De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard My "15 Minutes Of Fame" as a dvd-author...

    Zoals een aantal van jullie (die de DVD-productie topics regelmatig volgen) wellicht weten houd ik mij tamelijk intensief bezig met dvd-authoring. Meestal verdwijnen de eindproducten in de verkoopkanalen en hoor ik daar (behalve verkoopcijfers) bijna nooit iets over terug. Dan is het des te leuker als er ineens een aantal recensies opduiken over een van mijn "kindjes"...
    Dan weet je meteen weer waar je het allemaal voor doet.
    De recensies zijn te lezen op het bgafd.co.uk
    WAARSCHUWING: Het betreft wel het zogenaamde genre van (kuch..kuch...) "diepgaande natuurdocumentaires" (kuch...kuch...)
    Als je er problemen mee hebt, lees ze dan niet.
    @ The moderators: ik laat het geheel aan jullie over of dit topic is toegestaan.

  2. #2

    Standaard

    Het is mij iets te veel tekst, en dat voordat genre , maar het is inderdaad leuk als je zo recensies van je werk krijgt.

    Wat heb je wel / niet aan deze dvd gedaan. Is al het authoring werk van jou?
    Zie helaas wel wat cons staan aan het eind van de recensie, maar van je fouten leer je.

    Ik ben er sinds kort wat mee aan het experimenteren. Voor eigen opnames van video camera en tv.
    Moet nog veel leren, en de juiste combinatie van programma's vinden.
    Tips?

  3. #3

    Standaard

    Al het authoring was voor mijn rekening, evenals een deel van de editing. Het merendeel van de "cons" zijn grotendeels door mij later uitgelegd in een reactie. Fouten waren het zeer zeker niet, eerder workarounds door beperkingen die ontstonden met het geschoten materiaal en de fysieke vermogens van de mannelijke acteurs :wink:

  4. #4

    Standaard

    Wat gebruikte software betreft: Photoshop, Final Cut Pro, Bias Peak, A Pack, DVD Studio Pro.

  5. #5

    Standaard Re: My "15 Minutes Of Fame" as a dvd-author...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    @ The moderators: ik laat het geheel aan jullie over of dit topic is toegestaan.
    Natuurlijk is dit toegestaan! Sterker nog: we moedigen dit aan! Niet specifiek dit genre, maar wel eigen DVD productie.

    Het is toch allemaal volstrekt legaal of niet?

  6. #6

    Standaard

    Herjan,
    De reden van mijn "@ mods" opmerking was dat ik voor de recensies moest linken naar een adult-gerelateerde website. (al is er geen adult-beeldmateriaal te zien)

    Uiteraard is het geheel legaal, maar we moesten van het British Board of Film Classification enkele cuts in het bonusmateriaal aanbrengen om de R18 classificatie te verkrijgen. Dit R18 certificaat is nodig om adult materiaal via de licensed shops in Engeland zelf te mogen verkopen. Overigens mogen de Engelsen vreemd genoeg wel ongekeurde/ongecensureerde versies via Internet uit het buitenland bestellen. En bij de BBFC moet ik altijd denken aan de twee oude mopperende knarren uit de Muppet Show
    Maar goed , hun wil is wet, so I humbly do obey them....
    Al lijken hun eisen soms zeer willekeurig en volledig krankjorum...
    En natuurlijk bekijken ze liever de nieuwste Lord Of The Rings voor goedkeuring dan ons genre.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    En natuurlijk bekijken ze liever de nieuwste Lord Of The Rings voor goedkeuring dan ons genre.
    Rare figuren daar zeg.....
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  8. #8

    Standaard

    Tsja, maar voor hen geldt natuurlijk net zo goed als voor mij: "It's a dirty job but someone's got to do it"

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •