Pagina 18 van 139 EersteEerste ... 81415161718192021222868118 ... LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 3465 worden weergegeven.
  1. #426

    Standaard

    Was inderdaad niet zo goed als we gewend zijn. En nu 2 weken wachten want volgende week is er geen aflevering.

  2. #427

    Standaard

    Frustrerend dat wachten

    De laatste aflevering was inderdaad een beetje minder maar er zijn nog genoeg dingen die boeiend genoeg zijn om op verder te borduren

    Waar kan je die promo zien/downloaden?


    @ Daan: [spoiler:fe7f0c69b6]Hoe kan Locke trouwens een 'other' zijn als ie in het vliegtuig zat...?[/spoiler:fe7f0c69b6]

  3. #428

    Standaard

    Hoe kunnen jullie nu toch vinden dat 2x12 niet erg boeiend was???!?!

    Ik zat genageld aan die buis! Ik vind het zo zielig voor Charlie! Terwijl ik ook wel weet dat wat hij met de baby van Claire deed helemaal niet goed is, ook al bedoelde hij het wel zo.

    Niemand die hier de opvallende verschuiving ziet? Iedereen houdt nu van Sawyer, en de mensen beginnen steeds meer een hekel aan Charlie te krijgen

    En hoe kwam die baby in godsnaam in Charlies handen toen bij het strand!

    Erg goede aflevering 2x12!

    Kom maar op met 13!!!
    Bier.

  4. #429

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolfrolf
    En hoe kwam die baby in godsnaam in Charlies handen toen bij het strand!
    Euh... Charlie was gewoon [spoiler:4a99de49e9]aan het slaapwandelen en heeft de baby zo meegenomen... [/spoiler:4a99de49e9]

    Soit, leuke aflevering, lekker dramatisch ([spoiler:4a99de49e9]behalve dan toen Hurley in Mozeskleren Charlies droom binnenstapte En de DriveShaft pamper commercial! [/spoiler:4a99de49e9]), maar echt veel bijdragen aan de grote lijn deed het niet imho.
    Ook Franz Kafka laat zijn bandenspanning controleren op ladyshavebobsled.be!

  5. #430

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TomDemuynck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolfrolf
    En hoe kwam die baby in godsnaam in Charlies handen toen bij het strand!
    Euh... Charlie was gewoon [spoiler:456bcfd4e2]knip[/spoiler:456bcfd4e2]
    Das een veel te makkelijke verklaring Tom Charlie kan dat wel heel leuk zeggen... maar dit is wel Lost he, hier gebeuren veel vage dingen Niet van de meest logische verklaring uitgaan :P
    Bier.

  6. #431

    Standaard

    Dit is zo'n serie waar k dan steeds mee in mn handen sta in de winkel, en em dan toch terugleg voor een andere dvd/serie.
    Deze komt echter ooit nog wel es in mn collectie, getuige de vele positieve reacties van iedereen hier. 8)
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  7. #432

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Taylor
    Dit is zo'n serie waar k dan steeds mee in mn handen sta in de winkel, en em dan toch terugleg voor een andere dvd/serie.
    Deze komt echter ooit nog wel es in mn collectie, getuige de vele positieve reacties van iedereen hier. 8)
    Ben ik wel benieuwd welke series je dan koopt... (ipv Lost dan he)
    "You're all going to die down here"
    "There is a CURE!"
    "I was beginning to worry"
    "She's wright, we are going to die down here"

  8. #433

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    @ Daan: [spoiler:4c3d77bd02]Hoe kan Locke trouwens een 'other' zijn als ie in het vliegtuig zat...?[/spoiler:4c3d77bd02]
    Ja dat is ook wel zo , maar [spoiler:4c3d77bd02] ik zie Locke nou niet echt 1-2-3 iemand neerslaan, waarom veranderd die de cijfer combinatie van de gewerenkluis? waarom wil hij opeens dichter bij claire slapen? Hij heeft echt zijn eigen agenda!

    Weet iemand trouwens waarom ecko de bomen aan het markeren was? [/spoiler:4c3d77bd02]


  9. #434

  10. #435

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolfrolf
    Hoe kunnen jullie nu toch vinden dat 2x12 niet erg boeiend was???!?!

    Ik zat genageld aan die buis! Ik vind het zo zielig voor Charlie! Terwijl ik ook wel weet dat wat hij met de baby van Claire deed helemaal niet goed is, ook al bedoelde hij het wel zo.

    Niemand die hier de opvallende verschuiving ziet? Iedereen houdt nu van Sawyer, en de mensen beginnen steeds meer een hekel aan Charlie te krijgen

    En hoe kwam die baby in godsnaam in Charlies handen toen bij het strand!

    Erg goede aflevering 2x12!

    Kom maar op met 13!!!
    Uiteraard was de aflevering wel boeiend maar niet zo schokkend als vele andere afleveringen. Het ging vooral om banden tussen mensen en niet om de gekke dingen die gebeuren op het eiland. Dat vind ik persoonlijk veel boeiender. Maar tot nu toe heeft nog geen enkele aflevering me in slaap weten te sussen, de serie is gewoon super en zwaar verslavend...

    Charlie die slaapwandelt is misschien wel een iets te makkelijke verklaring inderdaad.

  11. #436

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    @ Daan: [spoiler:e69f3ed24a]Hoe kan Locke trouwens een 'other' zijn als ie in het vliegtuig zat...?[/spoiler:e69f3ed24a]
    Ja dat is ook wel zo , maar [spoiler:e69f3ed24a] ik zie Locke nou niet echt 1-2-3 iemand neerslaan, waarom veranderd die de cijfer combinatie van de gewerenkluis? waarom wil hij opeens dichter bij claire slapen? Hij heeft echt zijn eigen agenda!

    Weet iemand trouwens waarom ecko de bomen aan het markeren was? [/spoiler:e69f3ed24a]
    Er is zeker iets vreemds aan hem, ja. Hoe weet hij ook al die dingen om te overleven en sporen te zoeken zonder dat hij in het leger heeft gezeten (volgens z'n baas van de dozerfabriek dan). Die cijfercombinatie veranderd ie omdat anders iedereen een pistool gaat halen, dat vind ik een redelijk normale gang van zaken.

    En bij Claire slapen, vroeg Clair dat niet aan hem? Hij voelt misschien ook dat de baby (weer) in gevaar is.

    Dat er aan Locke iets niet pluis is (positief of negatief) is wel duidelijk maar ik denk niet dat ie een other is. Het is gewoon een rare dwarrel.


    Wat denken jullie nou dat uiteindelijk de 'clue' van het eiland is? Met die tape die in dat luik lag enzo. Ik krijg steeds meer het gevoel dat ze in een of ander raar experiment zijn gesleurd, misschien een soort Truman Show achtig iets maar dan niet voor de kijkcijfers.

  12. #437

    Standaard

    argh en nu is het weer 2 weken wachten op een aflevering, het belooft nochtans een schitterende te worden als ik de trailer zo zag.. 2.12 vond ik maar matig [spoiler:3e49b461d1]behalve dan die droom-sequence, dat stak er weer boven uit. een vleugje Twin Peaks imo [/spoiler:3e49b461d1]

    de flashbacks van de laatste 2 afleveringen vond ik wel gigantisch oninteressant, ik hoop dat hier dringend wat verandering in komt. in het begin hadden die precies altijd een connectie met het eiland, maar dat wordt toch steeds dunner en dunner. het opvul-gehalte neemt toe precies.

    de figuur Locke daarentegen blijft me intrigeren. [spoiler:3e49b461d1]ik denk dat hij de baby even graag wil wegnemen als Charlie, maar wel voor minder eerbare redenen dan Charlie (vond het echt wel zielig hoe hij de outcast werd, vooral dankzij het gedrag van Locke). Denk dat hij ook weer een visioen van het eiland heeft gehad, met een nieuwe opdracht in verband met baby Aaron. En voor wie de trailer voor volgende aflevering heeft gezien, gaat Jack zich ook eindelijk eens moeien met het feit dat Locke zich het alleenrecht opeist over de wapenkamer in The Hatch.[/spoiler:3e49b461d1]

    maar wat ik veel minder verdraag is dat ze wel fel de religieuze kant aan het opgaan zijn. [spoiler:3e49b461d1]dat hele gedoe met dat dopen, Eko die een priester blijkt te zijn en The 23rd Psalm staat op te zeggen, ..[/spoiler:3e49b461d1] een beetje science-fiction of filosofie tot daar toe, maar zo'n religieuze onzin mag van mij wel achterwege blijven.

    desalniettemin verwacht ik nog een aantal geweldige afleveringen dit seizoen [spoiler:3e49b461d1]er komt nog een aflevering met Locke-flashbacks waarover we meer te weten komen over hoe hij verlamd is geraakt, denk dat dit weer zeer belangrijk gaat zijn. en hoe zou het verdergaan met het oorlogsplan ik hoop dat het er dit seizoen nog van komt als finale ofzo.[/spoiler:3e49b461d1].

  13. #438

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Die cijfercombinatie veranderd ie omdat anders iedereen een pistool gaat halen, dat vind ik een redelijk normale gang van zaken.
    Volgens mij zijn jack en locke de enige die de cijfercombinatie weten...

    Trouwens ,is het nog steeds nodig om met spoiler tags te strooien in dit topic


  14. #439

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Die cijfercombinatie veranderd ie omdat anders iedereen een pistool gaat halen, dat vind ik een redelijk normale gang van zaken.
    Volgens mij zijn jack en locke de enige die de cijfercombinatie weten...

    Trouwens ,is het nog steeds nodig om met spoiler tags te strooien in dit topic
    ik doe het voorlopig toch nog even [spoiler:52befee6db]volgens mij is Locke de enige hoor, in de trailer voor de volgende aflevering zie je Jack & Locke ruzie maken omdat Locke de deur van de wapenkamer niet wil openmaken[/spoiler:52befee6db]

  15. #440

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor
    argh en nu is het weer 2 weken wachten op een aflevering, het belooft nochtans een schitterende te worden als ik de trailer zo zag.. 2.12 vond ik maar matig [spoiler:d55c752c42]behalve dan die droom-sequence, dat stak er weer boven uit. een vleugje Twin Peaks imo [/spoiler:d55c752c42]

    de flashbacks van de laatste 2 afleveringen vond ik wel gigantisch oninteressant, ik hoop dat hier dringend wat verandering in komt. in het begin hadden die precies altijd een connectie met het eiland, maar dat wordt toch steeds dunner en dunner. het opvul-gehalte neemt toe precies.

    de figuur Locke daarentegen blijft me intrigeren. [spoiler:d55c752c42]ik denk dat hij de baby even graag wil wegnemen als Charlie, maar wel voor minder eerbare redenen dan Charlie (vond het echt wel zielig hoe hij de outcast werd, vooral dankzij het gedrag van Locke). Denk dat hij ook weer een visioen van het eiland heeft gehad, met een nieuwe opdracht in verband met baby Aaron. En voor wie de trailer voor volgende aflevering heeft gezien, gaat Jack zich ook eindelijk eens moeien met het feit dat Locke zich het alleenrecht opeist over de wapenkamer in The Hatch.[/spoiler:d55c752c42]

    maar wat ik veel minder verdraag is dat ze wel fel de religieuze kant aan het opgaan zijn. [spoiler:d55c752c42]dat hele gedoe met dat dopen, Eko die een priester blijkt te zijn en The 23rd Psalm staat op te zeggen, ..[/spoiler:d55c752c42] een beetje science-fiction of filosofie tot daar toe, maar zo'n religieuze onzin mag van mij wel achterwege blijven.

    desalniettemin verwacht ik nog een aantal geweldige afleveringen dit seizoen [spoiler:d55c752c42]er komt nog een aflevering met Locke-flashbacks waarover we meer te weten komen over hoe hij verlamd is geraakt, denk dat dit weer zeer belangrijk gaat zijn. en hoe zou het verdergaan met het oorlogsplan ik hoop dat het er dit seizoen nog van komt als finale ofzo.[/spoiler:d55c752c42].
    Ben het helemaal eens met deze post, zo denk ik er ook ongeveer over.

    Ben alleen bang dat de 'finale' zoals jij die noemt pas in seizoen 3 komt. Denk maar aan 'the hatch' die ze pas aan het begin van seizoen 2 hebben gepropt. Dat wordt weer volop frustratie als het seizoen is afgelopen...

    Was Locke trouwens niet aangereden door een auto op een parkeerterrein? Of stond ie toen weer op? Weet het effe niet meer...

    Spoilers lijken me idd niet nodig (meer). Iedereen die hier komt is geïnteresseerd in wat er gebeurt of kan zich bedenken dat hier dingen kunnen staan die hij of zij niet wil weten, lijkt me...

  16. #441

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Was Locke trouwens niet aangereden door een auto op een parkeerterrein? Of stond ie toen weer op? Weet het effe niet meer...
    [spoiler:5ca1fb6895]Hij stond daarna gelijk weer op. Was niet zo hard.[/spoiler:5ca1fb6895]

  17. #442

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Ben alleen bang dat de 'finale' zoals jij die noemt pas in seizoen 3 komt. Denk maar aan 'the hatch' die ze pas aan het begin van seizoen 2 hebben gepropt. Dat wordt weer volop frustratie als het seizoen is afgelopen...
    idd dat valt wel te vrezen, kunnen ze beter nog maar een paar kleinere mysteries ophelderen in de volgende afleveringen

  18. #443

    Standaard

    ik ga deze ook maar eens gauw aanschaffen, als ik jullie zo hoor kan deze wel tippen aan 24 qua verslaving of niet...?

  19. #444

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Swanski
    ik ga deze ook maar eens gauw aanschaffen, als ik jullie zo hoor kan deze wel tippen aan 24 qua verslaving of niet...?
    In mijn geval wel, ja. Ik heb 24 seizoen 2 gezien en dat vond ik wel leuk maar Lost is vele malen boeiender en vooral verslavender.

  20. #445

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor
    maar wat ik veel minder verdraag is dat ze wel fel de religieuze kant aan het opgaan zijn. [spoiler:16b408797b]dat hele gedoe met dat dopen, Eko die een priester blijkt te zijn en The 23rd Psalm staat op te zeggen, ..[/spoiler:16b408797b] een beetje science-fiction of filosofie tot daar toe, maar zo'n religieuze onzin mag van mij wel achterwege blijven.
    [spoiler:16b408797b]Ik denk niet dat je Ecko echt als een priester moet zien. Volgens mij is hij sinds de dood van zijn broer religieuzer geworden en om zijn ware aard voor de anderen op het eiland te verbergen zegt hij dat hij een priester is.[/spoiler:16b408797b]
    He moves without sound. Kills without emotion. Disappears without trace

  21. #446

    Standaard

    OK, maar neemt niet weg dat ik denk dat ook bij de volgende afleveringen nog wel wat religie zal komen kijken. Zolang het in functie van het verhaal is kan ik dat aanvaarden maar dat was in Fire & Water precies niet het geval [spoiler:9b315e070b]tenzij natuurlijk later moet blijken dat het echt belangrijk was dat Aaron gedoopt werd[/spoiler:9b315e070b]

    en ivm Eko [spoiler:9b315e070b]hoop ik dat hij weer de bad-ass wordt zoals in z'n flashbacks of toen hij 2 Others neerknuppelde met z'n stick zodra die oorlog er uiteindelijk komt [/spoiler:9b315e070b]

  22. #447

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Swanski
    ik ga deze ook maar eens gauw aanschaffen, als ik jullie zo hoor kan deze wel tippen aan 24 qua verslaving of niet...?
    In mijn geval wel, ja. Ik heb 24 seizoen 2 gezien en dat vond ik wel leuk maar Lost is vele malen boeiender en vooral verslavender.
    meen je dat echt?

    ik moet 24 gewoon echt per seizoen echt in 1 dag en max. 2 dgn zien anders houd ik het niet vol, is dat bij Lost net zo...?

    ik heb S1 al besteld, maar dan is het dus helemaal klote om te moeten wachten op S2 damn

  23. #448

    Standaard

    hoi,

    kan iemand mij vertellen hoeveel seizoenen (voorzover dit ooit al ergens vermeld is) lost zal gaan behelsen?
    ik vind het nu nog erg boeiend, maar ik kan me niet voorstellen dat dit bijv 6 seizoenen lang doorgaat.

    nu is het nog spannend enzo, maar als het langer doorgaat denk ik dat het misschien als een kaartenhuis instort.

    maargoed, ik kijk nog lekker verder want ik vond idd de diverse plottwisten rond personages wel erg gaaf in afl 12.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  24. #449

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet
    hoi,

    kan iemand mij vertellen hoeveel seizoenen (voorzover dit ooit al ergens vermeld is) lost zal gaan behelsen?
    ik vind het nu nog erg boeiend, maar ik kan me niet voorstellen dat dit bijv 6 seizoenen lang doorgaat.

    nu is het nog spannend enzo, maar als het langer doorgaat denk ik dat het misschien als een kaartenhuis instort.

    maargoed, ik kijk nog lekker verder want ik vond idd de diverse plottwisten rond personages wel erg gaaf in afl 12.
    Ik heb de extra's nog niet bekeken (van seizoen 1) maar daar schijnt in gezegd te worden dat ze vantevoren dachten aan zo'n 5 à 6 seizoenen...

  25. #450

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet
    hoi,

    kan iemand mij vertellen hoeveel seizoenen (voorzover dit ooit al ergens vermeld is) lost zal gaan behelsen?
    ik vind het nu nog erg boeiend, maar ik kan me niet voorstellen dat dit bijv 6 seizoenen lang doorgaat.

    nu is het nog spannend enzo, maar als het langer doorgaat denk ik dat het misschien als een kaartenhuis instort.

    maargoed, ik kijk nog lekker verder want ik vond idd de diverse plottwisten rond personages wel erg gaaf in afl 12.
    Ik heb de extra's nog niet bekeken (van seizoen 1) maar daar schijnt in gezegd te worden dat ze vantevoren dachten aan zo'n 5 à 6 seizoenen...
    kijk, dat is net aan een mooi aantal. ik hoop dat ze het iedere keer nog lekker aantrekkelijk en opbouwend weten te houden zodat je van de ene in de andere verbasing en verrassing zult vallen...
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

Pagina 18 van 139 EersteEerste ... 81415161718192021222868118 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •