Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 43 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard mediacheckpoint.de ervaringen

    Hoi beste HT freaks,

    heeft er iemand ervaring met het kopen van een dts receiver in Duitsland (mediacheckpoint.de) en zo ja hoe gaat dit met de betaling en levering daarvan.

    Het valt wel op dat de bekende merken bij mediacheckpoint.de een stuk goedkoper zijn dan hier in Nederland.

    Is er ook iets bekend over de garantiebepalingen of kunnen die over gaan naar een nederlandse importeur.

    Alvast bedankt voor de reacties.

    Roger

  2. #2

    Standaard

    ben benieuwd... die gasten zijn heeeel goedkoop!

  3. #3

    Standaard

    Zelf heb ik er niet besteld, maar vriend van mij wel.

    Het werd snel geleverd. en inderdaad goedkoop. Net een weekje ofzo.

  4. #4

    Standaard

    Op een ander forum staat niks dan lof voor deze site.
    Klik hier eens!

  5. #5

    Standaard

    Ik heb zelf ook een prijsaanvraag gedaan, en meteen gevraagd hoe het met de garantie zat. Dat zit zo: Je hebt minimaal 3 jaar garantie (volgens mij geld dit voor alle producten) Als bv denon maar 1 jaar garantie geeft, heb je dus 2 jaar via mediacheckpoint garantie. Ze vullen de garantie aan. Als je na de garantie van Denon (als vb) een defect hebt, betaal je alleen de kosten om het apparaat van jou naar mediacheckpoint te sturen. Dit is zoals ik het begrepen heb uit m`n ontvangen mail. Moet zeggen dat het bedrijf een snelle en uitstekende service heeft, met mensen die weten waar ze over praaten/mailen.

    succes ermee!
    follow the white rabbit...

    Mijn set

  6. #6

    Standaard

    Laats sprak ik iemand die een aantal vrienden had die daar had besteld. Geen van hun was er negatief over, dus da's positief.

    Duitsland is zowiezo goedkoper in appartuur volgens mij, en internetwarenhuizen hebben vaak ook minder kosten dus zo'n combinatie kan inderdaad erg goedkoop zijn.
    Betaling is volgens mij creditcard dus ben je nog verzekerd ook!

  7. #7

    Standaard

    Betaling kan ook via een overschrijfkaart, je betaald dan vooraf, of cod (rembours) dit kost volgens mij wel wat extra. Te weten per 31kg aan pakketgewicht, 30 euro of zo.
    follow the white rabbit...

    Mijn set

  8. #8

    Standaard

    ik heb er een maand geleden mijn denon 3802 gekocht.
    ik heb via creditcard betaald (totaal 2096 fl,- levering inclusief) tegen +/- 3100 gulden die hij hier in nederland moest opleveren.

    Je creditcard gegevens stuurt je helaas niet via https door, maar je moet een scan van je creditcard e-mailen naar hun. Iets onveiliger dus. Maar ik heb er geen miserie mee gekregen.

    Ik heb mijn denon op zondag besteld, de vrijdag erna stond ie thuis )

    Garantie zou 3 jaar moeten zijn, maar nog geen ervaring mee

    Ook kabels schijnen bij hun heel goedkoop te zijn.

  9. #9

    Standaard

    Goeie service, binnen een paar dagen in huis. Je credit card kan je ook faxen. En vaak goedkoper dan in NL.
    Ralph

  10. #10

    Standaard

    ik ga deze week ook iets bestellen bij die lui...

    Zal wel ff posten wanneer ik t gekocht heb en wanneer in huis..

  11. #11

    Standaard

    nou... ik heb zondag-avond 13e de bestelling gedaan en mijn cc gegevens verstuurd.. door mijn fout moest er nog het e.e.a. gecommuniceert dat was woensdag laat in de middag geregeld. (telefonisch geregeld, goed en duidelijk) donderdag morgen (vandaag) de 17e is het spul meteen opgestuurd via UPS... Nu nog ff afwachten wanneer ik het binnen krijg...

    Heeft iemand ervaring met UPS verzendingen volgens de standaard UPS methode (niet express-methode). Hoe lang doet een pakketje van 1 kg erover van duitsland naar nederland?

  12. #12

    Standaard

    Dus die pronto zit er nu toch aan te komen Peter???? Vanuit Duitsland moet het binnen een paar dagen geregeld zijn zou ik zo zeggen, maar heb er geen ervaring mee.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PM
    Hoe lang doet een pakketje van 1 kg erover van duitsland naar nederland?
    Bij mij werd het maandagochtend vroeg verstuurd, en het was woensdagmiddag in huis. Je krijgt ook een mailtje van mediacheckpoint met een trackingcode van UPS kan je precies zien waar je pakketje is.
    Ralph

  14. #14

    Standaard

    Yep... mij pronto is on his way!! Dat wordt weer heel wat spelen de komende tijd.. (ik wil als programmeur en daarnaast ook webdesigner natuurlijk wel t max uit m'n pronto halen..)

    Ik heb inderdaad die tracking code gehad... maar t pakketje is vanmorgen verstuurd... en er staat op de web-site alleen dat de billing info bekend is of zoiets..... maar ik zal het de komende dagen volgen... hoop t dan maandag binnen te hebben ofzo..

  15. #15

    Standaard

    nou hij is gisteren binnengekomen
    dus do 17e verstuurd, ma 21e binnen.. netjes!
    Heb helaas nog niet veel tijd gehad om ermee te spelen...

  16. #16

    Standaard

    Ik heb de 15de geld overgemaakt via een overschrijvingskaart, maar tot dusver niets van hun vernomen! Het geld zou er nu toch echt moeten zijn... Niet dat ik nu ineens paranoide word, maar echt lekker zit het me niet. Heb ook al een mailtje gestuurd maar daar OOK nog geen antwoord op gehad. Ik mag hopen dat dit verhaal een goede afloop gaat krijgen.

    Ik houd jullie op de hoogte!
    follow the white rabbit...

    Mijn set

  17. #17

    Standaard

    ja mailen werkt niet altijd ok... die ervaring heb ik ook..

    Bel ze gewoon ff.. werkt heel ok!

  18. #18

    Standaard

    Kun je mij even het juiste telefoon nummer geven want ik krijg steed een "dit nummer is niet in gebruik" melding. zal wel te maken hebben met die 0049 of zoiets!
    follow the white rabbit...

    Mijn set

  19. #19

    Standaard

    Dit staat op de website:
    +49 (0) 68 73 / 9005-0

  20. #20

    Standaard

    Heb net gebeld, en ze hebben het geld nog niet binnen, maar volgens "hem" zou het er morgen wel moeten zijn. Dat hoop ik dan maar! Voor alle mensen die net als ik wat moeite hebben om een nummer te draaien: het nummer zoals het ingetoetst moet worden is 0049687390050
    follow the white rabbit...

    Mijn set

  21. #21

    Standaard

    het kan wel eens een tijdje duren hoor voordat het geld overgemaakt is van nederlandse bank naar duitse bank.

    Ik heb zelf met creditcard betaald... is sneller en gemakkelijker..

    wat heb je besteld??

  22. #22

    Standaard Welke Taal ??

    Spreken ze daar ook Engels want mijn Duits is niet al te sterk?

    cam

  23. #23

    Standaard

    Een set b&w 603 s3`s een denon avr 1802 en een interlink van oelbach.

    scheelt echt veel als je dat vergelijkt met Nederland. de rest (speakerkabels koop ik in Nederland)

    Grtz
    follow the white rabbit...

    Mijn set

  24. #24

    Standaard Re: Welke Taal ??

    Citaat Oorspronkelijk gepost door camareo
    Spreken ze daar ook Engels want mijn Duits is niet al te sterk?

    cam
    yep spreken engels met heel leuk duits accentje..

  25. #25

    Standaard MediaCheckpoint !

    Perfect !

    Net een week me Yamaha DSP-AX2

    ik bestelde
    maakte geld over
    zodra op hun rekening kwam(volgende ochtend)
    plop ging me AMP met UPS
    na 3 werkdagen had ik hem



    ben er meer dan tevreden over !

    http://www.mediacheckpoint.de

    omg me AMP kost hier 2 keer zoveel, das toch debiel. Echt Amps en Recievers zijn hier bruut goedkoop

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •