Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 68 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Zelf dvd menu's maken...?

    Hey, ik studeer audiovisuele vorming in Gent, en ik had graag mijn filmpje dat ik dit jaar heb gemaakt, op dvd gezet.
    Ik had het eerst aan mijn leraar gevraagd, maar die dvd had een te donker beeld, en geen menu's ofzo

    Nu, ondertussen heb ik zelf een dvd recorder, en ik wil die aansluiten aan computer om het zelf op dvd te schrijven, maar aangezien ik ook nog wat extra's heb (een achter de schermen, en mijn vorig filmpje staat ook nog op computer) had ik ook graag wat menu's ontworpen. En de mogelijkheid van een hoofstukkenonderverdeling (het duurt een half uurtje, en ik had zo 6 hoodstukken in gedachten)
    Ik heb pinacle dv plus software, versie 8, waar ook 'de mogelijkheid' zit om dvd menu's te maken, maar het zijn al voorgeprogrammeerde menu's, en voor zover ik weet kan je ze zelf niet ontwerpen.

    Dus is mijn vraag: weet iemand waar ik een programma kan downloaden om zelf dvd menu's te maken?
    Want misschien is het wel mogelijk met studio plus versie 9, maar ik heb 2 jaar geleden veel geld uitgegeven aan dat programma (yep yep, gekocht in de winkel, de firewire kaart zat erbij) en ik heb geen zin om weer es 60 euro te betalen voor een upgrade.
    Mijn mening is dat ik al es heel veel geld heb betaald voor het programma, en ik zie het niet zitten om weer es wat geld te betalen voor een versie met misschien 2 nieuwe functies.
    Ik stel het nu wel simpel voor, maar ik ben een student dus het geld groeit me niet op de rug, en ik heb overlaatst al wat grote aankopen gedaan dus

    Mocht er iemand me kunnen helpen of tips geven, u bent alvast zeer bedankt voor uw tijd

    **bye***

  2. #2

    Standaard

    Vorig jaar heb ik een project gehad op school. Het was een animatie filmpje en een klasgenoot had een dvd menu gemaakt voor ons project.