Pagina 1 van 12 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 296 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Welke films weiger jij pertinent te zien?

    Als aanvulling op de vele leuke, nutteloze threads doe ik deze ook maar, ik ben wel benieuwd.
    Zelf weiger ik om The Son of the Mask te gaan zien, gewoon omdat het idioot is om na 10 jaar nog een vervolg op een 'klassieker' te maken, en dan nog eens bijna volledig gecomputeranimeerd.
    En ook nog de aankomende Amerikaanse re-make van Taxi, gewoon omdat het origineel heel erg leuk was maar de Amerikanen zonodig weer dollartekens zien en er weer gezellig een re-make op los moeten laten.
    K weet niet of hier misschien al een thread van bestaat, maar niet geschoten is altijd mis.
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  2. #2

    Standaard

    Harry Potter: kinder flauwekul
    Lord of the Rings: volwassen flauwekul

  3. #3

    Standaard

    Films als "O Brother, Where Art Thou?" van Joel Coen (en nog een film van hem en/of z'n broer).
    Vanwege onnodig dierenleed (of het suggereren ervan). sommige films als deze gaan gewoon te ver. Hoe komisch de rest ook mag zijn op een bepaald punt heb ik de gehuurde versie afgezet en teruggebracht.
    Weg ermee, dit soort films weiger ik ten alle tijden.
    DVD collectie (niet actueel)- Laatste dvd: Heroes - seizoen 1 (eindelijk gekocht)

  4. #4

    Standaard

    NL troep als Cool, SnowFever, Pista, Shouf Shouf....etc etc

    en Titanic!!!!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    Lord of the Rings: volwassen flauwekul
    Eindelijk iemand die me begrijpt. 8)
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  6. #6

    Standaard

    Het Hugh Grant oeuvre.

  7. #7

    Standaard

    the fast & the furious, heb heeeeele slechte herrineringen aan die film.

  8. #8

    Standaard

    Films waar Hugh Grant :x in meespeelt.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Het Hugh Grant oeuvre.
    Kijk, een medestander
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Het Hugh Grant oeuvre.
    Kijk, een medestander
    Zeker weten!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Het Hugh Grant oeuvre.
    Kijk, een medestander
    Zeker weten!
    *jeuj* ik ben niet alleen
    en de aankomende Hannibal film over z'n jeugd

  12. #12

    Standaard

    Catwoman, behoeft weinig uitleg.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dick van Drie
    Films als "O Brother, Where Art Thou?" van Joel Coen (en nog een film van hem en/of z'n broer).
    Vanwege onnodig dierenleed (of het suggereren ervan). sommige films als deze gaan gewoon te ver. Hoe komisch de rest ook mag zijn op een bepaald punt heb ik de gehuurde versie afgezet en teruggebracht.
    Weg ermee, dit soort films weiger ik ten alle tijden.
    Heb ik een totaal andere film gezien?
    Als ik even uit mijn hoofd de scènes terughaal met dieren erin dan kom ik op het volgende uit:
    - kikker (I thought you was a toad) die wordt fijngetrapt of zoiets. Maar volgens mij gebeurd het niet echt.
    - een hond die onder water voortdrijft. In werkelijkheid vinden de opnames plaats in een zwembad, dus de hond is gewoon kopje onder gegaan.
    - een koe staande op het dak van een huis
    - de honden van de mensen die op het 3-tal jagen

    Dus al met al vraag ik me af wat nou precies het dierenleed is in deze briljante komische film ?

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    NL troep als Cool, SnowFever, Pista, Shouf Shouf....etc etc
    Hier sluit ik me bij aan!
    Four-Star Trader (236)

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SKMbeat
    Dus al met al vraag ik me af wat nou precies het dierenleed is in deze briljante komische film ?
    [spoiler:02d46bf88d]Er wordt ook een koe doorzeeft met kogels zomaar voor de lol door die geflipte bankrover[/spoiler:02d46bf88d]
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    NL troep als Cool, SnowFever, Pista, Shouf Shouf....etc etc
    Hier sluit ik me bij aan!
    Ik heb inderdaad ook een teringhekel aan nederlandse films!

    En aan Julia Roberts!

    En Meg Ryan!

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SKMbeat
    Dus al met al vraag ik me af wat nou precies het dierenleed is in deze briljante komische film ?
    [spoiler:ecd54aebe7]Er wordt ook een koe doorzeeft met kogels zomaar voor de lol door die geflipte bankrover[/spoiler:ecd54aebe7]
    Inderdaad, maar ondanks het feit dat ik ook tegen dierenleed ben, is het niet blijven hangen als een film met wrede dierenmishandelingen.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    En aan Julia Roberts!

    En Meg Ryan!
    Behalve als ik ze savonds in mn mandje zou vinden!

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon


    Ik heb inderdaad ook een teringhekel aan nederlandse films!
    Ook Van God Los, Cloaca, Karakter,Wilde Mossels,de Dominee,Zusje?
    Dat zijn juist films die mijn mening hebben doen veranderen betreffende films van Nederlandse bodem.
    Maar als het inderdaad gaat om films als Costa en Volle Maan en dergelijke, geen cent of kijkseconden die ik eraan besteed.

    Verder weiger ik te kijken naar de Titanic , teveel associaties met bepaalde type meisjes die in disputen zitten die dan met zijn allen naar de bioscoop gingen om een avondje te kunnen grienen.

    Wel leuk is dat di Caprio en Winslet daarna rollen hebben genomen om het Titanic-imago van hun af te schudden. Vooral Winslet in Holy Smoke.

    Verder domme actiefilms (SBS-vechtfilms en dergelijke).

  20. #20

    Standaard

    Ik weiger Lord Of The Rings te kijken. CGI fantasy zooi. En ga nou niet zeggen dat ik geen verstand van films heb want ik studeer dit jaar af aan Film en Televisiewetenschappen. LOTR is gewoon niks voor mij. Vooral het fantasy aspect met die elfjes en het streberige verhaal.
    "I like to remember things my own way. Not neccessarily the way they happened". - Bill Pullman in Lost Highway

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SKMbeat
    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon


    Ik heb inderdaad ook een teringhekel aan nederlandse films!
    Ook Van God Los, Cloaca, Karakter,Wilde Mossels,de Dominee,Zusje?
    Ja

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Major Goodvibes
    Ik weiger Lord Of The Rings te kijken. CGI fantasy zooi. En ga nou niet zeggen dat ik geen verstand van films heb
    Hmmm....

    Jij hebt geen verstand van films :wink:

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SKMbeat
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dick van Drie
    Films als "O Brother, Where Art Thou?" van Joel Coen (en nog een film van hem en/of z'n broer).
    Vanwege onnodig dierenleed (of het suggereren ervan). sommige films als deze gaan gewoon te ver. Hoe komisch de rest ook mag zijn op een bepaald punt heb ik de gehuurde versie afgezet en teruggebracht.
    Weg ermee, dit soort films weiger ik ten alle tijden.
    Heb ik een totaal andere film gezien?
    Als ik even uit mijn hoofd de scènes terughaal met dieren erin dan kom ik op het volgende uit:
    - kikker (I thought you was a toad) die wordt fijngetrapt of zoiets. Maar volgens mij gebeurd het niet echt.
    - een hond die onder water voortdrijft. In werkelijkheid vinden de opnames plaats in een zwembad, dus de hond is gewoon kopje onder gegaan.
    - een koe staande op het dak van een huis
    - de honden van de mensen die op het 3-tal jagen

    Dus al met al vraag ik me af wat nou precies het dierenleed is in deze briljante komische film ?
    Waarschijnlijk wel, de koeien die beschoten worden langs de weg, er rijdt daarna nog een wagen over een koe heen die op de weg ligt.

    Het gaat me er niet om of het echt is of niet het feit dat je al moet afvragen is voor mij al genoeg. Het is gewoon niet nodig dus in zo'n film. Wat mij betreft gewoon boycotten dus.

    "- een koe staande op het dak van een huis
    - de honden van de mensen die op het 3-tal jagen
    "

    Dat is natuurlijk onzin om dit als dierenleed te zien als er verder niks bijzonders bij gebeurt. Zou zeggen gebruik je verstand eens voordat je zulke onzin erbij zet.

    Het feit dat je afvraagt waarom zegt mij al genoeg, je begrijpt het niet omdat je te dom bent.
    DVD collectie (niet actueel)- Laatste dvd: Heroes - seizoen 1 (eindelijk gekocht)

  24. #24

    Standaard

    [quote="theThinWhiteDuke"][quote="SKMbeat"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon



    Ook Van God Los, Cloaca, Karakter,Wilde Mossels,de Dominee,Zusje?
    Ja
    Motiveer?

  25. #25

    Standaard

    [quote="SKMbeat"][quote="theThinWhiteDuke"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SKMbeat
    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon



    Ook Van God Los, Cloaca, Karakter,Wilde Mossels,de Dominee,Zusje?
    Ja
    Motiveer?
    Ik vind t nix; tis altijd dezelfde drek.
    M.i. zijn er maar een paar Nederlanders die zich met film moeten bezighouden: Hauer, DeBont, Verhoeven, J.Krabbé en Famke + Rebecca Romeijn!

    Al die art-house zooi als Karakter, Zusje etc etc kan mij totaal gestolen worden....t ziet er zo enorm amateuristisch uit!

Pagina 1 van 12 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •