Pagina 22 van 30 EersteEerste ... 12181920212223242526 ... LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 739 worden weergegeven.

Discussie: Ghibli films

  1. #526

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Miyazaki werkt aan nieuwe film


    Hayao Miyazaki is begonnen aan de productie van een nieuwe animatiefilm die in de zomer van 2008 moet verschijnen. De 65-jarige Japanner, die in 2003 een Oscar kreeg voor zijn Spirited Away en eerder dit jaar een nominatie voor Howl's Moving Castle, heeft niet bekendgemaakt waar de nog titelloze film over zal gaan.

    De film zal uiteraard weer worden uitgebracht via Studio Ghibli, die in Japan het regiedebuut van Hayao's zoon Goro, Gedo senki - Tales From Earthsea, inmiddels al heeft uitgebracht. Daarvan vind je hier een trailer.

    bron: filmtotaal.nl
    Is toch jammer dat dat soort websites niet de juiste bron vermelden, aangezien ik dit nieuws als eerste plaatste (30 september, rechtstreeks van de bron > Ghibli, met meer info). :wink: Naja, gelukkig zijn er genoeg websites die dat wel doen...

    Inmiddels heeft dit verhaal al lang een follow-up (klik) en is er al veel meer Ghibli nieuws. :wink:

    Oja, goede ontwikkeling dat Miyazaki een nieuwe film gaat maken, maar dat is zo logisch als 1+1=2

  2. #527

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wushu-4-ever

    Is toch jammer dat dat soort websites niet de juiste bron vermelden, aangezien ik dit nieuws als eerste plaatste (30 september, rechtstreeks van de bron > Ghibli, met meer info). :wink: Naja, gelukkig zijn er genoeg websites die dat wel doen...
    don`t blame me :P
    ik copy-paste alleen maar :P
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #528

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wushu-4-ever

    Is toch jammer dat dat soort websites niet de juiste bron vermelden, aangezien ik dit nieuws als eerste plaatste (30 september, rechtstreeks van de bron > Ghibli, met meer info). :wink: Naja, gelukkig zijn er genoeg websites die dat wel doen...
    don`t blame me :P
    ik copy-paste alleen maar :P
    Not blaming you at all, ik weet dat jij alleen het nieuws hier plaatste. Wat een goed iets is. Het is ook geen dillema, but I'm just trying to put the facts straight. :wink:

  4. #529

  5. #530

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wushu-4-ever
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wushu-4-ever

    Is toch jammer dat dat soort websites niet de juiste bron vermelden, aangezien ik dit nieuws als eerste plaatste (30 september, rechtstreeks van de bron > Ghibli, met meer info). :wink: Naja, gelukkig zijn er genoeg websites die dat wel doen...
    don`t blame me :P
    ik copy-paste alleen maar :P
    Not blaming you at all, ik weet dat jij alleen het nieuws hier plaatste. Wat een goed iets is. Het is ook geen dillema, but I'm just trying to put the facts straight. :wink:
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #531

    Standaard

    Wat zijn trouwens die duitse Ghibli 2-disc digipacks mooooooi

    Hier een paar:




    En als klap op de vuurpijl...:
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  7. #532

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen
    Wat zijn trouwens die duitse Ghibli 2-disc digipacks mooooooi

    Hier een paar:




    En als klap op de vuurpijl...:

    Castle in the sky heb ik net gezien. Vond ik echt een schiterende film. Ik heb die Duitse uitgaven wel eens in mijn handen gehad. Maar je hebt echt alleen duitse ondertitels en Japans of Duits gesproken.

    Die box van Graves of the fireflies zo ik wel willen hebben

  8. #533

    Standaard

    2 discs? 3 disc LE denk ik !



    Maar die giftset van Princess Mononoke moet ik echt hebben hoor...gelukkig komt die pas half November uit, dus nog tijd genoeg om 30 euro bij elkaar te sprokkelen .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  9. #534

    Standaard

    Jaaaah Maar die Duitse serie vind ik gewoon mooi!

    Maar je weet dat de Duitse uitgaves (Mononoke) geen engelse dub & sub hebben?
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  10. #535

    Standaard

    Mwa, ik ben niet zo'n fan van Duitse teksten op de covers...en om nu te zeggen dat ik Duits/Japans zonder (Engelse!) subs 100% begrijp...nee .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  11. #536

    Standaard

    Ow ik had mijn post al aangepast

    Maar dat is dus ook mijn probleem en daarom is het om te janken!

    Maar waarom wil je dan die Mononoke LE? (kan het wel raden denk ik :wink: )
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  12. #537

    Standaard

    Och, voor de engelse subs koop ik wel de R2UK of de R2NL als deze nog komt .

    En waarom...dan staat mijn Howls Moving Castle LE niet meer zo alleen natuurlijk .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  13. #538

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen
    Ow ik had mijn post al aangepast

    Maar dat is dus ook mijn probleem en daarom is het om te janken!

    Maar waarom wil je dan die Mononoke LE? (kan het wel raden denk ik :wink: )
    Ik wil castle in the sky graag hebben omdat ik de box erg mooi vindt. Zoals ze uit de lucht valt en hij al klaar staat om haar op te vangen!

    Ik vond dit echt een van de beste Gibli films, hows moving castle is wel nog mijn favorite.

  14. #539

    Standaard

    Ik heb ook een stronthekel aan Duitse teksten en titels, daarom heb ik ook geen westerns uit Duitsland, erg mooi, maar die titels
    Ik heb wel wat Franse Ghibli's, dus Duitse mogen er ook best bij voor de art.
    Hmm, lastig
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  15. #540

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BJM
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen
    Ow ik had mijn post al aangepast

    Maar dat is dus ook mijn probleem en daarom is het om te janken!

    Maar waarom wil je dan die Mononoke LE? (kan het wel raden denk ik :wink: )
    Ik wil castle in the sky graag hebben omdat ik de box erg mooi vindt. Zoals ze uit de lucht valt en hij al klaar staat om haar op te vangen!

    Ik vond dit echt een van de beste Gibli films, hows moving castle is wel nog mijn favorite.
    Die cover van de Duitse Laputa Castle in the Sky DVD is idd erg mooi. Alleen jammer dat ze kleuren lichtjes hebben veranderd en zo'n lelijke Duitse titel overheen gezet hebben. Het is namelijk een aangepaste versie van de Japanse filmposter van Laputa: Castle in the Sky en deze vond ik zo mooi dat ik een tijd geleden een origineel uit 1986 uit Japan heb geimporteert en ingelijst heb (gat in hand :wink: ).


  16. #541

    Standaard

    Dank je voor het posten van de foto!


    Heb je die ergens op internet gekocht?
    Ik zou hem ook wel willen. Echt erg mooi!
    Ik kan heel goed begrijpen dat je deze gekocht hebt!!!




    Citaat Oorspronkelijk gepost door wushu-4-ever
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BJM
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen
    Ow ik had mijn post al aangepast

    Maar dat is dus ook mijn probleem en daarom is het om te janken!

    Maar waarom wil je dan die Mononoke LE? (kan het wel raden denk ik :wink: )
    Ik wil castle in the sky graag hebben omdat ik de box erg mooi vindt. Zoals ze uit de lucht valt en hij al klaar staat om haar op te vangen!

    Ik vond dit echt een van de beste Gibli films, hows moving castle is wel nog mijn favorite.
    Die cover van de Duitse Laputa Castle in the Sky DVD is idd erg mooi. Alleen jammer dat ze kleuren lichtjes hebben veranderd en zo'n lelijke Duitse titel overheen gezet hebben. Het is namelijk een aangepaste versie van de Japanse filmposter van Laputa: Castle in the Sky en deze vond ik zo mooi dat ik een tijd geleden een origineel uit 1986 uit Japan heb geimporteert en ingelijst heb (gat in hand :wink: ).


  17. #542

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BJM
    Dank je voor het posten van de foto!
    Graag gedaan hoor, ik moest er toch nog een keer foto van maken voor mijn website. :wink:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BJM
    Heb je die ergens op internet gekocht?
    Ik zou hem ook wel willen. Echt erg mooi!
    Ik kan heel goed begrijpen dat je deze gekocht hebt!!!
    Nee, via mijn Japanse contacten. Heb nu zo'n 25-30 Ghibli posters (ben de tel inmiddels vergeten).

  18. #543

    Standaard

    Heb net ' Whisper of the heart' en 'only Yesterday'

    Vond vooral de eerste heel geweldig, en die staat nu ook op mijn wishlist.
    Hele mooie rustige opbouw en erg mooi einde.
    Erg goede Gibli film.

    Only Yesterday was toch niet zo mijn smaak wel leuk om een keer gezien te hebben maar daar blijft het wel bij.

  19. #544

    Standaard

    Lichte schop, maar bij cd-wow.nl zijn verschillende Ghibli films maar 9,99

  20. #545

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Miksel
    Lichte schop, maar bij cd-wow.nl zijn verschillende Ghibli films maar 9,99
    Ik kan helemaal niks geen ghibli's vinden????
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  21. #546

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Miksel
    Lichte schop, maar bij cd-wow.nl zijn verschillende Ghibli films maar 9,99
    Ik kan helemaal niks geen ghibli's vinden????
    Categorieën, anime en dan Studio Ghibli Collection 9,99. Heb er gister nog twee stuks besteld dus ze zijn er wel degelijk.

  22. #547

    Standaard

    Zijn dan wel de R3 versies he

  23. #548

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Miksel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Miksel
    Lichte schop, maar bij cd-wow.nl zijn verschillende Ghibli films maar 9,99
    Ik kan helemaal niks geen ghibli's vinden????
    Categorieën, anime en dan Studio Ghibli Collection 9,99. Heb er gister nog twee stuks besteld dus ze zijn er wel degelijk.
    Vaag zeg, als je gewoon zoekt op ghibli of een individuele titel vind ie niks?
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  24. #549

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Miksel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Miksel
    Lichte schop, maar bij cd-wow.nl zijn verschillende Ghibli films maar 9,99
    Ik kan helemaal niks geen ghibli's vinden????
    Categorieën, anime en dan Studio Ghibli Collection 9,99. Heb er gister nog twee stuks besteld dus ze zijn er wel degelijk.
    Vaag zeg, als je gewoon zoekt op ghibli of een individuele titel vind ie niks?
    Geen idee, ik zoek eigenlijk bijna nooit op de website. Ik kijk standaard in twee categorieën als ik er ben en dat is anime en aziatisch. Met name Ghibli's veranderen nogal vaak van prijs, maar nu is dit toch wel een leuk prijsje ook al is het R3 (ik geef zelf geen ene moer om de uitgave, gaat mij toch om de film).

  25. #550

    Standaard

    TIME TO GIVE AWAY SOME GREAT GHIBLI STUFF! De mensen die GhibliWorld.com al langer bezoeken kunnen zich misschien de give away contest van 2005 herinneren. Aangezien dit al weer een tijdje geleden is, is het tijd voor een nieuwe give away contest. Alleen deze keer met grotere en exclusievere prijzen en het beste van allemaal: meedoen is gratis, net als de vorige keer!

    Wat moet je doen om te winnen? Om het toegankelijk te houden, is het enige wat je hoeft te doen mij je top 3 van Studio Ghibli films te sturen en aangeven waarom dit je favorieten zijn. De films hoeven niet mijn favorieten te zijn, maar ik wil wel graag een goede onderbouwing. Wat is er zo speciaal aan deze films? Waarom moeten mensen die ze nog niet gezien hebben deze films zien? Wat maakt de films uit jouw top 3 beter dan de rest van de Ghibli films? Onthoud: originaliteit en creativiteit zijn belangrijk…

    Voor de rest van the details check:
    http://www.ghibliworld.com/give_away_contest_2006.html

    Veel plezier en succes!

    Peter van der Lugt
    GhibliWorld.com & DVD.nl forum member


Pagina 22 van 30 EersteEerste ... 12181920212223242526 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •