Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 125 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Qua muziek "schrok" ik wel van een paar wijzigingen, vooral die in de openingsscene. Persoonlijk vond ik de oorspronkelijke muziek in die scene sterker, maar veruit de meeste muziek is nog hetzelfde als in de eerste versie.

    De regisseur heeft er geen geheim van gemaakt dat ie de muziek in de DC versie altijd al wilde gebruiken, maar bij de eerste release er niet de rechten van kon los peuteren. Nu de film populair is geworden, lukte dat wel en kon ie de film maken zoals hij 'm voor ogen had.

  2. #77

    Standaard

    Weet iemand al wanneer er een Nederlandse versie komt van de DC? Ik ben erg benieuwd naar de toegevoegde scenes en wil hem graag zien met nederlandse subs.

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rohim
    Weet iemand al wanneer er een Nederlandse versie komt van de DC? Ik ben erg benieuwd naar de toegevoegde scenes en wil hem graag zien met nederlandse subs.
    Over een Nederlandse release is nog steeds niets bekend. Misschien kun je A-Film een mailtje sturen.

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rohim
    Weet iemand al wanneer er een Nederlandse versie komt van de DC? Ik ben erg benieuwd naar de toegevoegde scenes en wil hem graag zien met nederlandse subs.
    Over een Nederlandse release is nog steeds niets bekend. Misschien kun je A-Film een mailtje sturen.
    25-08-2005

    Zag ik toevallig staan op http://www.dvd-home.nl

    Ik heb van de week bij van Leest deze versie besteld:

    http://www.dvd.nl/images/reviews/996/whole_cover.jpg

    Maar nog niet opgehaald, nu ik weet van die DC die uit gaat komen in NL zit ik te twijfelen welke ik het best kan kopen.

    Als op die DC beide versies staan zoals met Alien SE bijvoorbeeld klinkt ie wel interessant...

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Travis Bickle
    Als op die DC beide versies staan zoals met Alien SE bijvoorbeeld klinkt ie wel interessant...
    Dat is niet zo. Wel staan op beide DVD's dezelfde extra's en heeft de DC geen DTS, als ik het persbericht mag geloven.

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Travis Bickle
    Als op die DC beide versies staan zoals met Alien SE bijvoorbeeld klinkt ie wel interessant...
    Dat is niet zo. Wel staan op beide DVD's dezelfde extra's en heeft de DC geen DTS, als ik het persbericht mag geloven.
    Niet?

    Dat had ik hier gelezen:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fafa
    Op de nieuwe DVD uitgave staat zowel de originele film als de Director's cut. Plus nog vele extra's, dus de DVD is sowieso de moeite waard als je deze film waardeerd.

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Travis Bickle
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Travis Bickle
    Als op die DC beide versies staan zoals met Alien SE bijvoorbeeld klinkt ie wel interessant...
    Dat is niet zo. Wel staan op beide DVD's dezelfde extra's en heeft de DC geen DTS, als ik het persbericht mag geloven.
    Niet?

    Dat had ik hier gelezen:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fafa
    Op de nieuwe DVD uitgave staat zowel de originele film als de Director's cut. Plus nog vele extra's, dus de DVD is sowieso de moeite waard als je deze film waardeerd.
    Het persbericht vermeldt niets over twee versies. Even afwachten tot de release, dan weten we het zeker.

  8. #83

    Standaard

    Volgens Bol.com heeft de nieuwe DC versie alleen stereo

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    Volgens Bol.com heeft de nieuwe DC versie alleen stereo
    Bol.com heeft het regelmatig fout. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar de specificaties van de nieuwe DVD van Jaws.

  10. #85

    Standaard

    Morgen is de releasedatum in Nederland.


  11. #86

    Standaard

    Op de website van A-Film stond deze cover:



    Wel cool dat er nou ook een Nederlandse DC is. (Ik heb de Engelse al)

  12. #87

    Standaard

    Er zijn morgen meerdere mooie releases:


    Taegukgi aka Brotherhood in War

    Resident Evil: Apocalypse

    Donnie Darko....

  13. #88

    Standaard

    Taegukgi en Donnie zijn morgen van mij haha
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  14. #89

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door soundwave
    net op gehaald!!!! DONNIE DC!!!

    Yeah!
    Welke cover heeft ie nou?

  16. #91

    Standaard

    Er zit een Sleeve overheen met hologram ( zoals op die kaarten van vroeger als je de ene kant op kijkt zie plaatje 1 en als je anders kijkt plaatje 2 )


    Als je de DVD er uit haalt dan zit er een andere cover op namelijk deze:



    Zoals op de A-Film Site is aangegeven

  17. #92

    Standaard

    Aha, ok! Zo ong. hetzelfde als de Engelse DC dus. Alleen andere cover aan de binnenkant.
    Vet!
    Ik heb de Engelse DC al maar deze ziet er ook mooi uit!
    Veel plezier ermee :wink:

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1der
    Aha, ok! Zo ong. hetzelfde als de Engelse DC dus. Alleen andere cover aan de binnenkant.
    Vet!
    Ik heb de Engelse DC al maar deze ziet er ook mooi uit!
    Veel plezier ermee :wink:
    THNX!! de Dorkomatary is echt freaky op dvd 2 hehehe

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door soundwave
    Er zit een Sleeve overheen met hologram ( zoals op die kaarten van vroeger als je de ene kant op kijkt zie plaatje 1 en als je anders kijkt plaatje 2 )
    Mooi dan ga ik gewoon voor deze NL release ipv op zoek naar de R2UK met die hologram sleeve...
    Four-Star Trader (236)

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PvdS
    Qua muziek "schrok" ik wel van een paar wijzigingen, vooral die in de openingsscene. Persoonlijk vond ik de oorspronkelijke muziek in die scene sterker, maar veruit de meeste muziek is nog hetzelfde als in de eerste versie.

    De regisseur heeft er geen geheim van gemaakt dat ie de muziek in de DC versie altijd al wilde gebruiken, maar bij de eerste release er niet de rechten van kon los peuteren. Nu de film populair is geworden, lukte dat wel en kon ie de film maken zoals hij 'm voor ogen had.
    ben ik helemaal met je eens. Eerlijk gezegt vind ik de gehele film ook minder en dat gebeurt niet zo vaak bij een DC. In dit geval is het toch Less is More.
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  21. #96

    Standaard

    Idd! De nieuwe muziek in de openingsscene vind ik ook jammer.

  22. #97

    Standaard

    conclusie? de nieuwe halen en de oude houden of alleen de oude houden OF alleen de nieuwe houden en de oude wegdoen?

    ps; niet zeggen, de nieuwe houden en dan oude aan [vul je nick in] verkopen

  23. #98

    Standaard

    Ik heb nu 4 versies thuisliggen. Was persoonlijk zeer teleurgesteld over de DC maar het blijft een leuk hebbedingetje.

    Ik had trouwens de 3D sleeve DC al zo'n 3 maanden geleden bij de Fame in A-dam gekocht. Zal wel R2UK zijn geweest dan.

  24. #99

    Standaard

    Had m vandaag zien liggen bij de MM Heerlen. Jammer dat ze er geen digipack van hebben gemaakt

    Off-topic:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    Er zijn morgen meerdere mooie releases:


    Taegukgi aka Brotherhood in War

    heeft iemand deze al zien liggen? op de FRS site staat inmiddels aangegeven dat de release is verschoven naar 31 december
    heb A-Film gemaild maar nog geen antwoord gehad...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #100

    Standaard

    Waarom nu de R2NL DC kopen als je hem op cdwow voor de helft van de prijs de R2UK kunt kopen? Ook met zo'n 3D sleeve ding, als dat het is...

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •