Pagina 3 van 14 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 336 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kazlatan
    Weet iemand hoe ik de taal van de Rating kan veranderen?
    Bijvoorbeeld bij Big Fat Liar staat hij in het zweeds. Ik kan dan kiezen tussen Barntillaten, Fran 7, Fran 11, Fran 15, Adult en NR. Terwijl het gewoon een regio 2 uit nederland is. Ik ben ondertussen wel 4 verschillende talen tegengekomen.

    Wie kan mij helpen?
    Je moet de locatie van de DVD dan aanpassen. --> DVD --> Change Locality.

    Klopt het verder wel? Heb je de juiste barcode ingevoerd? Heb je het juiste land gekozen?
    Bedankt Weer wat geleerd.

    Yep, barcode klopt.

  2. #52

    Standaard

    Hmm ik moest hier me vragen stellen dus doe ik dat maar.

    -Waarom krijg ik geen prijs informatie onder het kopje prijszoeker bij allebei de functies krijg ik een leeg blad te zien me links bovenin Winkels :S

    -Is het mochelijk dat je naast dat je een acteur uit je eigen collectie ook via het internet andere films van diezelfde acteur kan vinden?
    DVD speler: Pioneer DV-490V I Tv: Sony KV-28FX68 I Receiver: Sony STR-DE595 I Front speakers: Mission m32i I Center speaker: Mission m3c2i I Rear speakers: Mission m30i I Afstandsbediening: Logitech Harmony 785 I Kabels voor: QED Classic I Kabels Rear: QED Micro I Scart dvd: QED Silver Reference AV21 I Scart UPC digitale TV: QED Performace SQart P41 I DVD -> Receiver: QED nog iets...

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mvmoock
    -Is het mochelijk dat je naast dat je een acteur uit je eigen collectie ook via het internet andere films van diezelfde acteur kan vinden?
    Het is volgens mij niet mogelijk zoals jij denk ik bedoelt. Kijk eens op www.imdb.com zou ik zeggen
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  4. #54

    Standaard

    Vraagje:

    Ik krijg de dvd The Usual Suspects SE niet geupload naar de online profiler. Op mijn eigen PC staat ie er gewoon bij maar als ik upload(al een aantal keren geprobeerd) wordt ie niet toegevoegd. Nieuwere aankopen kan ik wel gewoon uploaden. Weet iemand de oorzaak hiervan??? Kijk maar even hier nr. 98 ontbreekt gewoon, snap er niets van

    Ps: het is een kosteloze registratie.

  5. #55

    Standaard

    Ik ben bezig om alle dvd's in te voeren in mijn profiler.
    Nu heb ik ook een aantal dvd's zonder barcode, (geen copies) hoe voeg ik deze dan toch toe?

    iemand enig idee?

    Ik heb ook nog wat andere dvd's die waarschijnlijk niet in de profiler zelf staan, enig idee hoe ik deze zelf kan up-loaden?

  6. #56

    Standaard

    Ik heb ook een vraag bij mn profiler online

    http://www.intervocative.com/DVDColl...shadow%20peter

    zie ik geen wishlist staan ik geloof dat ik die ooit is heb uitgeschakelt ofzo alleen nu wil ik die weer terrug hebben.
    Alleen waar zit die optie o_O
    [Mijn DVD Collectie]
    [3-Star Trader] & [Silver Trader]

  7. #57

    Standaard Vertalingen

    Hoe hen die het nog niet weten:

    Sinds 2 februari zijn er ook losse vertalingen te downloaden op de Profiler site (waaronder die van mij :wink: ).

    http://www.intervocative.com/Downloa...id=12&sortby=1

    Met dank aan: Bas van Reeuwijk, Chris Howitt en Mike Philippens voor hun eerste aanzet (zij staan ook nog steeds bij de erkenningen, hoewel het meeste in de vertaling nu van mijn hand is en ik mezelf daar niet aan toe kan voegen)

  8. #58

    Standaard

    Hoe kan je je DVDlijst printen naar een txt bestandje?
    Met Report kan ik alleen rechtstreeks afprinten.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Baeckelandt
    Hoe kan je je DVDlijst printen naar een txt bestandje?
    Met Report kan ik alleen rechtstreeks afprinten.
    Dat kan niet (rechtstreeks)...

    DVDProfiler kan wel de collectie exporteren na een XML- of een CSV-bestand.
    Een CSV bestand kun je vervolgens weer lezen via een spreadsheetprogramma als MS Office Excel, waarmee je de lijst eventueel kunt sorteren en weer exporteren als txt.

    DVD-Profiler menu:
    - File
    - Export Profile Database
    - Accept

    Instellingen:
    - Output Format: CSV Format
    - Output File: Klik op de Browse-knop om de plaats van de uitvoer te bepalen.
    - Output Options: Owned
    - Zet vervolgens een vinkje bij de items die je wenst. Waarschijnlijk alleen "Title" en eventueel "Production Year"

    Klik "OK"


    Succes.

  10. #60

  11. #61

    Standaard

    Heeft iemand toevallig een idee waar de Amelie tin giftset verborgen zit in de database? Ik kan 'm in ieder geval niet vinden...
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Heeft iemand toevallig een idee waar de Amelie tin giftset verborgen zit in de database? Ik kan 'm in ieder geval niet vinden...
    EAN 941565301484

  13. #63

    Standaard

    Dank je wel Diana!
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Dank je wel Diana!
    Graag gedaan!

  15. #65

    Standaard

    Ik heb American History X R2UK aan m´n collectie toegevoegd in DVD Profiler maar als ik het wil uploaden via My Profiler gaat alles normaal alleen hij staat er gewoon niet bij in mijn lijstje op internet Weet iemand misschien hoe dit komt

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderV
    Ik heb American History X R2UK aan m´n collectie toegevoegd in DVD Profiler maar als ik het wil uploaden via My Profiler gaat alles normaal alleen hij staat er gewoon niet bij in mijn lijstje op internet Weet iemand misschien hoe dit komt
    Ga naar

    http://www.intervocative.com/MyProfi...linecollection

    en plaats vinkjes bij "Adult Titles". American History X R2 UK is namelijk voor 18 jarigen in Engeland. :wink:

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderV
    Ik heb American History X R2UK aan m´n collectie toegevoegd in DVD Profiler maar als ik het wil uploaden via My Profiler gaat alles normaal alleen hij staat er gewoon niet bij in mijn lijstje op internet Weet iemand misschien hoe dit komt
    Ga naar

    http://www.intervocative.com/MyProfi...linecollection

    en plaats vinkjes bij "Adult Titles". American History X R2 UK is namelijk voor 18 jarigen in Engeland. :wink:
    Bedankt Martin! Had ik helemaal niet aan gedacht.

  18. #68

    Standaard Re:

    Ivm een computerprobleem moet ik het besturingssysteem herinstalleren. Dat betekent dus dat ik dvd profiler ook moet herinstalleren. De vraag is dus: hoe ik kan ik mijn 80 dvd's die erin staan bewaren? Kan dat via de functie exporteren? Of wordt de handel in bepaalde bestanden opgeslagen zodat ik die bestanden kan opslaan op een diskette?

  19. #69

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout
    Ivm een computerprobleem moet ik het besturingssysteem herinstalleren. Dat betekent dus dat ik dvd profiler ook moet herinstalleren. De vraag is dus: hoe ik kan ik mijn 80 dvd's die erin staan bewaren? Kan dat via de functie exporteren? Of wordt de handel in bepaalde bestanden opgeslagen zodat ik die bestanden kan opslaan op een diskette?
    Ja, in het het menu kan je een backup maken, bij FILE>BACKUP DATABASE.
    Een ander alternatief is het downloaden uit je online-profiler, als je die hebt aangemaakt uiteraard. :wink:
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  20. #70

    Standaard Re:

    Ja, in het het menu kan je een backup maken, bij FILE>BACKUP DATABASE.
    Dan doe ik dat. Bedankt.

  21. #71

    Standaard

    Hey, een vraagje waar ik niet uitkom:

    Ik wil New Police Story invoeren, maar de barcode pakt hij niet. Vervolgens wil ik kijken in de titellijst, maar daar staan alleen Nederlandse titels in.

    Kan ik daarin ook wereldwijd zoeken?


  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Hey, een vraagje waar ik niet uitkom:

    Ik wil New Police Story invoeren, maar de barcode pakt hij niet. Vervolgens wil ik kijken in de titellijst, maar daar staan alleen Nederlandse titels in.

    Kan ik daarin ook wereldwijd zoeken?
    Bovenaan in dat dialoogvenster kan je de region en/of locallity aanpassen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Hey, een vraagje waar ik niet uitkom:

    Ik wil New Police Story invoeren, maar de barcode pakt hij niet. Vervolgens wil ik kijken in de titellijst, maar daar staan alleen Nederlandse titels in.

    Kan ik daarin ook wereldwijd zoeken?
    Bovenaan in dat dialoogvenster kan je de region en/of locallity aanpassen.
    Is dat toevallig alleen voor premium leden? Want ik zie het nergens...

    Anders kun je misschien in Jip-En-Janneke taal uitleggen hoe ik er kan komen?


  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Hey, een vraagje waar ik niet uitkom:

    Ik wil New Police Story invoeren, maar de barcode pakt hij niet. Vervolgens wil ik kijken in de titellijst, maar daar staan alleen Nederlandse titels in.

    Kan ik daarin ook wereldwijd zoeken?
    Bovenaan in dat dialoogvenster kan je de region en/of locallity aanpassen.
    Is dat toevallig alleen voor premium leden? Want ik zie het nergens...

    Anders kun je misschien in Jip-En-Janneke taal uitleggen hoe ik er kan komen?
    Volgens mij is het ook gewoon in de gratis versie te selecteren. Het staat gewoon in dezelfde titellijst (bovenaan) waar je over spreekt. :wink:
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  25. #75

    Standaard

    Ik heb ook een probleempje, ik heb twee Die Hard Ultimate Editions (Japan) en profiler pakt de code's niet. Ook de titel staat er niet bij en per disc-id invoeren lukt ook niet
    Vind dit nogal vreemd aangezien hij alle andere ultimate's wel pakt.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


Pagina 3 van 14 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •