Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 118 worden weergegeven.

Discussie: Ocean's Thirteen

  1. #1

    Standaard Ocean's Thirteen

    Ocean's Thirteen



    Ocean's Twelve is nog niet eens gereleased, maar nu word er dan toch ook al gesproken over het derde deel van de serie...

    Matt Damon over het mogelijke derde deel:

    'I really like those Oceans movies. I'm proud to be a part of them. I haven't seen it yet, but yeah, I like playing the guy who's kind of hiding in the corner". Damon says the cast – which also includes George Clooney, Brad Pitt and Julia Roberts - are keen to make a third "Oceans" movie. "I know all the actors would keep going with it. Carl Reiner said to me the other day 'Tell me if we're doing a third one, because I'll stay alive for it'", he laughs. "It's a lot of heavy lifting for Steven [Soderbergh, the director], but if he wants to do it, everyone will do it".

    'A thing of beauty, is a joy forever'

  2. #2

    Standaard

    als 2 ook een leuke film is mag de 3 gerust komen

  3. #3

    Standaard

    deel 1 vond ik het geweldig!
    heerlijke humor, lekker vlot...
    ben dan ook erg benieuwd naar deel 2. aan de cast zal het niet liggen in ieder geval
    deel 3 mag wel komen van mij als het maar wel enigzins origineel blijft!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    als 2 ook een leuke film is mag de 3 gerust komen
    Van mij ook :wink:

  5. #5

    Standaard

    "Ocean's fiftysix"?
    "Gentlemen, you can't fight in here! This is the War Room."

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door miT
    "Ocean's fiftysix"?
    als ze 56 goede film maken

    Nee maar serieus, deze namen zijn niet de minste, die kijken wel uit waar ze allemaal aan meewerken, straks zit je met een hele serie van slechte films achter je naam, dat is voor hun toch helemaal niet nodig!
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  7. #7

    Standaard

    ff serieus, ik vond de eerste zwaar overschat, zeker op eht forum hier. Was een leuke film, maar niet vreselijk bijzonder. Maar goed, om een wat gedetaillerdere en meer overtuigende mening te hebben moet ik hem nog een keer zien. Hoe dan ook, ik wil de volgende best wel zien, maar er bijzonder naar uit kijken doe ik niet, laat staan naar een mogelijk derde deel.
    [spoiler:f9d0e3cb39]En het stoort me eigenlijk wel dat tegenwoordig op echt elke succesvolle film een vervolg moet worden gemaakt. Zit nog te wachten op "Titanic II: Submarine"[/spoiler:f9d0e3cb39]
    "Gentlemen, you can't fight in here! This is the War Room."

  8. #8

    Standaard

    Ocean's $$$ is een betere titel :wink:
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #9

    Standaard

    Ik vind deel 1 een goeie film, en ga deel 2 ook zeker zien. Als het verhaal van 3 goed is, waarom niet!

  10. #10

    Standaard

    Deel 1 vond ik een heerlijke film: Goede cast, leuk verhaal, etc.
    Deel 2 heb ik nog niet gezien, maar zoals al vaker gezegd: Als dat een goede film is mag deeltje 3 van mij ook komen.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Ocean's $$$ is een betere titel :wink:
    haha, of Ocean's millions
    "Gentlemen, you can't fight in here! This is the War Room."

  12. #12

    Standaard

    Deel 1 vond ik erg amusant, deel 2 is dat waarschijnlijk ook, eerst ff zelf zien en dan mag 3 van mij wel komen.
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Deel 1 vond ik erg amusant, deel 2 is dat waarschijnlijk ook, eerst ff zelf zien en dan mag 3 van mij wel komen.
    Het is weer met dezelfde cast :wink:

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Deel 1 vond ik erg amusant, deel 2 is dat waarschijnlijk ook, eerst ff zelf zien en dan mag 3 van mij wel komen.
    Het is weer met dezelfde cast :wink:
    met die cast is niets mis, dus moet toch wel een leuke film worden zal je denken

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Deel 1 vond ik erg amusant, deel 2 is dat waarschijnlijk ook, eerst ff zelf zien en dan mag 3 van mij wel komen.
    Het is weer met dezelfde cast :wink:
    met die cast is niets mis, dus moet toch wel een leuke film worden zal je denken
    Tja dat kan toch bijna niet anders
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Deel 1 vond ik erg amusant, deel 2 is dat waarschijnlijk ook, eerst ff zelf zien en dan mag 3 van mij wel komen.
    Het is weer met dezelfde cast :wink:
    met die cast is niets mis, dus moet toch wel een leuke film worden zal je denken
    Tja dat kan toch bijna niet anders
    je weet het maar nooit, kan een slecht script worden en de cast die het toch maar doet voor het geld

  17. #17

    Standaard

    tsja, we hebben al meerdere filmseries ten onder zien gaan terwijl we dachten dat t niet fout kon gaan. Ookal heb ik in O.T. best wel vertrouwen
    kheb trouwens zin in deeltje 2

  18. #18
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Ach eerst eenszien wat O12 oplevert alvorens ik mij druk maak over een verder sequel.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Deel 1 vond ik erg amusant, deel 2 is dat waarschijnlijk ook, eerst ff zelf zien en dan mag 3 van mij wel komen.
    Het is weer met dezelfde cast :wink:
    met die cast is niets mis, dus moet toch wel een leuke film worden zal je denken
    Tja dat kan toch bijna niet anders
    je weet het maar nooit, kan een slecht script worden en de cast die het toch maar doet voor het geld
    Dat kan, maar dat iedereen uit zo'n cast zou toestemmen met een slecht script en het puur voor het geld doet betwijfel ik.
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  20. #20

    Standaard

    Vond deel 1 en 2 wel leuk, maar laat deel 3 maar zitten. Het nieuwe is er een beetje vanaf

  21. #21

    Standaard

    O12 was vreselijk, imo één van de slechtste films van vorig jaar.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #22

    Standaard

    Laat deel 3 maar komen hoor! Ik heb werkelijk goed genoten van deel 2

  23. #23

    Standaard

    .
    ..
    ...


    Ocean's Thirteen Aimed for a 2006 Start



    Source: Variety January 4, 2006

    Jerry Weintraub has brought former Warner Bros. executive Rob Guralnick back to The Lot as his producing partner and president of WB-based Jerry Weintraub Productions.

    Variety says the move comes as Weintraub gets a script by Brian Koppelman and David Levien for Ocean's Thirteen.

    Weintraub is in the early stages of plotting a third installment of the "Ocean's Eleven" franchise with director Steven Soderbergh and his Section Eight partner George Clooney. The aim is to put the film in production later this year.

    The production company is also preparing for a January 31 production start on the Andy Fleming-directed Nancy Drew.

    Variety
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  24. #24

    Standaard

    *wat een zinloze topickick *
    deel 1 vond ik geniael, deel 2 gelukkig nog steeds niet gezien..

  25. #25

    Standaard

    ik druk deel 2 vanavond nog maar eens in de speler, heb me nooit zo kunnen ergeren aan de plot gaten en onwaarschijnlijkheden.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •