De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard I Claudius, Kruidvat

    Momenteel is bij het Kruidvat I Claudius verkrijgbaar voor € 11,98. Naar ik begrepen heb gaat het hier om een keepcase met 2 dvd's (dubbelzijdig).
    Weet iemand in hoeverre deze verder verschilt van de versie van Dutch Filmworks met 5 dvd's?

  2. #2

    Standaard

    Ja ik heb de versie van Dutch filmworks. 5 schrijfjes met daarop in totaal dertien afleveringen + een extra the epic that never was over een eerdere poging om I claudius te verfilmen. Verder is het een fraai uitziende kartonnen box die als hij openplooit een aantal foto's uit de serie laat zien + een stamboom met de belangrijkste leden van de Julisch claudische dynasty.

  3. #3

    Standaard

    De Kruidvat versie bevat alle 13 afleveringen. De extra's ontbreken verder is alles gelijk:

    Beeld: 4:3 Full Frame
    Geluid: Dolby Digital 2.0
    Subtitles: On/Off Nederlands
    Speelduur: 670 minuten

  4. #4

    Standaard

    Tijd om gauw naar het Kruidvat te gaan. 40-50 Euro voor de 5 DVD box heb ik er nooit voor over gehad.

  5. #5

    Standaard

    Toen hij van de € 70 langzaam naar de 50 euro verschoof heb ik lang getwijfeld. Toen kwam Van Leest enkele maanden geleden met een verlaging naar 35 euro en toen heb ik hem maar meteen aangeschaft.
    Ik ben er zeer tevreden mee, en had er geen spijt van.

    En ja hoor, dan krijg je zoiets. Nog geen 12 euro! Je houdt het niet voor mogelijk dat het kan! Jarenlang voor zo'n hoge prijs (het is dan ook 13 uur lang kijkplezier) en dat ligt dan ineens voor nog geen euro per aflevering bij het Kruidvat!

    Je kunt iedere aanschaf zo wel gaan uitstellen.
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

  6. #6

    Standaard

    Nou ik heb er dus geen spijt van dat ik de box heb gekocht. Is nog altijd veel mooier dan in keepcase met flippers. En heb de box ook nog eens voor een mooi prijsje 2e hands kunnen kopen...
    Four-Star Trader (236)

  7. #7

    Standaard

    Wat dacht je wat bij het kruidvat vanmiddag. Geen Claudius, maar wel de Special Edition van Spartacus voor 11,98 gekocht, terwijl in de folder de gewone Spartacus vermeld staat.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Gozeling
    Wat dacht je wat bij het kruidvat vanmiddag. Geen Claudius, maar wel de Special Edition van Spartacus voor 11,98 gekocht, terwijl in de folder de gewone Spartacus vermeld staat.
    Ja hoor, ook die heb ik laatst gekocht. Voor het dubbele bedrag.
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •