Pagina 1 van 21 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 525 worden weergegeven.

Discussie: Zwartboek

  1. #1

    Standaard Zwartboek

    Hoffman en Scholten van Aschat in Zwartboek

    AMSTERDAM - De acteurs Thom Hoffman en Gijs Scholten van Aschat vertolken de mannelijke hoofdrollen in de thriller Zwartboek van regisseur Paul Verhoeven. Dat heeft producent San Fu Maltha donderdag gezegd. De acteurs maken in de film beide deel uit van de verzetsgroep voor wie de joodse zangeres Rachel tijdens de Tweede Wereldoorlog infiltreert bij een Duitse officier.

    De rol van Rachel wordt gespeeld door Carice van Houten. Eerder werd al bekend dat ook Halina Reijn en Dolf de Vries deel uitmaken van de cast van de film. De Duitse acteur Sebastian Koch zal de rol van de officier vertolken

    Bron: Telegraaf
    .

    Ik ben benieuwd naar eindelijk weer eens een 'ouderwetse' Nederlandse film...
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  2. #2

    Standaard

    En ik ben benieuwd wie de figuratie gaat verzorgen: CFTV of Hollandse glorie...
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  3. #3

    Standaard

    En ik ben benieuwd wie de catering gaat verzorgen.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    En ik ben benieuwd wie de figuratie gaat verzorgen: CFTV of Hollandse glorie...
    Figuratie is in handen van Hollands Glorie, zie hun site. Er wordt momenteel gezocht naar mensen die Duitser willen spelen en tevens naar Joodse mensen.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jack Skellington
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    En ik ben benieuwd wie de figuratie gaat verzorgen: CFTV of Hollandse glorie...
    Figuratie is in handen van Hollands Glorie, zie hun site. Er wordt momenteel gezocht naar mensen die Duitser willen spelen en tevens naar Joodse mensen.
    Kan je je ook aanmelden als je niet bent ingeschreven bij HG?
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jack Skellington
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    En ik ben benieuwd wie de figuratie gaat verzorgen: CFTV of Hollandse glorie...
    Figuratie is in handen van Hollands Glorie, zie hun site. Er wordt momenteel gezocht naar mensen die Duitser willen spelen en tevens naar Joodse mensen.
    Kan je je ook aanmelden als je niet bent ingeschreven bij HG?
    In principe niet. Dat heb ik destijds geprobeerd voor "Ocean's Twelve", maar toen hadden ze echt alleen ingeschreven mensen nodig. Ik me dus inschrijven (50 euro in R'dam of in A'dam, foto's worden daar gemaakt) en toen was ik te laat.
    Inmiddels wel gefigureerd in "Vet Hard!" en in "Deuce Bigalow: European Gigolow" en mezelf opgegeven voor "Zwartboek".

    Ik wacht geduldig af.

  7. #7

    Standaard

    Ik zag van de week Paul Verhoeven op de Denneweg in Den Haag lopen, hij was volgens mij scouten naar locatie's voor deze film.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #8

    Standaard

    Ik draai momenteel een documentaire over het molenaarsleven in Kinderdijk en hij is ook pas in Kinderdijk geweest om locatie te spotten. Aldus de bewoners tijdens ons bezoek aan het plaatselijke cafe.

  9. #9

    Standaard

    Filmdata:

    Zondag 14 november 2004 in Den Haag
    Maandag 15 november 2004 in Den Haag
    Zondag 21 november 2004 in Den Haag
    Maandag 22 november 2004 in Den Haag
    Dinsdag 30 november 2004 in de Biesbos
    Woensdag 1 december 2004 in de Biesbos
    Donderdag 2 december 2004 in de Biesbos
    Vrijdag 3 december 2004 in de Biesbos

    Ze zochten soldaatjes, heb me aangemeld voor de dagen in Den Haag.

  10. #10

    Standaard

    Net op RTL Boulevard gehoord dat deze film voorlopig niet door gaat vanwege geldgebrek. Is dit waar?
    Four-Star Trader (236)

  11. #11

    Standaard

    Zojuist in RTL Boulevard: Zwartboek zou (voorlopig) niet doorgaan.

  12. #12

    Standaard

    JA, was volgens mij al bekend. Financiering niet rond. Maar dat het hélemaal niet meer door zal gaan geloof ik niet. Gewoon 'even' wachten....

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Net op RTL Boulevard gehoord dat deze film voorlopig niet door gaat vanwege geldgebrek. Is dit waar?
    Damn, da's snel! :wink:

  14. #14

    Standaard

    Dit stond zojuist op www.filmtotaal.nl

    ************************************************** **********
    De opnames voor Paul Verhoevens Zwartboek, die rond deze tijd hadden moeten beginnen, zijn uitgesteld tot april 2005.

    De reden voor het uitstel ligt in het feit dat Verhoeven vorige week in een ziekenhuis in Los Angeles is behandeld en momenteel herstellende is. De eenvoudige ingreep, ook wel een angioplastiek genoemd, is succesvol verlopen.
    ************************************************** **********

    Dus of het financiele perikelen zijn?
    - = Yippie-ka-yee-************ = -

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hockman

    Dus of het financiele perikelen zijn?
    Tja gewoon ff een ander verhaal tegen aan gooien om die financiele problemen te verhullen

  16. #16

    Standaard

    Ik hoop echt dat van uitstel geen afstel komt, deze film zou weleens het kroontje kunnen worden op Verhoeven's ouvre :wink:
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Webby
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hockman

    Dus of het financiele perikelen zijn?
    Tja gewoon ff een ander verhaal tegen aan gooien om die financiele problemen te verhullen
    Las het anders net ook op teletekst pagina 424...

    Maandag 18 oktober is Paul Verhoeven in een ziekenhuis in LA gedotterd. Hij maakt t naar omstandigheden goed.

    Zwartboek zal in productie gaan in april 2005, heeft de producent bekend gemaakt. Alle hoofdrolspelers blijven aan het project verbonden.

  18. #18

    Standaard

    Het is nu ook bevestigd door producent Fu Works , dus toch geen financiele problemen Webby :wink:

    *****************************

    Zwartboek uitgesteld wegens hartoperatie Verhoeven
    Uitgegeven op 27 oktober 2004 om 13:43 uur

    De opnames van de film 'Zwartboek' zijn uitgesteld, omdat regisseur Paul Verhoeven een hartoperatie moest ondergaan. De eenvoudige ingreep, ook wel angioplastiek genoemd, is 18 oktober in een ziekenhuis in Los Angeles succesvol uitgevoerd. Dit heeft producent Fu Works woensdag bekendgemaakt. Verhoeven is inmiddels herstellende en de vooruitzichten zien er goed uit.

    Volgens de producent staan de opnames voor de oorlogsthriller nu voor volgend jaar half april gepland. 'Uiteraard onder behoud dat Paul Verhoeven volledig is hersteld'. Alle reeds gecaste acteurs onder wie Carice van Houten, Halina Reijn, Gijs Scholten van Asschat en Thom Hoffman werken nog steeds mee. De planning is dat de film medio 2006 in de bioscopen wordt uitgebracht.
    - = Yippie-ka-yee-************ = -

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hockman
    Het is nu ook bevestigd door producent Fu Works , dus toch geen financiele problemen Webby :wink:
    Ik bedoelde ook dat het gewoon verzonnen kan zijn door Fu Works... bevestigd of niet, waarheid weet je nooit.

  20. #20

    Standaard

    Is er nog nieuws over Zwartboek? Wanneer beginnen ze met filmen?

  21. #21

    Standaard

    Ok, ik lees in deze thread op IMDB een heel recente posting waarin geclaimt wordt dat de film niet gemaakt zal worden omdat de financiers er uit gestapt zijn. Ik hoop dat dit niet waar is.

  22. #22

    Standaard

    Grappig. Die discussie op IMDB is door mij gestart.
    Bekijk de trailer van de eerste Nederlandse superhelden-film: http://www.herocomplex.nl

  23. #23

    Standaard

    Verhoeven schijnt in de winter met de opnames van een andere film te beginnen; Beast of Bataan.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  24. #24

    Standaard

    Dit nieuws wordt door het Britse Empire bevestigd. Ze geven ook een korte samenvatting van het verhaal (de film wordt een adaptatie van een boek). Het ziet er heel interessant uit en ik ben echt benieuwd. Empire ook, wat toch heel leuk is. Het is toch knap van Verhoeven dat men hem internationaal nog steeds niet vergeten is. Empire lijkt enthousiast en prijst Verhoeven's 'Soldaat van Oranje' als een klassieker in het genre. Respect voor Paul!

    http://www.empireonline.co.uk/site/n...?news_id=16765

  25. #25

    Standaard

    Waar zijn we in Nederland mee bezig als Zwartboek al niet meer door kan gaan ? Ik blijf hopen (waarschijnlijk tevergeefs) ...
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

Pagina 1 van 21 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •