Pagina 7 van 10 EersteEerste ... 345678910 LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 232 worden weergegeven.

Discussie: Wolverine

  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Ow, damnnn, hier heb ik zin in
    +1
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  2. #152

    Standaard

    De workprint is uitgelekt, en het schijnt geen 1 April grap te zijn.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  3. #153

    Standaard

    http://i493.photobucket.com/albums/r...a122/2-164.jpg

    Is inderdaad echt, maar CGI schijnt op sommige plekken nog niet af te zijn, het is niet voor niets een workprint. Ik ga hem lekker in de bioscoop kijken


  4. #154

    Standaard

    Wow, strakke trailer
    Naast Transformers 2, Terminator 4, Harry Potter 6 en Startrek is ook deze weer een film om naar uit te kijken.

    Wordt een goed jaar voor de "actie" liefhebber
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  5. #155

    Standaard

    enkele voorbeelden van fouten in de Workprint trouwens:






  6. #156

    Standaard

    Erg interessant om zo'n unfinished product gezien te hebben maar als de CGI het enige was dat hier nog moet worden bijgevuld zat ik nog te kijken naar een vrij tegenvallende blockbuster.

    Beetje dezelfde problemen als X3, teveel karakters met erg weinig screentijd en het verhaal sprong van hak op tak. Maar wel een paar leuke tie-ins met X-Men 1.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran Bekijk bericht
    Erg interessant om zo'n unfinished product gezien te hebben maar als de CGI het enige was dat hier nog moet worden bijgevuld zat ik nog te kijken naar een vrij tegenvallende blockbuster.

    Beetje dezelfde problemen als X3, teveel karakters met erg weinig screentijd en het verhaal sprong van hak op tak. Maar wel een paar leuke tie-ins met X-Men 1.

    Ik kijk sebiet, was het echt zo tegenvallend? Ik heb altijd wel de series en film van X-men goed opgevolgd, dus normaal zouden de karakters duidelijk moeten zijn nee?

    Khoop het beste, want keb lang gewacht op deze film

  8. #158

    Standaard

    Gaat het om enkele korte momenten of ontbreekt er echt nog veel aan deze workprint? Heb niet veel zin om de hele tijd naar een green screen zitten te kijken ofzo

    In ieder geval dom van Fox om hun grootste blockbuster van de zomer een maand voor de release te laten uitlekken. Bij Chud vragen ze zich af waarom dit niet vaker gebeurt, aangezien de beveiliging bij de studio's zeer laks blijkt te zijn. http://chud.com/articles/articles/18...NET/Page1.html

  9. #159

    Standaard

    Workprint Wolverine-film lekt uit

    Overuren voor Tim Kuik van BREIN en zijn collega's. Deze week is er een workprint uitgelekt van X-Men Origins: Wolverine, de spinoff van de X-Men trilogie met wederom Hugh Jackman als Wolverine.

    Filmmaatschappij FOX heeft er inmiddels de FBI opgezet om te onderzoeken hoe de workprint kon lekken. Een workprint is de film in gemonteerde vorm maar vaak moeten er nog effecten, muziek en credits worden toegevoegd. Soms wordt er tijdelijke muziek gebruikt van andere films en sneuvelen er nog scènes, of worden er reshoots gedaan. In deze versie van Wolverine zie je de acteurs soms nog aan draadjes hangen en hoor je muziek uit de Transformers.

    Eén hoge pief van FOX maakt zich er niet zo druk om. "Of het wordt bekenen door mensen die er toch al niet heen zouden gaan, of fanboys kijken het die alsnog tien keer naar de bios gaan." X-Men Origins: Wolverine gaat 1 mei in Amerika en 28 april in Nederland draaien.
    ------------------

    Goede reactie wel vanuit Fox

  10. #160

    Standaard

    Die kerel van Fox heeft het inderdaad bij het rechte eind. Meer zelfs: als de film goed blijkt te zijn zal deze uitgelekte (onafgewerkte) versie er alleen maar voor zorgen dat er meer mensen de film ook in de bioscoop gaan kijken of later op DVD/Blu-ray kopen.

    Dat men de mensen verantwoordelijk voor het lek wil vervolgen is anderzijds begrijpelijk, maar dat hebben ze dan ook weer aan hun eigen lakse controle te danken dat zo'n dingen gebeuren. Bij blockbusters is dit soort lekken echter zeer uitzonderlijk, in tegenstelling tot de award-season films die door de maatschappijen zelf massaal verspreid worden onder critici en dergelijke.

  11. #161

    Standaard

    Ik heb de film ook gekeken en vond 'm best goed. Eigenlijk was het erg leuk om de film te zien terwijl er nog effecten missen, een soort kijkje achter de schermen.

    Intexor: Ik vond de missende effecten niet echt storend in de film. Er mist niet heel veel, voornamelijk wat klauwen en draden die nog te zien zijn. Verder mist er wel aardig wat in de eindscene dus het haalt wel wat weg van die climax.

  12. #162

    Standaard

    Mmm. Ik heb soms ook het idee dat men zo'n workprint EXPRES laat lekken om reclame te maken. Komt nl. wel overeen met de opvatting van die FOX-man.
    Kijk, wij maken nu hier ook al reclame voor de film hierdoor.

  13. #163

    Standaard

    Of de film nu met opzet is uitgelekt of niet.....ik kijk hem lekker in de bios. Hugh Jackman verdient wel wat respect. Niet al zijn films slaan goed aan, maar hij is en blijft op en top Wolverine. Gun hem niks dan succes met zijn rol en hopelijk word de film succesvoller dan men verwacht....respect man!
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  14. #164

    Standaard

    Vanavond heen
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  15. #165

    Standaard

    Recensie van Nu.nl

    Onevenwichtige prequel die laat zien hoe Wolverine (Hugh Jackman) aan zijn stalen klauwen kwam.

    Sinds het succes van Batman Begins zijn prequels en reboots de nieuwe toverformules voor een ingedommelde filmfranchise.
    Batman werd er weer serieus door genomen, nadat de filmreeks steeds meer een kermisattractie waren geworden. De nieuwe Star Trek-film die volgende week uitkomt mikt op eenzelfde effect, net als de Terminator-reboot in juni.

    Broodnodig


    Maar eerst gaan we terug naar de oorsprong van de populairste X-Men, Wolverine. Ook bij de X-Men-reeks is een stap terug broodnodig.
    De eerste twee X-Men-films, gemaakt door Bryan Singer, scoorden goed bij publiek en kritiek; de derde, van Brett Ratner, was wel een kassucces maar viel slecht bij de critici en, belangrijker nog, de fans. Hoog tijd voor een nieuwe aanpak dus, met behoud van succeselementen.

    Wolfman

    Het grootste succeselement van X-Men is zonder twijfel de door Hugh Jackman gespeelde Wolverine, dus is hij de centrale figuur van deze Origins.
    In een proloog wordt onthuld dat Wolverine’s geschiedenis veel verder teruggaat dan tot nu toe uit de drie X-Men films bleek. De wolfman werd al halverwege de negentiende eeuw als Logan geboren, in Canada.

    Sabretooth

    De proloog onthult ook dat Logans halfbroer Victor (Liev Schreiber) de latere Sabretooth blijkt te zijn.
    Nog voor de film op gang is gekomen zien we de bovenmenselijk begaafde en onsterfelijke broers zij aan zij strijden in de Amerikaanse Burgeroorlog, WO I, WO II, en in Vietnam. Daar krijgen ze onenigheid en gaan ze ieder hun eigen weg.

    Stryker

    Logan trekt zich terug in Canada met een mysterieuze vrouw, Kayla Silverfox, die hem zijn naam Wolverine geeft.
    Zijn vreedzame leventje daar wordt verstoord door de komst van William Stryker, die mutant Logan als geheim wapen wil inzetten. Dan slaat de film een bekende weg in, want Logans bad in adamantium en Strykers geheime agenda kwamen al aan bod in de vorige X-Men films.

    Spagaat

    Dat is ook de spagaat van de film: X-Men Origins wil maximaal gebruik maken van een populaire held, maar daarover is al (te) veel bekend.
    Dus voegt de film een handjevol nieuwe mutanten toe, maar die verdwijnen op het moment dat je net aan hen gewend bent, om in de tweede helft van de film plaats te maken voor weer andere freaks.

    Charisma

    De film maakt dus een wisselvallige indruk, en het kwakkelende script maakt het er niet beter op. Het slotgevecht bezwijkt bijna onder een stortvloed aan special effects.
    Regisseur Hood was duidelijk beter in zijn element toen hij de Oscarwinnaar Tsotsi maakte. Het is aan het charisma van Jackman te danken dat deze koude herstart geen volledige zeperd wordt.

    3.0/5.0

  16. #166

    Standaard

    Ik ga strakjes ook.

  17. #167

    Standaard

    Beetje spoiler acthig review,en niet echt inhoudelijk. Wil deze film ook graag zien,vooral omdat mijn favo xmen mutant Gambit erin zit en natuurlijk Wolverine als personage

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Ik ga strakjes ook.
    Me 2. Naar de voorstelling van 22:00u bij de Euroscoop. Zie ik je daar?
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  19. #169

    Standaard

    Ik heb hem vandaag om 16.00 uur gezien en ik vond het gewoon een vette actiefilm. Jackman is weer top en heeft zeker genoeg charisma om een film te dragen. Ook vond ik de rollen van sabretooth en gambit goed gecast, vooral gambit was erg leuk om tegen te komen in deze film.

    Die gast van nu.nl neem ik sowiezo niet serieus, als je niet houdt van special effects ga dan niet naar deze film. Als je een x-men-film wilt zien ga je juist voor de special effects en de actie. En wat hij zegt van die mutants klopt ook niet, de mutants van het eerste uur (Mutants-team) komen zeker ook terug in het tweede deel (Blob, Bolt, Gambit, John Wraith, Sabretooth, Kayla Silverfox en Zero)

    Dus gewoon een 8!

    Tip: Kijk de hele aftiteling af en in het begin en einde daarvan komen nog twee scenes voorbij. Alleen ik en 2 andere mensen hebben die laatste scene trouwens vandaag gezien!

  20. #170

    Standaard

    Ja ind, x-men the last stand barste ook van de special effects, hoe zou gambit anders zijn "Cards" af vuren..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael H Bekijk bericht
    Me 2. Naar de voorstelling van 22:00u bij de Euroscoop. Zie ik je daar?
    Ja, cool man. Tot straks.

  22. #172

    Standaard

    Wel jammer dat in alle films het altijd draait om Wolverine! In de animated series waren anderen (zoals Storm) ook ongelofelijk sterk. Jammer dat ze zich op alle drie de film zo toespitsen op Wolverine.Mahja tis ook wel een zalig karakter

  23. #173

    Standaard

    Wolverine heeft wel het meeste gesufferd als mutant,degene met 1 van de meest donkerte verleden..Maar ben ook wel een beetje fanboy van Wolverine maar dat terzijde,ik denk dat het ook intressanter is om een film van Wolvie te hebben dan Storm..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  24. #174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rorschach Bekijk bericht
    Wel jammer dat in alle films het altijd draait om Wolverine! In de animated series waren anderen (zoals Storm) ook ongelofelijk sterk. Jammer dat ze zich op alle drie de film zo toespitsen op Wolverine.Mahja tis ook wel een zalig karakter
    Een film a la Catwomen mat Halle Barry....BRRRR.... nee dan doe maar lekker een mannelijke Action Hero...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rorschach Bekijk bericht
    Wel jammer dat in alle films het altijd draait om Wolverine! In de animated series waren anderen (zoals Storm) ook ongelofelijk sterk. Jammer dat ze zich op alle drie de film zo toespitsen op Wolverine.Mahja tis ook wel een zalig karakter
    In de derde X-men film heeft Storm anders genoeg screentijd, waar ik het totaal niet mee eens ben. Wolverine is gewoon de krachtigste van de X-men, onoverwinnelijk en met dodelijk, dierlijk instinct!!


Pagina 7 van 10 EersteEerste ... 345678910 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •