Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 27 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Friends superbox vervolledigen!? Wat komt er nog?

    De titel zegt het al wel, maar toch wat meer uitleg...
    Ik heb nog geen jaar geleden de friends superbox gekocht.
    Daarin zaten dus al 8 seizoenen, en nog plaats voor seizoen 9 + 10 en dan ook nog voor 1 of 2 extra?!

    Tot nu toe heb ik nog niet de nood gehad deze aan te kopen, maar ben nu bezig met de B-kant van men laatste DVD Heb ze zo allemaal mooi op volgorde gezien dus zou nu toch bijna aan 9 moeten komen...

    Nu verkopen ze al wel overal box van seizoen 9 en dan dvd's van seizoen 10 (box nog niet gezien... maar kan dat die er al is)
    Nu vroeg ik me af of er nog een extra dvd (of 2?) komt.. om de box te vullen... Of misschien wachten op een soort "uitbreidingspakket" waar 9+10+extra inzit ofzo?! Want kan me voorstellen dat er nog wel velen met de box zullen zijn die die willen vervolledigen?! Heb al wat gezocht maar kan er niet direct iets over vinden...

    Natuurlijk hebben ze in R1 al wel een mooie aparte dvd van de laatste aflevering met 23 versies :s en r2 blijft weer in de kou?! Of komt er toch iets vergelijkbaars uit voor hier?

    Misschien als alle R1 eindelijk uit zijn en er ook een mooie box van komt met wssch nog meer extra's ofzo dat ik die ook ooit wel zal kopen?! Maar wil toch zeker de R2 zo goed en compleet mogelijk!

    Dus weet er iemand meer info? Of link naar meer info...

    Alvast bedankt!

    Mvg,
    Wouter

  2. #2

    Standaard

    De box van seizoen 10 is er idd nog niet (6 okt) maar ze zijn er wel allemaal los. Seizoen 9 is al lang los te koop (bij FRS 3 voor 25)

  3. #3

    Standaard

    Het klopt dat er nog 2 of 3 DVD's extra in de doos stappen. Of dit expres gedaan is of niet is echter niet duidelijk. Er zijn dan ook nog geen bevestigingen voor extra DVD's.
    Seizoen 9 en 10 zijn al te koop, seizoen 10 echter alleen nog maar los (dus zonder kartonnen hoesje eromheen)
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  4. #4

    Standaard

    Nog niet veel bekend dus... hoop toch op ergens mooie acties dan indien er niet echt officieel een "vervolledigingsbox" ofzo uitkomt..
    En hopelijk spoedig! Want heb net laatste aflevering bekeken! :s

  5. #5

    Standaard

    Ik meen dat die extra plekjes voor de spin off van Joey's nieuwe serie zijn... als ik me niet vergis
    MegaStarTrader · Safetrader

    "I’m giving very serious thought.. to eating your wife" - Hannibal Lector

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen de Laat
    Ik meen dat die extra plekjes voor de spin off van Joey's nieuwe serie zijn... als ik me niet vergis
    ik heb de pilot gedownload, maar vond het niet echt bijzonder grappig eigenlijk....

  7. #7

    Standaard

    Is het niet voor die best of friends dvds als het goed is zijn dat er 2 of 3

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door captain_eddy
    Is het niet voor die best of friends dvds als het goed is zijn dat er 2 of 3
    tja, wat heb je aan 'best of friends' als je alle aflevering al hebt.. dat zou pure geldverspilling zijn IMHO..

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre
    Citaat Oorspronkelijk gepost door captain_eddy
    Is het niet voor die best of friends dvds als het goed is zijn dat er 2 of 3
    tja, wat heb je aan 'best of friends' als je alle aflevering al hebt.. dat zou pure geldverspilling zijn IMHO..
    De afleveringen daarop zijn de uitgebreidere versies die hier nog nooit verschenen zijn.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  10. #10

    Standaard

    Mja, dat zou kunnen... en staan daar dan extra's op? Want zijn al vele bloopers enzo verschenen die hier nog nergens getoond/verkrijgbaar zijn (buiten internet natuurlijk). Of interviews... eender wat :s want er zit echt NIETS extra's op buiten liedje + iets van Londen.. (of wel op 9 of 10??)

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wouter_D
    Mja, dat zou kunnen... en staan daar dan extra's op? Want zijn al vele bloopers enzo verschenen die hier nog nergens getoond/verkrijgbaar zijn (buiten internet natuurlijk). Of interviews... eender wat :s want er zit echt NIETS extra's op buiten liedje + iets van Londen.. (of wel op 9 of 10??)
    Op de laatste DVD van seizoen 10 staan wat extra's.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  12. #12

    Standaard Waar compleet te koop (pre-order?)??

    Hoi,

    Ik was van plan om binnenkort de volledige box (dus seizoen 1 tot 10) aan te schaffen, en nu vroeg ik me af:

    1. Waar is de volledige box te koop? Ik zie hem wel met seizoen 1 tot negen met ruimte voor 10, maar is hij ergens compleet bestelbaar??
    Evt. pre-order? Het maakt niet uit dat hij dan pas in oktober leverbaar is, maar het scheelt waarschijnlijk wel om 10 in de box te kopen dan los erbij..

    2. Is het kopen van de box een goed idee, of is er reden tot wachten?? (Komt er bijv. een speciale box uit, met nog meer materiaal?)

    3. Is de box met alle 10 seizoenen compleet, of mist er nog iets?

    Bedankt,

    Allegro.

  13. #13

    Standaard

    Hoi,

    Inmiddels heb ik met Warner gebeld na contact te hebben gehad met DVD-Home, er komt dus waarschijnlijk nog dit jaar NA de release van de seizoensbox 10 een vernieuwde mega of superbox uit met meer extra's en nieuwe versies of persingen van de dvd's.

    De huidige box blijft voorlopig (tot de nieuwe release neem ik aan)bestaan en wordt aangevuld met het het 10e seizoen.

    Groeten,

    Allegro.

  14. #14

  15. #15

    Standaard

    ja die heb ik wel eens voorbij zien komen.
    is geen NL versie iig, was wel behoorlijk prijzig....

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door allegro16
    nieuwe versies of persingen van de dvd's.
    en dat houdt in?
    Ze mogen inderdaad wel wat doen aan de beeldkwaliteit van sommige afleveringen.., Maar daar moeten ze niet mee aan komen zetten na alle 10 de series uitgebracht te hebben..

    Ik ben benieuwd of ze daadwerkelijk wat aan de beeldkwaliteit zullen doen...
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  17. #17

    Standaard

    15 november dit jaar komt die uit, is ook gewoon r2 dus zal wel met nl subs zijn, vorige box was dat ook

    http://www.ultimatedvd.org/en/DVDs/R..._Id=2145271582

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lesley
    Citaat Oorspronkelijk gepost door allegro16
    nieuwe versies of persingen van de dvd's.
    en dat houdt in?
    Ze mogen inderdaad wel wat doen aan de beeldkwaliteit van sommige afleveringen.., Maar daar moeten ze niet mee aan komen zetten na alle 10 de series uitgebracht te hebben..

    Ik ben benieuwd of ze daadwerkelijk wat aan de beeldkwaliteit zullen doen...

    Wat het precies inhoud weet ik ook niet, ze waren bij Warner nogal vaag.
    Maar na een vraag van mij vroeg DVD-Home of ik Warner niet even wilde bellen (omdat consumenten soms meer los krijgen dan pers volgens hen)
    En dit was wat men mij uiteindelijk meedeelde. DVD-Home heeft Warner later gebeld en het nagevraagd en vervolgens op de site gezet.
    Dus meer info is er niet. Ook niet over de Engelse boxen blijkbaar..
    Maar het zou dus inderdaad kunnen dat de boel wat opgepoets wordt.. Dat heb je als dvdfan wel vaker, heb je net een mooie set..

    Maar goed, afwachten maar..

    Allegro16

  19. #19

    Standaard

    Heb vrijdag het laatste seizoen binnengekregen. Ben blij dat ik deze vorige maand voor €29,95 had besteld bij Vlietman. Nu is deze overal boven de €50,-

    Mijn Friends Superbox is nu compleet.........of niet

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wouter_D
    Mja, dat zou kunnen... en staan daar dan extra's op? Want zijn al vele bloopers enzo verschenen die hier nog nergens getoond/verkrijgbaar zijn (buiten internet natuurlijk). Of interviews... eender wat :s want er zit echt NIETS extra's op buiten liedje + iets van Londen.. (of wel op 9 of 10??)
    Op de laatste DVD van seizoen 10 staan wat extra's.
    Das niet helemaal waar, heb hier 2 videobanden liggen met de 10 beste friends afleveringen met extra beeldmateriaal, bij de Blokker te koop.

  21. #21

    Standaard

    Was die laatste ruimte in de superbox niet voor de extra lange season finale episode...

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dvd10
    Was die laatste ruimte in de superbox niet voor de extra lange season finale episode...
    Dat was mooi geweest maar deze zit nu gewoon in de 10 box
    Zo speciaal vond ik de laatste aflevering trouwens niet

  23. #23

    Standaard

    is deze box niet alleen voor engeland? of komt die ook naar de benelux?

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre
    Citaat Oorspronkelijk gepost door captain_eddy
    Is het niet voor die best of friends dvds als het goed is zijn dat er 2 of 3
    tja, wat heb je aan 'best of friends' als je alle aflevering al hebt.. dat zou pure geldverspilling zijn IMHO..
    De afleveringen daarop zijn de uitgebreidere versies die hier nog nooit verschenen zijn.
    Ik wist niet dat er uitgebreidere versies van bepaalde afleveringen waren. Weet iemand misschien ook om welke afleveringen dit gaat, en wat er aan toegevoegd is?

  25. #25

    Standaard

    Veronderstel dat dat gewoon afkomstig is van de R1 dvd boxen. Want bij de R1 box zijn bepaalde afleveringen langer dan dezelfde op de R2 boxen.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •