De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Paramount: Tupac Resurrection e.a. op DVD

    Paramount: Tupac Resurrection e.a. op DVD



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Maar van welke muziek je ook houd Tupac Shakur is een van de beste en meest invloedrijke artiesten van de afgelopen 20 jaar en deze documentaire (die erg goed schijnt te zijn) komt dan ook in mijn collectie.
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  3. #3

    Standaard

    Ben erg nieuwsgierig naar die documentaire, ik weet niet of ik hem ga kopen, maar ik wil hem zeker eens zien.

  4. #4

    Standaard

    Lijkt me een erg interessante DVD. Als ik het voor een mooi prijsje tegenkom, koop ik hem zeker. Het verhaal over Tupac's leven heeft me altijd erg geintresseerd en zijn muziek is ook gewoon heel erg goed.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  5. #5

    Standaard

    Bizar en grappig tegelijk om te zien hoe sommige mensen een mythische status lijken te hebben bereikt zodra ze in het hiernamaals zijn geraakt.
    Sinds Elvis is dit al lang niet meer voorgekomen.

    Zijn dood is voor velen een raadsel, er gaan geruchten dat hij zelfs nog in leven zou zijn.
    Tsja, voor degenen die nog twijfelen of graag in mythen geloven, de autopsiefoto's van 2Pac op Rotten.com lijken mij overduidelijk. Hij is namelijk zo dood als een pier.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    Bizar en grappig tegelijk om te zien hoe sommige mensen een mythische status lijken te hebben bereikt zodra ze in het hiernamaals zijn geraakt.
    Sinds Elvis is dit al lang niet meer voorgekomen.

    Zijn dood is voor velen een raadsel, er gaan geruchten dat hij zelfs nog in leven zou zijn.
    Tsja, voor degenen die nog twijfelen of graag in mythen geloven, de autopsiefoto's van 2Pac op Rotten.com lijken mij overduidelijk. Hij is namelijk zo dood als een pier.

    Waarom nog zoveel ophef over die gast?
    Hij is opzeker dood , wat was hij meer dan een ander mens ? Niks!
    Ik vind het echt overdreven , net of ie een super held was ofzo , het is gewoon een rapper en crimineel geweest, niet meer , niet minder, er zijn veel specialere mensen heengegaan , is ze eigen schuld geweest dat ie is gekilled!
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto G
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    Bizar en grappig tegelijk om te zien hoe sommige mensen een mythische status lijken te hebben bereikt zodra ze in het hiernamaals zijn geraakt.
    Sinds Elvis is dit al lang niet meer voorgekomen.

    Zijn dood is voor velen een raadsel, er gaan geruchten dat hij zelfs nog in leven zou zijn.
    Tsja, voor degenen die nog twijfelen of graag in mythen geloven, de autopsiefoto's van 2Pac op Rotten.com lijken mij overduidelijk. Hij is namelijk zo dood als een pier.
    Waarom nog zoveel ophef over die gast?
    Hij is opzeker dood , wat was hij meer dan een ander mens ? Niks!
    Ik vind het echt overdreven , net of ie een super held was ofzo , het is gewoon een rapper en crimineel geweest, niet meer , niet minder, er zijn veel specialere mensen heengegaan , is ze eigen schuld geweest dat ie is gekilled!
    Actually, mijn aanvankelijke post had deels dezelfde strekking. Uit "fatsoen" maar even opgeschoond.
    Maar eerlijk gezegd, ik vind het ook onbegrijpelijk hoe gasten als 2Pac en 50 Cents met zo'n verleden zo'n status kunnen bereiken, dead or alive. Als ze nu in hun muziek daar afstand van zouden nemen en die boodschap zouden uitdragen, het tegendeel is helaas waar. Ze gaan er prat op. Hetgeen ze eerst predikten middels hun (mis-)daden doen ze nu in woorden. Lekker voorbeeld voor de naar zichzelf zoekende MTV jeugd.
    Maar het blijft een feit dat 2Pac "muzikaal" gezien een zeer productief manneke is, dood of levend.

  8. #8
    BigPun
    Guest

    Standaard

    Ik vind het echt overdreven , net of ie een super held was ofzo , het is gewoon een rapper en crimineel geweest, niet meer , niet minder, er zijn veel specialere mensen heengegaan , is ze eigen schuld geweest dat ie is gekilled!
    Ik vind dat je jezelf hier erg tegenspreekt je zegt dat Tupac net zoveel 'waard' was als ieder ander mens daar heb je groot gelijk in maar daarna zeg je dat er veel specialere mensen heen zijn gegaan. Dat vind ik een beetje raar.

    Actually, mijn aanvankelijke post had deels dezelfde strekking. Uit "fatsoen" maar even opgeschoond.
    Maar eerlijk gezegd, ik vind het ook onbegrijpelijk hoe gasten als 2Pac en 50 Cents met zo'n verleden zo'n status kunnen bereiken, dead or alive. Als ze nu in hun muziek daar afstand van zouden nemen en die boodschap zouden uitdragen, het tegendeel is helaas waar. Ze gaan er prat op. Hetgeen ze eerst predikten middels hun (mis-)daden doen ze nu in woorden. Lekker voorbeeld voor de naar zichzelf zoekende MTV jeugd.
    Maar het blijft een feit dat 2Pac "muzikaal" gezien een zeer productief manneke is, dood of levend.
    Ik denk dat je deze film maar eens zou moeten kijken dan kom je denk ik wel te weten dat er een zeer groot verschil is tussen 50 cent en Tupac.
    In Tupac's muziek zit nog een boodschap. In de film legt Tupac ook uit dat hij door clips te maken met geweld erin hij probeerde mensen te overtuigen het geweld te stoppen. Hij noemt hierbij het voorbeeld van de vietnam oorlog die door de afschuwelijke beelden die ze in Amerika is gestopt wanneer die is gestopt. Als de Amerikanen 'thuis' niet zagen hoe hun zonen en dochters stierven in Vietnam had de oorlog waarschijnlijk veel langer geduurd.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •