Pagina 117 van 139 EersteEerste ... 1767107113114115116117118119120121127 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.901 tot 2.925 van 3465 worden weergegeven.
  1. #2901

    Standaard

    ABC gekeken?? Kan je deze al als herhaling kijken?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  2. #2902

    Standaard

    WTF, WTF, WTF

    Zeer vette afleveringen. Ben weer helemaal psyched.

  3. #2903

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Doodgaan en in de volgende scene weer vrolijk rondlopen is niet geloofwaardig, zeker als het een paar keer voorkomt (Said en Jacob). Zo kan niemand het toch volgen?

    Het deed mij helemaal niks.
    Ik denk dat je het dan niet helemaal begrijpt dat er veel symbolieken zijn naar goed/ kwaad/ duivel/ god. Wederopstanding. Kijk maar naar hoe Said uit de fontein wordt gedragen naar zijn armen

  4. #2904

    Standaard

    Awesomeness. Blij dat het weer terug is. 2 heerlijke episodes, cool idee.. die alternatieve realiteiten. En natuurlijk ook: Desmond in het vliegtuig .. wtf?

    En 'Locke' is behoorlijk badass.

  5. #2905

    Standaard

    Fantastisch, deze episode kon zich meten met een seizoens finale!

  6. #2906

    Standaard

    Wat een 'finale' zeg! En het is nog maar het begin!!

    Oooeeh en 'the man in black' is ook lekker bezig. Ben echt benieuwd hoe dit verder gaat!
    The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist...

  7. #2907

    Standaard

    En niet te vergeten dat nu alles onder water staat.
    BD (1243) What i Watch

  8. #2908

    Standaard

    Goed begin...

    Zomaar een idee hoor, maar die alt. timeline waarin het vliegtuig dus niet crasht; ik bedacht me, wat als deze niet door de h-bom is veroorzaakt, maar door iets wat we in de 2007 timeline nog te zien moeten krijgen? Zou een goede mindfuck zijn.

  9. #2909

    Standaard

    Die kans zit er dik in

    Dit artikel maakt een hoop duidelijk, interview met de makers na afloop van de aflevering:
    http://popwatch.ew.com/2010/02/02/lo...damon-carlton/

  10. #2910

    Standaard

    Interresant begin

    Zeg wat als We gewoon het einde van de serie hebben gezien in de vorm van forwardflash. We kijken nu twee verhaallijnen te zien: Het gevecht op het eiland tussen goed en kwaad en het "normale" leven wat de “losties” zouden hebben gehad als het vliegtuig niet neergestort is.

    Door de uitkomst van dit gevecht. Komt het eiland onderwater te staan en verliest het zijn kracht.

    Dit heeft als gevolgd dat het vliegtuig niet neerstort, maar gewoon land in LA. Hierdoor kennen ze elkaar niet. Dit zie je ook in de vliegtuigscenes
    Laatst aangepast door Wieba : 04-02-2010 om 08:32

  11. #2911

    Standaard

    Gisteravond ook gekeken en genoten van de start van seizoen 6.
    Ik hem wel een paar keer een ''Jeeeminieeeee'' moment gehad
    Zeer boeiende start. Nu weer een week wachten. Zucht.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  12. #2912

    Standaard

    Zou het niet kunnen dat ze door het laten ontploffen van de bom niet zijn neergestort met flight 815, maar door een latere gebeurtenis alsnog op het eiland zijn beland? Simpelweg omdat het hun 'lot' is. En wtf deed Desmond op dat vliegtuig?
    The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist...

  13. #2913

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theumske Bekijk bericht
    Zou het niet kunnen dat ze door het laten ontploffen van de bom niet zijn neergestort met flight 815, maar door een latere gebeurtenis alsnog op het eiland zijn beland? Simpelweg omdat het hun 'lot' is. En wtf deed Desmond op dat vliegtuig?
    Vergeet niet dat het eiland onderwater ligt, dus kunnen ze wel terugkeren naar het eiland?
    Desmond op het vliegtuig... tja apart. Er zou nog wel iets gebeuren waarom hij het vliegtuig moet nemen.


  14. #2914

    Standaard

    Ook is Hugo nu een zeer gelukkige man. Blijkbaar is hij niet in aanraking gekomen met de cijfers 4 8 15 16 23 42. Wat ook nog niet uitgelegd is.
    BD (1243) What i Watch

  15. #2915

    Standaard

    Morgenavond is het zover !!!
    Ga het mooi op TV volgen

  16. #2916

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Ook is Hugo nu een zeer gelukkige man. Blijkbaar is hij niet in aanraking gekomen met de cijfers 4 8 15 16 23 42. Wat ook nog niet uitgelegd is.
    Ze lijken allemaal wel anders te zijn. Hugo is idd gelukkig, Jack lijkt over de dood van zijn vader heen te zijn, John Locke lijkt zich neergelegd te hebben bij zijn verlamming.
    Hoop wel dat ze eens gaan beginnen met het uitleggen van onbeantwoorde vragen uit de voorgaande seizoenen. Het wordt er niet echt duidelijker op.


  17. #2917
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Dark side of the moon

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theumske Bekijk bericht
    En wtf deed Desmond op dat vliegtuig?
    In iedergeval niet op de knop aan het drukken.
    "Peace is a lie, there is only passion. Through passion I gain strength.
    Through strength I gain power. Through power I gain victory.
    Through victory my chains are broken. The Force shall set me free."

  18. #2918

    Standaard

    Vriendelijke mensen, spoilertag aub niet je hele post, maar alleen het daadwerkelijke spoiler deel, indien mogelijk. Zoals Freaky.

    Anders leest het allemaal zo lastig.

  19. #2919

    Standaard

    What the fuck!!!

    Na lang wachten eindelijk het begin van het laatste seizoen Lost. Zojuist de afleveringen gezien en ik ben nog aan het uitvogelen wat het allemaal betekent.

    Idd, is het erg leuk om te zien hoe het allemaal was gelopen als het vliegtuig niet instort . Heb ik mij al vaker afgevraagd.

    En wat betreft Desmond: hij kon als enige reizen door de tijd (in elk geval in zijn hoofd). Misschien zat hij wel helemaal niet in het vliegtuig maar alleen in Jack's hoofd. Rose heeft hem immers ook niet gezien. Misschien reist hij wel heen en weer tussen verschillende realiteiten. Wel benieuwd hoe ze die altrnatieve verhaallijnen bij elkaar gaan laten komen. .

    In de 'Locke' verhaallijn valt voornamelijk op dat 'Locke'tegen Richard iets zegt over kettingen . Vraag me af hoe dat uit gaat pakken.

    En dit bedenk ik nu gewoon pas. Ik ga er wel even verder over nadenken en kom er nog op terug.

    O ja. Eindelijk, na lang wachten: CLAIRE!!!!

  20. #2920

    Standaard

    Ik hoop vurig dat er enigszins een wetenschappelijke verklaring aan het einde uitrolt. Balans tussen goed/kwaad, ying/yang, referenties uit de bijbel. Ik zou toch teleurgesteld zijn blijkt dat er twee omnipotente wezens (God vs Satan) in een eeuwig gevecht zitten en dat de verklaring blijkt te zijn.

  21. #2921
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Ik blijf het fascinerend vinden hoeveel mensen er blijven kijken terwijl niemand er ook maar aan uit kan.
    Dat zal wel de interesse van de show zijn zeker.

    Ik hoop dat niet veel mensen met een kater blijven zitten dankzij een onbevredigend einde.

    Dat zou dan weer wel een mooie mind fuck zijn, gewoon een open einde.

  22. #2922

    Standaard

    dat zou ik jammer vinden een open einde..ik ga er morgen uitgebreid voor zitten..leuk dat er gelijk allemaal theorieen naar voren komen hier..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #2923

    Standaard

    Open einde? Mag niet gebeuren Denk ook niet dat ze dat lef hebben..
    I don't have any friends.. Nobody likes me...

  24. #2924

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Berry vd Pluijm Bekijk bericht
    Open einde? Mag niet gebeuren Denk ook niet dat ze dat lef hebben..
    Ik denk van wel
    BD (1243) What i Watch

  25. #2925

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Interresant begin

    Zeg wat als We gewoon het einde van de serie hebben gezien in de vorm van forwardflash. We kijken nu twee verhaallijnen te zien: Het gevecht op het eiland tussen goed en kwaad en het "normale" leven wat de “losties” zouden hebben gehad als het vliegtuig niet neergestort is.

    Door de uitkomst van dit gevecht. Komt het eiland onderwater te staan en verliest het zijn kracht.

    Dit heeft als gevolgd dat het vliegtuig niet neerstort, maar gewoon land in LA. Hierdoor kennen ze elkaar niet. Dit zie je ook in de vliegtuigscenes
    Klopt niet, de Losties en Jabob en zijn vijand zijn namelijk nu in 2007 , terwijl het eiland in 2004 al onder water ligt.

Pagina 117 van 139 EersteEerste ... 1767107113114115116117118119120121127 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •