Pagina 1 van 14 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 336 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Dvd Profiler 2.x... Problemen, vragen en tips *DEEL II*

    Deel I raakte een beetje vol en onoverzichtelijk. Deel II beginnen ik dan maar met een mini-faq waarin de meest voorkomende vragen/problemen behandeld worden. Dit is een vertaalde versie van wat op de site van Intervocative staat, met enkele toevoegingen van mijzelf.

    V: Er ontbreken een aantal DVD’s in mijn online collectie
    A: Dit wordt veroorzaakt door Parental Contol. Merk op dat het uitschakelen van Parental Control in DVD Profiler geen invloed heeft op de online collectie!
    Er zijn 2 zaken die je moet controleren:
    In DVD Profiler op je computer moet je de Parental Control instellingen nakijken en je ervan overtuigen dat de definitie van ‘Adult’ staat zoals je het wilt hebben. Dit kan bijvoorbeeld zo ingesteld zijn dat niet geclassificeerde DVD’s (NR=Not Rated) beschouwd worden als 18+ (Adult) DVD’s.
    Op de website (www.dvdprofiler.com), bij My Profiler->My Collection->Options moet je controleren of 18+ titels getoond mogen worden. Hier zijn 2 instellingen die je na moet kijken: de ‘Private’ instelling die bepaalt wat getoond wordt als je ingelogd bent en de ‘Public’ instelling die bepaalt wat anderen zien.

    V: Ik heb een DVD die niet in de database staat. Wat doe ik?
    A: Kijk in eerste instantie altijd even je parental control opties na, via Tools->Options->Parental Control. Misschien staat deze zodanig ingesteld dat niet geclassificeerde DVD’s (NR=Not Rated) als 18+ (Adult) DVD’s beschouwd worden. Hierdoor zou het kunnen dat de DVD verborgen blijft.
    Verschijnt de DVD dan nog steeds niet, is de DVD misschien nog niet opgenomen in de database. De DVD Profiler database bestaat uit bijdragen van de gebruikers zelf. Je kunt dus zelf de DVD toevoegen en via Online->Contribute het profiel inzenden. Het kan enige tijd duren voor de DVD voor iedereen beschikbaar is. Dit kan best wel eens 1 of 2 weken duren.

    V: Ik ben mijn Parental Contol password kwijt
    A: Het default password is ‘acknowledgement’. Om het password terug te zetten naar default, kies Tools->Options->Utilities->Reset Parental Control Password.

    V: Hoe krijg ik zo’n mooie collectielink in mijn signature op DVD.NL?
    A: Klik vanuit het forum op de link ‘Profiel’ (in de balk helemaal boven) of klik hier. Vul het volgdende in bij het vakje ‘Onderschrift’:
    [code]Mijn Collectie[/code]
    Dit ziet er dan zo uit: Mijn Collectie

    V: Is er een Macintosh versie van DVD Profiler beschikbaar?
    A: Nee, er is geen versie voor Apples beschikbaar en er zijn ook geen plannen om er een te maken. Hoewel dit niet door Intervocative ondersteund wordt, zijn er gebruikers die DVD Profiler gebruiken onder Virtual PC op hun Mac.

    V: Hoe druk ik een lijst van mijn collectie af?
    A: Kies tools->Reports om de rapportage faciliteit van DVD Profiler te activeren. Met de ingebouwde rapport-editor kun je je eigen rapporten maken. Ook kun je rapporten downloaden: http://www.intervocative.com/Downloa...isplay=reports

    V: Hoe lang is de DVD Profiler Premium registratie geldig?
    A: De Premium registratie van DVD Profiler is een eenmalige aanschaf en is goed voor alle toekomstige versies van DVD Profiler. Nieuwe features kunnen beperkt beschikbaar zijn voor de gratis versie, maar de Premium versie heeft altijd de beschikking over alle functionaliteit.
    Merk op dat er aanvullende diensten aangeboden kunnen worden die geen direct onderdeel vormen van het programma. Deze kunnen tegen een vergoeding worden aangeboden.

    V: Kan ik DVD Profiler op meer dan één computer draaien?
    A: Ja, je kunt DVD Profiler op meer dan één computer draaien, zolang slechts één kopie tegelijk actief is. Dit geldt zowel voor de gratis als de premium versies.
    Toevoeging: Je kunt zelfs meerdere versie op één PC draaien. Ik gebruik een premium en een gratis versie naast elkaar: één voor mijn eigen collectie/bestellingen/whishlist en één versie waarin ik bijhoudt wat ik huur/leen. Werkt als een speer. Alleen even uitkijken met uploaden van je collectie. Uiteraard moet je ze niet in dezelfde directory installeren...En volgens mij is dit nog legaal ook...

    V: Als ik DVD Profiler start, doet ie niets, maar de computer lijkt wel heel druk met iets. Hoe los ik dit op?
    A: Als je een programma als Windows Blinds gebruikt (een windows desktop uitbreiding) moet je deze instellen zodat DVD Profiler toegestaan wordt om de normale Windows functionaliteit te gebruiken.

    V: Ik werk met een resolutie van 800x600 of hoger, maar de windows passen nog steeds niet of zien er niet uit. Hoe los ik dit op?
    A: Werk je misschien in ‘Large Fonts’ (grote letters) mode. Kijk eens bij het ‘Advanced’ tabblad van de Display settings in Windows. DVD Profiler is niet compatible met ‘large fonts’ mode.

    V: Ik moet werken met een resolutie van 640x480 en DVD Profiler past niet goed op het scherm. Wat kan ik doen?
    A: De minimum resolutie voor DVD Profiler is 800x600 (hoewel ie beter werkt op 1024x768 en hoger).

    Suggesties zijn welkom, ik zal ze dan in deze post verwerken.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  2. #2

    Standaard

    Heel netjes Mike!

  3. #3

    Standaard

    Beta versie 2.3 is nu te downloaden voor de premium leden.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #4

    Standaard

    Ik durf deze vraag bijna niet te posten gezien de grote kans dat iemand deze al eens gesteld heeft, maar het aantal profiler-threads is inmiddels zo groot en onoverzichtelijk dat ik het hier toch maar probeer. De zoekfunctie bracht geen uitkomst en op internet vind ik ook niets.

    Ik gebruik Profiler al 3 jaar zonder problemen, maar als ik nu "Contribute DVD Profile" wil doen krijg ik altijd de melding HTTP/1.1 500 Internal Server Error. Nu las ik op één of ander Duits forum dat dit ook aan je internetprovider kan liggen (ik heb sinds enkele maanden ADSL). Wat doe ik fout?
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey
    Ik durf deze vraag bijna niet te posten gezien de grote kans dat iemand deze al eens gesteld heeft, maar het aantal profiler-threads is inmiddels zo groot en onoverzichtelijk dat ik het hier toch maar probeer. De zoekfunctie bracht geen uitkomst en op internet vind ik ook niets.

    Ik gebruik Profiler al 3 jaar zonder problemen, maar als ik nu "Contribute DVD Profile" wil doen krijg ik altijd de melding HTTP/1.1 500 Internal Server Error. Nu las ik op één of ander Duits forum dat dit ook aan je internetprovider kan liggen (ik heb sinds enkele maanden ADSL). Wat doe ik fout?
    Heb je je proxy server ingesteld?
    Ik had vroeger hetzelfde probleem, bij mij lag het aan de proxyserver instelling.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Baeckelandt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey
    Ik durf deze vraag bijna niet te posten gezien de grote kans dat iemand deze al eens gesteld heeft, maar het aantal profiler-threads is inmiddels zo groot en onoverzichtelijk dat ik het hier toch maar probeer. De zoekfunctie bracht geen uitkomst en op internet vind ik ook niets.

    Ik gebruik Profiler al 3 jaar zonder problemen, maar als ik nu "Contribute DVD Profile" wil doen krijg ik altijd de melding HTTP/1.1 500 Internal Server Error. Nu las ik op één of ander Duits forum dat dit ook aan je internetprovider kan liggen (ik heb sinds enkele maanden ADSL). Wat doe ik fout?
    Heb je je proxy server ingesteld?
    Ik had vroeger hetzelfde probleem, bij mij lag het aan de proxyserver instelling.
    Nee, daar heb ik nooit wat ingevuld. Wat moet ik daar invullen dan??
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Baeckelandt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey
    Ik gebruik Profiler al 3 jaar zonder problemen, maar als ik nu "Contribute DVD Profile" wil doen krijg ik altijd de melding HTTP/1.1 500 Internal Server Error. Nu las ik op één of ander Duits forum dat dit ook aan je internetprovider kan liggen (ik heb sinds enkele maanden ADSL). Wat doe ik fout?
    Heb je je proxy server ingesteld?
    Ik had vroeger hetzelfde probleem, bij mij lag het aan de proxyserver instelling.
    Nee, daar heb ik nooit wat ingevuld. Wat moet ik daar invullen dan??
    Volgens mij kun je de proxy-instellingen op de site van je provider vinden. Je kunt ook proberen om het vinkje bij 'alternatieve internetverbinding' aan te zetten. DVDPro gaat dan op een andere manier verbinding zoeken. Grote kans dat het helpt.
    Waar je ook nog naar kunt kijken is of je Windows XP firewall aanstaat. Misschien gooit die roet in het eten?
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Volgens mij kun je de proxy-instellingen op de site van je provider vinden. Je kunt ook proberen om het vinkje bij 'alternatieve internetverbinding' aan te zetten. DVDPro gaat dan op een andere manier verbinding zoeken. Grote kans dat het helpt.
    Waar je ook nog naar kunt kijken is of je Windows XP firewall aanstaat. Misschien gooit die roet in het eten?
    Ik heb de proxy-gegevens van mijn ADSL-provider ingevuld maar dat levert dezelfde foutmelding op. Mijn XP firewall staat inderdaad aan; ik heb DVD profiler toegevoegd aan programma's die de Firewall omzeilen, maar ook geen resultaat. Ook "Alternatieve internetverbinding" geeft geen resultaat. Wie helpt?
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  9. #9

    Standaard

    Unknown Alias
    The selected alias (jouw_alias) is not recognized.

    Please check the spelling and try again.

    dat staat er als ik op : Mijn collectie" druk

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Volgens mij kun je de proxy-instellingen op de site van je provider vinden. Je kunt ook proberen om het vinkje bij 'alternatieve internetverbinding' aan te zetten. DVDPro gaat dan op een andere manier verbinding zoeken. Grote kans dat het helpt.
    Waar je ook nog naar kunt kijken is of je Windows XP firewall aanstaat. Misschien gooit die roet in het eten?
    Ik heb de proxy-gegevens van mijn ADSL-provider ingevuld maar dat levert dezelfde foutmelding op. Mijn XP firewall staat inderdaad aan; ik heb DVD profiler toegevoegd aan programma's die de Firewall omzeilen, maar ook geen resultaat. Ook "Alternatieve internetverbinding" geeft geen resultaat. Wie helpt?
    Hmm...da's wel vaag... Ik zou het niet meer weten.
    Het enige dat ik me kan voorstellen is dat er misschien bij jouw provider iets geblocked wordt. Sommige providers doen dat. Het zou vreemd zijn, want dan zouden er veel meer mensen moeten zijn die dat probleem hebben. En volgens mij bestaat de alternatieve connectie methode juist uit het verbinden via de standaard HTTP port 80.

    Maar goed, misschien een goed idee om het toch eens te proberen bij de helpdesk van jouw provider. Anders misschien de support forums van Intervocative zelf. Als je daar precies uiteenzet welke versie van DVDPro, provider etc, moet er toch iemand zijn die dat ook aan de hand heeft gehad.

    Het is praktisch onmogelijk dat je alleen bent met dit probleem, tenzij er iets geks aan de hand is met je PC/Windows.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    Unknown Alias
    The selected alias (jouw_alias) is not recognized.

    Please check the spelling and try again.

    dat staat er als ik op : Mijn collectie" druk
    Misschien handig als je erbij zegt aan wie dit gericht is...

    Maar gelukkig ben ik erg slim en gok even dat je op de link in de FAQ hebt geklikt. Die link is een voorbeeld. Als je het stukje leest, zie je dat er wordt uitgelegd hoe je zelf zo'n link naar JOUW collectie kunt maken. JOUW_ALIAS slaat op JOUW ALIAS die je bij DVDProfiler moet kiezen om je collectie te kunnen uploaden. Ik dacht dat het duidelijk was...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  12. #12

    Standaard

    Ja sorry...nadat ik het berichtje had geplaats had ik beetje lopen zoeken en rommel op dvdprofiler en is het me wel aardig duidelijk geworden...alhoewel op paar dingen na.......

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Hmm...da's wel vaag... Ik zou het niet meer weten.
    Het enige dat ik me kan voorstellen is dat er misschien bij jouw provider iets geblocked wordt. Sommige providers doen dat. Het zou vreemd zijn, want dan zouden er veel meer mensen moeten zijn die dat probleem hebben. En volgens mij bestaat de alternatieve connectie methode juist uit het verbinden via de standaard HTTP port 80.

    Maar goed, misschien een goed idee om het toch eens te proberen bij de helpdesk van jouw provider. Anders misschien de support forums van Intervocative zelf. Als je daar precies uiteenzet welke versie van DVDPro, provider etc, moet er toch iemand zijn die dat ook aan de hand heeft gehad.

    Het is praktisch onmogelijk dat je alleen bent met dit probleem, tenzij er iets geks aan de hand is met je PC/Windows.
    Heel vreemd. Ik zit gewoon bij Wanadoo, niets bijzonders. Voor de ADSL (enkele maanden gelden overgestapt) ook. Sinds een week heb ik SP2 van XP, maar het probleem is al van daarvoor. Het zou iets met de ADSL kunnen zijn. Deze vraag ga ik zeker niet stellen bij de helpdesk van Wanadoo aangezien deze zo specifiek is dat ze die echt niet gaan snappen en ik alleen antwoorden in de trant van "zitten alle stekkers er wel goed in?" verwacht...

    Ben dus nog steeds benieuwd of iemand hier hetzelfde probleem heeft. Verder werkt mijn profiler (v2.1) prima, ik kan verversen, uploaden, downloaden, maar geen profiel bijdragen dus.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Hmm...da's wel vaag... Ik zou het niet meer weten.
    Het enige dat ik me kan voorstellen is dat er misschien bij jouw provider iets geblocked wordt. Sommige providers doen dat. Het zou vreemd zijn, want dan zouden er veel meer mensen moeten zijn die dat probleem hebben. En volgens mij bestaat de alternatieve connectie methode juist uit het verbinden via de standaard HTTP port 80.

    Maar goed, misschien een goed idee om het toch eens te proberen bij de helpdesk van jouw provider. Anders misschien de support forums van Intervocative zelf. Als je daar precies uiteenzet welke versie van DVDPro, provider etc, moet er toch iemand zijn die dat ook aan de hand heeft gehad.

    Het is praktisch onmogelijk dat je alleen bent met dit probleem, tenzij er iets geks aan de hand is met je PC/Windows.
    Ben dus nog steeds benieuwd of iemand hier hetzelfde probleem heeft. Verder werkt mijn profiler (v2.1) prima, ik kan verversen, uploaden, downloaden, maar geen profiel bijdragen dus.
    V2.2 al geprobeerd? Zie releasenotes
    Sinds 2.2 is er een nieuw contributiesysteem waar je eerst een soort guide moet doorlopen. Wellicht is de oude link niet meer actief en krijg je die error omdat je de oude versie gebruikt.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  15. #15

    Standaard Profiler: contribute profile lukt niet meer

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    V2.2 al geprobeerd? Zie releasenotes
    Sinds 2.2 is er een nieuw contributiesysteem waar je eerst een soort guide moet doorlopen. Wellicht is de oude link niet meer actief en krijg je die error omdat je de oude versie gebruikt.
    V2.2 geïnstalleerd. Als ik dan wil bijdragen krijg ik eerste de melding "Checking contribution authorisation..." en vervolgens krijg ik een inlogschermpje van www.intervocative.com. Ik probeer daar in te loggen met mijn profiler username en wachtwoord (neem ik aan). Daarna krijg ik een leuke "critical error" van XP dat er een fout is opgetreden in dvdprofiler.exe en of ik een foutrapport wil sturen......... Daarna wordt de profiler afgesloten. Wie helpt?
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  16. #16

    Standaard Re: Profiler: contribute profile lukt niet meer

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    V2.2 al geprobeerd? Zie releasenotes
    Sinds 2.2 is er een nieuw contributiesysteem waar je eerst een soort guide moet doorlopen. Wellicht is de oude link niet meer actief en krijg je die error omdat je de oude versie gebruikt.
    V2.2 geïnstalleerd. Als ik dan wil bijdragen krijg ik eerste de melding "Checking contribution authorisation..." en vervolgens krijg ik een inlogschermpje van www.intervocative.com. Ik probeer daar in te loggen met mijn profiler username en wachtwoord (neem ik aan). Daarna krijg ik een leuke "critical error" van XP dat er een fout is opgetreden in dvdprofiler.exe en of ik een foutrapport wil sturen......... Daarna wordt de profiler afgesloten. Wie helpt?
    Ehhh...
    Ok, we gaan weer gokken... Je hebt een upgrade gedaan ipv een nieuwe install? Misschien helpt dat. Normaal gesproken zou het gewoon moeten kunnen, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Afgelopen weekend heb ik ook gewoon 2.3 eroverheen gekiept en dat werkt ook. Misschien het proberen waard om de zaak in een andere directory nog eens te installeren. In principe bijten 2 DVDPro installs op één machine elkaar niet (heb ik ook). Je kunt dan via een export/import je collectie weer inlezen.

    Ik heb zo het vermoeden dat er eea mis is met jouw PC... Last gehad van een virus/spyware en misschien wat cleaners gedraaid?? DVDPro heeft bij mij eigenlijk altijd probleemloos gedraaid, zelfs de alpha en beta releases... Weird...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  17. #17

    Standaard Re: Profiler: contribute profile lukt niet meer

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Ik heb zo het vermoeden dat er eea mis is met jouw PC... Last gehad van een virus/spyware en misschien wat cleaners gedraaid?? DVDPro heeft bij mij eigenlijk altijd probleemloos gedraaid, zelfs de alpha en beta releases... Weird...
    Nooit last van virussen en spyware; mijn security is toppie. Daar ligt het dus niet aan. Het ligt waarschijnlijk aan de ADSL. Op mijn andere pc lukt het ook niet... Niet dat ik nou dagelijks een profiel bijdraag, maar toch.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  18. #18

    Standaard

    Ik heb de profiler inmiddels ge-deïnstalleerd en opnieuw in een andere directory geïnstalleerd. Helaas; bij het bijdragen van een profiel krijg ik na invoer van mijn login en password meteen een XP foutrapport-melding.
    Is er niemand anders die problemen heeft met het bijdragen van profielen? (let wel: dit is iets anders dan het uploaden van je collectie, dat lukt mij ook gewoon).
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  19. #19

    Standaard

    Oakey, ik heb dit probleem ook sinds kort. Mogelijk heeft dit te maken met de nieuwe beta-release. Op het technische forum van intervocative is dit probleem al aangekaart.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos
    Oakey, ik heb dit probleem ook sinds kort. Mogelijk heeft dit te maken met de nieuwe beta-release. Op het technische forum van intervocative is dit probleem al aangekaart.
    Hm, ben benieuwd. Ik gebruik niet de beta-release trouwens...
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  21. #21

    Standaard

    Ik gebruik ook niet de beta-release. Maar deze release zal wel vermoedelijkj een verandering van de databasestructuur tot gevolg hebben. Met de introductie van versie 2.0 was geloof ik hetzelfde gedonder.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  22. #22

    Standaard

    IETS HEEL ANDERS ....

    Bij een hoop cd's krijg je tegenwoordig een bonus dvd gratis erbij (nieuwe cd van Mark Knopfler en Duran Duran als voorbeeld).
    Deze dvd's zou ik ook graag terug zien in mijn profiler, maar weet iemand of het uberhaupt mogelijk is om deze in te voeren ?

    Groet
    Dennis

  23. #23

    Standaard

    Ja. Selecteer dvd-toevoegen en de optie barc-code of anders per disc id toevoegen (dan wel disc in drive doen). Ik heb bijvoorbeeld op die manier Sheryl Crow - The very best toegevoegd.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  24. #24

    Standaard

    bedankt voor de tip, ik ga het volgende week direct eens uitproberen met de nieuwe van Duran Duran !

    Groet
    Dennis 8)

  25. #25

    Standaard

    Ondertussen zijn er alweer twee nieuwe beta's uitgebracht. Zitten erg leuke nieuwe opties op 8)

    http://www.intervocative.com/dvdpro/...NotesBeta.aspx
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

Pagina 1 van 14 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •