Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 153 van 153 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Baeckelandt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door henkje.doc
    Citaat Oorspronkelijk gepost door M@drox
    Ik zelf heb enorm veel bewondering voor wielrenners en dan vooral voor de echte Flandriens. Ik kijk naar alle grote voorjaarsklassiekers met als hoogtepunt De Ronde Van Vlaanderen en Parijs-Roubaix (de beste eendagsritten) en verder volg ik op de Ronde van Frankrijk op de voet en probeer dan ook alles te zien, zowel de ritten, shows en praatprogramma's etc........
    Ik kan je verklappen: op tv Parijs Roubaix zien is geweldig, maar zelf rijden is onvergetelijk. Heb hem zelf dit jaar voor de 2x keer gereden (de Cyclosportieve versie - wel met tijd, maar geen podiumplaatsen e.d.) en het is echt gaaf om zo door die stofwolken heen te rijden. Ik zal vanavond effe een foto hiervan plaatsen.
    Ik denk dat het voor mij niet zo geweldig zal zien met mijn ijzersterke fysiek :wink:
    Maar ik neem gerust aan dat Parijs Roubaix zal rijden iets onvergetelijk moet zijn. Doe je dit in competitieverband (want dit moet een geweldige kick geven als er nog eens publiek langs het parcours staat)?
    PS ik ben benieuwd naar die foto
    Effe met verbazing enkele posts van mij teruggelezen.
    Dit jaar De Ronde van Vlaanderen gereden en volgend jaar staat Parijs-Roubaix ook op ons schema.
    Gek hoe iemand in amper een jaar tijd kan veranderen :wink:

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    zo'n drie weken per jaar neig ik erg richting marktplaats om een racefiets te kopen ......hoe zou dat toch komen?
    Hahaah...en een jaar later ben ik weer (nog steeds ) op zoek naar een goede fiets
    Die koop drang naar een fiets duurt nog maar een paar dagen

    Ik ben wel opzoek naar een andere kilometer teller, die ook mijn cadans aangeeft. Is wel fijn om te weten, aan gezien je met spierbelasting zit. Ook ff de route uitgeprint van werk naar huis. 50 km heen, mooie afstand misschien vrijdag of volgende week een poging wagen.
    Ik ben van plan om deze te kopen.
    Fietscomputer met hartslag en cadans meter uitgerust met GPS :wink:

    http://www.formar.be/NL/productNL.as...IREC0100044731

  3. #153

    Standaard

    Ik heb ook een tijdje fanatiek gefietst, maar laatste tijd komt het er niet echt meer van.
    Wil wel echt weer rijden maar lijkt wel of het heel lastig is die eerste keer weer op de fiets te stappen

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •