Pagina 2 van 14 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 336 worden weergegeven.
  1. #26

  2. #27

    Standaard

    Hier niets aan de hand, alles werkt gewoon.

    Groet
    Dennis 8)

  3. #28

    Standaard

    ey,

    laatst is de pc geformateerd en we hadden daarvoor alles eraf gegooid, maar er staat nu helemaal nix meer in me profiler, hoe kan ik zonder alles weer in te typen me collectie terug krijgen??!?

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    ey,

    laatst is de pc geformateerd en we hadden daarvoor alles eraf gegooid, maar er staat nu helemaal nix meer in me profiler, hoe kan ik zonder alles weer in te typen me collectie terug krijgen??!?
    Geen backup gemaakt?
    Je kan je collectie ook nog terughalen door 'm van de site te downloaden. Mits je hem daar voor het formatteren natuurlijk hebt geupload. :wink:
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #30

    Standaard

    Hm dat worden dan weer 70 titels ofz intype...

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    Hm dat worden dan weer 70 titels ofz intype...
    Ik zie op je profilerpage dat je er 56 in hebt staan. Die kan je gewoon downloaden dus. :wink:
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #32

    Standaard

    Ik zou graag een nieuwe skin doen op mijn dvd profiler met de Dolby Digital , DTS logo, .... Maar als ik dat doe komen ze er niet op. Weet iemand wat ik moet doen a.u.b ?

    BD (1243) What i Watch

  8. #33

    Standaard

    Ja, lex ik had ze maar gewoon ingetypt en als je kijkt naar wanneer we onze berichten geplaats hebben...dan heb ik daartussen alles weer in getypt...daarom staan er nu "59""

  9. #34

    Standaard

    Bedankt, die filtertip heeft mij geholpen !! TOP !!

  10. #35

    Standaard

    Weet niemand een oplossing voor mijn probleem ?
    BD (1243) What i Watch

  11. #36

    Standaard

    Als ik bij Account Setup een username en een password moet invullen en ik klik op Submit dan laadt de volgende pagina niet. Ik zie alleen maar de titel Account Setup, meer niet. Weet iemand hoe dit komt?

    Na het klikken op Submit krijg ik dit als volgende pagina:
    http://home.tiscali.nl/jjverheij/dvdprofiler.jpg

  12. #37

    Standaard

    Wellicht is je beveiliging wat te goed. Ik heb het met mijn McAffee ook bij de site van eigenhuis.nl

    Wellicht even je internetsecurity even uitschakelen en nogmaals proberen.

    Groet
    Dennis 8)

  13. #38

    Standaard

    Lijkt met sterk, maar ik zal ff m'n virusscanner uitschakelen.

    EDIT: helpt niet maar iig bedankt.

  14. #39

    Standaard

    Weet iemand of dit programma (of iets anders) er ook is voor cd (audio) albums? Ik vind het namelijk erg handig, en zou ook mijn cd collectie zo willen maken! Ik hoop dat iemand weet of dit ook bestaat, alvast bedankt!

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Shy-Girl
    Weet iemand of dit programma (of iets anders) er ook is voor cd (audio) albums? Ik vind het namelijk erg handig, en zou ook mijn cd collectie zo willen maken! Ik hoop dat iemand weet of dit ook bestaat, alvast bedankt!
    iig niet op dezelfde manier en volgens mij ook niet gratis.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  16. #41

    Standaard

    Ik heb de nieuwe DVD Profiler versie 2.3 geïnstalleerd en alles lijkt te werken. Alleen, wanneer ik kies voor Refresh Online Profiles, begint ie met downloaden van de file, maar wanneer het balkje vol is komt er een foutmelding dat deze file een nieuwere versie van DVD Profiler vereist en breekt ie de download af

    Zijn er meer mensen met dit probleem?
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  17. #42

    Standaard

    Ik heb dat probleem idd ook.
    Zal wel een bugje zijn of zo.

  18. #43

    Standaard

    Ik heb het al opgelost. Er is een update 2.3.1 beschikbaar via www.dvdprofiler.com
    Nu doet ie het weer.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  19. #44

    Standaard

    Bedankt voor de tip, hier werkt nu ook alles weer zoals het hoort !

  20. #45

    Standaard

    Vreemd:
    Ik wil verbinding maken met Intervocative om mijn online profiel te downloaden, maar ik krijg de melding "Socket Error #10061 Connection Refused"???
    Iemand een idee?
    Wellicht mijn firewall die aanstaat en vrij hoog staat ingesteld?

  21. #46

    Standaard

    Laat maar
    Het is inderdaad mijn Firewall..... Vrij irritant. Voor veel zaken moet ik hem uitschakelen om iets te kunnen doen. Zelfs voor het checken van mijn mail.
    Maar dat is een andere discussie

  22. #47

    Standaard

    Edit: Opgelost

  23. #48

    Standaard

    Weet iemand hoe ik de taal van de Rating kan veranderen?
    Bijvoorbeeld bij Big Fat Liar staat hij in het zweeds. Ik kan dan kiezen tussen Barntillaten, Fran 7, Fran 11, Fran 15, Adult en NR. Terwijl het gewoon een regio 2 uit nederland is. Ik ben ondertussen wel 4 verschillende talen tegengekomen.

    Wie kan mij helpen?

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kazlatan
    Weet iemand hoe ik de taal van de Rating kan veranderen?
    Bijvoorbeeld bij Big Fat Liar staat hij in het zweeds. Ik kan dan kiezen tussen Barntillaten, Fran 7, Fran 11, Fran 15, Adult en NR. Terwijl het gewoon een regio 2 uit nederland is. Ik ben ondertussen wel 4 verschillende talen tegengekomen.

    Wie kan mij helpen?
    Je moet de locatie van de DVD dan aanpassen. --> DVD --> Change Locality.

    Klopt het verder wel? Heb je de juiste barcode ingevoerd? Heb je het juiste land gekozen?
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  25. #50

    Standaard

    Ik heb leen tijdje geleden me pc geformateert en heb ik dus de collectie gedownload van mij online collectie maar nu zie ik dus nergens in dvdprofiler plaatjes meer van de film. Als ik een nieuwe toevoeg dan staat er wel een plaatje. Weet iemand misschien hoe ik bij die andere films ook weer een afbeelding krijg

    [edit]Het is al gelukt de afbeeldingen moest je apart toevoegen

Pagina 2 van 14 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •