Pagina 30 van 39 EersteEerste ... 20262728293031323334 ... LaatsteLaatste
De resultaten 726 tot 750 van 952 worden weergegeven.
  1. #726

    Standaard

    Ik vind dat ieder zijn eigen mening moet hebben, zolang dit maar genuanceerd is en de film in zijn geheel niet belachelijk wordt gemaakt omwille van een paar details. Ik vind wel dat deze film van te voren veel te veel gehyped is. Niet door Spielberg, maar door bv leden op dit forum. Velen zeiden dat deze film een groot meesterwerk kon worden, wat ik nooit heb begrepen, gezien het verhaaltje (met de nadruk op 'tje') al ruim van te voren bekend was (Spielberg heeft dus geen valse beloften gedaan als dat wordt beweerd) en het was al van te voren duidelijk dat het flinterdun zou worden, en dat de film het vooral moest hebben van zijn audiovisuele kwaliteiten, niet van zijn verhaaltechnische. Vermits ik niet die hoge verwachtingen koesterde (naar mijn mening realistisch, wegens het dunne verhaal, en een film met een dun verhaal kan geen meesterwerk zijn naar mijn bescheiden mening), viel de film alles mee en was het precies wat ik ervan verwacht had. Voor de echte potentiële Spielberg-meesterwerken kijk ik vooral uit naar zijn Munchen-project en Lincoln-project, film die wel sterke scenario's KUNNEN hebben.

    Verder is er wel een opvallende trend gaande. Spielberg werd vroeger de hemel ingeprezen door het publiek en was niet geliefd bij critci. Nu is het net andersom, want de pers is (op The Terminal na) zeer lovend over zijn werk sinds Saving Private Ryan, maar het publiek lust zijn films minder en minder. Interessante ontwikkeling.

    Tenslotte: de uitspraak 'men weet pas hoe waardevol iets is, als het er niet meer is' zal voor Spielberg ook opgaan. Nu krijgt hij nog kritiek, net als bijvoorbeeld Leone, Hitchcok en Kubrick bij de release van hun films. Na verloop van tijd werden hun films meer en meer gewaardeerd en tenslotte na hun dood kregen ze de status van halfgod (Eyes Wide Shut werd bijvoorbeeld neergesabeld door vele critici, maar langzaam aan worden de recensies steeds positiever (heb hier nadrukkelijk op gelet)). Zo zal het dus ook gaan met Spielberg. En Spielberg is overigens bescheiden genoeg om toe te geven dat dit een leuke B-film is, geen A-productie. En dat was precies wat ik ervan had verwacht en valse beloften zijn er niet gemaakt. Dat het verhaal dunnetjes zou zijn was al vrij snel bekend.
    Dus ieder zijn eigen mening, maar een hele film kan niet belachelijk gemaakt worden omwille van een auto die nog rijdt of omwille van een camera die nog werkt (of omwille van overarticulatie in Batman)...

  2. #727

    Standaard

    Kan een film belachelijk gemaakt worden gezien het feit dat het een POV is waarin je bepaalde feiten nooit te weten komt, slechts geruchten???

    Waardoor je alles opzich kan verklaren, mits je logisch nadenkt, maar het niet belangrijk is dat je ze verklaard, maar gewoon meegaat in de rollercoaster waar de genoemde onlogica, niet onlogisch is???

    Een flinterdun verhaal niet perse een slechte film opleverd???

    Want dat gebeurt nu hier op het forum hoor. Ik had moet ik eerlijk zeggen GEEN verwachting, ik hoopte op een vleugje magie, en die zat er in het klein wel een beetje in...NAAR MIJN MENING!

  3. #728

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spielberg_rules
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beloved
    Als je alle verfilmingen tot de grond mag gaan afbranden omdat ze niet net zo goed als het boek zijn of niet trouw genoeg zijn, blijft er geen enkele film meer overeind staan.

    Ik vraag me af hoe lang dit topic nog doorgaat zo.
    Ook dit is een huizenhoog cliché als je het mij vraagt. 'De film is beter dan het boek'. Ik geef toe dat sommige films enkel voortborduren op het succes van een boek en daardoor tegenvallen, maar in de meeste gevallen zijn de filmversie en de literaire versie onmogelijk met elkaar te vergelijken. Zie ze eerder als aanvulling van elkaar. De film heeft audiovisuele kwaliteiten, het boek zijn literaire. Hoe verschrikkelijk zou het zijn als bepaalde eindeloze en theatrale dialogen uit boeken letterlijk wordt overgenomen in een film. Terwijl die dialogen in literair opzicht juist heel hoogstaand kunnen zijn.
    Ik vind dergelijke stelling dus een ergerlijk cliché. Boeken vertellen met woorden, films met beelden (zoals Hitchcock en anderen stellen). Beide zijn dus niet te vergelijken, maar hebben elk hun eigen kwaliteiten (die elkaar kunnen aanvullen). Dit wel natuurlijk niet zeggen dat er jammer genoeg vaak belabberde filmadaptaties van boeken op het scherm komen. Maar er zijn ook genoeg sterke filmadaptaties van boeken, waarvoor hetzelfde geldt: ook dan is de film niet beter dan het boek, want beide zijn niet te vergelijken.
    Dat bedoel ik; ik zei ook als. Bij elke boekverfilming is er wel iets mis.

  4. #729

    Standaard

    Ik geef deze film een 8 (mss later 8,5). Dun verhaal, maar subliem gemaakt en vol memorabele scenes en beelden. En vergeet niet: een film vertelt met beelden, en dat doet Spielberg hier schitterend. Ik zie echter ook nog graag een film met een sterk scenario en sterk acteerwerk, maar daarvoor is deze film nooit gemaakt (ik snapte de hype vooraf dus niet). Net daarom zal War of the Worlds voor mij nooit een meestwerk worden, maar wel gewoon een heel sterke film, puur vakmanschap en op bepaalde momenten wel subliem. Maar dat zoiets als de titel valse verwachtingen zou scheppen, vind ik ronduit belachelijk. Als je goed naar de trailers en de plotlijn had gekeken, dat wist je dat dit geen sublieme auteursfilm zou worden met overweldigende acteerprestaties en sublieme dialogen. En het was ook erg duidelijk vooraf dat de film zich zou toespitsen op Cruise en zijn familie. Spielberg heeft volgens mij dus gedaan wat hij beloofde: een lekkere rollercoaster maken die intelligenter, donkerder en apocalyptischer is dan de meeste andere blockbusters, en bovendien een nieuwe weg in Spielbergs toch al rijke oeuvre (de man doet graag nieuwe dingen ipv in herhaling te vallen, wat ik enorm bewonder, en heel soms loopt dat wel eens mis, maar toch echt niet hier). Ik vind bepaalde kritieken dus niet echt terecht. Kingdom of Heaven stelde mij bijvoorbeeld wel teleur, omdat dat een scenario had kunnen hebben met zoveel potentieel (mss heeft hij dat ook op de director's cut, we zullen zien). Maar WotW is een blockbuster, een subliem gemaakte dan, zoals Charlie and the Chocalate Factory. Spielbergs nieuwe meesterwerken komen er, hopelijk, nu aan (denk IK).

  5. #730

    Standaard

    Wat Spielberg hierboven post klopt aardig met mijn beeld van de film. Gewoon een goede blockbuster... kijk alleen maar wat hij al binnengehaald heeft wereldwijd. De film probeert ook niks meer te zijn gewoon een ultieme B-film.

    Blijft het toch jammer dat het einde zo zoetsappig is.

  6. #731

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Movie Maniac
    Als ik je post zo lees lijkt het net of je de moeder der filmcritici bent die altijd gelijk heeft, net zoals meer op dit forum. De ik vind formule vind ik een stuk gepaster.
    Ehhh...weet je wat we doen? Ik reageer niet meer op jouw uitspraken omtrent deze film. Jij vind de film blijkbaar top en wil iedereen die een negatieve uitspraak doet ervan overtuigen dat het een topfilm is. Ik geef MIJN kritiek en daarmee basta! Moeder aller critici? Prima! Ik blijf vinden wat ik vind, want dat is het leuke aan meningen.

    Opinions are like assholes: everybody's got one.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  7. #732
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Movie Maniac
    Zolang er niemand is, en ik geloof dat er vast wel eentje komt, die mij op deze punten kan tegen spreken, blijft mijn verhaal toch overeind of niet?

    Mooi, dan blijven alle andere verhalen ook overeind en is iedereen blij en (on)gelukkig met deze film.

  8. #733

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrownB
    Het afrekenen op een titel vind ik wel raar. Persoonlijk laat ik de verwachtingen die ik bij een titel heb nooit mijn oordeel over de film beïnvloeden. Ik ben ook bekend met het verhaal en ik vind dat het niet veel afwijkt, het is enkel een ander gezichtspunt. Waarom doen mensen daar toch zo moeilijk over?
    Echt moeilijk doe ik er ook niet over. Ik vind de film an sich helemaal niet verkeerd, dat zeg ik volgens mij ook in mijn verhaal. Alleen roept de titel bij mij iets heel anders op. Misschien komt het omdat ik een ouwe löl ben die al sinds 1976 helemaal gek is van de musical versie van Jeff Wayne (die heel nauwkeurig het verhaal volgt). Die heb ik dus helemaal grijs gedraaid en dus zit dat verhaal helemaal in mijn kop. Bepaalde stukken ken ik gewoon uit mijn hoofd. Dus is het niet meer dan logisch dat je met die verwachting naar de film gaat kijken. Je kunt dan onmogelijk objectief blijven. Vandaar dat ik ook zeg dat de film als rampenfilm het best goed doet. Cruise acteert goed en op wat iffy dingen na is het een prima verhaal.
    Alleen ging ik gewoon met andere verwachtingen de bioscoop in. En inderdaad: boekverfilmingen zijn altijd anders, dat snap ik ook wel. Ik ben geen fundamentalist die zegt dat je het 100% moet volgen. Ik geef zelfs aan waarom dat niet eens kan (of hij had de film in 1954 moeten laten afspelen). Maar uiteindelijk heb ik gewoon het idee dat er meer in had gezeten en als iemand dat had gekund was dat toch wel Spielberg geweest. Het verhaal leent zich er namelijk voor om een epische film van te maken. En dát vind ik een gemiste kans. Tip: luister voor de gein eens naar WOTW van Jeff Wayne. Je zult versteld staan hoeveel meer er in het verhaal zit.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  9. #734

    Standaard

    Precies wat je moet doen. Jouw uitspraken zijn gelukkig ook niet bij het rechte eind. Heb gelukkig al 10 keer uitgelegt waarom ik de film verdedig, niet perse omdat ik het een topfilm vind. Als je het niet wilt begrijpen, kun je van mij ook geen begrip verwachten. Gelukkig reageren andere mensen wat volwassener. Alsof we op een discussieforum elkaars mening niet kunnen discussieren of wat dat betreft elkaars manier van een film beoordelen!

    Idd jouw kritiek, breng het dan ook dan als jouw kritiek, en niet van: Het is zo...

    het is niet zo, jij vind het zo.

  10. #735

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Tip: luister voor de gein eens naar WOTW van Jeff Wayne. Je zult versteld staan hoeveel meer er in het verhaal zit.
    Aanvullende tip: Het legendarische hoorspel van Orson Welles is via het internet ook nog wel te vinden. Kwaliteit is niet perfect, maar wel goed te volgen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  11. #736

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Tip: luister voor de gein eens naar WOTW van Jeff Wayne. Je zult versteld staan hoeveel meer er in het verhaal zit.
    Aanvullende tip: Het legendarische hoorspel van Orson Welles is via het internet ook nog wel te vinden. Kwaliteit is niet perfect, maar wel goed te volgen.
    Daar hebben ze toch ook nog een keer een film van gemaakt? The Night that panicked America (of America panicked).
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  12. #737

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Tip: luister voor de gein eens naar WOTW van Jeff Wayne. Je zult versteld staan hoeveel meer er in het verhaal zit.
    Aanvullende tip: Het legendarische hoorspel van Orson Welles is via het internet ook nog wel te vinden. Kwaliteit is niet perfect, maar wel goed te volgen.
    En is ook te vinden op de S.E. van Citizen Kane. :wink:
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #738

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Tip: luister voor de gein eens naar WOTW van Jeff Wayne. Je zult versteld staan hoeveel meer er in het verhaal zit.
    Aanvullende tip: Het legendarische hoorspel van Orson Welles is via het internet ook nog wel te vinden. Kwaliteit is niet perfect, maar wel goed te volgen.
    Daar hebben ze toch ook nog een keer een film van gemaakt? The Night that panicked America (of America panicked).
    The night that panicked America. 't Is een tv-film, maar desondanks zou ik die wel eens willen zien.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  14. #739

    Standaard

    wat een gehak zeg allemaal
    smaken verschillen, laten we het daarop houden, elkaar je mening opdringen is niet nodig :wink:

    ik heb 'm vanavond gezien en heb me geamuseerd, hij krijgt een 7,5 van me..
    ik vond 'm niet zo nationalistisch ('wij Amerikanen redden de wereld wel even") als Independance Day, daar heb ik een broertje dood aan

  15. #740

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Isis
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1
    Hoe denken jullie dat zoiets in werkelijkheid zou gaan dan? Denken jullie nu werkelijk dat we na elk onweersbuitje meteen klaar staan om aliens in de pan te hakken??
    Jij niet dan?!
    Ik sta meteen klaar in m'n combatpakkie!
    Een reetveter en een miniscuul behaatje
    Turn around and feel the vibe.....

  16. #741

    Standaard

    Ik ben het helemaal eens met Mike Phillipens. De titel schept teveel verwachting, vooral voor de kenners van het verhaal. Ik ben heerlijk vermaakt 2uur lang, daar niet van, en vond het dan ook een goede zomerblockbuster. Maar ik vond de onderbouwing van een aantal zaken ronduit zwak.
    Turn around and feel the vibe.....

  17. #742

    Standaard

    Ben gisteren voor de tweede keer naar War Of The Worlds geweest. Even als controle en om de film op de bekritiseerschaal te zetten.

    Nou dat valt tegen.

    [spoiler:05cfc34050]

    Even voor het gemak alle pracht en praal op visueel gebied vergeten, was de film veel slechter dan de eerste keer.

    Tom Cruise speelt op de automatische piloot. Hij speelt alles op standaard zoals een amateur toneelspeler het zou doen met het karakter.

    Dakota Fanning is veel te volwassen. Ik zie geen kind van elf.

    Die gozer...tsjah, wat heeft die te doen, niks, zit alleen maar moeilijk te doen in moeilijke tijden, beetje onrealistisch. Dus het is een goede keus om hem dood te laten gaan in die vuurwolk. In eerste instantie.

    Tim Robbins speelt een standaard wacko, had ie veel overtuigender kunnen doen.

    Niet echt karakterontwikkeling dus...ligt ook aan het script. De film heeft een in elkaar geflanst gevoel.

    De aliens zien eruit om te knuffelen. Hun uiterlijk weerspiegeld niet hun gedrag.

    Scene in de kelder is een jurassic park - minority report ripoff.

    Scene op de snelweg is overduidelijk nep, niet omdat het niet kan met die camera, maar omdat het er gewoon fake uitziet.

    Gekozen voor POV, in eerste instantie een vet idee, maar gezien de reacties in de zaal onbegrijpelijk. Het merendeel, ook ik, wilde meer zien, al was het voor het grootschalige gevoel. Daarbij kun je heel veel vraagtekens zetten bij bepaalde keuzes van de regisseur, omdat de keuzes opzich wel cool zijn, maar verre van logisch.

    Er hadden meer diverse voertuigen van de aliens in moeten zitten om een echt invasie gevoel te geven. Nu zijn het die tripods, maar daar zie je zo weinig van dat je geen grootschalig invasie gevoel hebt. Zoals de titel suggereerd WAR OF THE WORLDS.

    Eind is leuk, maar veel te snel, film had nog wel een half uur door kunnen gaan. Meer uitschakelingen van de tripods etc. Dat die zoon terug is corny, gelukkig zegt ie niet zoveel meer.

    Ondankbare kinderen, Ray staat aan het einde van de film weer alleen. Heb je net een strijd op leven en dood achter de rug met iemand, ruil je hem in voor je moeder en laat hem alleen achter. Ja hoor. Vraag je hem toch binnen ofzo?

    [/spoiler:05cfc34050]

    Ik moet het negatieve kamp gelijk geven, de film is niet zo sterk. 6/10 voor de moeite.

  18. #743

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Movie Maniac
    Even voor het gemak alle pracht en praal op visueel gebied vergeten, was de film veel slechter dan de eerste keer.
    Een blockbuster heeft meestal niet veel meer dan dat te bieden. Kijk maar naar bijvoorbeeld Charlie and the Chocalate Factory. En er zijn nog vele voorbeelden, van Pirates of the... tot Spiderman. Raar dus dat je ineens zo omslaat in je mening. Dat dit geen film was voor de acteerprestaties was vooraf, tijdens en na de film al lang bekend. Natuurlijk is je kritiek inhoudelijk terecht, maar hij is toe te passen op elke blockbuster (bv. Charlie and the Chocolate Factory). Wat een blockbuster dan wel de moeite kan maken, is de liefde en creativiteit waarmee een cineast zijn wereld op het scherm tovert. War of the Worlds heeft audiovisueel genoeg geniale momenten te bieden, net als Charlie... Wil je inhoudelijk een sterke film zien, wees dan eerlijk tegenover jezelf en ga gewoon niet kijken naar een blockbuster. Want van Jaws tot Indiana Jones tot de (oorspronkelijke) Star Wars-trilogie (allemaal blockbusters die WEL de hemel worden ingeprezen), allemaal hebben ze inhoudelijk weinig te bieden. Raar dus dat je je mening ineens bijdraait.

  19. #744

    Standaard

    Gisteren voor het eerst gezien en was veel beter dan ik had verwacht.
    De massa hysterie vond ik zeer goed in beeld gebracht en overtuigend.
    De scene waar we de eerste Tripodes zien is adembenemend alsook de scene in de kelder, spanning waarbij iedereen op het puntje van zijn stoel zit.
    Voor een keer zij de standaard Hollywood cliches grotendeels achterwege gelaten en voor het eerst speelt Tom Cruise ook niet de superheld.
    Is de beste film die ik gezien heb sinds LOTR en Spiderman 2 :wink:
    Hij krijgt een 8/10

  20. #745

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Isis
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1
    Hoe denken jullie dat zoiets in werkelijkheid zou gaan dan? Denken jullie nu werkelijk dat we na elk onweersbuitje meteen klaar staan om aliens in de pan te hakken??
    Jij niet dan?!
    Ik sta meteen klaar in m'n combatpakkie!
    Een reetveter en een miniscuul behaatje
    Pervert!! :P:P:P:P:P

  21. #746

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spielberg_rules
    Een blockbuster heeft meestal niet veel meer dan dat te bieden. ... Natuurlijk is je kritiek inhoudelijk terecht, maar hij is toe te passen op elke blockbuster (bv. Charlie and the Chocolate Factory). ... Wil je inhoudelijk een sterke film zien, wees dan eerlijk tegenover jezelf en ga gewoon niet kijken naar een blockbuster. Want van Jaws tot Indiana Jones tot de (oorspronkelijke) Star Wars-trilogie (allemaal blockbusters die WEL de hemel worden ingeprezen), allemaal hebben ze inhoudelijk weinig te bieden.
    'Inhoud' van een film is een ruim begrip. Wat de meeste blockbusters die je noemt voor mij stukken beter maken dan War of the Worlds is de aanwezigheid van een goed lopend verhaal/script (hetgeen niet noodzakelijkerwijs hetzelfde is als diepgang), zodat het meer wordt dan een opeenvolging van gebeurtenissen en zodat er sprake is van een harmonieuze ontwikkeling. Bij War is daar vooral in de 2e helft geen sprake van.
    Daarnaast mist de film in vergelijking met de blockbusters die je noemt memorabele karakters. Jaws had figuren als Quint, Hooper en Brody. Zo'n figuren mis ik in War of the Worlds. Sterker nog, Tim Robbins 'schmiert' erop los als Ogilvy -en dat bedoel ik niet in positieve zin. En Tom Cruise is eigenlijk net niet de 'average guy' die bijvoorbeeld Roy Neary in Close Encounters wel was. Verder springt niemand er echt uit.

    Blockbuster staat niet gelijk aan een gebrek aan goedlopend verhaal en goede karakters.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spielberg_rules
    Raar dus dat je je mening ineens bijdraait.
    In dit geval vind ik dat juist erg sportief.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  22. #747

    Standaard

    Ik bedoel dat ik dit raar vind omdat dergelijke kritiek vooraf, tijdens en na de film al te verwachten was. Zoals ik al zei, dergelijke kritiek is praktisch toe te passen op elke blockbuster. Ik denk niet dat een tweede viewing nodig is om tot een dergelijke kritiek te komen, dat was toch al overuidelijk vooraf en na de eerste viewing. Vandaar dat ik het raar vind dat hij ineens zo bijdraait. Raar, maar niet verkeerd, iedereen zijn mening...
    Over de personages in Jaws kan ik je een beetje volgen, maar zo sterk zijn ze ook weer niet hoor. En Close Encounters in naar mijn inzien toch meer dan een blockbuster (net zoals ET meer is dan dat).

  23. #748

    Standaard

    Nogmaals is het grappig hoe de wereld op z'n kop staat. Hier op dit forum wordt men kritischer en kritischer over deze film (al dan niet terecht), terwijl in de pers (zeker in Europa) de lovende recensies blijven binnenstromen. Zelfs de meest conservatie en kritische bladen en kranten roepen deze film uit tot een indrukwekkend, donker, pessimistisch en apocalyptisch meestwerk en Spielbergs beste film sinds jaren met tal van memorabele scènes.

    Of hoe meningen kunnen verschillen...

  24. #749

    Standaard

    in 1 woord super
    deze film vond ik echt super :P
    het begon echt spannend te worden toen de eerste
    ufo naar boven kwam [spoiler:0c65fb0cc5]uit de grond[/spoiler:0c65fb0cc5]
    ik vond war of the worlds erg goed
    en dat effect met dat witte licht achter die bomen
    vandaan vond ik prachtig
    :wink:

    spielberg had gezegd [spoiler:0c65fb0cc5]ik maak gauw weer eens een alien film mischien wel War Of The Worlds 2[/spoiler:0c65fb0cc5]

    toen ik dat hoorde stond ik te denken van hoe wauw je dat doen
    als al die aliens dood zijn

  25. #750

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Le-Fab
    in 1 woord super
    deze film vond ik echt super :P
    het begon echt spannend te worden toen de eerste
    ufo naar boven kwam [spoiler:c75cacb218]uit de grond[/spoiler:c75cacb218]
    ik vond war of the worlds erg goed
    en dat effect met dat witte licht achter die bomen
    vandaan vond ik prachtig
    :wink:

    spielberg had gezegd [spoiler:c75cacb218]ik maak gauw weer eens een alien film mischien wel War Of The Worlds 2[/spoiler:c75cacb218]

    toen ik dat hoorde stond ik te denken van [spoiler:c75cacb218]hoe wauw je dat doen
    als al die aliens dood zijn [/spoiler:c75cacb218]
    Iets meer spoiler tags gebruiken in het vervolg

Pagina 30 van 39 EersteEerste ... 20262728293031323334 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •