Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 232 worden weergegeven.

Discussie: Wolverine

  1. #1

    Standaard Wolverine

    Wolverine, de spin-off van de X-Men series komt eraan...



    David Benioff Writing Wolverine Spinoff

    20th Century Fox has hired Troy screenwriter David Benioff to write Wolverine, a spinoff focusing on the character from the studio's "X-Men" films and Marvel comics. Variety reports that Benioff will write with the expectation that a deal will be made for Hugh Jackman to reprise his role as the superhero.

    The trade adds that the film will likely be produced by the "X-Men" duo of Lauren Shuler Donner and Marvel Studios' Avi Arad, though those talks haven't been completed.

    Benioff seems an unusual choice for the project, but he is a fan of the comic book. Fox will press forward with Wolverine development while simultaneously preparing X-Men 3, which will be written by Simon Kinberg.

    Variety
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  2. #2

    Standaard

    ik zou zeggen: laat alle manschappen zich concentreren op X-3

  3. #3

    Standaard

    Vind Wolverine sowieso het meest interessante personage van de X-Men. Maar laat ze idd eerst 100% concentreren op X3. Wolverine moet wel een keiharde gewelddadige film worden (wel met verhaal natuurlijk ) net zoals in de comics. Enne alleen Hugh Jackman voor deze rol a.u.b. .
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  4. #4

    Standaard

    En laat ze ook alsjeblieft met een goede regisseur komen, niet zo iemand als 'McG'... :S

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door macdonald12
    ik zou zeggen: laat alle manschappen zich concentreren op X-3
    En dat vind ik nou ook
    Impressive MOST Impressive!

  6. #6

    Standaard

    What's next..hoop dat ze het bij deze ene spin-off laten, Wolverine vind ik wel het interesantste karakter van de X-man.
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  7. #7

    Standaard

    Ik hoopte eigenlijk al op een film over Wolverine. Hij is gewoon een van de coolste X-Men en mijn favoriet. Ben benieuwd wat ze er van gaan maken.

    Ik wacht echter ook op X-Men 3. Maar ik hoop wel dat ze een goede vervanger kunnen vinden voor Halle Berry. Ik hoorde namelijk elders dat ze waarschijnlijk niet meer terug gaat keren als Storm. En dat zou toch wel jammer zijn.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  8. #8

    Standaard

    Leuk extraatje, maar kijk toch meer uit naar X-men 3.

  9. #9

    Standaard

    Voor de fans is dit gewoon mooi..andere zullen denken dat dit een flop wordt net zoals Catwoman maar ik denk van niet.
    Dit kan weleens interresant worden

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    What's next..hoop dat ze het bij deze ene spin-off laten, Wolverine vind ik wel het interesantste karakter van de X-man.
    Jammer dat deel van de history van Wolverine reeds vertelt is in X-men 1 en 2... had op zich een leuke film opzich kunnen zijn
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    What's next..hoop dat ze het bij deze ene spin-off laten, Wolverine vind ik wel het interesantste karakter van de X-man.
    Jammer dat deel van de history van Wolverine reeds vertelt is in X-men 1 en 2... had op zich een leuke film opzich kunnen zijn
    Ze hebben nog niet laten zien voordat hij Wolverine werd..toch? Dan kun je dat toch in de film stoppen

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    What's next..hoop dat ze het bij deze ene spin-off laten, Wolverine vind ik wel het interesantste karakter van de X-man.
    Jammer dat deel van de history van Wolverine reeds vertelt is in X-men 1 en 2... had op zich een leuke film opzich kunnen zijn
    Ze hebben nog niet laten zien voordat hij Wolverine werd..toch? Dan kun je dat toch in de film stoppen
    Nee dat is waar, je bedoelt dat de film dan begint als hij nog gewoon een mens is ofnie?
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  13. #13

    Standaard

    Ook FilmFocus bericht dit. Lijkt me goeie film worden. Vond m in X en X2 supergoed.

  14. #14

    Standaard

    Dit kan een hele goeie film worden! Wolverine heeft heeft zo'n uitgebreide geschiedenis dat ze er wel meerdere films van kunnen maken.

  15. #15

    Standaard

    Ik ben erg benieuwd naar deze film. Aangezien ik de X-Men's de beste actie films van de afgelope jaren vind, heb ik ook wel goede hoop in deze film. Er is nog zóveel te vertellen over Wolverine .. van mij mogen ze hier wel mee beginnen

  16. #16

    Standaard

    Allereerst zal ik zeggen dat ik geen Comic fan en dus ook niet van X-men hou.
    Zelf ben ik een beetje bang voor spinoffs, Catwoman was ook niet de allerbeste film. Misschien komt Wolverine JUIST tot zijn recht in de omgeving met andere mutanten en kan het personage moeilijk overeind blijven zonder dit kader.

  17. #17

    Standaard

    IS wel leuk als extraatje, laat ze zich toch maar hierop concentreren, alleen omdat ze dan BRyan SInger de tijd kunnen geven om Suoerman te maken, zodat hij mischien toch terugkomt voor X3.

  18. #18

    Standaard

    .
    ..
    ...


    David Benioff Talks About Wolverine!



    Source: Newsarama April 15, 2005

    Newsarama has transcribed part of a new interview with Wolverine screenwriter David Benioff in which he reveals a few details about the X-Men spinoff movie:

    That said, Benioff did say he wants to "rough" Wolverine/Jackman up a bit, giving him an opportunity to show sides the first two movies didn't afford the character aside from the Mansion invasion scene in X2. Promising his story will be a "bit darker and a bit more brutal", Benioff says he's writing an 'R' script and that Marvel Studios and director will have to decide where to go from there.

    There's more on what the film will be like at the link below!

    Newsarama
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  19. #19

    Standaard

    Gewoon doen die wolverin film, ik ben een groot x-men fan en vond wolverine al vanaf het begin het coolst. Ik was eerst bang dat ze hem in he techt slecht zouden neerzetten, maar hugh jackman zet hem echt heel goed neer, dus laat die wolverien spinnoff maar komen.

  20. #20

    Standaard

    eerst maar eens X3, dan zien we verder.
    de melkkoe in Tinsletown wordt steeds verder gemolken
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #21

    Standaard

    Klinkt lekker wat ik paar post hierboven leest 8) duisterder, geweldadiger. Mooizo! 8) Gimme gimme gimme! 8)

    Btw. vond sowieso dat het karakter Wolverine bijna heel de eerste X-men film droeg. Of in ieder geval zwaar de aandacht trok en kreeg. Kan aan mij liggen, maar ik denk dat deze spin-off, juist doordat dit karakter zo sterk alleen een film kan dragen, heel goed zal worden 8)

  22. #22

    Standaard

    .
    ..
    ...


    Jackman on Wolverine



    Source: Entertainment Weekly January 6, 2006

    Entertainment Weekly has posted a new interview with Hugh Jackman in which he talks both about X-Men 3 and his upcoming Wolverine spin-off. Here's a clip:

    We're actually working on a script. X-Men is an ensemble movie, even if some characters are in it more than others. It's about the X-Men. I love playing the part. I think it's the best part going around. I may be biased, but I think there's so much still to be mined, still to be learned from that [character]. I think it will stand up to a feature-length movie. And we've had some really amazing interests from some great filmmakers and great writers also really intrigued by the character.

    Check out the full interview at the link below!

    Entertainment Weekly
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  23. #23

    Standaard

    Geen kans op een X-men 4 of zie ik dat verkeerd?

  24. #24

    Standaard

    Heb het interview nu 3x gelezen maar zou niet weten hoe je daaraan komt Hidde.

  25. #25

    Standaard

    Nee idd...
    Ik denk zelf dat X-Men4 er heus wel gaat komen

    anyway.. 'Wolverine'; laat maar komen

Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •