De resultaten 1 tot 21 van 21 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard

    er schijnt in deel 2 een fout tezitten van het LFE kanaal, het lampje brand wel, maar komt geen bas uit.
    Fox heeft het ook toe gegeven, en is in beraad.

    bron www.dvd-home.nl
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  2. #2

    Standaard

    Dat moet ik maar even wachten met het aanschaffen, hopelijk komt er een verbeterde versie uit.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    er schijnt in deel 2 een fout tezitten van het LFE kanaal, het lampje brand wel, maar komt geen bas uit.
    Is dit probleem beperkt tot de NL versie of hebben de UK regio 2 en de Regio 1 hier ook last van? En is dit het DTS of het Dolby kanaal waar we het over hebben?

  4. #4

    Standaard

    Ik belde gisteren met RoDisc (Rotterdam).

    De verkoper stelde dat er met deel 1 problemen zijn met het DDS (?) geluid, dat schijnt Frans (?) i.p.v. Nederlands of Engels te zijn.

    Sorry dat ik zo wazig ben, maar ik heb het helaas allemaal niet zo goed onthouden.

    In ieder geval schijnt er met beide releases het nodige aan de hand te zijn. Volgens RoDisc is in ieder geval deel 1 weer uit de handel gehaald.....

    Wordt vervolgd...........................
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  5. #5

    Standaard

    Dat is vet klote, ik heb er wel FL 160,- voor betaald.

    En Stiebold, je verhaal is inderdaad vaag.
    bedoel je nu inplaats van DDS, DTS?
    dus de engelse DTS is in het frans???
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  6. #6

    Standaard

    Om te voorkomen dat ik nog waziger word adviseer ik je zelf contact op te nemen met Rodisc: 010 - 4141812

    In het geval dat je ze belt zou ik het waarderen (en waarschijnlijk velen met mij) als je 'de uitkomst' hier zou willen posten....

    Succes!
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  7. #7

    Standaard

    Zitten er nou fouten in of niet ?



    Groeten,

    Ray

  8. #8

    Standaard Inderdaad

    Er zitten inderdaad fouten in deel 1. Ik heb hem 5 januari gekocht bij de V&D. Toen ik hem wilde kijken kwam ik er achter dat er geen nederlandse ondertiteling opzat. Nou ja, dat vond ik nog niet eens zo erg, maar toen ik het geluid in wilde stellen zag ik dat er inderdaad alleen franstaling DTS geluid op zat. En DAT vond ik WEL erg

    Ik ben dus teruggegaan naar de V&D en wilde een nieuwe. Bleek dat ze net een fax hadden gehad waarin stond dat alle Die hard I DVD's niet klopten. Ze werden bij de V&D in elk geval allemaal uit de schappen gehaald. Ik weet niet of dit alleen bij de V&D zo was of ook bij andere winkels.

    Ik heb hem in elk geval wel gekeken (met engelse DD) en heb daarna mijn geld teruggehad. Zodra er een goede versie is koop ik hem en kijk ik hem zoals hij is bedoeld: met DTS

  9. #9

    Standaard

    Echt bagger, ik heb deel 1 nu al 2 dagen thuis..en nog niet gekeken! Snel controleren dan. Deel 2 heeft bij mij dus wel VETTE bas, heb ik geluk

  10. #10

    Standaard

    Ik heb in deel 1 en 2 helemaal geen fouten zitten. wat een geluk.

  11. #11

    Standaard Die Hard SE

    Heb"Die Hard 1 SE" deze is geheel free of errors !
    DTS geluid is overigens ook ok

  12. #12

    Standaard

    Zitten er nou fouten in of niet, ik zie een heleboel verschillende antwoorden op deze vraag, na alles gelezen te hebben kom ik tot de conclusie dat er foute exemplaren tussen zaten. Maar is hier een persbericht over, kan ik deze dvd's aanschaffen. Want dat wil ik wel erg graag. Misschien heeft iemand hier een antwoord op

  13. #13

    Standaard de fout?

    de fout zit toch alleen in Die Hard 2

    ik heb bij deel 1 niks gemerkt

    het is ook niet dat de LFE kanaal NIET wordt
    gebruikt, het wordt alleen minimaal gebruikt

    bij deel 2 van die hard vond ik het trouwens nog
    wel mee vallen. Hij klinkt goed zat en de LFE is
    zekers wel aan wezig

  14. #14

    Standaard

    Digger ik heb geen fouten erin.
    Het kan ook zijn tot er een foutieve druk ertussen zit

  15. #15

    Standaard

    Die goede versies moeten toch *ergens* in verschillen met de andere versies, niet ? Bvb. UPC-nummer, disc code,... ? Ik zou graag beide films willen maar heb geen zin veel te betalen voor foutieve schijven.

  16. #16

    Standaard

    Ik heb ook de goede versie van deel I (pffff, ben ik ff blij, ik had hem al een dag of 10, maar ik had hem nog niet bekeken)
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  17. #17

    Standaard makro

    Iemand al Die Hard's bij de makro gehaald? En ? Ook problemen met de makro versie?

    Ik ga vanmiddag, maar begin nu ineens te twijfelen!!

    PDP
    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  18. #18

    Standaard

    Zoals ik al eerder voorstelde, denk ik dat het interessant zou *kunnen* zijn dat de mensen die zeker weten dat ze een slechte disc hebben en mensen die er zeker van zijn dat met de hunne niks mis is eens de UPC code posten. Misschien zit daar een verschil in ?

  19. #19

    Standaard Die Hard 1+2

    Heb ze allebei nu,geen fouten aanwezig in beide DVD's zover ik kan beoordelen.

  20. #20

    Standaard

    Pat>> Ik heb no problemo's en voor upc code zie mijn collectie...

    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peedeepee
    Pat>> Ik heb no problemo's en voor upc code zie mijn collectie...
    Hartelijk dank Peedeepee !

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •