Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 27 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Futurama Seasons 1-4 Complete Box Set

    Gezien op Amazon UK: de Futurama Seasons 1-4 Complete Box Set.



    Features every episode from the first season of the hit television comedy plus Seasons 2, 3 and 4. 'Space Pilot 3000', 'The Series Has Landed', 'I, Roommate', 'Love's Labour's Lost In Space', 'Fear Of A Bot Planet', 'A Fistful Of Dollars', 'My Three Suns', 'A Big Piece Of Garbage', 'Hell Is Other Robots', 'A Flight To Remember', 'Mars University', 'When Aliens Attack' and 'Fry And The Slurm Factory'.

    ....

    Release date: October 25, 2004
    Zie http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/...601140-2735600

    Wat ik ervan begrijp is dat het gewoon een bundeling is van alle 4 huidige boxen in een grote box zonder verdere extra's. Ik heb al die losse boxen al maar het is toch een leuk setje.

  2. #2

    Standaard

    is maar goed dat deze box eind van de volgende maand komt.. :wink: Ook weer een verplichte aanschaf. Een geweldige serie, helaas door geprutst van Fox ten onder gegaan.
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  3. #3

    Standaard

    Mooie doos, maar ik vind die hele grote boxsets vaak toch een beetje onhandig. En ik heb alle 4 de seizoenen al.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt
    is maar goed dat deze box eind van de volgende maand komt.. :wink: Ook weer een verplichte aanschaf. Een geweldige serie, helaas door geprutst van Fox ten onder gegaan.
    En toch gaan er geruchten dat Futurama net als Family Guy door de dvd sales weer terug komt.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrownB

    En toch gaan er geruchten dat Futurama net als Family Guy door de dvd sales weer terug komt.
    De dag dat Futurama doorgaat hang ik de vlag uit! Wat een geweldige serie!!!


  6. #6

    Standaard

    Ik heb ook alle seizoenen al op dvd, maar voor degenen die ze nog niet hebben is dit een hele zware aanrader!!!!!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrownB
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt
    is maar goed dat deze box eind van de volgende maand komt.. :wink: Ook weer een verplichte aanschaf. Een geweldige serie, helaas door geprutst van Fox ten onder gegaan.
    En toch gaan er geruchten dat Futurama net als Family Guy door de dvd sales weer terug komt.
    Dat gerucht is inmiddels alweer de kop ingedrukt. Zie http://www.gotfuturama.com/cgi-bin/C...95343442,77755

    Als er ergens 'nieuws' op het Internet gemeld wordt (wat voor nieuws dan ook) dan check ik het altijd 3 keer voordat ik het geloof. De 'journalisten' die het op sites overnemen doen het niet voor je.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrownB
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt
    is maar goed dat deze box eind van de volgende maand komt.. :wink: Ook weer een verplichte aanschaf. Een geweldige serie, helaas door geprutst van Fox ten onder gegaan.
    En toch gaan er geruchten dat Futurama net als Family Guy door de dvd sales weer terug komt.
    Dat gerucht is inmiddels alweer de kop ingedrukt. Zie http://www.gotfuturama.com/cgi-bin/C...95343442,77755

    Als er ergens 'nieuws' op het Internet gemeld wordt (wat voor nieuws dan ook) dan check ik het altijd 3 keer voordat ik het geloof. De 'journalisten' die het op sites overnemen doen het niet voor je.
    Daarom noemen ze het ook een gerucht :wink:

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MGdutch
    Ik heb ook alle seizoenen al op dvd, maar voor degenen die ze nog niet hebben is dit een hele zware aanrader!!!!!
    Ik heb 'm dan ook al besteld ondertussen. Bij amazon, komt neer op zo'n 88€ inc verzending.

  10. #10

    Standaard

    is het met nederlandse ondertiteling ?

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door luca
    is het met nederlandse ondertiteling ?
    Vermoedelijk weer enkel de box van het eerste seizoen.

  12. #12

    Standaard

    Lijkt me een mooie box! Ik neem aan (ook afgaande op de zijkant van de box) dat de 4 seizoensboxen er gewoon los in zitten?

    Ik mis seizoen 4 nog, dus misschien ruil ik m'n seizoenen 1 t/m 3 wel in voor deze box.

    De serie is echt super! Gisteravond weer eens wat afleveringen voor de 2e keer zitten kijken.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  13. #13

    Standaard

    Ik denk toch echt dat we ervanuit mogen gaan dat er geen nieuwe eps meer uitkomen en dat is jammer.. Gelukkig is die andere serie van Matt ernog... :wink:
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  14. #14

    Standaard

    Futurama is net iets duurder in productie dan Family Guy, kans dat het ooit terug komt is echt extreem klein.

  15. #15

    Standaard

    ff voor de duidelijkheid: er zijn geen versies van seizoen 2,3 en 4 met NL subs?
    Red het regenwoud, eet meer specht...
    mijn dvd-profiler

    www.prikstok.nl : prikkelend scherpzinnig!

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beschuitfluiter
    ff voor de duidelijkheid: er zijn geen versies van seizoen 2,3 en 4 met NL subs?
    Nee.

  17. #17

    Standaard

    OK, dan wordt het sparen voor deze box
    Red het regenwoud, eet meer specht...
    mijn dvd-profiler

    www.prikstok.nl : prikkelend scherpzinnig!

  18. #18

    Standaard

    Matt Groening is anders wel enigzins bezig met het terugbrengen van Futurama:

    Reruns get great ratings on the Cartoon Network. Any chance of a ''Family Guy''-like resurrection for ''Futurama''?
    We're trying to figure it out. If we can do more episodes, we'd love to. It's a very ambitious show, and it's very expensive. That's been a sticking point. What [co-developer] David Cohen and I would love is to continue many of the stories we worked out in advance. All science-fiction epics have an underlying theme, which is ''things are not what they seem to be,'' and that was certainly the case with ''Futurama.'' David and I worked for a couple of years [planning the show] before we even pitched it, and we haven't revealed all of the secrets that are embedded in it. There are even characters that we created back in the beginning of the series that we never got around to introducing. It looks like a goofy cartoon, but the underlying science-fiction ideas are pretty good.


    bron:http://www.ew.com/ew/groening

  19. #19

    Standaard

    Ik heb weleens gehoord dat je met tekenfilms beter de regio 1 versie kan kopen, omdat je bij het overzetten naar pal horizontale strepen krijgt in snelle scenes ofzo. Is dit waar?

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gekke Dirkie
    Ik heb weleens gehoord dat je met tekenfilms beter de regio 1 versie kan kopen, omdat je bij het overzetten naar pal horizontale strepen krijgt in snelle scenes ofzo. Is dit waar?
    Nog nooit iets van gemerkt en ik heb toch aardig wat r2 cartoons.

  21. #21

    Standaard

    INTERLACING

    Als Amerikaanse TV-series worden omgezet van 30 beeldjes per seconde naar onze 25 beeldjes per seconde, worden er om de paar beeldjes twee beeldjes over elkaar heen gezet door middel van interlacing. Dus de helft van de beeldlijnen van beeldje A en de helft van de beeldlijnen van beeldje B. Dit geeft een raar “dubbel” beeld zoals je hieronder kunt zien in deze afbeelding van de DVD van The Simpsons.



    Dit is op een standaard TV niet zo erg opvallend, maar kijk je interlaced DVD´s via een goede monitor of een projector zonder de-interlacer, dan zie je duidelijk de dubbele beeldjes en de streepjes van de interlacing.
    http://www.dvd.nl/achtergrond.php?id=13&page=2


    Het was even zoeken, maar dat bedoel ik dus. Moet ik dus de regio 1 versies halen waar het tekenfilms betreft?

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gekke Dirkie
    INTERLACING

    Als Amerikaanse TV-series worden omgezet van 30 beeldjes per seconde naar onze 25 beeldjes per seconde, worden er om de paar beeldjes twee beeldjes over elkaar heen gezet door middel van interlacing. Dus de helft van de beeldlijnen van beeldje A en de helft van de beeldlijnen van beeldje B. Dit geeft een raar “dubbel” beeld zoals je hieronder kunt zien in deze afbeelding van de DVD van The Simpsons.



    Dit is op een standaard TV niet zo erg opvallend, maar kijk je interlaced DVD´s via een goede monitor of een projector zonder de-interlacer, dan zie je duidelijk de dubbele beeldjes en de streepjes van de interlacing.
    http://www.dvd.nl/achtergrond.php?id=13&page=2


    Het was even zoeken, maar dat bedoel ik dus. Moet ik dus de regio 1 versies halen waar het tekenfilms betreft?
    Ik weet nu wat je bedoelt, maar dit is voor mij alleen zichtbaar bij enkele series (simpsons) en dan ook alleen nog als je freezeframete of frame voor frame kijkt.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrownB
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beschuitfluiter
    ff voor de duidelijkheid: er zijn geen versies van seizoen 2,3 en 4 met NL subs?
    Nee.
    Hmm, Amazon.fr geeft echter wel aan dat bij Seizoen 2 en Seizoen 4 wel Nederlandse ondertitels zitten. Alleen bij seizoen 3 weer niet Zijn echter ook niet de goedkoopste...

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MickeyNL
    Hmm, Amazon.fr geeft echter wel aan dat bij Seizoen 2 en Seizoen 4 wel Nederlandse ondertitels zitten. Alleen bij seizoen 3 weer niet Zijn echter ook niet de goedkoopste...
    Ga daar maar van uit dat dat fout is, om je een teleurstelling te besparen...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #25

    Standaard

    Snap gewoon niet dat zo'n serie niet in NL te krijgen is met NLO
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •