De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Play.com niet met een ING creditcard?

    Ik heb een DVD besteld bij Play.com maar ik kreeg nu gisteren dit mailtje:

    Dear

    Thank you for your recent order with Play.com.

    Unfortunately we are currently unable to open accounts where the delivery
    address is in a country different to that of your credit/debit card
    issuer.

    For your order to be processed it will be necessary for you to change your
    delivery address to correspond with the country to which your credit/debit
    card is registered.

    If you are able to fulfil this requirement, please re-enter the details on
    your online account, so that we can process your original order.

    Please accept our apologies for any inconvenience caused to you in this
    matter.

    Kind Regards

    Play
    nu heb ik contact gehad met ING en die zegt dat de origine van de creditcard in Engeland ligt en dat hierdoor Amerikaanse bedrijven wel eens probemen kunnen geven. Heeft iemand van jullie hier al eens mee te maken gehad? Heb Play.com maar geadviseerd om contact op te nemen met ING (was me ook aangeraden door helpdesk van ingcard).
    mezelf in een paar pixels gevangen.

  2. #2

    Standaard

    Volgens mij bedoelen ze bij Play dat het adres waar de creditcard geregistreerd is in een ander land is dan de plaats waar je bestelling moet worden heengezonden.

    bv je oom uit Oostenrijk wil met zijn creditcard iets laten bezorgen in Nederland... dat kan dus niet bij play.

  3. #3

    Standaard

    Dat snapte ik ook al uit de mail van Play. Maar is het niet raar dat een Nederlandse creditcard niet naar Nederland kan verzenden? ben ik de enige met een ING card? Ik meende dat deze kaart zeer populair was omdat hij eerste jaar gratis was
    mezelf in een paar pixels gevangen.

  4. #4

    Standaard

    idd vreemd.
    Ik heb een postbankcard, zelfde concern dus. geen enkel probleem bij play ...

  5. #5
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    Poortvliet, Zeeland

    Standaard

    Dit is inderdaad erg vreemd. Ik heb zelf ook een ING card en heb nog nooit problemen hiermee gehad. Ik bestel regelmatig bij Play, CDWow, DVDSoon, DVDPacific, EthaiCD en Amazon maar heb nog nooit problemen ondervonden.


  6. #6

    Standaard

    even een update:

    heb met Play.com gebeld en zeer onbeschoft behandeld door een britse telefonist. Hij had geen zin iets voor me te doen, hij claimde zelfs dat mijn creditcard wellicht een gestolen nummer was! Hij snapte ook niet hoe een Nederlands cc nummer uit Mexico kon komen. Enige wat ik nog kan doen is andere creditcard te gebruiken volgens hem. Heb de ING gebeld en die zullen kijken wat er mis is met mijn cc-nummer. Tot die tijd gaat Labyrinth superbit niet lukken dus (iemand deze te ruil/koop?)

  7. #7

    Standaard

    Dat is erg jammer Wheeler. Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook met de gold card en de EGO géén problemen heb gehad bij Play.

  8. #8

    Standaard

    even laten weten hoe het opgelost is: ik heb rechtstreeks met een manager van Play contact gehad, vervolgens heb ik een scan gemaakt van mijn overeenkomst met de ING Card en toen kon ik wel aankopen doen, goed opgelost dus

  9. #9

    Standaard

    Ik heb ook een ING-card en nog nooit heeft dit problemen gegeven... ook bij Play niet... heel vreemd.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •