Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 85 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Ik ben eruit. Ik ga voor de Toshiba S20 ( dlp projector)

    PS: Hoe weet je of een beamer Progressive scan ondersteund?

  2. #52

    Standaard

    Ik ga de Toshiba beamer in duitsland kopen. Het wordt of Mediamarkt of Promarkt. De toshiba s20 kost daar maar 849/899 euro. Dat is 400 euro goedkoper dan de mediamarkt in Nederland (1299euro). Omdat ik best vaak naar duitsland ga, kan ik het makkelijk doen.

    Mijn versterker had ik 2 jaar geleden ook in duitsland gekocht en heb er geen spijt van gehad.

    Vooral omdat het zoveel scheelt.

  3. #53

    Standaard

    Is het verstand om de sanyo Z1 nog te kopen, aangezien deze beamer al ongeveer 2 jaar op de markt is?

  4. #54

    Standaard

    http://www.kieskeurig.nl/nl/product....256DD9004B69BF
    Deze ben ik vanmiddag zelf op het spoor gekomen, lijkt me een mooi beamertje, met een duurzame lamp, van een bekend merk, voor slechts €750!(incl. BTW)

  5. #55

    Standaard

    Ondanks misschien de goede kritieken die deze projector op kieskeurig krijgt ben ik totaal niet te spreken over de Bclever..... Kleuren liggen wat uit een, blacklevel is slechter dan bij andere in de budgetklasse en de focus was een probleem, die is over het totale scherm niet volledig lineair.

    Groet Bjorn

  6. #56

    Standaard

    IK lees momenteel dat velen de Epson tw10H aanraden. En aangezien deze ook goede specificaties heeft, ga ik voor deze beamer. Echter voordat ik de beamer echt aanschaf ga ik het natuurlijk eerst even testen.
    http://shop.mediamarkt.de/webapp/wcs...tegoryId=10951
    Ik koop de beamer in duitsland. Ik krijg er nog een Xbox bij ook. Echter een xbox heb ik niet nodig, dus ga ik deze in NL gelijk verkopen. ( is de beamer weer wat goedkoper
    MVG

    Emil......

  7. #57

    Standaard

    Aangezien de feestdagen alweer wat dichterbij komen, is het misschien niet verstandig om een beamer in die periode te kopen ( aangezien er aanbiedingen zullen komen)? Of geld dit niet echt voor beamers. Ik heb daar de afgelopen feesdagen niet echt op gelet.

    Misschien heeft iemand hier ervaring mee

    ALvast bedankt.

  8. #58

    Standaard

    Tis maar net wat je ervoor wil betalen... Blijkbaar wil je voor een dubbeltje op de eerste rij zitten

  9. #59

    Standaard



    Ik heb zojuist weer een mooie aanbieding gezien van de sanyo Z1. Deze is zelfs ietsjes goedkoper dan de Epson TW10H. Ik vind de sanyo ook een erg mooi beeld geven.

    Ik niet meer wat ik moet kiezen

    Please help :wink:

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Emil Z


    Ik heb zojuist weer een mooie aanbieding gezien van de sanyo Z1. Deze is zelfs ietsjes goedkoper dan de Epson TW10H. Ik vind de sanyo ook een erg mooi beeld geven.

    Ik niet meer wat ik moet kiezen

    Please help :wink:
    Je kijkt echt teveel naar het prijsverschil. Gewoon die projector nemen die je wil hebben en natuurlijk het mooiste vind. Als je alleen voor de prijs gaat kan het alleen maar duurkoop worden... :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  11. #61

    Standaard

    Zo bedoelde ik het niet. Dan heb ik het waarschijnlijk verkeerd opgeschreven :wink:
    De prijs is voor mij niet het allerbelangrijkste. Want goedkoop is vaak duurkoop zoals je zegt idd.

    Ik dacht alleen dat de sanyo z1 in een hogere prijsklasse dan de epon thuishoort en een betere kwaliteit heeft volgens de specificaties.

    Ik praat nu over ongeveer 1000 euro, wat voor mij bijna het maximum is. Echter ik zou nog best 2 maanden kunnen wachten en dan misschien 200 a 300 euro meer uitgeven voor een beamer, alleen is het dan nog de vraag of het de moeite waard is. Anders blijf je natuurlijk uitstellen en kom je bij een steeds duurdere beamer.

    Echter bij een internetshop die ook een gewone winkel heeft in koln(duitsland) zie ik een Sanyo Z2 voor 1244 euro. Dat is 244 euro meer. Echter als ik de review lees en de specificaties lees is deze ''stukken'' beter dan de epson en sanyo Z1.

    De Z2 heb ik gezien in een winkel en de kwaliteit vind ik erg goed tov de Z1. Je hebt door de hogere resolutie minder last van het SDE. ( althans vind ik).

    Vandaar dat ik me zit af te vragen of ik misschien iets moet bijbetalen.....

    Mijn bedoeling is als volgt:

    Projectie van 2 meter breed
    Zitafstand 3.8 a 4 meter
    Kamer kan/wordt verduisterd
    bedoeld voor dvd-films en misschien af en toe een pc game

    Met vriendelijke groet,

    Emil

  12. #62

    Standaard

    Echter bij een internetshop die ook een gewone winkel heeft in koln(duitsland) zie ik een Sanyo Z2 voor 1244 euro
    Zooow...dat is geen geld!! Wat is de internetsite van die winkel? Als ik jou was zou ik dus echt voor die z2 gaan, dat is echt een superbeamer!

  13. #63

    Standaard

    Ik denk dat hij digitalo.de bedoelt, maar als je via http://www.guenstiger.de/gt/main.asp zoekt kan je hem voor nog 50 euro minder krijgen.

  14. #64

    Standaard

    Idd. Ik bedoel digitalo.de. Ik wil hem bij deze internetwinkel kopen, omdat deze ook een afhaalwinkel heeft in keulen ( hier ga ik regelmatig naartoe ) en geeft voor mij een beter gevoel als ik problemen heb met het apparaat. Er is dan een fysieke winkel waar ik naartoe kan gaan ipv dat ik alles per mail en/of post moet regelen.
    En je kan onder rembours betalen, ook bij levering in het buitenland.

    Met vriendelijke groet,

    Emil

  15. #65

    Standaard

    Ik heb daar al 2 keer besteld dus die winkel is wel te vertrouwen.

  16. #66

    Standaard

    Ik heb zelf de Z2, die is echt fantastisch (op eco mode ook nog eens heel stil!)

    En dat is een pijnlijk lage prijs voor die beamer!! (ik heb nog iets van 1900 Euri betaald )

    mzl!
    Frank...

  17. #67

    Standaard

    Emil, de Toshiba S 20 is nu € 799,- bij Mediamarkt. (Zelf krijg ik nog 20% personeelskorting, dus € 640,- voor een leuke beamer )
    Ik hou van mijn Pioneer setje.
    Safetrader :D
    neomotion@gmail.com

  18. #68

    Standaard

    Bij welke mediamarkt-vestiging is dat?
    Want bij de MM ARENA is de prijs nog steeds 1299 euro:S.

  19. #69

    Standaard

    Emil, alle mediamarkten. Landelijke flyer. Toshiba S 20, 1400 ansi , contrast 2000:1, 16:9 (ik lees gewoon de folder advertentie voor ), € 799,-.

    Geldt voor iedere mediamarkt. Gewoon opeisen

    Oh, gelijk even een vraagje: 1400 ansi is toch goed genoeg om zelfs overdag te kunnen kijken?
    Ik hou van mijn Pioneer setje.
    Safetrader :D
    neomotion@gmail.com

  20. #70

    Standaard

    Ik keek net nog op de site van de MM en zag daar de nieuwe folder met de aanbieding van de toshiba s20. Was net te laat om mn reactie aan te passen

    Nu wordt het wel lastig om te kiezen . De toshiba vond ik in eerste instantie best mooi, maar na wat vergelijkingen en wat langer gekeken te hebben, viel mij heel af en toe het RBE op. En ik vind het wat onrustig kijken naar het beeld tov LCD. De Z2 is zker veel mooier, maar de prijs is ook stukken hoger ( 400 euro meer). De Toshiba is ook een 4:3 (800x600) beamer, wat de beamer minder geschikt maakt voor 16:9, ondanks de omschakelaar van 4:3 naar 16:9.

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Emil Z
    De Toshiba is ook een 4:3 (800x600) beamer, wat de beamer minder geschikt maakt voor 16:9, ondanks de omschakelaar van 4:3 naar 16:9.
    Onzin, dan wordt gewoon 800x450 gebruikt voor 16:9 van de chip en dat kan prima hoor. :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  22. #72

    Standaard

    Ik bedoelde eigenlijk dat bij een echte 16:9 beamer de resolutie 858x480 is. Bij deze beamer is het geen 858 maar 800. Of het veel uit maakt qua kwaliteit weet ik niet maar het is iig wel wat minder :wink:

    PS: De sanyo Z2 heeft een resolutie van 1280x720. Bij settings van mijn vga-kaart kan ik een resolutie instellen van 1280x768. Zou ik beter een andere programma hiervoor moeten gebruiken ( zoals powerstrip dacht ik) of is deze resolutie ( 1280x768) van de pc ook wel goed genoeg?
    Mis je dan een stuk van het beeld of wordt het beeld een beetje gecomprimeerd?

  23. #73

    Standaard

    Het beste is om hele of halve breuken te gebruiken... dus 720 x 576, wordt 1440 x 1152.. maar goed zo hoog is je resolutie niet.. Weet wel dat er altijd gescaled wordt en je nooit de exacte resolutie, vanwege marges van het paneel kan aansturen met een HTPC.

    Groet Bjorn

  24. #74

    Standaard

    Ik heb zojuist de Sanyo Z2 besteld. Na heel wat weken van zoeken en kijken ben ik eruit .

    Ik heb de beamer bij Digitalo besteld voor 1244 euro en zal deze dit weekend afhalen in keulen.

    Met vriendelijke groet,

    Emil ( nu echt bijna een beamer-eigenaar :wink: )

  25. #75

    Standaard

    Alvast gefeliciteerd. Ik denk dat je er veel plezier van zult hebben.

    Ik zelf ga toch voor de Toshiba. Hij kost mij dus € 640,-, en daarbij krijg ik nog € 350,- van iemand wat ik zowat vergeten was. Deze beamer kost mij dus eigenlijk € 290,-. Voor dat geld kan ik het toch eigenlijk niet laten...
    Ik hou van mijn Pioneer setje.
    Safetrader :D
    neomotion@gmail.com

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •