De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Chaplin, the complete box (hoeveel discs)

    Ik wil de Chaplinbox gaan kopen (complete set), maar op play.com etc. lees ik steeds dat er 11 discs in zitten. In de losse dvd-titels zitten in meer dan de helft van het geval 2 discs, dus met extra's. Zo heb ik bijv. bij City Lights gezien dat er een erg leuke extra dvd bij zit met beelden van tijdens de opname van de film.

    Heeft er iemand hier die boxset al en kan hij of zij mij vertellen of in die boxset gewoon de 10 losse titels verpakt zitten, of dat bij deze editie die extra dvd's eruit zijn gelaten? Zou ik namelijk eeuwig zonde vinden.

  2. #2

    Standaard

    Je kunt gerust zijn: ALLE schijven zitten erbij. Ik denk dat ze bij play.com gewoon het aantal films/titels bedoelen wat er in het pakket zit en niet het aantal schijven. 't zou trouwens ook een beetje raar zijn als je zo'n mep geld betaald voor een box en dan niet eens de ultieme edities zou krijgen.

  3. #3

    Standaard

    Hee, bedankt voor je snelle antwoord. En een opluchting dit te horen.
    Nu nog hopen dat ze een mooie (ongekleurde) versie uitbrengen van de Laurel & Hardy's en de komende winter kan niet meer stuk

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door feedrus
    Hee, bedankt voor je snelle antwoord. En een opluchting dit te horen.
    Nu nog hopen dat ze een mooie (ongekleurde) versie uitbrengen van de Laurel & Hardy's en de komende winter kan niet meer stuk
    Van Laurel en Hardy zijn er dit jaar toch 3 verzamelboxen op de markt verschenen, met in totaal 9 dubbel-DVD's.

  5. #5

    Standaard

    Welke bedoel je dan? Er is al zoveel verschillends van hun uitgekomen dat ik het eerlijk gezegd niet meer weet. Die box met 21 discs is natuurlijk prachtig, maar geef mij toch maar die zwarwit versies.

  6. #6

    Standaard

    Ik bedoel dus de volgende DVD-boxen:
    Laurel & Hardy Talkies (3 dubbel- DVD's) - bevat gesproken kortfilms
    Laurel & Hardy Features (4 dubbel-DVD's) - bevat 16 langspeelfilms
    Laurel & Hardy Silents (2 dubbel-DVD's) - bevat stomme kortfilms

    Het zijn stuk voor stuk prachtige boxes die je zeker niet mag missen als L&H liefhebber. Allen zijn R2 en Nederlands ondertiteld en werden uitgegeven door Universal.

    Volledige besprekingen kan je hier vinden:
    http://www.dvdinfo.be/index-02.php?cat=1&Id=1321
    http://www.dvdinfo.be/index-02.php?cat=1&Id=1422.
    http://www.dvdinfo.be/index-02.php?cat=1&Id=1453

  7. #7

    Standaard

    Ronny, bedankt voor je uitvoerige antwoord en de links! :P Het klinkt inderdaad als een mooie uitgave. Na eerst een hele collectie op Betamax gehad te hebben, daarna een hele zooi op VHS, dan nu op naar de Boxes... :wink:

  8. #8

    Standaard

    Graag gedaan. En geloof me, het is een hele verbetering t.o.v. VHS. Ik heb ze ook nog op VHS gehad.
    Enig nadeel is dat de aanschafprijs wel aan de hoge kant ligt. (Extra tip: ga eens langs bij V&D, de L&H-boxen zitten momenteel in de prijzencircus-aanbiedingen)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •