De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard DVD's bij bezinepompen wie koopt daar wel eens wat

    Ik vraag me weleens af of dat nou echt zo'n succes is die rekken vlakbij de kassa waar je een DVD kan kopen. De prijzen liggen over het algemeen veel hoger dan wanneer je deze bij de FRS of MediaMarkt koopt. Om maar over de keuze van titels mijn mond te houden bij de benzinepompen

  2. #2

    Standaard Re: DVD's bij bezinepompen wie koopt daar wel eens wat

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ZoekenDVD
    Ik vraag me weleens af of dat nou echt zo'n succes is die rekken vlakbij de kassa waar je een DVD kan kopen. De prijzen liggen over het algemeen veel hoger dan wanneer je deze bij de FRS of MediaMarkt koopt. Om maar over de keuze van titels mijn mond te houden bij de benzinepompen
    Ik sta er wel eens bij te kijken maar het is allemaal rommel eigenlijk.

    Bij de bruna daarentegen liggen zo nu en dan wel wat goeie titels.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  3. #3

    Standaard

    JA, dat is waar, 1 enkele keer heb ik het gedaan, en dat was toen ze The Lion King 5 dagen vroeger dan de officiele release hadden staan, en de prijs was niet, of toch zeker niet veel hoger dan bij de FRS.

    De FRS had hem toen ook al binnen, maar ze mochten hem nog niet uitstallen (hoewel ze ook al enkele keren bv. bij Indiana Jones vroeger dan de release datum zijn geweest, net zoals de Fnac, ma hey, mij hoor je daar niet over klagen ) en eigenlijk mocht dat benzine pompstation hem ook nog niet uitstallen, maar het is niet alsof die veel controle gaat krijgen als zelfs de FRS er ongestraft mee weg kon.

    Wat trouwens ook wel dom is, 1 keer ging ik naar de FRS om de dvd van Gorki, en 'ze had hem wel al binnen maar ze mocht hem nog niet verkopen'...
    De dag erna was gelijk de release datum
    Nuja, ik weet het, geduld is een fijne gave, maar bij dvd's lukt me dat niet altijd
    Het is zo stom dat ze hem soms binnen hebben maar nog niet mogen afgeven...
    Maar ahja, uiteindelijk hebben we de dvd's toch, we mogen niet te veel klagen :wink:

  4. #4

    Standaard

    heb bij de pomp voor mijn ouders Dirty Dancing gekocht voor 3 euro... de hele zondag middag plezier gehad
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door henkje.doc
    heb bij de pomp voor mijn ouders Dirty Dancing gekocht voor 3 euro... de hele zondag middag plezier gehad
    O, heb je dan een andere film gekeken ?


    Ikzelf koop nooit films bij de pomp, het zijn allemaal titels die ik niet wil hebben of titels die ik allang heb.
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavko
    Citaat Oorspronkelijk gepost door henkje.doc
    heb bij de pomp voor mijn ouders Dirty Dancing gekocht voor 3 euro... de hele zondag middag plezier gehad
    O, heb je dan een andere film gekeken ?


    Ikzelf koop nooit films bij de pomp, het zijn allemaal titels die ik niet wil hebben of titels die ik allang heb.
    Neuh, maar het is leuk om je ouders een stukje jeugd te zien doen herleven... (lees: 50'érs door de huiskamer zien swingen...)
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  7. #7

    Standaard

    Heb ooit voor 10 Euro Monsters Inc. gekocht bij de plaatselijke Total (ohhh shit is dat reclame )

  8. #8

    Standaard

    Ach soms zit er weleens wat leuks tussen. Laatste tijd niet meer...
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  9. #9

    Standaard

    Daar ooit bijna The Green Mile gekocht... Verder nooit genegen geweest daar iets te kopen...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •