Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 34 van 34 worden weergegeven.

Discussie: 911 In Plane Site

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hrodbern
    In Frankrijk is er ook een boek over uitgekomen. Er is nu eenmaal een markt voor dit soort zaken.
    Ik besteed er nooit aandacht aan, in dit geval vind ik het nogal schrijnend voor slachtoffers en nabestaanden.
    OK nu ga ik even een kop thee drinken met Elvis die net met een UFO in de tuin is geland.
    Doe hem ff de groetjes van me :wink:
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  2. #27
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Nou wat ik heel opvallend viond is dat alle aandacht uitgaat naar de slachtoffers van de Twin Towers. Er wordt weinig tot geen aandacht geschonken aan het gebeuren bij het Pentagon.

    Een commercieel vliegtuig van een groot formaat zo laag over de grond laten vliegen dat is onmogelijk.

    Het is nog steeds onduidelijk wat er geburd is bij het Pentagon, maar deels ook omdat al het beschikbare beeldmateriaal in handen is van de overheid. Die toch om alle verhalen de wereld uit te helpen ze vrij kunnen geven dacht ik zo.

    Maar er waren volgens getuigeverklaringen van mensen in de buurt geen brokstukken of een crashplek van een dergelijk groot vliegtuig. Dus wat is er dan gebeurd????
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  3. #28

    Standaard

    Check deze site:

    http://www.reopen911.org/

    Heeft iemand die dvd ?

  4. #29

    Standaard

    Ik geloof er allemaal geen snars van. Is gewoon weer een of ander achterlijk michael moore figuur, die overal een complot inziet...
    Ik kan die kerel ook niet zien of luchten, alleen al om zijn kop mijd ik zijn films als de pest.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pietse
    Ik geloof er allemaal geen snars van. Is gewoon weer een of ander achterlijk michael moore figuur, die overal een complot inziet...
    Ik kan die kerel ook niet zien of luchten, alleen al om zijn kop mijd ik zijn films als de pest.
    Michale Moore heeft goeie standpunten tegen Bush, waar ik zelf ook zwaar tegen ben. toen ie n paar uurtjes in NL was, 3000 man politie (geen typfout) en sluipschutters langs de weg. geldverspilling die ik te achterlijk vind om mijn frustraties over te gaan typen.

    Anyway, een docu als deze is natuurlijk gewoon klets.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  6. #31

    Standaard

    toen ie n paar uurtjes in NL was, 3000 man politie (geen typfout) en sluipschutters langs de weg. geldverspilling die ik te achterlijk vind om mijn frustraties over te gaan typen.
    Dit soort beveiliging is helaas nodig met die achterlijke moslim terroristen.
    Als onze koningin ergens heen gaat is er ook veel beveiliging, en daar betaal jij en ik ook belasting voor.

  7. #32

    Standaard

    Bedankt voor de tip!

    Is gedownload, binnenkort maar eens zien.
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pietse
    Dit soort beveiliging is helaas nodig met die achterlijke moslim terroristen.
    Als onze koningin ergens heen gaat is er ook veel beveiliging, en daar betaal jij en ik ook belasting voor.
    Ik wil daar niet aan mee betalen hoor, als zij ergens heen wilt en dat kan niet zonder bewaking, dan moet ze maar lekker in dat paleisie van haar blijven. Dat pleuris wijf doet toch niets zinnigs, die lintjes knippen kunnen normale mensen ook nog wel.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pietse
    toen ie n paar uurtjes in NL was, 3000 man politie (geen typfout) en sluipschutters langs de weg. geldverspilling die ik te achterlijk vind om mijn frustraties over te gaan typen.
    Dit soort beveiliging is helaas nodig met die achterlijke moslim terroristen.
    Als onze koningin ergens heen gaat is er ook veel beveiliging, en daar betaal jij en ik ook belasting voor.
    Zal goed zat meevallen, de route die Bush gevolgd heeft was ZO kort, ik snap niet hoe ze daar 3000 man politie opkregen. Dat er beveiliging nodig is snap ik natuurlijk ook, maar dit is overdreven veel.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •