De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Idee: best buy guide voor Home Theater Systemen

    Ik lees altijd met veel intresse reviews/testen op DVD.nl. Het enige wat ik jammer vind is dat er niet veel van dit soort artikelen worden geschreven. Ik weet dat zoiets erg veel werk is .

    Op Tweakers.net hebben ze sinds kort eens per maand een zogenaamde "Best Buy Guide". Hierin wordt elke maand besproken wat de beste computerconfiguratie is voor een bepaald budget. Volgens mij zouden jullie zoiets ook kunnen doen voor Home Theater systemen. Ik als HT n00b zie vaak door de bomen het bos niet meer en zoiets zou voor meer bezoekers volgens mij intressant zijn. Het handige van zo'n soort artikel is dat je wellicht kennis kan gebruiken van actieve DVD.nl forum bezoekers voor het laten samenstellen van de verschillende systemen + motivatie.

  2. #2

    Standaard

    Op onze zustersite Hardware.Info hebben we online een dergelijk concept; het maandelijkse PC Advies.
    Op zich lijkt het mij voor DVD.nl, in bepaalde vorm, ook wel een aardig concept.

  3. #3

    Standaard

    Tweakers.net heeft dat idee inderdaad keurig overgenomen van onze zustersite Hardware.Info. Het probleem met het maken van een dergelijke guide is echter dat we, in tegenstelling tot bij computercomponenten, lang niet alles wat op HT-gebied verkrijgbaar is in onze handen krijgen. Het maken van een dergelijke guide, voorzien van gefundeerde adviesen, is dus niet zomaar mogelijk. Maar wellicht dat we er in een iets andere vorm wat mee kunnen, we zullen daar nog eens over nadenken.
    Eric van Ballegoie

  4. #4

    Standaard

    Hardware.info was natuurlijk ook niet origineel met dit idee. Computer!Totaal deed dit al paar jaar geleden . Ik snap dat het niet zomaar 1 op 1 is toe te passen op DVD.nl maar wat vergelijkende testen zou erg tof zijn .

  5. #5

    Standaard

    Ik heb jarenlang voor Computer!Totaal gewerkt, maar nooit een maandelijks aankoopadvies op componentbasis gezien. Maar goed, dat terzijde
    Eric van Ballegoie

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Is het niet riskant zo;n best buy guide te maken, omdat geluid zo objectief is? De 1 vind dit mooi, de ander vind dat mooi. Kijk maar naar WhatHifi. Leuke buyersguide, maar ik kan me voorstellen dat heel veel mensen het geluid bijvoorbeeld niet mooi vinden van wat de mensen van WhatHifi nou juist de top vinden.

  8. #8

    Standaard

    Voor hardware is het denk ik heel erg lastig maar zouden jullie niet iets kunnen maken voor DVDs?

    B.v. je maakt een aantal prijs klasses 10-20, 20-30, 30+
    Dan gaan jullie kijken welke (bekende) DVDs er de laatste tijd zijn uitgekomen (laatste maand b.v.) en dan geven jullie een advies over welke jullie dan zouden willen kopen.

    Voor hardware kan dit in mijn ogen niet omdat er niet iedere maand nieuwe hardware uitkomt zoals bij de PC. Je moet dan vaak weet ik hoelang wachten. Wat ik wel leuk zou vinden is om eens wat meer hardware revieuws te zien maar ik begrijp ook dat hier heel veel tijd, werk en geld in gaat zitten.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •