Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 50 van 50 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Melk, de witte Motor!
    http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/ofnoavail
    = Works great even on blood stains =

  2. #27

    Standaard

    Miramax heeft geknipt, QT niet. Dus geef QT niet de schuld

  3. #28

    Standaard

    ik heb de films op deze manier al 4 keer in de bioscoop gezien,o.a. samen met rog en harry,en tja,of t nu zoveel specialer is...

    t zijn gewoon meesterlijke films,punt uit.

    maar hier hoeft geen ophef aan te worden gegeven,de marathon is er nl al vanaf afgelopen april tot aan eind augustus geweest...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  4. #29
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Wat een loser, eerst was ie gewoon een filmgek nou is ie een hebberd. Na al dat gezeik over G. Lucas blijkt dat de QT weinig onderdoet met al zijn dvd releases en nu ook nog een volledige overbodige release van zijn meest teleurstellende film tot op heden in de cinema.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Gozeling
    Pure Geldklopperij
    tis aan de ene kant wel geldklopperij. aan de andere kant: QT heeft Kill Bill altijd bedoeld als 1 film, dus nu komt ie eindelijk uit zoals ie was bedoeld
    Precies! Dat vergeet iedereen en als goed Hollanders roepen we dan maar weer "geldklopperij". Als ik het woord nog één keer hoor, ga ik gillen!
    Nogmaals: niemand dwingt je om ook maar iets te kopen.
    QT heeft altijd al Kill Bill als 1 film willen uitbrengen, maar mocht dit niet. Dus heeft ie er maar 2 van gemaakt. Ik vond ze zeer de moeite waard en ik ben dan ook hoogst benieuwd naar de full version. Hij zegt zelf dat dit niet zomaar de 2 achter elkaar geplakte films zullen zijn. Lijkt me logisch want als je 'm knipt moet je ervoor zorgen dat het wel 2 min of meer afgeronde delen zijn die logisch in elkaar passen. Dat is dus wat anders als het mes op de helft zetten. Dus als alle 'nay-sayers' eerst het verhaal eens goed willen lezen voordat ze weer 'geldklopperij' beginnen te blaten...

    En als je het niet leuk vindt, koop je ze toch gewoon niet? Het leven is soms heel simpel...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Gozeling
    Pure Geldklopperij
    tis aan de ene kant wel geldklopperij. aan de andere kant: QT heeft Kill Bill altijd bedoeld als 1 film, dus nu komt ie eindelijk uit zoals ie was bedoeld
    Precies! Dat vergeet iedereen en als goed Hollanders roepen we dan maar weer "geldklopperij". Als ik het woord nog één keer hoor, ga ik gillen!
    Nogmaals: niemand dwingt je om ook maar iets te kopen.
    QT heeft altijd al Kill Bill als 1 film willen uitbrengen, maar mocht dit niet. Dus heeft ie er maar 2 van gemaakt. Ik vond ze zeer de moeite waard en ik ben dan ook hoogst benieuwd naar de full version. Hij zegt zelf dat dit niet zomaar de 2 achter elkaar geplakte films zullen zijn. Lijkt me logisch want als je 'm knipt moet je ervoor zorgen dat het wel 2 min of meer afgeronde delen zijn die logisch in elkaar passen. Dat is dus wat anders als het mes op de helft zetten. Dus als alle 'nay-sayers' eerst het verhaal eens goed willen lezen voordat ze weer 'geldklopperij' beginnen te blaten...

    En als je het niet leuk vindt, koop je ze toch gewoon niet? Het leven is soms heel simpel...
    Ik deel exact jou mening, niemand is verplicht deze versie te kopen.
    Trouwens je kon dit van kilometers ver zien aankomen dat er een EE versie van de 2 ging uitkomen. Ik had dit trouwens al eens gemeld in het Kill Bill draadje :wink:
    Ieder zijn keuze maar ik schaf zeker deze versie aan, ook al heb ik de R2 en Premium box reeds in bezit :wink:
    Trouwens (nog een beetje olie op het vuur doen :wink: ) ik juig zulke release alleen maar toe :wink:

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Baeckelandt
    Ieder zijn keuze maar ik schaf zeker deze versie aan, ook al heb ik de R2 en Premium box reeds in bezit :wink:
    Trouwens (nog een beetje olie op het vuur doen :wink: ) ik juig zulke release alleen maar toe :wink:
    Ik ook! Men vergeet heel snel dat er verschillende mensen rondlopen. Niet iedereen zit te wachten op allerlei extra's en willen gewoon een film. Ik wacht op de Kill Bill 1+2 box met lekker veel extra's en zie dan vanzelf wel of en wanneer die Kill Bill op de markt komt. Op zich zijn het dan 2 verschillende films want ik verwacht wel wat wijzigingen in scenes en misschien wel in de tijdlijn. Maar dat duurt nog zo lang...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  8. #33

    Standaard

    ik ben hier ook zeer benieuwd naar, maar ik vraag me toch wat af.
    QT wilde dit oorspronkelijk al doen zegt ie, de films als 1 deel uitbrengen. Dit kon of mocht toen niet en nu ineens wel?? Als het nu kan, kon het toen toch ook?

    En nou niet zeggen dat ze eerst wilden weten of de film een succes zou worden, want dat weet je bij QT toch wel. Al is de film nog zo ruk, iedereen is er benieuwd naar dus bezoekers komen er toch wel

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    ik ben hier ook zeer benieuwd naar, maar ik vraag me toch wat af.
    QT wilde dit oorspronkelijk al doen zegt ie, de films als 1 deel uitbrengen. Dit kon of mocht toen niet en nu ineens wel?? Als het nu kan, kon het toen toch ook?
    Dat risico durfde de studio Miramax niet aan. Blijkbaar waren de heren Weinstein bang dat niemand naar de bios zou gaan voor een film van langer dan 3 uur. Dat is nou de macht die studiobazen over regisseurs hebben. Die zetten gewoon de schaar erin.
    Het waren overigens dezelfde heren die van Peter Jackson verlangde om Lord of the Rings in één film te proppen, waarschijnlijk ook niet langer dan 3 uur. Jackson is daarna naar New Line overgestapt die godzijdank wel het risisco aandurfden om er drie zeer lange films van te maken.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #35

    Standaard

    ja maar waarom kan het nu dan ineens wel??

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    ja maar waarom kan het nu dan ineens wel??
    Omdat nu het geld al binnen is denk ik? :wink:
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #37

    Standaard

    rare business

  13. #38

    Standaard

    Dus dat Quentin het een goed idee vond om de film in tweeen te knippen is nu opeens gewoon bullshit.

    Hij heeft de volle tijd volledige onzin lopen te verkopen?
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    ja maar waarom kan het nu dan ineens wel??
    Het is toch altijd bang afwachten voor de filmmaatschappijen, waarom bijv. werd de EE van LOTR niet gespeeld in de cinema?
    Zoals Lex al zei een film van meer dan 3 uur schrikt sommige mensen af en daarbij is het economisch gezien niet echt geschikt. Men kan 3 voorstellingen per avond geven wanneer de film niet langer duurt dan 3 uur. Waarom kan het nu ineens wel? Ik denk dat de winstmarge zo hoog ligt dat men nu wel het risico durft te nemen :wink:

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Dus dat Quentin het een goed idee vond om de film in tweeen te knippen is nu opeens gewoon bullshit.

    Hij heeft de volle tijd volledige onzin lopen te verkopen?
    Goed vinden of niet ik denk dat er voor QT niet veel andere keuze had, is gewoon opgedragen door filmmaatschappij. Trouwens het zou geen goeie reclame zijn moest QT negatieve commentaar beginnen geven op zijn eigen film :wink:

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Baeckelandt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Dus dat Quentin het een goed idee vond om de film in tweeen te knippen is nu opeens gewoon bullshit.

    Hij heeft de volle tijd volledige onzin lopen te verkopen?
    Goed vinden of niet ik denk dat er voor QT niet veel andere keuze had, is gewoon opgedragen door filmmaatschappij. Trouwens het zou geen goeie reclame zijn moest QT negatieve commentaar beginnen geven op zijn eigen film :wink:
    Nee, ok, maar je kunt toch wel zeggen dat je het ontzettend k*t vind dat ie van bovenaf heeft opgelegd gekregen om de film in tweeen te knippen?
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Baeckelandt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Dus dat Quentin het een goed idee vond om de film in tweeen te knippen is nu opeens gewoon bullshit.

    Hij heeft de volle tijd volledige onzin lopen te verkopen?
    Goed vinden of niet ik denk dat er voor QT niet veel andere keuze had, is gewoon opgedragen door filmmaatschappij. Trouwens het zou geen goeie reclame zijn moest QT negatieve commentaar beginnen geven op zijn eigen film :wink:
    Nee, ok, maar je kunt toch wel zeggen dat je het ontzettend k*t vind dat ie van bovenaf heeft opgelegd gekregen om de film in tweeen te knippen?
    Dat hangt er van af. Het was niet zo dat ie gewoon de schaar in het midden heeft gezet. Ik meen me te herinneren dat ie scenes die hij eerst had weggekiept (omdat de film te lang werd...duh!) weer in kon voegen en nog wat meer met het verhaal kon doen. Hij had eerst misschien een film van 3.5 uur gemaakt en toen de schaar erin moest heeft ie 2 delen van ongeveer 2 uur gemaakt. Zo zat het volgens mij. Die tijden weet ik niet precies, maar het gaat om het idee.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Baeckelandt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Dus dat Quentin het een goed idee vond om de film in tweeen te knippen is nu opeens gewoon bullshit.

    Hij heeft de volle tijd volledige onzin lopen te verkopen?
    Goed vinden of niet ik denk dat er voor QT niet veel andere keuze had, is gewoon opgedragen door filmmaatschappij. Trouwens het zou geen goeie reclame zijn moest QT negatieve commentaar beginnen geven op zijn eigen film :wink:
    Nee, ok, maar je kunt toch wel zeggen dat je het ontzettend k*t vind dat ie van bovenaf heeft opgelegd gekregen om de film in tweeen te knippen?
    Dat hangt er van af. Het was niet zo dat ie gewoon de schaar in het midden heeft gezet. Ik meen me te herinneren dat ie scenes die hij eerst had weggekiept (omdat de film te lang werd...duh!) weer in kon voegen en nog wat meer met het verhaal kon doen. Hij had eerst misschien een film van 3.5 uur gemaakt en toen de schaar erin moest heeft ie 2 delen van ongeveer 2 uur gemaakt. Zo zat het volgens mij. Die tijden weet ik niet precies, maar het gaat om het idee.
    je hebt gelijk, hij is gaan filmen en kwam er tijdens het filmen al achter dat de film veel langer zou worden dan hij had gedacht (mede door zijn eigen geniale invallen tijdens het draaien gaat het gerucht :wink: ). Uiteindelijk moest hij er 2 films van maken van de maatschappij maar omdat hij daar weer net te weinig samenhangend materiaal had zijn er weer extra scenes gefilmd die in de nieuwe lange versie wel zullen ziten, maar weer ten kosten van sommige huidige scenes, die weer (extra) waren opgenomen om er 2 films van te kunnen maken. Dus uiteindelijk zou de nieuwe versie de "echte" QT film moeten zijn. Zeggen de geruchten.....

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Gozeling
    Pure Geldklopperij
    tis aan de ene kant wel geldklopperij. aan de andere kant: QT heeft Kill Bill altijd bedoeld als 1 film, dus nu komt ie eindelijk uit zoals ie was bedoeld
    Precies! Dat vergeet iedereen en als goed Hollanders roepen we dan maar weer "geldklopperij". Als ik het woord nog één keer hoor, ga ik gillen!
    Tillerij dan, en ik verwijt niet zozeer een artistiek iemand als QT. Onder druk van de studio is hij waarschijnlijk 'vriendelijk' gevraagd om eerst 1, en dan deel 2 uit te brengen, terwijl hij wellicht 1 complete film had willen uitbrengen.
    Uitgevers/studios maken zich steeds meer schuldig aan het zogenaamde 'dubble dipping' in de markt, en als je daar in wilt trappen; ik hou je niet tegen

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Gozeling
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Gozeling
    Pure Geldklopperij
    tis aan de ene kant wel geldklopperij. aan de andere kant: QT heeft Kill Bill altijd bedoeld als 1 film, dus nu komt ie eindelijk uit zoals ie was bedoeld
    Precies! Dat vergeet iedereen en als goed Hollanders roepen we dan maar weer "geldklopperij". Als ik het woord nog één keer hoor, ga ik gillen!
    Tillerij dan, en ik verwijt niet zozeer een artistiek iemand als QT. Onder druk van de studio is hij waarschijnlijk 'vriendelijk' gevraagd om eerst 1, en dan deel 2 uit te brengen, terwijl hij wellicht 1 complete film had willen uitbrengen.
    Uitgevers/studios maken zich steeds meer schuldig aan het zogenaamde 'dubble dipping' in de markt, en als je daar in wilt trappen; ik hou je niet tegen
    Nee!!!!!!!! geen geldklopperij of whatever. Iedereen is vrij zoveel verschillende versies van dvd's uit te brengen als hij wil. Als zou men 100 versies van Kill Bill uitbrengen, niemand is verplicht die ook aan te schaffen! Ik begrijp niet dat men hier zo moeilijk over doet. Het is lijkt mij juist toe te juichen zodat iedereen de versie kan aanschaffen die hij zelf het liefst wil hebben........ :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Nee!!!!!!!! geen geldklopperij of whatever. Iedereen is vrij zoveel verschillende versies van dvd's uit te brengen als hij wil. Als zou men 100 versies van Kill Bill uitbrengen, niemand is verplicht die ook aan te schaffen! Ik begrijp niet dat men hier zo moeilijk over doet. Het is lijkt mij juist toe te juichen zodat iedereen de versie kan aanschaffen die hij zelf het liefst wil hebben........ :wink:
    Albert, ergnes heb je gelijk, maar dat klopt eigenlijk alleen als er van tevoren bekedn wordt hoeveel/watvoor versies eruitgebracht gaan worden. Nu, en dat is vaker zo, wordt er eerst een basis versie verkocht, een extended, SE, Giftset en een box en dat allemaal nog maar van de eerste 2 delen. Pas als daar de inkomsten zijn binnengehaald wordt er vermeldt over weer een nieuwe release. Voor mensen die de film dan al hebben gekocht rest niets anders dan te verkopen/ruilen en weer een nieuw deel aan te schaffen, tenzij je gewacht hebt om hem te kopen.
    Maar omdat de nieuwe release weer een aantal missende en toegevoegde scenes zal hebben zul je ze dus eigenlijk de eerste EN de tweede nieuwe versie moeten kopen. En vanuit dat oogpunt bezien vindt ik het VAN DE FILMMAATSCHAPPIJ wel degelijk eenvorm van diefstal, ook al ben ik niet verplicht om te kopen.

  22. #47

    Standaard

    omdat ze geld ruiken...
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Nee!!!!!!!! geen geldklopperij of whatever. Iedereen is vrij zoveel verschillende versies van dvd's uit te brengen als hij wil. Als zou men 100 versies van Kill Bill uitbrengen, niemand is verplicht die ook aan te schaffen! Ik begrijp niet dat men hier zo moeilijk over doet. Het is lijkt mij juist toe te juichen zodat iedereen de versie kan aanschaffen die hij zelf het liefst wil hebben........ :wink:
    Albert, ergnes heb je gelijk, maar dat klopt eigenlijk alleen als er van tevoren bekedn wordt hoeveel/watvoor versies eruitgebracht gaan worden. Nu, en dat is vaker zo, wordt er eerst een basis versie verkocht, een extended, SE, Giftset en een box en dat allemaal nog maar van de eerste 2 delen. Pas als daar de inkomsten zijn binnengehaald wordt er vermeldt over weer een nieuwe release. Voor mensen die de film dan al hebben gekocht rest niets anders dan te verkopen/ruilen en weer een nieuw deel aan te schaffen, tenzij je gewacht hebt om hem te kopen.
    Maar omdat de nieuwe release weer een aantal missende en toegevoegde scenes zal hebben zul je ze dus eigenlijk de eerste EN de tweede nieuwe versie moeten kopen. En vanuit dat oogpunt bezien vindt ik het VAN DE FILMMAATSCHAPPIJ wel degelijk eenvorm van diefstal, ook al ben ik niet verplicht om te kopen.
    Op veel punten geef ik je wel gelijk Edgar. Ik vind echter wel dat iedere verzamelaar zo langzamerhand ook wel kan weten dat maatschappijen deze strategie hanteren. Geduld is dan een schone zaak om miskopen zoveel als mogelijk te vermijden. Al gaat dit ook niet altijd op vanwege de soms wel erg grote window. Ook ik zou liever een gelijktijdige release willen zien van 1 titel met bv. standaard, Extended en Giftset uitvoering zodat je kunt bepalen welke je graag wil aanschaffen. Dan duurt het wellicht langer voor een release uitkomt na de bioscoop vertoning, maar als voordeel heb je dan wel dat je niet voor verrassingen komt te staan. Ben alleen bang dat dit door de op geld beluste marketings konijnen in Amerika nooit zal gebeuren..... :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Op veel punten geef ik je wel gelijk Edgar. Ik vind echter wel dat iedere verzamelaar zo langzamerhand ook wel kan weten dat maatschappijen deze strategie hanteren. Geduld is dan een schone zaak om miskopen zoveel als mogelijk te vermijden. Al gaat dit ook niet altijd op vanwege de soms wel erg grote window. Ook ik zou liever een gelijktijdige release willen zien van 1 titel met bv. standaard, Extended en Giftset uitvoering zodat je kunt bepalen welke je graag wil aanschaffen. Dan duurt het wellicht langer voor een release uitkomt na de bioscoop vertoning, maar als voordeel heb je dan wel dat je niet voor verrassingen komt te staan. Ben alleen bang dat dit door de op geld beluste marketings konijnen in Amerika nooit zal gebeuren..... :wink:
    En dat is nou precies de reden waarom ik het dus een vorm van diefstal (lees: winstbejag ) van de filmmaatschappij vind en ook denk dat dit soort situaties juist de illegaliteit bevorderen, waarmee de filmmaastchappijen uiteindelijk zichzelf in de vingers snijden. Aan de andere kant, als ik een filmmaatschappij zou ebben zou ik denk ik hetzelfde doen 8) ......

  25. #50

    Standaard

    Dat ik langer moet wachten op een release vind ik niet zo erg. Bij Lord of the Rings bijvoorbeeld is zelfs al bij The Fellowship of the Ring ruim voor de 2 disc release aangegeven dat er een extended zou komen, die dan alleen wel een paar maanden later zou komen. Je kunt dan vervolgens zelf uitmaken of je wilt wachten en/of je de 2disc koopt. Dat is een service die ze op de marketingafdeling WEL goed kunnen doen. En er zijn genoeg mensen die alsnog beiden hebben gekocht. Maar omdat ze zelf die beslissing hebben kunnen maken voelen ze zich niet bekocht.

    Bij Kill Bill vind ik het eigenlijk niet eens zo erg dat mijn deel 1 wordt vervangen door een Extended version met de hele Kill Bill, al was het alleen maar omdat die RCV uitgave gewoon bagger is. De afgekapte docu, 4:3 trailers met ingebrandde subtitles en lelijke insert in een vreselijke verpakking. 2 discs op elkaar plakken, wie heeft dat nu weer verzonnen?

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •