Pagina 18 van 20 EersteEerste ... 814151617181920 LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 477 worden weergegeven.

Discussie: Watchmen

  1. #426

    Standaard

    `Te lang? te weinig?? Waar heb je het over.....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  2. #427
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Vandaag de R2NL steelbook versie binnen gekregen. Een mooie steel.

  3. #428

    Standaard

    Gisteren zijn we begonnen met kijken. Ik moet zeggen, mij beviel 'ie wel. Het begin vond ik even vaag, wist niet meteen waar 'ie over ging ... later werd het wel duidelijk. Apart sfeertje. Kan natuurlijk nog niets zeggen over de hele film, wellicht morgen .

    Wel mijn type film in ieder geval !!!
    I find your lack of faith disturbing

  4. #429

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mjlfadriaans Bekijk bericht
    Gisteren zijn we begonnen met kijken. Ik moet zeggen, mij beviel 'ie wel. Het begin vond ik even vaag, wist niet meteen waar 'ie over ging ... later werd het wel duidelijk. Apart sfeertje. Kan natuurlijk nog niets zeggen over de hele film, wellicht morgen .

    Wel mijn type film in ieder geval !!!
    Zo lang is de film ook weer niet, 't is geen Shoah-lengte ofzo. In fragmenten kijken vind ik i.i.g. een beetje overbodig.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  5. #430

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Vandaag afgekeken (gisteren de eerste 1,5 uur) en op zich een OK film, maar ik vind het absoluut geen meesterwerk. Het verhaal is best boeiend, maar verloopt traag en soms vraag ik me af waar de karakters zich zo druk om maken. Plus Dr. Manhattan vind ik er belachelijk uitzien: put on some pants dude! De ontknoping vind ik een beetje een deceptie en overall had ik vaak de gedachte bij het verhaal: "who cares"? De enige die me echte boeide (en waarom ik de film heb afgekeken) is Rorschach, maar daarbij vond ik het erg jammer dat KNIP . Al met al een 6,5 voor mij.
    Van het weekend de DC gekeken en kan me aansluiten bij deze reactie. Ook ik vond het geen topper. Al met al wel een aardige film, maar ik vond de DC veel te lang. Weet niet of de TC wat vlotter loopt, maar vond hem nu wat traag en weinig zeggend. De actie is te spaarzaam en de spanning te veel afwezig. Kan me ook weinig inbeelden bij het idee om Dr. Manhattan bloot rond te laten lopen. Die blauwe piemel vond ik maar afleidend heen en weer schudden...
    Rorschach was inderdaad het meest interessante karakter, hier had meer mee gedaan mogen worden. Ook zie je maar weinig van de superkrachten van de personages of hebben ze die helemaal niet, behalve dan dat ze goed kunnen vechten? Kwam niet goed uit de verf voor mij, heb namelijk de comic niet gelezen. Zat nu steeds te denken, is Rorschach's kracht dat hij vlekken over zijn masker kan bewegen....

  6. #431

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Rorschach was inderdaad het meest interessante karakter, hier had meer mee gedaan mogen worden. Ook zie je maar weinig van de superkrachten van de personages of hebben ze die helemaal niet, behalve dan dat ze goed kunnen vechten? Kwam niet goed uit de verf voor mij, heb namelijk de comic niet gelezen. Zat nu steeds te denken, is Rorschach's kracht dat hij vlekken over zijn masker kan bewegen....
    Het enige karakter dat echte superpowers heeft is Jon (Dr. Manhatten).
    Rorschach heeft ooit in een kleding fabriek gewerkt waar hij vooral met vrouwenkleding bezig was. Door nieuwe technieken (oid) wat door Dr. Manhatten kwam, was er een jurk op bestelling gemaakt voor een vrouw. Deze jurk had dus bewegende vlekken. De vrouw vond de jurk niet mooi en wou de jurk niet meer hebben. Toen heeft Rorschach hem meegenomen en later 2 maskers eruit gemaakt. Het 2e masker hoort hij eigenlijk op te halen als hij de gevangenis uitkomt, maar in de film haalt hij gewoon zijn eerste masker weer op..


  7. #432

    Standaard

    Aha, dank je voor de info. Merk dat er dus veel weggelaten is uit de comics. Erg zonde, want had het allemaal veel duidelijker gemaakt.

  8. #433

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Aha, dank je voor de info. Merk dat er dus veel weggelaten is uit de comics. Erg zonde, want had het allemaal veel duidelijker gemaakt.
    Mjah .. maar het had ook een film van 18 uur opgeleverd... en je vond 'm nu al traag. Dus ik begrijp niet helemaal wat je nou precies wilt. Toegegeven, ze hadden rorsachs masker BETER uit kunnen leggen (nu weet je niet wat het is en wie er voor verantwoordelijk is, waardoor je misschien daar verkeerde conclusies aan verbind)
    Ik heb me overigens PRIMA vermaakt bij de TC. DC moet ik nog zien. Ga ik in mijn vakantie eens goed voor zitten.

  9. #434

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran Bekijk bericht
    Zo lang is de film ook weer niet, 't is geen Shoah-lengte ofzo. In fragmenten kijken vind ik i.i.g. een beetje overbodig.
    Dat hangt helemaal van de situatie af denk ik, en al kijken we hem in 4-en, moeten we helemaal zelf weten .


    In ieder geval, we vonden het een hele aparte film, zeker niet slecht ... allesbehalve zelfs ... Dr. Manhattan is wel ons favoriete personage. Helaas niet de extended editie ... is die echt aan te raden?
    I find your lack of faith disturbing

  10. #435
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mjlfadriaans Bekijk bericht
    Helaas niet de extended editie ... is die echt aan te raden?
    Vond ik wel.
    Heb in de bioscoop de TC gezien, en thuis de extended op BD.
    Ik vond de extended toch beter te volgen, maar dat kan ook komen omdat het de tweede keer was en lekker thuis op de bank!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #436

    Standaard

    is dit de aanschaf waard, ik lees tegenstrijdige berichten, ik ken de comics totaal niet... en het lijkt me wat te futuristisch ofzo
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  12. #437

    Standaard

    wie kan mij helpenb die extended ergens te vinden buiten amazon? ben zwaar fan van de film en heb de bioscoop film maar wil de ultimate serie met alles erop en eraan (tekenfilm in verwerkt of zoiets heb ik gelezen). IS wel de vraag is hij de prijs waard?

  13. #438

    Standaard

    slechtste film in tijden, na 45 min. uitgezet

  14. #439

    Standaard

    Dan zie jij niet veel films...

    En waarom is het de slechtste film in tijden?

    @yves VALK: http://www.axelmusic.com/productDetails/883929067985

    Zeker de moeite waard! Helemaal als je ook nog een de strip hebt gelezen. De overgang van animatie naar live-action en terug is echt fantastisch gedaan.
    Laatst aangepast door Symphony X : 27-05-2010 om 21:22

  15. #440

    Standaard

    Is er eigenlijk al iets bekend of de DC op Blu Ray hier ook gaat verschijnen? Ben daar nu al een hele tijd op aan het wachten. Jammer dat ze de NL subs bij de UK versie niet op de DC hebben gezet.

  16. #441

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Dan zie jij niet veel films...

    En waarom is het de slechtste film in tijden?

    @yves VALK: http://www.axelmusic.com/productDetails/883929067985

    Zeker de moeite waard! Helemaal als je ook nog een de strip hebt gelezen. De overgang van animatie naar live-action en terug is echt fantastisch gedaan.
    zeer bedankt. is dit een betrouwbare website en kan het met bankkaart? Wel goed geen regio code want bij amazone was dit niet duidelijk. is er geen nederlands of blegische website die dat verkoopt.

  17. #442

  18. #443
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    De Ultimate Cut vond ik ook de moeite waard! Had zelf eerst de comic gelezen en dat is toch wel een aanrader als je de film nog moet zien.

    Als je de Ultimate Cut koopt kan je natuurlijk ook de complete motion comic bekijken met blu-ray kwaliteit

    Na mijn examens ga ik de uitgebreide extra's eens bekijken.

  19. #444

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Home Plate Bekijk bericht
    Hahaha, ik had de dvd geleend van het weekend maar de film wist mij ook totaal niet te boeien, en 30 minuten had ik de film ook al uitgezet. Ik had er meer van verwacht, zoals in de stijl van X-Men, maar deze film slaat bij mij de plank compleet mis.
    Als je verwacht dat het een soort van x-men film is, sla je zelf de plank volledig mis


  20. #445

    Standaard

    Je hebt de film niet eens afgekeken, sorry hoor maar dan heb je ook geen recht om over de film te praten.


  21. #446

    Standaard

    Is niet zo gek hoor....in de bios vond ik het al een behoorlijk vervelende zit. snap ook niet zo goed wat mensen hier zo briljant aan vinden. De graphic novel ligt trouwens ook ruim een jaar voor een kwart gelezen in de kast. Het boeit me gewoon voor geen meter.

  22. #447

    Standaard

    Daan heeft IMHO wel gelijk: je weet niet of je `t slecht vindt als je maar een half uur hebt gekeken. Dat half uur bevalt je misschien niet maar daarmee kun je `t dan nog niet kwalificeren als een slechte film. Dan moet je `m eerst afkijken.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  23. #448

    Standaard

    Dat kan ook ja, maar toen ik de trailer zag deed de film mij gelijk denken aan X-Men en Fantastic Four, maar als Watchmen anders is dan heb ik de plank zeker mis geslagen, maar hoe dan ook hij weet mij op dit moment niet te boeien, misschien ooit eens opnieuw bekijken en dan zonder enige verwachtingen hoe de film is en misschien verander ik mijn mening nog wel, maar voor nu laat ik de film even rusten.
    Wow slechte vergelijking..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  24. #449

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Home Plate Bekijk bericht
    Op zo'n kinderachtige reactie heb ik niet eens meer de behoefte om hem te zien, het is gewoon een flut film, einde discussie.
    Einde discussie? Nee, nu begint het pas juist. Als jij roept dat het een flut film is en dan snel 'einde discussie' erachter, zonder enige onderbouwing behalve: 'Ik verwachtte een soort X-Men' kan je er natuurlijk donder op zeggen dat er iemand toehapt. En voila, daar ben ik.

    Al had je nou gezegd 'ik vind het een flut film', i.p.v. 'het is een flut film' was de discussie inderdaad ten einde.

    En als iemand zegt: Je hebt de film niet afgezien en dus geen recht van spreken, dan is jouw opmerking dat je 'niet eens meer de behoefte om hem af te kijken na zijn reactie' vrijwel het domste en meest kinderachtige wat ik ooit op dit forum gelezen heb.

    Maar goed, ik snap verder wel wat je bedoeld en probeer je niet aan te vallen en/of de film te verdedigen. Als jij een soort X-Men verwacht (en dat kan, het is tenslotte ook een superhelden film) en dan iets totaal anders krijgt, kan ik begrijpen dat de film niets voor jou is. Maar als je de film niet hebt afgezien, ben ik het met Daan eens en heb je inderdaad niet het recht om dat soort onzin te roepen zonder onderbouwende argumenten.

  25. #450

    Standaard

    Ben van plan om morgenavond Watchmen voor de 2e maal te bekijken. De eerste keer dat ik hem zag was ik niet zo erg onder de indruk. Dat was 1.5 jaar geleden ongeveer. Nu lees ik her en der dat er globaal 3 versies van de film zijn:

    Normale versie (die heb ik destijds gezien en is denk ik ook de bioscoopversie geweest) (160 minuten ofzo)
    Director's Cut (185 minuten ofzo)
    Ultimate Cut (200+ minuten)

    Welke van de 3 is nu volgens de liefhebbers de 'beste' versie? Is die Ultimate Cut van toegevoegde waarde?

Pagina 18 van 20 EersteEerste ... 814151617181920 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •