2580

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Viel me trouwens op dat het kind van Penny en Desmond Charlie heet. Aangezien die twee van het Britse continent komen en Charlie ook, en Charlie en Desmond ook nogal een geschiedenis hebben óp het eiland (in combinatie met Penny zelfs) zou het me niets verbazen als Charlie het kind van Desmond is en in een of andere freaky timewarp ze bij elkaar zijn gekomen. Óf Desmond heeft z'n kind vernoemd naar Charlie...

    Of zeg ik nu allemaal hele vreemde dingen?
    Dat is een tijdje terug al besproken en ik denk dat het de laatste optie is want..ja waarom, geen idee eigenlijk

  6. #2581

    Standaard

    Ik heb wel een argument tegen m'n eigen hypothese:

    Als Charlie inderdaad hun kind is bevindt het verhaal zich in een cirkel waar geen begin aan zit. Want is Charlie eerst geboren of hebben ze eerst hun kind naar Charlie vernoemd? Dat klopt dus nooit...

    Dus het moet inderdaad wel het laatste zijn.

  7. #2582

    Standaard

    Volgens mij is het wel aan bod gekomen in een eerdere aflevering. Omdat Desmond natuurlijk ook nogal betrokken was bij de dood van Charlie, hij heeft volgens mij zijn kind gewoon vernoemd naar Charlie.

  8. #2583

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Ik heb wel een argument tegen m'n eigen hypothese:

    Als Charlie inderdaad hun kind is bevindt het verhaal zich in een cirkel waar geen begin aan zit. Want is Charlie eerst geboren of hebben ze eerst hun kind naar Charlie vernoemd? Dat klopt dus nooit...

    Dus het moet inderdaad wel het laatste zijn.
    Zo zijn er toch wel meer paradoxen in Lost, zoals Locke's voorbestemdheid om maar iets te noemen.

  9. #2584

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Volgens mij is het wel aan bod gekomen in een eerdere aflevering. Omdat Desmond natuurlijk ook nogal betrokken was bij de dood van Charlie, hij heeft volgens mij zijn kind gewoon vernoemd naar Charlie.
    Ik meen me ook te herinneren dat ze hem expliciet in een aflevering die naam hebben gegeven.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  10. #2585

    Standaard

    Wat een vette aflevering weer!!!! Ik vind dit hele seizoen tot nu al goed maar sinds ze terug zijn op het eiland is elke aflevering bijna nog vetter dan de vorige.

    Veel antwoorden ook en vooral de scenes tussen Locke en Ben zijn echt fantastisch.
    Dat einde tussen het smoke/monster was mij iets te futuristisch .

    Maar verder zeer vet!

    En het is natuurlijk leuke als je een theorie bedenkt dat dat dan ook het juiste blijkt te zijn Ben die Penny wil vermoorden

  11. #2586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Ik heb wel een argument tegen m'n eigen hypothese:

    Als Charlie inderdaad hun kind is bevindt het verhaal zich in een cirkel waar geen begin aan zit. Want is Charlie eerst geboren of hebben ze eerst hun kind naar Charlie vernoemd? Dat klopt dus nooit...

    Dus het moet inderdaad wel het laatste zijn.
    Of is die misschien naar Widmore vernoemd...Charles...

  12. #2587

    Standaard

    Ik ben nu pas in seizoen 4 bezig, laatst gezien, de aflevering over Desmonds 'constante'. Zonder twijfel een van de beste episodes ever
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #2588

  14. #2589

    Standaard

    Dat zou echt een vet t-shirt zijn!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #2590

  16. #2591

    Standaard

    Die varianten heb ik al wel gezien, kwaliteit lijkt me niet echt denderend...bovendien is het eigenlijk ook wel een beetje nerdy
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #2592

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    ...bovendien is het eigenlijk ook wel een beetje nerdy
    And your point being..?

    Nieuwste aflevering was weer geweldig! Niet veel boeiends qua onthullingen maar wel veel gave scènes met Miles en Hurley! Daarnaast leuk verhaal van Hurley over Star Wars, aangezien de vader van Miles ook zonder hand komt te zitten straks. Had het trouwens al aan zien komen dat het zijn vader was!

    Wel weer wat mysteries erbij, wie zijn nu de nieuwe mensen op het eiland en van welke partij zijn ze? Niet van Whidmore, maar volgens mij ook niet van Ben, Richard's mensen? Daarnaast ben ik benieuwd waar Faraday heeft uitgehanden.


  18. #2593

  19. #2594

    Standaard

    Leuke aflevering, hoewel het grotendeels gaat om de zoveelste geconflicteerde vader-zoon relatie in deze serie.

    Hurley blijft wel de leukste daar op het eiland

  20. #2595

    Standaard

    Ik vroeg me al af wanneer Daniel weer eens voorbij zou komen!

    Ben idd heel benieuwd wat hij de hele tijd heeft uitgespookt

    Meen me te herrinneren dat Jack vroeg aan Lafleur waar Daniel was, toen was zijn antwoord hij is hier niet meer..

  21. #2596

    Standaard

    Dodelijk saaie, vervelende en niet boeiende aflevering. Miles vind ik ook een drol van een personage.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  22. #2597

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Dodelijk saaie, vervelende en niet boeiende aflevering. Miles vind ik ook een drol van een personage.
    Dat heb ik in mindere mate met John Locke. De nieuwe Jezus kan ik missen als kiespijn.
    Was wel een vermakelijk aflevering met Hurley erbij.

  23. #2598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Dodelijk saaie, vervelende en niet boeiende aflevering. Miles vind ik ook een drol van een personage.
    En die van 24 vond je uitstekend deze week? Wat kunnen smaken toch verschillen

    Over 2 weken pas weer een nieuwe Lost, we kunnen ons opmaken voor The Incident


  24. #2599

  25. #2600

    Standaard

    Aardige aflevering, goede keuze om Hurley bij de aflevering in te schrijven anders was het wel saai geworden. Grappig trouwens ook dat Hurley het The Empire Strikes Back aan het (her)schrijven was .

Pagina 104 van 139 EersteEerste ... 45494100101102103104105106107108114 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •