Pagina 61 van 74 EersteEerste ... 115157585960616263646571 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.501 tot 1.525 van 1849 worden weergegeven.
  1. #1501

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Heb een paar dagen geleden een MacBook Pro gekocht. Nu zit ik met het probleem dat ik DVD Profiler niet meer kan draaien. Weten jullie misschien een deftige emulator ? Alvast Bedankt hé mannen! :wink:
    Inderdaad van Michael zegt: CrossOver Mac. Ik gebruikt het zelf ook op mijn iMac met DVD Profiler en dat werkt prima.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  2. #1502

    Standaard

    Het enige dat ik nodig heb ik dat alleen op pc draait is DVD Profiler. Ik game op een PS3, en ik monteer veel...


  3. #1503

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter Porrio Bekijk bericht
    Inderdaad van Michael zegt: CrossOver Mac. Ik gebruikt het zelf ook op mijn iMac met DVD Profiler en dat werkt prima.
    Telkens als DVD Profiler zogezegd geïnstalleerd is krijg ik een foutmelding. Kan dit zijn omdat ik gewoon de trial versie gebruikte ?


  4. #1504

    Standaard

    Kan ik iWork in de UK bestellen en met een nederlandse versie zitten ?


  5. #1505

    Standaard

    Nieuwe Hardware:
    AMD Phenom x4 3,2 GHz processor
    Gigabyte UD3 moederbord
    GEIL 2x2GB DD3 RAM
    Samsung HDD
    Cooler Mast 620w voeding

    Oude hardware:
    XFX nvidia 6800 Ultra videokaart

    Probleem:
    Af en toe krijg ik ineens een zwart scherm, een seconde lang. Vervolgens springt ie weer terug naar het beeld en is alles weer prima. Toen ik net even de game Company of Heroes aanzette met alle settings op low haperde die ook als een malle.

    Verder als ik scroll hapert het nogal, en ik zie pagina's duidelijk laden van boven naar beneden. Ook als een nieuw nummer afspeel met winamp ziet die notification er zo uit:

    Ook niet zoals het hoort.

    Ik denk dat alle problemen gerelateerd zijn en af te leiden zijn naar m'n videokaart. Misschien dat deze niet 100% compitabel is met m'n nieuwe onderdelen of windows 7?
    De drivers zijn up to date, maar zal ik nog even dubbelchecken. Misschien kan het iets te maken hebben met refreshrate/Hertz?

    Iemand een idee of suggestie?
    Laatst aangepast door Don van Straalen : 06-02-2010 om 16:45

  6. #1506

    Standaard

    Zorg dat niet alleen je vga drivers up to date zijn, maar ook je mainboard drivers en je directx. Ik denk niet dat het iets met de refresh rate te maken heeft...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #1507

    Standaard

    Bedankt voor je reactie! Alle drivers zijn up to date. Ik heb zojuist alles dubbelgechecked,

    Verder heb ik sinds gisteravond geen zwarte schermen meer gezien, maar de rest van de problemen houden aan.

  8. #1508

    Standaard

    Oplossing gevonden: Nieuwe videokaart besteld

  9. #1509

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Oplossing gevonden: Nieuwe videokaart besteld
    Dat kan ook...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  10. #1510

    Standaard

    Wie weet raad ?

    Bij mijn ouders vanaf hun modem een switch aangesloten ( sitecom LN-118 ) (kabel in de uplink, 2 in een uitgang, al geven ze niet echt een uplink aan)
    en op 2 poorten een pc aangesloten.

    PC A doet het , PC B niet. Wanneer ik de kabels omwissel in de switch doet PC A het nog steeds en B nog steeds niet.
    Dus beide uitgangen hebben naar mijn mening een internetsignaal. Anders zou A het nu niet moeten doen, toch ?

    Zelf heb ik dezelfde configuratie alleen een ander merk modem. Switch is echter hetzelfde en ook 2 pc's aangesloten. Hier loopt het wel.

    Wie weet raadt ? Het kan natuurlijk ook nog een pc probleem zijn, ip adres heb ik overnieuw laten zoeken, helpt niet.

    Grt Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  11. #1511

    Standaard

    Is het niet zoiezo verstandig om beide pc's een vast ip te geven?
    Ik heb dat zelf iig wel en heb nooit problemen met al mn zooi aan mn routers en switches.

  12. #1512

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Is het niet zoiezo verstandig om beide pc's een vast ip te geven?
    Ik heb dat zelf iig wel en heb nooit problemen met al mn zooi aan mn routers en switches.
    Ik ben in netwerken niet echt een held helaas.
    Moet ik bij de werkende pc het ip adres opzoeken en bij de 2de ook invoeren ?

    Als ik bij mijn eigen instellingen kijk vindt ik een;

    IPv4-adres 00.00.000.000
    IPv4-subnetmasker 000.000.000.0

    IPv4-standaardgateway 00.00.000.0
    IPv4 DHCP-server 000.00.00.00
    IPv4 DNS-servers 000.00.00.00
    000.00.00.00

    Welke heb ik dan nodig ?


    Roger.
    Laatst aangepast door Roger Weerts : 16-02-2010 om 18:17
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  13. #1513

    Standaard

    Hmm misschien wel zo handig om hier eens iets meer over in te lezen of even een bekende voor te laten komen.

    Misschien heb je al een apparaatje die dit met enige instelling allemaal wel voor je kan regelen d.m.v. het DHCP protocol.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  14. #1514
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Firewall instelling??
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #1515

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Firewall instelling??
    Ja daar heb ik ook aan zitten denken, Norton is voor m'n ouders natuurlijk leuk, maar je moet wel weten welke keuzes je moet kiezen en bevestigen.

    Misschien hebben ze zelf hun verbinding min of meer afgesloten.

    Wordt toch tijd om de pc daar eens opnieuw te installeren.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  16. #1516

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger Weerts Bekijk bericht

    Wordt toch tijd om de pc daar eens opnieuw te installeren.
    Pffff, dat kost altijd weer meer dan een 1/2 dag......
    Heb ook een paar van die 'klantjes'
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #1517

    Standaard

    misschien dat je dnscache vol zit? even flushen met ipconfig /flushdns

    misschien dat in deze tijden de winsockfix nog werkt

  18. #1518

    Standaard

    Wellicht nog niet aan gedacht maar ook een netwerkkaart kan kaduuk zijn, zelfs als die op het mobo zit. Om dat zeker te weten even alleen PC B aansluiten en dan zonder router/switch. werkt dat ook niet weet je zeker dat het daaraan ligt. Is de snelste manier om dat uit te sluiten. Daarna pas verder kijken naar DNS etc.

  19. #1519

    Standaard

    Kan iemand me wat advies geven over een nieuw te kopen computer (geen laptop). Mijn huidige PC is hopeloos verouderd/traag en ik ben eigenlijk van plan toch wel dit jaar een nieuwe te gaan kopen. Ik ben eigenlijk best wel een leek als het gaat om computers dus mijn enige eisen zijn eigenlijk dat het voldoende geheugen heeft: 320 GB of meer en dat ik er lekker snel mee kan internetten en voor school kan werken. Een goede videokaart is geen must (ik speel weinig/geen videospelletjes) maar wel een leuke bijkomstigheid. Budget ligt zo rond de 500 euro.

  20. #1520
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Je moet je eerst afvragen wat je echt met de PC wilt gaan doen.

    Alleen internetten vraagt weinig van je computer, daar kan je gewoon een basis pc voor kopen.
    Wil je snel internetten moet je een snel fiber abonnament nemen.
    Genoeg geheugen is wat anders dan schijfruimte.
    Als werkgeheugen moet je minimaal 2 GB nemen, meer dan 3.2GB vraagt een 64bit besturingssyteem, terwijl veel gangbare systemen 32 bits zijn.
    Maar Win 7 heeft wel wat nodig, dus minimaal 2 GB
    Harde schijven kosten tegenwoordig niks meer en 350 GB lijkt me wat weinig.
    Als je budget dat toelaat zou ik groter gaan, maar dat kan ook altijd nog achteraf.
    Een zware gamer wil een snelle videokaart, maar in jouw geval blijkbaar dus niet nodig.
    Neem gewoon een middenklasse, want ook dat zou je later kunnen upgraden als je eventueel toch het licht ziet.

    Tot slot er zijn diverse PC sites die een systeem configurator hebben.

    Men begint met een basis Prijs/PC en je kan direct zien wat de meerprijs bij upgrades is.
    Maar ook hebben ze daar kant en klaar ' *merk' systemen. (* merk van de pc is niet van belang wel de merken van de componenten)

    Ik zelf koop regelmatig bij Informatique, maar ook alternate enz. zijn zeer populair.

    Advies is een systeem samen te stellen of uit te kiezen en hier posten.
    Dan geven wij onze ongezouten mening wel.
    Als je er niet uitkomt laat maar weten.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 18-02-2010 om 12:14
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #1521

    Standaard

    En check anders even de best buy guide van Tweakers! Basissysteem voor €400-500.

  22. #1522

    Standaard

    Thanks, even bekijken. Ik heb trouwens ook nog een uitstekend 19" plat scherm en vorig jaar nog een nieuw toetsenbord en muis van Logitech gekocht, dus die hoef ik opzich niet nieuw, enkel de kast en nieuwe speakers dus.

  23. #1523

    Standaard

    http://www.alternate.nl/html/themewo...l?docId=547845

    Is een van deze systemen aan te raden? Kan iemand bekijken hoe de prijzen zijn?

  24. #1524

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    http://www.alternate.nl/html/themewo...l?docId=547845

    Is een van deze systemen aan te raden? Kan iemand bekijken hoe de prijzen zijn?
    Dit zijn niet meer leverbare systemen (volgens mij ben je er via een externe linke gekomen).

    http://www.alternate.nl/html/categor...&l2=ALTERNATE&

    Hier staan alle huidige systemen met prijs. Voor non gaming systemen (of systemen waar niet al te zwaar op gegamed wordt is eentje rond de 500 Euro meer dan voldoende. De Jupiter P010 is denk ik een leuke.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  25. #1525
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Of deze

    Core 2 2.5
    Ati Radeon is een goede kaart voor games
    Harde schijf is 1 terrabyte
    Werk geheugen is bij de meeste dus 4 GB
    Dit zijn echter een 64Bit systemen, dus heb je de gehele 4 GB ter beschikking.


    ALTERNATE Special Edition (4096MB, HD4350, GDATA 2010, W7 HP)
    Maar andere systemen zoals die van Sneaker of de onderstaande, zijn niet minder geschikt.
    http://www.informatique.nl/IQ00004
    http://www.informatique.nl/IQ00003
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 18-02-2010 om 14:07
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 61 van 74 EersteEerste ... 115157585960616263646571 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •