Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 50 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Tarantino wil een volledige Kill Bill in de bios

    Bron : Filmfan.nl

    Als het aan Quentin Tarantino ligt, verschijnt op zijn vroegst volgend jaar een lange versie van Kill Bill in de bioscoop, waar beide delen in elkaar verworven zijn. Dit liet de regisseur weten in een interview.

    "Het is een droom van mij om de film in zijn originele staat uit te brengen in de bioscopen," aldus Tarantino. Verder liet de regisseur los dat de twee films niet simpelweg aan elkaar geplakt zullen worden en dat er een pauze halverwege de film komt te zitten, "net zoals in de films uit de jaren zestig," licht hij toe.

    Tot slot wist Tarantino te melden dat er na deze bioscooprelease een zogenaamde ‘ultimate’ Kill Bill DVD zal verschenen, waar de lange versie van de film opstaat inclusief nieuwe scènes en bergen met extra’s.



    Dus toch een ultieme Kill Bill Versie op DVD,jammergenoeg moeten we er dus op wachten,die Tarantino is slim een mannetje,hij melkt het helemaal uit.
    Toch dus maar deel 1 en 2 apart nu kopen,en volgend jaar de box.
    http://www.denniskoppen.nl

    "When this baby reaches 88 miles per hour, you're gonna see some serious sh*t" - Doc. Emmet L. Brown "Back to the Future"

  2. #2

    Standaard

    Yup en volgend jaar lekker genieten in de bios van de ultralange versie 8)
    "But what's puzzling you... is the nature of my game"

  3. #3
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The_Cure
    Yup en volgend jaar lekker genieten in de bios van de ultralange versie 8)

    nóg een giftset ....

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daklem
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The_Cure
    Yup en volgend jaar lekker genieten in de bios van de ultralange versie 8)

    nóg een giftset ....
    No problemo!

  5. #5

    Standaard

    Begrijpelijk, het was te verwachten deze aanpak.
    Alleen stimuleert dit soort aanpak dus wel downloaden en illegaliteit........

  6. #6

    Standaard Re: Tarantino wil een volledige Kill Bill in de bios

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dckoppen
    Tot slot wist Tarantino te melden dat er na deze bioscooprelease een zogenaamde ‘ultimate’ Kill Bill DVD zal verschenen, waar de lange versie van de film opstaat inclusief nieuwe scènes en bergen met extra’s
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #7

    Standaard

    Ten eerste kan het nog steeds niet om de volledige KILL BILL op 1 dvd te schrijven met een DTS track ivm ruimte tekort. Ten tweede was dit wel te verwachten jah, QT heeft in de gaten dat ie een wereld film heeft gemaakt en gaat dit dan idd uitmelken! Maar zolang hij er meer betere films door gaat maken, geef ik em gelijk. Alleen wel jammer idd, dat ie niet `underground` (in hoeverre je dat kon noemen) blijft.
    Ten derde (pff) vind ik het dan wel juìst cool, dat 1 en 2 achterelkaar word geplakt in den bios, maar met een pauze erbij is het eigenlijk precies hetzelfde als de Kill Bill Marathon (been there, done that!). Ten vierde (zucht) hadden ze die extra`s al kunnen verdelen over deel 1 en deel 2 op dvd en dan op de ultimate dvd alle extra`s van 1 en 2 samen of zo... can`t wait to see that!

    My 2 cents

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Wijsbroek
    Ten derde (pff) vind ik het dan wel juìst cool, dat 1 en 2 achterelkaar word geplakt in den bios,
    Denk niet dat het zo simpel zal gaan, er zal vast een hoop in worden geknipt/toegevoegd 8)


  9. #9

    Standaard Re: Tarantino wil een volledige Kill Bill in de bios

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door dckoppen
    Tot slot wist Tarantino te melden dat er na deze bioscooprelease een zogenaamde ‘ultimate’ Kill Bill DVD zal verschenen, waar de lange versie van de film opstaat inclusief nieuwe scènes en bergen met extra’s
    Ik ben al blij dat dit ruim op voorhand wordt bekend gemaakt :wink:

  10. #10

    Standaard

    Vind dit maar een beetje erg worden hoor.

    Dit is gewoon door en door uitmelken van een product.

    Als je dit toch supergraag wilt doen, had het dan gewoon meteen gedaan. Maar nee, toen was het opeens een goed plan om het in tweeen te delen, en nu is het weer zijn superwens om de film volledig te laten draaien.

    Erg matig!!
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Vind dit maar een beetje erg worden hoor.

    Dit is gewoon door en door uitmelken van een product.

    Als je dit toch supergraag wilt doen, had het dan gewoon meteen gedaan. Maar nee, toen was het opeens een goed plan om het in tweeen te delen, en nu is het weer zijn superwens om de film volledig te laten draaien.

    Erg matig!!

    Bij welke goeddraaiende film doen ze dit niet ?
    ( i sniff LOTR: single disc, special editio 2disc, E.E. 4 discs, E.E. 4 discs Giftset, als voorbeeld!)

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Wijsbroek
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Vind dit maar een beetje erg worden hoor.

    Dit is gewoon door en door uitmelken van een product.

    Als je dit toch supergraag wilt doen, had het dan gewoon meteen gedaan. Maar nee, toen was het opeens een goed plan om het in tweeen te delen, en nu is het weer zijn superwens om de film volledig te laten draaien.

    Erg matig!!

    Bij welke goeddraaiende film doen ze dit niet ?
    ( i sniff LOTR: single disc, special editio 2disc, E.E. 4 discs, E.E. 4 discs Giftset, als voorbeeld!)
    LoTR is altijd al bekend geweest. Is van te voren gewoon aangegeven, en daarom heb ik ook nooit de gewone edities gekocht.
    Verder wordt de EE niet nogmaals gereleased in de bioscopen.

    Verder vind ik het erg vaarg van Quentin dat ie eerst zegt dat het het beste is de film in tweeen te delen en nu dan zegt dat ie het liever als een geheel ziet.
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Wijsbroek
    Ten eerste kan het nog steeds niet om de volledige KILL BILL op 1 dvd te schrijven met een DTS track ivm ruimte tekort.
    1 en 2 met dts op 1 dvd lukt wel, maar zal er teveel compressie toegepast moeten worden wat de beeldkwaliteit niet ten goede komt. Ik denk / hoop dat men een dvd box a la LOTR EE gaat maken. Wat op zich niet verkeerd zal zijn.

    Ikzelf vind Kill Bill 1 zijn momenten hebben maar zeker niet geweldig. Het "tarantino sausje" komt beter tot zijn recht in zijn vorige werken vind ik, maar dit is natuurlijk persoonlijk. 2 zie ik binnenkort. Misschien dat mijn visie dan herzien wordt! :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  14. #14

    Standaard

    kopieeren en later de ultieme se ce weet ik wat allemaal kopen

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Wijsbroek
    Ten eerste kan het nog steeds niet om de volledige KILL BILL op 1 dvd te schrijven met een DTS track ivm ruimte tekort.
    1 en 2 met dts op 1 dvd lukt wel, maar zal er teveel compressie toegepast moeten worden wat de beeldkwaliteit niet ten goede komt.
    duh, ... alles kan
    maar om zelfde kwaliteit te behouden (wat denk ik normale zaak is ) gaat da nie lukke

  16. #16

    Standaard

    Ik heb deel 1 nog niet eens gezien of in bezit omdat ik beide delen in 1 keer wil kijken. zelde geld ook met LOTR deel 3 die heb ik ook niet in bezit of gezien, wacht dus netjes op de 4 disc versie
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Wijsbroek
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Wijsbroek
    Ten eerste kan het nog steeds niet om de volledige KILL BILL op 1 dvd te schrijven met een DTS track ivm ruimte tekort.
    1 en 2 met dts op 1 dvd lukt wel, maar zal er teveel compressie toegepast moeten worden wat de beeldkwaliteit niet ten goede komt.
    duh, ... alles kan
    maar om zelfde kwaliteit te behouden (wat denk ik normale zaak is ) gaat da nie lukke
    Zelfde kwaliteit heb ik niet gezegd! en gaat inderdaad niet lukken. :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  18. #18

    Standaard

    Goed om te horen dat er een totaal verhaal komt met (voldoende) nieuw materiaal!

    Zie hier geen probleem van in. Ga dit jaar nog de Premiumbox van 1 in huis halen en misschien ook die van 2 (maar dat is afhankelijk van de kwaliteit van de 1e box) heb de film 2x in de bioscoop gezien en vindt hem echt geweldig, dus wat dat betreft geen miskoop

    deel 2 was ik sceptisch over, maar heb ik uiteindelijk ook 2x gezien en vondt ik eerlijk gezegt net zo goed als het eerste deel.

    Het lijkt me geweldig om een 3 uur durend Kill Bill spektakel te mogen meemaken..
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  19. #19

    Standaard

    Ik heb er geen problemen mee dat er 2 delen zijn, voor mij maakt het geen enkel verschil als ik tussenbeiden even een andere disc erin moet doen er zijn ook films die je moet omdraaien halverwege dus dit is eigenlijk hetzelfde.
    Life would be boring without movies!!!

  20. #20

    Standaard

    Als ie volgend jaar uitkomt zal k er niet heen gaan. Daar vind ik de films dus niet goed genoeg voor.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door henkje.doc
    Het lijkt me geweldig om een 3 uur durend Kill Bill spektakel te mogen meemaken..
    4.10 uur

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Wijsbroek
    Citaat Oorspronkelijk gepost door henkje.doc
    Het lijkt me geweldig om een 3 uur durend Kill Bill spektakel te mogen meemaken..
    4.10 uur
    Das nog beter zelfs... Kan er geen genoeg van krijgen
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  23. #23

    Standaard

    lijkt me cool om beide achter elkaar te zien. denk alleen niet dat er n dvd komt met deze versie want zoals er al werd gezegd zal dan de dts track moeten worden geschrapt.
    wat voor mij persoonlijk niet zo erg is, heb toch geen dts set
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #24

    Standaard

    Pure Geldklopperij

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Gozeling
    Pure Geldklopperij
    tis aan de ene kant wel geldklopperij. aan de andere kant: QT heeft Kill Bill altijd bedoeld als 1 film, dus nu komt ie eindelijk uit zoals ie was bedoeld
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •