Pagina 7 van 139 EersteEerste ... 345678910111757107 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 3465 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Uiteraard. Helemaal niet opgekomen. Bedankt 8)
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  2. #152

    Standaard

    Hij blijft spannend deze serie. Nog 3 afleveringen te gaan en dan de hele zomer nagenieten van een cliffhanger die volgens de makers zelf in de trend van 'Who shot JR?' zal zijn. Ben erg benieuwd.

    De driedubbele finale aflevering wordt uitgezonden op woensdag 18 mei (episode 23) en woensdag 25 mei (episode 24 en 25) in de US. Ik zit dan in Amerika dus hoop de tijd te hebben die op tv te kunnen gaan zien.

  3. #153

    Standaard

    Laat ik beginnen met te bekennen dat ook ik (als velen met mij) compleet verslaafd ben geraakt aan deze serie. Ik heb zojuist aflevering 22 gezien en wacht nu met spanning op de 3-delige finale van seizoen 1. Gedurende het eerste seizoen werden er alsmaar meer raadsels en mysterie’s opeengestapeld, wat natuurlijk de nieuwsgierigheid naar het volgende deel (en het volgende en volgende...) alleen maar aanwakkerd. Ik heb alleen de grote vrees dat, omdat het hier een amerikaanse serie betreft, deze serie op een gegeven moment zodanig uitgemolken gaat worden tot er niets meer van over is (zie: X-Files). Amerikaanse zenders neigen er sterk naar om een succesvolle serie tot de laatste druppel te willen uitknijpen, wat natuurlijk inhoud dat er niet al teveel mag worden prijsgegeven van het grote raadsel van het eiland. Daarom ben ik bang dat we hier voorlopig nog geen antwoorden op kunnen verwachten. Begrijp me goed, ik ben sinds Twin Peaks niet meer zo bezeten geweest van een TV-serie en zou hetliefst elke dag kijken, maar liever een compact afgerond verhaal dan deze topper de verveling in forceren!

    I’ll keep my fingers crossed...
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  4. #154

    Standaard

    Ik ben een paar week geleden afgehaakt. Ik vond het veel te langdradig geworden en sommige personages kwamen niet echt geloofwaardig op mij over
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martijn Beunk
    Ik ben een paar week geleden afgehaakt. Ik vond het veel te langdradig geworden en sommige personages kwamen niet echt geloofwaardig op mij over
    d8 ik ook,maar sinds een week of 4 is het echt goed!
    ik kan steeds niet wachten tot de volgende aflevering!
    ben blij dat ik ben blijven kijken!
    alleen heb ik nog een vraagje,in de eerste 2 afleveringen[spoiler:0e15be60fa]als het gaat regenen komen er "monsters'" ofzoiets in voor die hele bomen omver trappen,komen we nog wat van die monsters te weten in de serie?
    AUB in een spoiler alleen ja of nee,moet het ook nog zien maar wil graag weten of we er nog wat over komen te weten! [/spoiler:0e15be60fa]

  6. #156

    Standaard

    [spoiler:975a1c4557] Aan het einde van het seizoen kom je hier meer over te weten [/spoiler:975a1c4557]

    Nog 2 weekjes en ik weet het


  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    [spoiler:9f0555b600] Aan het einde van het seizoen kom je hier meer over te weten [/spoiler:9f0555b600]

    Nog 2 weekjes en ik weet het
    [spoiler:9f0555b600]Lucky Bastard!!!! :wink: [/spoiler:9f0555b600]

  8. #158

    Standaard

    Kan niet wachten op de driedelige finale :P Overmorgen deel 1

  9. #159

    Standaard

    Ik had precies hetzelfde.

    In het begin wordt het verhaal toch in vaart verteld. En opeens stokt het een beetje. Maar na een aantal afleveringen is het weer zoals in het begin (of nog beter..).

    Heb zelf aflevering 1 t/m 22 op de pc staan en heb de serie dan ook in een paar dagen kunnen kijken. Snap wel, als je elke keer een week moet wachten en je bent bij de wat 'saaiere' afleveringen, dat je zoiets hebt van: mwoah gaat niet ergens heen ofzo. Ik zeg: gewoon blijven kijken!

    Kan iig niet wachten tot einde van dit seizoen en vast daarna niet tot seizoen 2 begint haha. Gelukkig donderdag weer een shot
    24, Everybody hates Chris, Family Guy, Lost, My name is Earl, The Office, Prison Break, Rescue Me, The Shield, Sleeper Cell,
    Sopranos, Spooks, The Unit, The Wire, Criminal Minds, Ultimate Force, House, Friday Night Lights, Heroes, Rome, Friends,
    South Park, Supernatural, The Dresden Files, Ncis, Naruto, Jag, Hell's Kitchen, Oz, The Simpsons, The Black Donnelly's, Avatar,
    Californication, Top Gear, Life, Terminator tscc, CSI ny, Monk. Bleach, Reaper.

  10. #160

    Standaard

    Afleveringen 4 en 5 was niet doorheen te komen, maar als ik jullie zo hoor, was ik iets te voorbarig met mijn conclusie
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  11. #161

    Standaard

    Zeker, gewoon blijven kijken, vanaf het moment dat [spoiler:f268412f8e]de hatch wordt gevonden[/spoiler:f268412f8e] wordt het echt superspannend en blijf je je afvragen [spoiler:f268412f8e]wat daar toch in godsnaam inzit en vooral wie/wat het licht daar binnen aandeed.[/spoiler:f268412f8e]

    Vooral Locke vind ik één van de best uitgewerkte tv personages sinds lange tijd.

    Nog 3 weekjes en we weten alles... (wat de producers ons willen laten weten zodat we in ieder geval ook weer braaf naar seizoen 2 zullen gaan kijken :wink: )

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martijn Beunk
    Afleveringen 4 en 5 was niet doorheen te komen, maar als ik jullie zo hoor, was ik iets te voorbarig met mijn conclusie
    Ik vind de karakter ontwikkeling rondom Locke juist het interessantst. Episode 4 vond ik daarom zeer sterk en ontroerend!!

    Can't wait for the finale


  13. #163

    Standaard

    Me vrouwtje en ik keken maar al te graag naar deze uber gave serie

    Maar ik had weinig gedult dus maar seizoen 1 met nld ondertiteling op dvd genomen
    zijn 5 dvd's 4 afl. er dvd.

    Ik kan natuurlijk niks zeggen behalve dat ik niet kan w8 tot seizoen 2
    ****************************************
    Vermogen zegt niks over de kwaliteit.
    ****************************************

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond187
    Me vrouwtje en ik keken maar al te graag naar deze uber gave serie

    Maar ik had weinig gedult dus maar seizoen 1 met nld ondertiteling op dvd genomen
    zijn 5 dvd's 4 afl. er dvd.

    Ik kan natuurlijk niks zeggen behalve dat ik niet kan w8 tot seizoen 2
    hoezo op dvd genomen? deze serie is toch nog niet eens uit op dvd?
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond187
    Me vrouwtje en ik keken maar al te graag naar deze uber gave serie

    Maar ik had weinig gedult dus maar seizoen 1 met nld ondertiteling op dvd genomen
    zijn 5 dvd's 4 afl. er dvd.

    Ik kan natuurlijk niks zeggen behalve dat ik niet kan w8 tot seizoen 2
    hoezo op dvd genomen? deze serie is toch nog niet eens uit op dvd?
    Nee, pas op 6 september regio 1... Denk dat we het hier over een andere serie hebben, want serie 1 van Lost heeft 25 afleveringen en niet zoals Raymond187 zegt 5 dvd's van 4...

    Regio 1 specs:

    Available Audio Tracks: English (Dolby Digital 5.1)
    The Original Pilot

    Tales From The Island - new behind-the-scenes featurette

    Lost Revealed - expert panel dissects the Series

    Backstage With Drive Shaft - behind the music featurette

    The Art Of Matthew Fox - on-set photography

    Before They Were Lost - original casting tapes

    Blooper Reel

    Rare Deleted Scenes

    Audio Commentaries

    Number of discs: 7



  16. #166

    Standaard

    met aan zekerheid grenzende waarschijnlijk heid heeft hij het over zelfgemaakte dvd's.

    uit de nieuwsgroepen of via bitttorrent (zelf ook een paar keer voorbij zien komen, goede kwaliteit)

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lex
    met aan zekerheid grenzende waarschijnlijk heid heeft hij het over zelfgemaakte dvd's.

    uit de nieuwsgroepen of via bitttorrent (zelf ook een paar keer voorbij zien komen, goede kwaliteit)
    klopt die bedoel ik.
    qua beeld wel goeie kwaliteit en de nld ondertiteling klopt wel gewoon.
    Helaas geen HDTV

    ik d8 dat hij maar 20 afl. had dus ik is er nog 5
    Mooi vanaaf ff opzoeken, want de spanning wordt niet minder hij blijft goed.
    ****************************************
    Vermogen zegt niks over de kwaliteit.
    ****************************************

  18. #168

    Standaard Goeeeeed!

    Ik ben ook hooked aan deze serie en oh, wat vallen wij in een zwart gat als straks de laatste dubbelaflevering van dit seizoen is geweest!
    Ik zit me wel iedere keer te verbazen waar de dames toch steeds die fris gewassen en gestreken bloesjes vandaan halen. Hebben ze daar een H&M? En je zou zeggen dat Hurley een paar kilootjes zou zijn afgevallen.
    Alleen het t-shirt van Sawyer begon tekenen van slijtage te tonen (afl 22).

    Overigens heb ik op een forum elders wel een paar leuke theorietjes gelezen. Bijvoorbeeld over [spoiler:165fb31383]de hatch. Dat het licht wat je zag... de zon was die opkwam in Nigeria. Daar kwam toch ook dat geld vandaan?[/spoiler:165fb31383] Het zal uiteindelijk wel héél iets anders zijn, maar al die gedachtengangen van anderen vind ik altijd wel leuk.

  19. #169

    Standaard

    Weer een goede aflevering, is nog niet super spannnend maar de promo voor de finale is wel veel belovend. Zal wel eindigen met een grote cliffhanger

  20. #170

    Standaard

    Vond het ook weer een geweldige aflevering... veel drama en daar houd ik van!!


  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    Vond het ook weer een geweldige aflevering... veel drama en daar houd ik van!!
    ik vond hem ook top!

    heel veel vragen beantwoord..

    [spoiler:6b00b984d5]
    Allereerst Anna Lucia... stoel 42F.. zegt genoeg dacht ik zo

    Lost - Seating Chart

    Character Seat number
    Anna Lucia 42F
    Bernard 23E - ?
    Boone Carlisle 8E?
    Charlie Pace 27C > 4A?
    Christian Shephard -
    Claire Littleton ?
    Hugo Reyes (Hurley) 33E??
    Harold Wollstein 23C
    Jack Shepherd 23B > 23C
    James Sawyer ?
    Jin-Soo Kwon ?
    John Locke 24D
    Kate Ryan 32J?
    Michael Dawson 16D?
    Rose 23D
    Sayid ?
    Shannon Rutherford 8G?
    Sun Paik-Kwon ?
    The marshal 32H?
    Vincent -
    Walter Lloyd (Walt) 16E?

    Dat is de achterste rij vh vliegtuig. Dit betekent dat zij dus in de achterkant vh vliegtuig zat en dus in het eerste afgebroken deel zat (samen met de man van Rose) en dus misschien aan de andere kant vh eiland zit.
    Waarom zouden ze anders zo'n "bekende" actrice introduceren. Ze zit ook in episode 1.24 en vermoed dat ze volgend seizoen zal terugkeren (ook al staat er nog niks over op imdb).

    Hier wordt ook duidelijk dat Jack al gescheiden of weduwnaar is van Sarah.
    Kan me niet voorstellen dat Anna Lucia maar in 2 flashbacks voorkomt... dit was anders een compleet loos stuk...

    James Sawyer... leren hier zijn echte achternaam kennen..

    James Ford

    Plaatje


    Hier leren we ook dat James Christian (vader van Jack) niet vermoord heeft..
    hij had een barfight met iemand anders. (dit was eerst nogal onduidelijk naar mijn idee).
    Later wordt dit nog duidelijker uit het gesprek met Jack.
    En we weten waarom James op het vliegtuig naar LA zat..


    We weten nu ook wat The Black Rock is... een schip uit Portsmouth.
    Hoe die daar komt... euh.. i dunno...

    Plaatje


    We weten wat het "monster" is, een security system.

    en Jin & Sun... amazing
    krijg nog steeds meer respect voor Jin..
    beste karakter wat er op het eiland zit/zat.

    vrij bekende acteur die je nu pas sinds 1.22 ziet opkomen,
    maar steeds meer naar voren komt is die Leslie Artz.
    maar volgens mij wordt dat straks gewoon hetzelfde verhaal als met Scott etc...
    iemand die ze naar voren halen en vervolgens weer afmaken...

    je ziet nu ook steeds meer van die achtergrondfiguren naar voren komen,
    zijn wel elke keer hetzelfde, maar nog steeds geen 40 man bij elkaar..
    genoeg ruimte dus om nieuwe regulars te introduceren...
    [/spoiler:6b00b984d5]

  22. #172

    Standaard

    Mooi stukje Flash! Altijd goed om nog even langs de 'feitjes' te lopen. Zo blijven ze wat beter hangen en pak je nieuwe ontwikkelingen beter op. Wel goed dat je ( voor de volgers van Lost via Dutch TV) in de spoiler tag zet. Hoe kom jij trouwens aan die seating list? Geinig! Ennuh... bijhouden!
    Ik zie met tegenzin de dubbele season finale van a.s. woensdag tegemoet. Want dan is het (voorlopig) afgelopen...

  23. #173

    Standaard

    http://www.oceanic-air.com/seatingchart.htm Vul hier de "bad numbers" in door te klinken op de stoelen met je muis en je krijgt een preview van seizoen 2.

    Vandaag de seizoensfinale gezien er komen meer vragen bij dan dat er beantwoordt worden

  24. #174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xienator
    http://www.oceanic-air.com/seatingchart.htm Vul hier de "bad numbers" in door te klinken op de stoelen met je muis en je krijgt een preview van seizoen 2.

    Vandaag de seizoensfinale gezien er komen meer vragen bij dan dat er beantwoordt worden
    raar dat [spoiler:d82bc836c1]42F[/spoiler:d82bc836c1] op die kaart niet bestaat
    waar zat [spoiler:d82bc836c1]Anna Lucia[/spoiler:d82bc836c1] dan


    euhm.. op bovengenoemde site...

    vond jij ook stuk uit het script??
    een afbeelding?

    staat in dit stukje.. ik kon daar in 1x een afbeelding verschuiven

    Important Announcement
    ALL FLIGHTS CANCELLED

    We regret to announce that Oceanic Airlines has ceased all operations effective immediately.


    dit is de link

  25. #175

    Standaard

    Wie is [spoiler:f32f38140e]Anna Lucia[/spoiler:f32f38140e] ?

Pagina 7 van 139 EersteEerste ... 345678910111757107 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •