Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 31 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Hulk beter als de Star Wars Trilogy????

    Sorry dat ik even zeur maar als echte star wars fan, ga ik er toch wel van kronkellen dat ik in de Top 100 van DVD.nl The Hulk hoger zie staan dan de Star Wars Trilogy. En ik denk toch wel dat iedere beetje film kenner er overeens is dat dit TOTAAL niet correct is. daarom iederen stem ff hulk omlaag of nog beter star wars omhoog 8) (want eigenlijk hoort de trilogy toch op 1 :wink:

  2. #2

    Standaard

    Hoe kan je nu stemmen op een dvd die nog niet uit is.....??

  3. #3

    Standaard

    Als je mensen gaat oproepen om met z'n allen op een bepaalde film te stemmen om het cijfer omhoog te halen verliest zo'n cijfer een beetje z'n betekenis, he.
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  4. #4

    Standaard

    ze plaatsen hun eigen mening, ik attendeer de mensen alleen op de stand van zaken, wat ze daar zelf mee doen is hun eigen mening. Want als ik zo in de reacties op de recencies lees dan is bijna iedereen 't er overeens dat deel 4 - 5 - 6 beter zijn als 1 -2 toch staan die 1 -2 hoger in de top100. want of je nu naar de film kijkt of de dvd uitgaven vindt ik dat de originele trilogy meer verdiend dan de huidige plaats, als je kijkt naar hoeveel moeite gedaan is door ILM THX en Lowry Digital

  5. #5

    Standaard

    Ja, als iedereen die vindt dat bepaalde films hoger zouden moeten staan hiermee zou komen .... iedereen heeft zijn eigen smaak. Waarom dan meteen The Hulk een knal moet krijgen snap ik dan ook niet. Ikzelf vond hem erg geslaagd, en zelfs hou ik niet zo van die top 10-100 blabla onzin. Het zal me een rotzorg vinden wat de massa ervan vindt. Waarom hecht je zo veel waarde aan zoiets? Het blijven meningen van veel mensen, als je die mening niet deelt, ja, pech zou ik bijna zeggen. Het is niet voor niets zo gekomen denk ik. Wellicht verandert het als 'ie uit is. Ik snap niet waar je je in godesnaam druk om maakt . Accept opinions, they can't all be yours .
    I find your lack of faith disturbing

  6. #6

    Standaard

    Het is toch al meer dan bewezen dat die waardering nergens op slaat. En wat doet het er toe dat Star Wars lager op het lijstje staat dan The Hulk, als je er maar voor zorgt dat Star Wars op je eigen lijstje hoger dan The Hulk staat?

  7. #7

    Standaard

    Die lijst stelt inderdaad niet veel voor en sterk te be-invloeden. Je kan een film tig keer een hoge waardering geven, of de grond in boren. Gewoon je cookies verwijderen, en je stemt weer opnieuw!

  8. #8

    Standaard Re: The Hulk beter als de Star Wars Trilogy????

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KillerHVO
    Sorry dat ik even zeur maar als echte star wars fan, ga ik er toch wel van kronkellen dat ik in de Top 100 van DVD.nl The Hulk hoger zie staan dan de Star Wars Trilogy. En ik denk toch wel dat iedere beetje film kenner er overeens is dat dit TOTAAL niet correct is. daarom iederen stem ff hulk omlaag of nog beter star wars omhoog 8) (want eigenlijk hoort de trilogy toch op 1 :wink:
    Ik vind dat je wel gelijk hebt, maar de stem van iedereen telt. Daarom zal Hulk dus wel hoger staan.

  9. #9

    Standaard

    Wat maakt dat jou nou weer uit ?

    En trouwens op dvd.nl geef je een cijfer voor de dvd, dus niet (alleen) voor de film...

  10. #10

    Standaard

    Zoals ook al door anderen aangehaald, vind ik het knap dat men stemt op DVD's die pas de 22ste uitkomen. Ik dacht dat de top 100 bedoeld was om je waardering uit te spreken over de uitvoering van de betreffende DVD. Daar hoort natuurlijk ook wel de inhoud van de film bij, maar nog belangrijker wellicht zijn zaken als beeld en geluidkwaliteit en de extra's.

    Stel Star Wars was in 4:3 beeld uitgebracht met een slechte transfer en monogeluid zonder extra's. Dan blijven het welliswaar goede films, maar horen dan niet thuis in de DVD top 100

    Hoe kun je dus nou iets beoordelen zonder de DVD waar het om gaat feitelijk gezien te hebben? Dat is onmogelijk en dat zegt al eigenlijk al genoeg over de waarde van het stemmen.

    Eigenlijk zouden de moderaters het stemmen pas mogelijk moeten maken na releasedatum van de DVD's.

  11. #11

    Standaard

    Gerechtigheid!!: Nu met stip op 1.
    Star Wars Episode V: The Empire Strikes Back 9.15 (33 stemmen) :P

  12. #12

    Standaard

    ik zie nooit echt brood in top 20 of top 50 lijsten van dvd's, games of het maakt niet uit wat eigenlijk. ik bedoel het mag dan wel de mening van een groot aantal mensen zijn maar dat zegt nix over wat jij van die game, film of noem maar op vindt. ikzelf vond de hulk een goede film maar vind star wars vele male beter. dat zegt verder nog nix over de dvd uitgave want die beoordeel ik pas als ik hem thuis heb liggen. en zelfs dan nog...het blijft je eigen mening.....ookal vindt niemand die film goed...wat kan het je schelen
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco Dubbeldam
    Wat maakt dat jou nou weer uit ?

    En trouwens op dvd.nl geef je een cijfer voor de dvd, dus niet (alleen) voor de film...
    Idd .. de dvd van de hulk was niks mis mee ! film was ruk dat wel. Star wars heeft eigenlijk nog niemand op kunnen stemmen omdat de dvd nog niet uit is.

    Anders op imdb kijken voor filmwaarderingen ipv dvdwaarderingen

  14. #14

    Standaard

    Ik vond het ook wel meevallen. De film was niet super, maar als comicverfilming wel aardig. De DVD zat meer dan prima in elkaar.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  15. #15

    Standaard

    Gewoon wachten tot eind volgende week. Ik voorspel een top 10 plaats (effe de laatste 15 minuten van Return of the Jedi niet meegerekend)
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  16. #16
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Hierbij wordt het failliet van de top 100 aangetoont, mensen stemmen niet op iets wat ze kennen en het liefst heel populair is.

    Ik stem nooit meer op films/dvd's hier aangezien een aanzienlijk deel van de stemmers zoiezo geen flauw benul heeft van films buiten de laatste uitgaves in de cinema. 8)

    LOSERS.......................
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chimera01
    Hierbij wordt het failliet van de top 100 aangetoont, mensen stemmen niet op iets wat ze kennen en het liefst heel populair is.

    Ik stem nooit meer op films/dvd's hier aangezien een aanzienlijk deel van de stemmers zoiezo geen flauw benul heeft van films buiten de laatste uitgaves in de cinema. 8)

    LOSERS.......................
    Dus hiermee geef je dus ook aan dat de huidige stemmen 100% onzin zijn?? en de top 250 van IMDB dan? geldt hier dan hetzelfde voor...? lijkt mij niet.

    De huidige top 10 van Dvd.nl bevat gewoon 10 top producten. dvd.nl kijkt verder dan alleen maar de film... bv de extra's van de dvd, de beeldkwaliteit e.d.
    een site zoals IMDB en hun top 250 laten zien wat daadwerkelijk de beste film is.

    Een goeie film maar een slechte release haalt waarschijnlijk bij dvd.nl een lager cijfer, een slechte film en een goeie dvd haalt bij imdb.com een laag cijfer ongeacht hoeveel schijfjes, extra;s, toeters en bellen
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  18. #18

    Standaard Re: The Hulk beter als de Star Wars Trilogy????

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KillerHVO
    Sorry dat ik even zeur maar als echte star wars fan, ga ik er toch wel van kronkellen dat ik in de Top 100 van DVD.nl The Hulk hoger zie staan dan de Star Wars Trilogy. En ik denk toch wel dat iedere beetje film kenner er overeens is dat dit TOTAAL niet correct is. daarom iederen stem ff hulk omlaag of nog beter star wars omhoog 8) (want eigenlijk hoort de trilogy toch op 1 :wink:
    Wat een zin-lo-ze thread is dit!
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  19. #19

    Standaard

    Hulk is als uitgave nu nog beter... (reken ik de giftset ook mee) en dat is eigenlijk logisch. Tot nu toe hebben allee nog enkel de pers de schijfjes kunnen zien en beoordelen en die zullen hun oordeel wel klaar hebben.

    Als straks de box verkrijgbaar is en iedereen die hem gekocht heeft gaat eerlijk stemmen zal dit wel veranderd zijn.. Kijk maar naar Lord of The Rings..: die had eerst een vrij slechte score, maar staat nu ook netjes bovenin.
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  20. #20

    Standaard

    En over de top 100 is al zoveel te doen geweest, er zijn idd mensen die of een 1 geven of een 10, m.a.w vinden ze de film leuk dan een 10 zoniet dan een 1 en zo kom je nooit op de juiste eerlijke waardering uit.
    Naar die I-net toplijsten kijk ik daarom met een flink pak zout :wink:
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  21. #21

    Standaard

    Van mij mogen (moeten) de moderators alle stemmen voor 21/09/2004 weghalen. Bovendien vind ik imdb een veel betere top zovel site. Daar weet je dat men stemt voor defilm. Hier zijn er die stemmen voor de film en anderen die (zoals het hoort) stemmen voor de uitvoering.
    Het woorje waardeloos komt dan in me op.

    Verder bepaalt iedereen welk cijfer hij een film/dvd geeft. Dus duld ik voor mijn persoonlijke smaak geen beïnvloeding.

    En The Hulk vond ik ook goed (dit om de mensen die film ook goed vonden te steunen).
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    En over de top 100 is al zoveel te doen geweest, er zijn idd mensen die of een 1 geven of een 10, m.a.w vinden ze de film leuk dan een 10 zoniet dan een 1 en zo kom je nooit op de juiste eerlijke waardering uit.
    Naar die I-net toplijsten kijk ik daarom met een flink pak zout :wink:
    Uiteraard blijft eigen smaak / genre ook erug meetellen.
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich

    En The Hulk vond ik ook goed (dit om de mensen die film ook goed vonden te steunen).
    ...en daar zijn we je dankbaar voor :wink:

    op deze mag nu wel een slotje lijkt mij.

    er bestaat een mooi topic over de top:50 (100?) even de zoekfunctie gebruiken!


  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich

    En The Hulk vond ik ook goed (dit om de mensen die film ook goed vonden te steunen).
    ...en daar zijn we je dankbaar voor :wink:

    op deze mag nu wel een slotje lijkt mij.

    er bestaat een mooi topic over de top:50 (100?) even de zoekfunctie gebruiken!
    (Uitspraak van de maand: Hulk vond ik ook goed....) dus een slotje is zeker terecht
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  25. #25

    Standaard Re: The Hulk beter als de Star Wars Trilogy????

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art

    Wat een zin-lo-ze thread is dit!
    SLOTje
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •