Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 45 van 45 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Zijn er nog wat nieuwtjes omtrent deze film
    Waarom.........?
    Dat interesseert jou toch geen bal, anders deed je je poppetjes niet weg bij de Merchandise-afdeling


    Jeroen.
    Dan word waarschijnlijk de waarde weer wat meer

  2. #27

    Standaard

    YEAH

    Ook He-Man op het witte doek
    Uitgegeven: 24 mei 2007 10:24
    Laatst gewijzigd: 24 mei 2007 10:25

    AMSTERDAM - Na Superman, Spider-Man, Batman en de Hulk, krijgt nu ook He-Man een eigen film. Filmstudio Warner Bros. en producent Joel Silver werken met speelgoedgigant Mattel aan een comeback van de actieheld uit de jaren tachtig. Dat meldt het filmvakblad Variety.

    He-Man werd geboren als een actiepop van Mattel, dat een animatieserie creëerde om de verkoop van de poppen te stimuleren. De serie werd een klassieker, maar een verfilming (filmposter) in 1987 met Dolph Lundgren flopte desondanks genadeloos. Een tweede poging He-Man te verfilmen in 2004, van regisseur John Woo, strandde.

    Voor Mattel staat nu veel op het spel. Als de nieuwe verfilming, die net als de tekenfilmserie 'He-Man and the Masters of the Universe' gaat heten, een succes wordt, kan dat een herlancering betekenen van de gehele speelgoedlijn.
    Maar voordat He-Man zijn vechtkunsten kan vertonen, brengt Dreamworks deze zomer een film uit van een andere speelgoedhit uit de jaren tachtig: Transformers (trailer). De film is geregisseerd door Michael Bay en draait vanaf 5 juli in de Nederlandse bioscopen.

  3. #28

    Standaard

    Lijkt me wel leuk, mits een goed script en goede acteurs wel te verstaan...de oude film heb ik nooit gezien maar de tekenfilms van vroeger heb ik ooit wel eens bekeken en met de poppetjes ben ik in mijn jonge jaren uren zoet geweest!

  4. #29

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller Bekijk bericht
    Wordt een soort "300"
    Wat de visual effects betreft zou het inderdaad in de stijl van 300 zijn.

  6. #31

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller Bekijk bericht
    Zal wel een fake zijn maar toch mooi

    http://video.aol.com/video-detail/ma...009/2377934702
    Inderdaad wel mooi, maar ik denk ook dat het fake is...dacht ergens in de trailer een shot te hebben gezien van Braveheart (wanneer hij nog een kleine jongen is).

  8. #33

    Standaard

    Ja en Conan en zelfs Judge Dredd.


  9. #34

    Standaard

    Zag ook beelden The Chronicles of Riddick, toch wel grappig gemaakt.

  10. #35

    Standaard

    ‘He-Man’ Movie Will Go Realistic: ‘We’re Not Talking About Putting Nipples On The Trapjaw Suit’

    By the power of Grayskull, how the heck do you turn a hero famous for a whimsical cartoon into a credible action hero? You first have to make him real, “Grayskull” screenwriter Justin Marks told MTV News.

    “I grew up on the ‘He-Man’ cartoon and watched ‘He-Man’ six days a week. The notion that I think we most took from the cartoon are the characters, and trying to find a way that is true to them,” he said of his planned adaptation, which is currently in development at Warner Brothers. “Now, at the same time, we had to come up with why that is the way it is. I mean you’re talking about sword-and-sandal meets science fiction meets fantasy meets everything, and how does that all kind of blend into the same world? And so we had to come up with very specific rules that explained why Trapjaw looks the way he looks, and why Cyclops — who is awesome — looks the way he looks.”

    Call it the “Batman Begins-ification” of He-Man, the shift of tone that helped make “The Dark Knight” so wildly successful, and is now being copied in varying degrees with reinventions of characters as diverse as Robocop, James Bond, and Red Sonja.

    It’s an approach Marks is using on “Grayskull,” as well, he said, to help explain some of the sillier aspects to the characters.

    “The script is very true to the characters — we’re not talking about putting nipples on the Trapjaw suit. But we had to come up with a reason again why Trapjaw would actually not just be something that’s totally absurd, but why he would need those bionic parts added to him,” Marks insisted. “Which gives a sort of sense of where [the movie] is going in some way.”

    Given a realistic base, Marks said he has more latitude in creating He-Man’s world of Eternia — free to create an epic universe unlike “anything we’ve ever seen before on a visual level.”

  11. #36

    Standaard

    Big Bump ...

    Jon M. Chu to helm "Masters of the Universe"

    EXCLUSIVE: Jon M. Chu is in talks to helm Masters Of The Universe, a live-action film based on the signature Mattel toy line that is in high gear at Sony Pictures and Escape Artists. Talks are just getting underway with Chu, who is in the middle of a 3D conversion on G.I. Joe: Retaliation, and is preparing to shoot a couple of new scenes for the film, which was pushed to a March 29, 2013 release by Paramount.

    The Masters film revolves around He-Man, a prince who transforms into a warrior and becomes the last hope for a magical world that has been ravaged by the sinister Skeletor.

    The property has been around for years, as several studios tried to rectify the Cannon Films 1987 flopper that starred Dolph Lungdren as He-Man and Frank Langella as Skeletor. It has been more successful as an animated property. Escape Artists sparked to a strong script turned in by the writing team of Alex Litvak and Mike Finch. Litvak scripted The Three Musketeers and Five Against A Bullet, and Finch scripted Exclusively Yours. The scribes developed the script under the title Grayskull, but it has gone back to the Mattel brand.

    Escape Artists’ partners Todd Black, Jason Blumenthal and Steve Tisch are producing. Chu is repped by WME and Principato-Young.

    ,- Aldus Deadline.com


    Noooooooooooo! Jon M. Who?

    He-Man is mijn jeugdheld, no doubt. En ik ben altijd blijven hopen op een geslaagde verfilming. (zelfs als kind vond ik de Lundgren-versie niet goed) Een filmfan die blindelings op alle "epic" franchises springt kan je me moeilijk noemen. Maar dít specifieke materiaal lijkt me uitermate geschikt om er een grootse avontuurlijke trilogie van te maken met epische allures, met de nodige uitdieping van de belangrijkste uit de vele characters. Een zeldzame bron die zich perfect leent om prachtige memorabele scènes tot leven te brengen. Geen momenten die er binnen een normale speelduur moeten doorgejaagd worden, momenten waar de tijd voor genomen zal worden.

    In mijn ogen is dit dan ook een project dat aan namen als James Cameron, Steven Spielberg, Peter Jackson, Ridley Scott of zelfs Brad Bird en Christopher Nolan zou moeten gelinkt worden. Ik vrees nu reeds dat het een matige productie zonder sterke visie en weinig memorabele talenten gaat worden, financieel downsized door de studio in kwestie.

    In ieder geval : de eerder vernoemde Jason Lewis leek inderdaad altijd al een geschikte He-Man, moest het niet zo zijn dat ze hem nu waarschijnlijk te oud achten voor de rol. De ideale He-Man volgens mij? Charlie Hunnam. (Sons of Anarchy, Pacific Rim) No doubt. En ze mogen meteen ook Ron Perlman aan boord brengen als Beast-Man.

  12. #37

    Standaard

    Ehm John Woo is echt wel een goede regisseur hoor. Zeker op het gebied van actie. Cameron, Spielberg, etc. zijn echt niet heilig. Er zijn heus wel namen die niet zo bekend zijn die ook een prima film kunnen afleveren. Tot een paar jaar terug kende bijv. ook bijna niemand Nolan.

  13. #38

    Standaard

    John Woo vind ik juist een top keus.Voor nolan is dit niks en cameron heeft het druk met het uitmelken van avatar.John Woo heeft een eigen stijl die ik top vind.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    John Woo vind ik juist een top keus.Voor nolan is dit niks en cameron heeft het druk met het uitmelken van avatar.John Woo heeft een eigen stijl die ik top vind.
    Ga je die man nu uitmaken voor uitmelker.
    Hij is na T2. gestopt vanwege dat hij geen toekomst meer
    zag in de serie.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ga je die man nu uitmaken voor uitmelker.
    Hij is na T2. gestopt vanwege dat hij geen toekomst meer
    zag in de serie.
    Nou niet geheel gestopt.hij heeft gewoon meegeschreven aan T3.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    Nou niet geheel gestopt.hij heeft gewoon meegeschreven aan T3.
    nee hoor het is gebaseerd op elementen uit zijn twee films.
    hij heeft niet geschreven.

  17. #42
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Jullie begrijpen wel dat het hier niet om John Woo gaat maar om Jon M. Chu? Een toptalent welbekend van Step Up 2 en Justin Bieber: Never say Never... :P http://www.imdb.com/name/nm0160840/

    Nee als ik op deze man moet vertrouwen dan gaat 't weer mis met één van mijn jeugdhelden

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Ehm John Woo is echt wel een goede regisseur hoor. Zeker op het gebied van actie. Cameron, Spielberg, etc. zijn echt niet heilig. Er zijn heus wel namen die niet zo bekend zijn die ook een prima film kunnen afleveren. Tot een paar jaar terug kende bijv. ook bijna niemand Nolan.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    John Woo vind ik juist een top keus.Voor nolan is dit niks en cameron heeft het druk met het uitmelken van avatar.John Woo heeft een eigen stijl die ik top vind.
    Jon M. Chu dus. Topictitel mag aangepast worden, trouwens. John Woo is hier niet meer aan verbonden.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin_W Bekijk bericht
    Jullie begrijpen wel dat het hier niet om John Woo gaat maar om Jon M. Chu? Een toptalent welbekend van Step Up 2 en Justin Bieber: Never say Never... :P http://www.imdb.com/name/nm0160840/

    Nee als ik op deze man moet vertrouwen dan gaat 't weer mis met één van mijn jeugdhelden
    Inderdaad, zoals ik eerder al aangaf. Komt het eindelijk van de grond, is het met deze man z'n "visie".

  19. #44

    Standaard

    "We’re still early, but we’re deep in experimenting. This is the most fun phase for me because we get to try everything we’ve ever wanted to try in ‘Masters,’ and then we get to throw out all the things that don’t work – which is most of it – to know what our right tone is, where we’re going to head with it. And it’s a very important phase because it shows you the direction we’re going to go in the future. We’re very early. We don’t know a lot yet, other than we’re playing around having a lot of fun."
    Aldus Jon M. Chu tijdens een interview nav. de GI Joe sequel. Dit zou een knappe trilogie kunnen worden met het juiste talent achter de camera en aan de schrijftafels. Maar dat zie ik in de huidige combinatie niet bepaald goed aflopen.

    Kan iemand de titel van dit topic aanpassen naar "He-Man, Masters of the Universe" ?

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Kan iemand de titel van dit topic aanpassen naar "He-Man, Masters of the Universe" ?
    Want John Woo is zeker out of the picture

    Zo te lezen van vorige reacties blijkt dat John Woo & Jon M. Chu toch 1 pot nat is. Als mensen hun namen niet eens uit elkaar kunnen halen

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •