Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 81 worden weergegeven.

Discussie: voor de muppet fans

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrownB
    Ok overtuigd, ik koop weer eens een editie van eigen bodem. Misschien komt ie bij de Fame wel in de 2 voor 25 actie, dan kan ik alsnog de moviebox voor weinig aanschaffen.
    De boxen van The Muppet Show en De Freggels komen volgens mij niet in de 2 voor 25-actie, want de prijs is volgens hun website 20,99 per box. Ze boxen zijn daar reeds leverbaar.

    Ik ga morgen naar Amsterdam, dan zal ik eens kijken.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Diezelfde documentaire "Hensons place" staat ook op de set van de Freggels dus dat is een beetje dubbelop voor diegenen die alles van de Muppets verzamelen. Jammer hoor.
    Wat heeft dat nu weer voor nut? Op de Engelse Freggels-DVD staat een documentaire over de Freggels en 12 afleveringen, waarvan er één ook op de Nederlandse DVD staat.
    Daar ben ik zelf dan wel weer blij mee, want ik had de Engelse versie al en de Nederlandse versie heeft dus allen Capture the Moon/Vang de Maan dubbel.
    Nu vullen ze elkaar leuk aan, ook met de verschillende Docu's. En de Engelse Capture the Moon is toch weer even anders omdat die de Captain heeft ipv Doc.
    Dus ik ben best tevreden met deze release van Bridge.
    * Just because I don't care doesn't mean I don't understand *

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Snowball
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Diezelfde documentaire "Hensons place" staat ook op de set van de Freggels dus dat is een beetje dubbelop voor diegenen die alles van de Muppets verzamelen. Jammer hoor.
    Wat heeft dat nu weer voor nut? Op de Engelse Freggels-DVD staat een documentaire over de Freggels en 12 afleveringen, waarvan er één ook op de Nederlandse DVD staat.
    Daar ben ik zelf dan wel weer blij mee, want ik had de Engelse versie al en de Nederlandse versie heeft dus allen Capture the Moon/Vang de Maan dubbel.
    Nu vullen ze elkaar leuk aan, ook met de verschillende Docu's. En de Engelse Capture the Moon is toch weer even anders omdat die de Captain heeft ipv Doc.
    Dus ik ben best tevreden met deze release van Bridge.
    Over welke engelse versie heb je het en waar heb je die besteld?

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrownB
    Over welke engelse versie heb je het en waar heb je die besteld?
    Over deze:



    Ik heb deze versie gisteren gekocht bij Fame Music in A'dam. Was wel prijzig (29,99). Hij is te bestellen bij Sendit.com. Play.com heeft 'm een tijdje in het assortiment gehad, maar daar is hij niet meer leverbaar.

  5. #30

    Standaard

    Heeft iemand de Nederlandse Muppet-box al in zijn/haar bezit? hoe zit het met de kwaliteit van de afleveringen?

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Heeft iemand de Nederlandse Muppet-box al in zijn/haar bezit? hoe zit het met de kwaliteit van de afleveringen?
    De kwaliteit is goed. Niet super, maar ook niet slecht.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Diezelfde documentaire "Hensons place" staat ook op de set van de Freggels dus dat is een beetje dubbelop voor diegenen die alles van de Muppets verzamelen. Jammer hoor.
    Wat heeft dat nu weer voor nut? Op de Engelse Freggels-DVD staat een documentaire over de Freggels en 12 afleveringen, waarvan er één ook op de Nederlandse DVD staat.
    Het koste me een weekend om te begrijpen wat je hiermee bedoelde.

    Ik heb het dus over de NL dvd's van De Freggels en de Muppetshow en niet over de UK-editie van Fraggle Rock. Ik vermoed dat veel mensen die eerste twee dvd's samen zullen kopen: dus krijgen ze die documentaire dus twee keer.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Het koste me een weekend om te begrijpen wat je hiermee bedoelde.
    Een weekend? :wink: Ik had het wat beter mogen formuleren.

    Ik heb vandaag overigens disc 1 van The Muppets bekeken. De aflevering met Steve Martin vond ik wat minder. Martin probeerde grappig te zijn terwijl hij dat niet echt was, althans zo kwam hij bij mij over. Verder was het een groot genot!

    Van de andere twee DVD's heb ik een stukjes bekeken. Vooral het openingnummer (The Lonely Goatherd uit The Sound of Music) van de aflevering met Julie Andrews vond ik geweldig.

  9. #34

    Standaard

    Toch wel grappig dat zoveel mensen op dit forum de Freggels kopen, en soms ook nog de NL en de UK versie.. Zeker allemaal twintigers/dertigers met jeugdsentiment? Volgens mij zijn de Freggels niet meer zo populair bij de kids van nu. In de winkel vroeg het meisje achter de kassa of het een kadootje was en toen ik nee zei keek ze toch een beetje raar..lol
    * Just because I don't care doesn't mean I don't understand *

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Snowball
    Zeker allemaal twintigers/dertigers met jeugdsentiment?
    Hoe raad je het zo?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Snowball
    Volgens mij zijn de Freggels niet meer zo populair bij de kids van nu. In de winkel vroeg het meisje achter de kassa of het een kadootje was en toen ik nee zei keek ze toch een beetje raar..lol
    De verkoper die mij de DVD verkocht heeft was erg enthausiast over de DVD's, met name De Freggels.

    Ik heb op mijn Panasonic RV-20 overigens problemen met het afspelen van disc 3 van The Muppet Show. Gisteren wilde hij, hoewel met moeite, het nog doen, maar vandaag helemaal niet meer (en dat is de allereerste keer dat deze speler een disc wijgert af te spelen sinds ik deze gekocht heb in 2001). De rest speelt hij zonder enige problemen af.

    Gelukkig heb ik nog een andere DVD-speler waar de DVD wel op wil afspelen.

  11. #36

    Standaard

    Op Ketnet (ja, ik heb kinderen) worden zowel de Muppets als de Freggels nog uitgezonden, en daar genieten we nog steeds van... Dus jeugdsentiment... Wat mij op tv opvalt is dat de kleuren van de Freggels veel grauwer overkomen dan die van de Muppets (wellicht dat dit op dvd anders is?)

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Snowball
    Toch wel grappig dat zoveel mensen op dit forum de Freggels kopen, en soms ook nog de NL en de UK versie.. Zeker allemaal twintigers/dertigers met jeugdsentiment?
    Klopt helemaal,zo heb ik net geleden ook de buck rogers box r1 bestelt,allemaal jeugdsentiment.

    Ik heb zelf 's bij blokker de poppenkraam bestelt ook vanwege de goeie herrinering aan deze serie moest je 's kijken hoe ze toen zagen bij de kassa toen ik zei dat het geen kado was,een grote jongen van 29 jaar tsjonge...

    Maar de serie vondt ik dik tegen vallen,achteraf.

  13. #38

    Standaard

    Ik heb inmiddels zo'n 70 Muppetshows op dvd. Opgenomen van de Belgische tv met een dvd-recorder en een aantal shows die ik gedownload heb en omgezet naar dvd. Plus vol1 en 2 van de Best Off dvd's uit Engeland.
    Ter info: er zijn er 120 gemaakt in totaal.

  14. #39

    Standaard

    Het lijkt er op dat deze nederlandse Fraggle release nutteloos wordt:


    You may have heard a rumor that HIT Entertainment was planning season sets for Fraggle Rock, but the company hadn't decided their plans until a few days ago. We spoke with one of the top dogs over there and he said they're going to go ahead with the rumored plans to release the first season in the Fall of 2005. Some of their customer service reps got a bit carried away and were telling people the plans before they were finalized. We're glad they're going through with them!

    Bron: www.tvshowsondvd.com

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrownB
    Het lijkt er op dat deze nederlandse Fraggle release nutteloos wordt:
    Geheel nutteloos wordt hij niet. De afleveringen staan er immers in het Nederlands gesproken/ondertiteld op en dat is voor een aantal mensen een must. Bovendien kan niet iedereen R1 afspelen.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrownB
    Het lijkt er op dat deze nederlandse Fraggle release nutteloos wordt:
    Geheel nutteloos wordt hij niet. De afleveringen staan er immers in het Nederlands gesproken/ondertiteld op en dat is voor een aantal mensen een must. Bovendien kan niet iedereen R1 afspelen.
    Ik heb De Freggles dvdbox nog nergens gezien.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Azazel
    Ik heb De Freggles dvdbox nog nergens gezien.
    Ik alleen nog maar bij de Free Record Shop. Daar heb ik 'm ook gekocht, afgelopen zaterdag.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrownB
    Het lijkt er op dat deze nederlandse Fraggle release nutteloos wordt:
    Geheel nutteloos wordt hij niet. De afleveringen staan er immers in het Nederlands gesproken/ondertiteld op en dat is voor een aantal mensen een must. Bovendien kan niet iedereen R1 afspelen.
    Tja, maar die mensen gaan nu dus hopen op een nl release van die seasonboxes.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrownB
    Tja, maar die mensen gaan nu dus hopen op een nl release van die seasonboxes.
    Dat zal voorlopig niet gebeuren, ben ik bang. Van de Muppet Show veschijnt volgend jaar een tweede box met een geselecteerd aantal afleveringen en van De Freggels is het nog onbekend of er een tweede box komt. Aldus Bridge.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrownB
    Tja, maar die mensen gaan nu dus hopen op een nl release van die seasonboxes.
    Dat zal voorlopig niet gebeuren, ben ik bang. Van de Muppet Show veschijnt volgend jaar een tweede box met een geselecteerd aantal afleveringen en van De Freggels is het nog onbekend of er een tweede box komt. Aldus Bridge.
    Je zou je verbasen hoe snel die er komen als die sets in amerika populair zijn. Alhoewel ik bang ben van niet

    Ik hoop dat ze toch seasonsets van de muppets gaan maken...

  21. #46

    Standaard

    Op 15 maart a.s. verschijnt de tweede volume met de 'beste afleveringen' van The Muppet Show. In tegenstelling tot de eerste volume bestaat deze uit maar 2 discs i.p.v. 3.



    Zangers - Zangeressen

    Geniet opnieuw van de beste afleveringen van The Muppet Show!

    Voor deze box werden de meest legendarische afleveringen met bekende zangers en zangeressen uitgezocht. Kijk mee hoe KermitTM, PiggyTM en de rest samen met beroemdheden als Elton John, Shirley Bassey, Paul Simon, Diana Ross en Alice Cooper keer op keer een geweldige theatershow weten neer te zetten!
    Ruim drie uur lang genieten van een wervelende show, vol hilarische sketches en liedjes.
    Het is tijd voor de sensationele, exeptionele, muppetuele Muppet show!

    Verkrijgbaar op 2-DVD / Ruim 3 UUR vanaf 15 maart 2005

    Met THE MUPPET SHOW maakte Jim Henson één van de meest onvergetelijke tv-series van de twintigste eeuw. Na het enorme succes van De beste afleveringen van THE MUPPET SHOW (1) waarin Kermit, Piggy en de rest samen met komieken, acteurs en actrices een geweldige theatershow neerzetten, is het nu de beurt aan zangers en zangeressen. 15 maart 2005 brengt Bridge Entertainment Group De beste afleveringen van THE MUPPET SHOW (2) uit. Geniet van Kermit, Miss Piggy, Fozzie, Gonzo en de andere Muppets, wanneer ze er weer een hilarisch show van maken met zangers en zangeressen zoals Elton John, Shirley Bassey, Paul Simon, Diana Ross en Alice Cooper.

    DVD 1: Zangers - Charles Aznavour, Elton John, Alice Cooper, John Denver, Paul Simon
    DVD 2: Zangeressen - Liza Minelli, Diana Ross, Shirley Bassey, Gladys Knight

    Speelduur: ± 225 minuten – Taal: Engels – Ondertiteling: Nederlands (met optie om deze uit te zetten) – Beeldformaat 4:3 – Regio Code: 2 (pal) – Audio: Dolby Digital 2.0

    Bron: www.dvd-home.nl.

  22. #47

    Standaard

    The Muppet Show: Complete Season 1 (4 Discs) Due for release on 14/11/2005 Let op!!! Dit gaat over de UK versie,over eventueele Nederlandse subs is nog niets bekend

    Special Features
    Original Muppet Pitch Reel: view the original presentation demo reel used by Jim Henson to sell the Muppet Show
    Muppet Morsels: watch each episode in this mode and learn all sorts of fun facts
    Gag Reel: view a Season 1 gag reel full of slapstick Muppet antics
    Bonus Episode: see the original pilot episode!

    The complete first season of madcap mayhem from the Muppets!

    Episodes comprise:
    1. Jim Nabors
    2. Sandy Duncan
    3. Rita Moreno
    4. Ruth Buzzi
    5. Joel Grey
    6. Paul Williams
    7. Lena Horne
    8. Peter Ustinov
    9. Florence Henderson
    10. Valerie Harper
    11. Candice Bergen
    12. Bruce Forsyth
    13. Harvey Korman
    14. Charles Aznavour
    15. Ben Vereen
    16. Vincent Price
    17. Twiggy
    18. Phyllis Diller
    19. Ethel Mermann
    20. Connie Stevens
    21. Avery Schreiber
    22. Juliet Prowse


    The Great Muppet Caper: The Special Edition
    Due for release on 14/11/2005 Uk versie.
    Muppet Treasure Island: The Special Edition
    Due for release on 14/11/2005 Uk versie.
    The Muppet Movie
    Due for release on 14/11/2005 Uk versie.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  23. #48

    Standaard

    Afbeelding van de R2-UK box van The Muppet Show - Season 1:


  24. #49

    Standaard

    Heb je een idee of die tenminste UK subs bevat? Ach what the hell, ik ga 'm toch kopen... maar ik twijfel nog tussen R1 en R2.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Heb je een idee of die tenminste UK subs bevat?
    Daar heb ik nog geen info over kunnen vinden. Hopelijk zijn de afleveringen, in tegenstelling tot de R1, wel uncut.

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •