Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 65 van 65 worden weergegeven.

Discussie: Poirot Box Set

  1. #51

    Standaard

    Poirot seizoen 11 komt eraan. Zie http://www.bol.com/nl/p/dvd/poirot-s...699/index.html
    Activity suggests a life filled with purpose

  2. #52

    Standaard

    Ben op zoek naar de beste kwaliteit beeld van de Poirot 1 t/m 6 seizoenen, klopt het dat ik dan de UK-versie(s) moet hebben ?

  3. #53

    Standaard

    Dat klopt inderdaad. Qua beeldkwaliteit zit je sowieso goed bij de UK-versies, het artwork daar is ook een lust voor het oog.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  4. #54

    Standaard

    Op dvd-home.nl staat een releaseschema;
    06-04-2010 Agatha Christie's Poirot - seizoen 12

    Laten we hopen dat het niet de laatste is...
    ITV staat iig geval niet te popelen om meer Poirotfilms te gaan maken door de financiële crisis en teruglopende kijkcijfers.

  5. #55

    Standaard

    Voor één keertje zijn wij de eersten:


    http://www.youtube.com/watch?v=K89xgioWOWI

    De box bevat de vier gloednieuwe speelfilms, waaronder het langverwachte Murder on the Orient-Express. Deze wou ik echt zien met Suchet in de hoofdrol, dus ben blij dat hij er gekomen is (zie ook linkje naar meesterlijke trailer).

  6. #56

    Standaard

    Geweldig. Is er al meer nieuws of ITV de paar resterende verhalen gaat verfilmen? Ik zit maar te wachten tot het gedaan is vooraleer de volledige Poirot-box te kopen.

  7. #57

    Standaard

    Er zijn nu nog 6 verhalen van het 'canon' die niet verfilmd zijn. Volgens David Suchet wordt er intussen naarstig gewerkt aan de scripts ervan, maar ITV heeft nog niets bevestigd. Maar reken maar dat ze er komen, want Poirot is nog steeds het paradepaardje van de zender.

    De 6 resterende verhalen zijn:

    The Big Four
    Elephants Can Remember
    Dead Man's Folly
    The Labours of Hercules
    Black Coffee (bewerking van het wereldberoemde toneelstuk)
    Curtain (het laatste deel, waarin Poirot sterft)

  8. #58

    Standaard

    2016 brengt dan toch soelaas voor de Poirot-fans onder ons. Just Bridge (who else?) heeft EINDELIJK de licentie overgenomen voor de eerste drie seizoenen en brengt deze maand nog een nieuwe, strakke boxset uit... Dit keer mét The Mysterious Affair at Styles. Omdat ITV Global Entertainment al jaren de opgepoetste versies verdeelt en Just Bridge hier meestal wel op let zou de beeldkwaliteit van deze uitgave aanzienlijk beter moeten zijn dan die van Memphis Belle.

    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  9. #59

    Standaard

    Heb 'm net gekocht, ben benieuwd...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #60

    Standaard

    Ben ook wel benieuwd Werner, Bol.com heeft nu zijn tekst aangepast en daar staat de aflevering niet meer tussen... Fingers crossed.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  11. #61

    Standaard

    The Mysterious Affair At Styles staat er niet op!!!
    Mailtje naar Just is onderweg.
    Laatst aangepast door Werner : 19-09-2016 om 09:41
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #62

    Standaard

    Idioten zeg!

    Sorry Werner, als je door mijn fout aangegeven advies tot aankoop bent overgegaan. Maar het stond wel dégelijk op Bol.com dat deze aflevering er zou bijzitten, en ik heb het hier al meerdere malen over gehad met mensen van ITV Studios, die keer op keer aangeven dat "Styles" een onderdeel is van het derde seizoen en nooit als iets anders verkocht geweest is als het op rechten aankwam. Het weglaten van die aflevering bij niet een maar twee verdelers doet me dus eerder vermoeden dat die laatste voor de volgorde en vormgeving heeft afgekeken bij de eerste.

    Als Just de licentie voor alle afleveringen heeft overgenomen dan kunnen ze deze in theorie nog op de volgende boxset plaatsen, maar ik hou er geen hoop op. Idioot eigenlijk, want ik sta al jaren met de Blu-Rays op de plank, en toch wil ik een correcte release in eigen land zien. Hm.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  13. #63

    Standaard

    Geen probleem. Mediamarkt heeft de box zonder problemen teruggenomen, net omdat er foutieve informatie op de hoes stond (30 afleveringen waar het er maar 29 waren).
    Ik heb overigens een mailtje van Just teruggekregen:

    Het klopt inderdaad dat deze aflevering er niet op staat, we kregen helaas niet op tijd de rechten rond van deze aflevering.
    Wel kan ik je wanneer wij het beschikbaar hebben een disc opsturen met de missende aflevering.
    Helaas kan ik je hiervoor geen datum geven omdat we de rechten pas net rond hebben en dat we zitten te kijken hoe we dit gaan uitbrengen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #64

    Standaard

    Nogal een flauw excuus want als dat het geval was dan konden ze zonder problemen hun release uitstellen. Memphis Belle heeft namelijk jarenlang een identieke boxset verkocht dus potentiële kopers zaten enkel te wachten op die laatste toevoeging. Dan hoop ik dat ze de box alsnog volledig gaan maken in de toekomst...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  15. #65

    Standaard

    Hoe is de beeldkwaliteit van de nieuwe box, beter dan die van de oudere?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •