Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 32 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Futurama season 1 (R.2)

    Hoi allemaal!

    Weet iemand of Futurama op DVD komt voor regio 2. En dan bedoel ik dus met Nederlandse ondertitels (net als The Simpsons). Ik weet dat de Futurama box aan het einde van de maand in Engeland uit komt, maar ik heb nog niets gehoord over een Nederlandse release....

    Alle info is welkom.

    Groeten,
    Freek Suyver.

  2. #2

    Standaard

    Ik lees net op een ander forum dat de Futurama Season1 Box (UK) ook nederlandse ondertitels heeft.
    Maar ik heb hier zo mijn twijfels over, of is dit correct ?

    http://www.dvdinfo.be/bespreking/tv-...turama-s1.html

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JoeCool
    Ik lees net op een ander forum dat de Futurama Season1 Box (UK) ook nederlandse ondertitels heeft.
    Maar ik heb hier zo mijn twijfels over, of is dit correct ?
    Ja, klopt als een zwerende vinger. Futurama UK heeft inderdaad NL ondertitels...

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan -ZeroDown- Strik
    Ja, klopt als een zwerende vinger. Futurama UK heeft inderdaad NL ondertitels...
    Okay, bedankt

    Moet ik hem maar eens gaan bestellen.

    Hoe weet je dit trouwens zo zeker ?
    Heb je hem zelf al gekocht, en zo ja, waar ?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JoeCool
    Hoe weet je dit trouwens zo zeker ?
    Vreemde vraag. Er staat toch duidelijk deze tekst bij deze link
    http://www.dvdinfo.be/bespreking/tv-...urama-s1.html:

    Vreemd genoeg wordt deze bijzonder mooie boxset voorlopig in de Benelux niet uitgebracht, want dit is één van de topreleases van het jaar, zonder overdrijven. Aan de afwerking zal het niet liggen: alle afleveringen én de extra's zijn Nederlands ondertiteld, dus moeten we dit wel wijten aan het feit dat Futurama nog steeds niet erg bekend is hier.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco

    Vreemde vraag. Er staat toch duidelijk deze tekst bij deze link

    Dit is helemaal geen vreemde vraag !

    De reden dat ik dit bericht niet helemaal vertrouwde komt door het feit dat de Season1 Box voorlopig niet in de benelux wordt uitgebracht, maar de UK versie heeft wel nederlandse ondertitels dat klinkt op z'n minst toch wel een beetje vaag, of niet.
    Ik bedoel wat hebben die engelsen nu aan nederlandse ondertitels, en alleen in nederland (dus alleen in één land in europa) wordt er nederlands gesproken.

  7. #7

    Standaard

    Ben er op zich wel benieuwd naar ook naar The Family Guy en The Simpsons Seizoen 2(Laatste vooral meteen aanschaffen!)
    StarTrader

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JoeCool


    Dit is helemaal geen vreemde vraag !

    De reden dat ik dit bericht niet helemaal vertrouwde komt door het feit dat de Season1 Box voorlopig niet in de benelux wordt uitgebracht, maar de UK versie heeft wel nederlandse ondertitels dat klinkt op z'n minst toch wel een beetje vaag, of niet.
    Nee hoor, want Angel seizoen 1 heeft dat ook. En die wordt voorlopig ook niet verwacht in de Benelux. Dus dit is niet meer nieuw voor mij.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JoeCool
    Ik bedoel wat hebben die engelsen nu aan nederlandse ondertitels, en alleen in nederland (dus alleen in één land in europa) wordt er nederlands gesproken. .
    Ik zal je nog wat leuks vertellen. Hannibal Regio 4 Australië heeft Nederlandse ondertiteling. Leuk en aardig, echter Hannibal R4 uit Australië werkt niet op een regio 2 DVD speler (en dat terwijl er toch NL ondertiteling opstaat).

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Nee hoor, want Angel seizoen 1 heeft dat ook. En die wordt voorlopig ook niet verwacht in de Benelux. Dus dit is niet meer nieuw voor mij.


    Ik zal je nog wat leuks vertellen. Hannibal Regio 4 Australië heeft Nederlandse ondertiteling. Leuk en aardig, echter Hannibal R4 uit Australië werkt niet op een regio 2 DVD speler (en dat terwijl er toch NL ondertiteling opstaat).
    Hmm, zijn idd vreemde praktijken, en het wordt er allemaal niet duidelijker van.

    Op de site van Play24, staat het er ook niet bij dat de DVD Nederlands zijn ondertiteld.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JoeCool
    Hoe weet je dit trouwens zo zeker ?
    Heb je hem zelf al gekocht, en zo ja, waar ?
    Ik moet hem zelf nog kopen helaas, maar dat van die ondertitels heb ik ergens in een DVD-blad gelezen. Volgens mij de DVD-Review...

  11. #11

    Standaard Inderdaad!

    Yep, ik heb de Futurama box inmiddels een dag of vier in huis en ze zijn nederlands ondertiteld. (Ik heb hem gekocht bij Play). Absolute aanrader!

    Groeten,
    Freek

  12. #12

    Standaard Re: Inderdaad!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door suyver
    Yep, ik heb de Futurama box inmiddels een dag of vier in huis en ze zijn nederlands ondertiteld. (Ik heb hem gekocht bij Play). Absolute aanrader!

    Groeten,
    Freek
    Oke, bedankt Freek

    Ben nu helemaal overtuigd van die nederlandse ondertitels en ga hem binnenkort bestellen bij Play.

  13. #13

    Standaard

    De DVD is prachtig, maar nu wil FOX in Amerika gaan stoppen om nieuwe afleveringen te maken

    Sign deze petitie om er tegen te protesteren:

    http://www.petitiononline.com/futufu/

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FuturamaFan
    De DVD is prachtig, maar nu wil FOX in Amerika gaan stoppen om nieuwe afleveringen te maken

    Sign deze petitie om er tegen te protesteren:

    http://www.petitiononline.com/futufu/
    GVD! Dat is nog heel 'vers' nieuws dan want een paar dagen geleden las ik daar nog niets over. Idioot gewoon dat ze zo'n goeie serie durven te 'cancelen'. Het is wel zo dat de show in de VS op een heel lastig tijdstip wordt uitgezonden (vaak gelijktijdig met sportwedstrijden) en dat dit ze heel veel kijkers heeft gekost. Ik las een paar interviews met Matt Groening (de bedenker van zowel Futurama als The Simpsons) waarin ie zich er over beklaagde dat Fox zo'n vreemde politiek van uitzenden heeft voor wat betreft deze serie. Ze kunnen beter The Simpsons stoppen (die show is toch doodgebloed) en Futurama daarvoor in de plaats uitzenden. The Simpsons wordt in de VS namelijk wel op 'prime time' uitgezonden.

    Ik hoop trouwens dat ze in ieder geval alle gemaakte afleveringen op DVD uitbrengen, dan hebben we tenminste nog wat. Die petitie zal ik zeker ondertekenen.

    Richard

  15. #15

    Standaard Nederlandse ondertitels

    Heb vorig jaar "The Planets" besteld van www.amazon.co.uk
    bevatte ook Nederlandse ondertitels.

    Dat gebeurt dus wel vaker.

    Ik had eens gemeld (ik weet nu niet of dat aan dvdzone2.com of aan proxis.be was), waarom ze die DVD niet via hun website verkochten en ik kreeg een e-mail terug met als antwoord dat ze daarvoor geen rechten kregen van de BBC om die buiten de UK te verkopen.

    Waarschijnlijk komt dit later nog wel, want waarom zouden ze anders die Nederlandse ondertitels erop gezet hebben ?
    Voor de Belgen en Nederlanders die in de UK wonen ?
    Jl ipv wbo Fmmfo !!!

  16. #16

    Standaard

    Natuurlijk is't ie met Nederlandse ondertitels. De gegevens van bespreking op http://www.dvdinfo.be zijn juist, hoor! Het gebeurt nog, met name bij Fox, dat releases toch Nederlandse ondertitels hebben en toch niet of voorlopig niet op de Benelux-markt komen. Een ander goed voorbeeld zijn de X-files dubbelafleveringen This Is Not Happening/Deadalive en Essence/Existence. Ik had deze al maanden voor ze hier uitkwamen via UK import en ze zijn beiden Nederlands ondertiteld!

  17. #17

    Standaard

    Weet één van jullie of er nog een Benelux editie verschijnt van Futurama seizoen 1?
    Voor Pricewatch van de engelse versie (met NL ondertitels) check deze thread.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Weet één van jullie of er nog een Benelux editie verschijnt van Futurama seizoen 1?
    Antwoord is neen. Wordt niet als commercieel leefbaar beschouwd. Weten zij veel! En daarbij, iedereen heeft intussen toch al de UK-box.

    Dr. Zoidberg: "DOCTORS ARE RICH! WHY DIDN'T ANYBODY TELL ME? Wook wook wook..."
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    ...commercieel leefbaar...
    Hihi. Dat brengt me op de naam van een nog op te richten partij: Haalbaar Nederland

  20. #20

    Standaard

    Het is een klein beetje OT dit, maar ik heb nog een tip voor alle Futurama-fans: woensdag t/m vrijdag worden er 's ochtends vroeg op SBS6 nieuwe afleveringen uitgezonden van deze serie. Da's lekker wakker worden zo aan het eind van de week dacht ik zo!

  21. #21

    Standaard

    Ben ik spijtig genoeg vet mee, want ik kan geen Nederlandse zenders ontvangen. Toch even informeren uit interesse: welke afleveringen zijn het??? (titels...)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Ben ik spijtig genoeg vet mee, want ik kan geen Nederlandse zenders ontvangen. Toch even informeren uit interesse: welke afleveringen zijn het??? (titels...)
    ...moet ik je nog ff schuldig blijven. Ik zag toevallig gisterenochtend een stukje van een aflevering (ging over een X-mas met een robot-kerstman?) en ik heb nog geen complete afleveringen gezien.

    BTW: kwam de 2e season box nou in Engeland uit aan het eind van dit jaar? Meen daar laatst eens iets over gelezen te hebben.

  23. #23

    Standaard

    Dit was "X-Mas" uit seizoen 2, is al 2 x eerder uitgezonden door voormalig FOX8

  24. #24
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Voor mensen die makkelijk willen.Vele filialen van de FRS
    zijn de Futurama boxen gesignaleerd met Nederlandse
    Ondertiteling voor € 56,- CC pas korting of FRS pas
    korting € 51,-.Ik heb hem hier zelf ook vandaan bij
    het filiaal op de Oude Gracht.

  25. #25
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FuturamaFan
    Dit was "X-Mas" uit seizoen 2, is al 2 x eerder uitgezonden door voormalig FOX8
    Heb stiekem gehoopt dat hij al bij season 1 erbij zat maar
    helaas pindakaas

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •