Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 87 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffrey3001
    Ik heb de film gisteren gezien en vond hem echt geweldig. Ik wist trouwens niet dat de r1 versie al op dvd te verkrijgen was.
    Hij verschijnt ook pas de 28e (volgende week), maar is nu al verstuurd. Sommigen hebben hem blijkbaar al ontvangen. Op 4 oktober verschijnt de R2 UK. Precies dezelfde extra's, dus ik heb de R1 gewoon gekocht. Is toch net wat authentieker vind ik.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffrey3001
    Wat trouwens heel opvallend was met de voorstelling is dat er zoveel mensen bleven zitten totdat de aftiteling helemaal was afgelopen. Meestal loop ik plus vrienden zo'n beetje als laatste weg, maar dat was gisteren niet het geval. Heel opmerkelijk.
    Is er dan ook nog wat te zien na de credits? Overigens blijf ik ook altijd zitten, soms zelfs zo erg dat de bios al op slot was en het personeel lichtelijk ge-ergerd de deur weer open deed, terwijl we nog even naar de WC moesten...

  2. #27

    Standaard

    Net gezien in de bios.

    Geweldige film! Verhaal is mooi door elkaar gemonteerd, echt prachtig verzonnen! DVD komt in mijn collectie!

  3. #28

    Standaard

    Ben net terug uit de bios van deze film. Echt een goede en mooie film! Weer eens een film die je raakt... Komt op zeker in mn collectie!
    Four-Star Trader (236)

  4. #29

    Standaard

    Mmm, 3 threads,waarvan 2 met bijna evenveel postings. Laat ik maar voor deze kiezen.

    Net de film gezien en hij is goed. Ik had al Being John Malkovic en Adaptation gezien dus ik wist dat deze film geschreven door Charlie Kaufman een hoog "what the f***!?!"-gehalte zou hebben en dat was ook zo.
    Na een kwartier begint het al en is het een kwestie van je hoofd erbij houden. Gelukkig worden er wel oplossingen gegeven,zodat je met een bevredigend gevoel de film kan afsluiten (ben net bekomen van Lost Highway-> David Lynch).
    Altijd prettig als er leuke dames acteren,vooral als ze dat ook redelijk doen en sinds the Virgin Suicides probeer ik elke film van Kirsten Dunst te checken om te controleren of ze er net zo oogverblindend uitziet als in haar rol als suïcidale blondine destijds. Haar bijrol is te accepteren,maar die van Kate Winslet vind ik goed. Gelukkig heb ik The Titanic niet gezien dus ik kon ongestoord genieten van haar rol als impulsief RIAGGmeisje.
    Jim Carrey neem ik sinds the Truman Show en vooral Man On The Moon zeker serieus als acteur (moet the Majestic nog zien) en ook hier stelde hij me niet teleur. In sommige scènes trof ik hem nog rustiger aan dan ik gewend was en dat doet hem alleen maar goed.Deze rol vergde veel van hem door de vele verschillende spelsituaties,dus ik hoop dat ie daarvoor beloond wordt.
    Deze film is het meerdere malen bekijken zeker waard,al is het om de 2e keer de verhaallijn beter te kunnen volgen.

  5. #30

    Standaard

    heb m gisteravond dan ook eindelijk gezien. dit is wat ik erover schreef op t fok! forum:

    Op dinsdag 19 oktober 2004 02:38 schreef Timo20 het volgende:
    Net gezien:

    Eternal Sunshine Of The Spotless Mind
    Joel (Jim Carrey) en Clementine (Kate Winslet) hebben altijd al n tumulteuze relatie gehad. Joel is dan ook geschokt wanneer hij hoort dat Clementine, na t beeinigen van hun relatie, alle herinneringen uit haar geheugen heeft gewist. Om al zijn herinneringen te vergeten, ondergaat hij dezelfde therapie. De pijnlijke herinneringen worden gewist, maar steeds meer van z`n herinneringen komen boven waarin hij nog van Clementine houdt...
    Zoveel had ik al gehoord over deze film, dus moest ik m zelf natuurlijk ook zien: man oh man wat is dit n mooie film. Ik dacht ik met Lost In Translation wel de mooiste en beste film van dit jaar had gezien, maar Eternal Sunshine gaat daar makkelijk aan voorbij. Om te beginnen is daar natuurlijk het geniale script, dat meesterlijk is verfilmd door Michel Gondry. Hij vraagt zeker van de kijker om de aandacht erbij te houden. De film speelt met groots gemak met de chronologische volgorde van de relatie tussen bij hoofdpersonen. Hierdoor wordt de film zeker beter, maar ook vager. Nog meer dan dat we dat zagen in Donnie Darko (en die was al vaag!!!). Daarbij komt dat Carrey voor t eerst sinds The Truman Show weer eens een serieuze rol neerzet. En hoe. Hij laat blijken dat ie zeker wel echt kan acteren. Samen Winslet zet ie n puike prestatie neer. Daarbij komen nog n aantal goede & leuke bijrolletjes van oa Elijah "Frodo" Wood, Mark Ruffalo en Kirsten Dunst.
    Och ja, ik kan er weel een heel verhaal om schrijven: deze moet je gewoon gezien hebben!!
    De beste film van het jaar

    IMDB Cijfer: 8,6/10
    Mijn Cijfer: 10/10
    de R1 dvd is inmiddels ook besteld
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #31

    Standaard

    paar weken terug gezien, geweldige film, met een zeer leuke en goede rol van carey

  7. #32

    Standaard

    Ik heb hem net gezien in de bios en ik kan echt maar één ding zeggen: geniaal! :wink:
    Vanaf nu ga ik (en ik denk vele andere) Jim Carrey zeker serieus nemen als acteur! :P

  8. #33

    Standaard

    Is er al iets bekend over de nederlandse DVD release(datum)?

    Wordt wel eens tijd dacht ik. Dit wordt een blinde aanschaf, topfilm
    Dit is mijn uitspraak en hiermee zult u het moeten doen!
    YMDB

  9. #34

    Standaard

    Ik ken de film niet, misschien wordt het wel een blinde aanschaf als ik zo de reacties hierop zie.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fafa
    Is er al iets bekend over de nederlandse DVD release(datum)?

    Wordt wel eens tijd dacht ik. Dit wordt een blinde aanschaf, topfilm
    volgend jaar maart ten vroegste en april ten laatste. Nog wel ff dus.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vonky
    Ik ken de film niet, misschien wordt het wel een blinde aanschaf als ik zo de reacties hierop zie.
    Zeker doen, zal geen miskoop zijn!

    Heb pas de UK versie gekocht en die week nog 2 keer bekeken. Meesterlijk als je zo'n script zo subtiel en effectief kunt verfilmen.

  12. #37

    Standaard

    Ik heb maar 1 woord voor deze film: TOPPER!

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fafa
    Is er al iets bekend over de nederlandse DVD release(datum)?

    Wordt wel eens tijd dacht ik. Dit wordt een blinde aanschaf, topfilm
    volgend jaar maart ten vroegste en april ten laatste. Nog wel ff dus.
    Jongens, je kan de dvd nu waarschijnlijk al een maandenhalf import kopen in de fnac... Echt, een jaar tussen releases in verschillende landen, en dan nog voor zo'n tenminste beetje grote film, vind ik echt té lang.

    Begrijp me niet verkeerd: ik download geen films (of eigenlijk wel, maar dan is dat enkel om tijd te overbruggen, een keer ik hem in de cinema gezien heb, want voor de eerste keer film op computer zien trekt op niks volgens mij, maar kom, dat is compleet off topic ) maar ik vind het wel erg om zooo lang te moeten wachten, en ook iedere dag maar weer die dvd daar te zien staan pronken voor mijn neus, heel plagerig.

    (Mja, ik koop geen import dvd's, hoewel mijn engels zeker voldoende is, hou ik nogal van het idee dat er nederlande ondertitels bij zitten)

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mathieu Ghekiere

    Echt, een jaar tussen releases in verschillende landen, en dan nog voor zo'n tenminste beetje grote film, vind ik echt té lang.
    Dit word nou niet bepaald als grote film gezien hoor....vrijwel geen aandacht voor geweest in de bioscopen. Dat de film nu al zo een groot publiek (hier op het forum althans) is dan ook aan de dvd-releases over de wereld te danken.


  15. #40

    Standaard

    Superfilm!

    Jim Carrey kan echt ALLES. Stomme rotfilms maken met gekke bekken. En serieuze films als The Truman Show, maar nog beter: Eternal Sunshine of the Spotless Mind!

    Super!!

    MeanRat

  16. #41

    Standaard

    Ik wil niet zeggen dat Jim Carey alles kan, maar in deze film is ie inderdaad erg goed. En de rest van de film is ook simpelweg fantastisch.
    "Gentlemen, you can't fight in here! This is the War Room."

  17. #42

    Standaard

    'k Wacht nog op de DVD, heb hem gekozen bij de DVD Valley. Film zelf nog niet gezien (stond wel in de planning, maar niet doorgegaan wegens omstandigheden), maar ben enorm benieuwd.

  18. #43

    Standaard

    Eindelijk wat een nette release op de r2

    Mooi 2 disc digipack met sleeve.

    Mooie film, eindelijk weer eens wat anders.

    [spoiler:e085faf7e0]Heerlijke mindfucks[/spoiler:e085faf7e0]
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  19. #44

    Standaard

    Heb net de L.E. opgehaald. Erg mooie uitgave vane rg goede film.

    maaruh; mindfucks? viel toch wel mee (alleen niet helemaal alles op volgorde enzo, Donnie D, dat is pas een mindfuck 8)
    Going to church does not make you a Christian anymore than going to the
    garage makes you a car

  20. #45

    Standaard

    Ik heb sinds korte tijd de LE in mijn bezit en had hem van tevoren al eens gezien. Naar mijn mening is dit, voor mij persoonlijk, één van de beste films ooit gemaakt.

    Dit is overigens zoals Worm al zei een film die je moet liggen. Voor mij is deze film erg herkenbaar door een soortgelijk relatieproblemen die ik en mijn ex hadden. Daarnaast heeft de film een zeer goede cast (op meneer Wood na) en ik kan alleen maar bewondering hebben voor een persoon als Jim Carrey nu.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Friek
    Ik heb sinds korte tijd de LE in mijn bezit en had hem van tevoren al eens gezien. Naar mijn mening is dit, voor mij persoonlijk, één van de beste films ooit gemaakt.

    Dit is overigens zoals Worm al zei een film die je moet liggen. Voor mij is deze film erg herkenbaar door een soortgelijk relatieproblemen die ik en mijn ex hadden. Daarnaast heeft de film een zeer goede cast (op meneer Wood na) en ik kan alleen maar bewondering hebben voor een persoon als Jim Carrey nu.
    Ja, als je met z'n tweeen in de gootsteen gaat liggen zwemmen dan kan ik me voorstellen dat je relatieproblemen krijgt. :wink:

  22. #47

    Standaard

    Hele mooie dvd uitgave heb hier ook de 3 disc 2 dvd's + audio cd.

    Verder ben ik een groot fan van jim dus deze film moest ik ook hebben. Vond de film wel appart. Met zeker een aantal goede momenten ook wel een aardig verhaal enzo.

    Toch vond ik zelf dat het halvewege even wat inzakte al was het einde dan wel weer goed. Maar het middenstuk van de film had ik dus wat moeite mee

  23. #48

    Standaard

    2 jaar geleden heb ik Being John Malkovich en Confessions of a Dangerous Mind gezien en die deden me eigenlijk niet veel. Wel leuke ideetjes in de films, maar ik snapte niet echt wat de bedoeling ervan was...

    Tijdje terug toch maar aan Adaptation gewaagd en deze vond ik echt helemaal geweldig! Heb echt genoten 2 uur lang.

    Toen de film afgelopen was, moest ik gewoon Eternal Sunshine hebben. Ik was er zo benieuwd naar, door de goeie verhalen en door mijn ervaring met Adaptation. Gister de R1 CE binnen gekregen 's avonds meteen gekeken. FAN-TAS-TISCH!!! Van minuut tot minuut genoten. Heerlijk als de sfeer in een film je zo weet te pakken terwijl je eigenlijk nog niet helemaal weet hoe de film nou in elkaar zit en vervolgens op het eind alles op z'n plaats valt. Dan sluit je de film echt met een goed gevoel af.

    Dat laatste had ik dus niet bij Being John... Op het einde wist ik nog steeds niet wat nou de bedoeling was. Hetzelfde probleem met Confessions of a Dangerous Mind. Ik ga beide films toch maar weer aanschaffen (na ze reeds verkocht te hebben). Misschien ben ik in de tussentijd wel genoeg 'gegroeid' om de essentie van deze films nu wel te vatten

    Maar ESOTSM is echt een toppertje! Een 9/10 want het kan natuurlijk altijd beter

  24. #49

    Standaard

    even een vraag hadden jullie ook af en toe last van een niet synchroon beeld en geluid, wanneer de flashback eindigden?
    Ik heb gewoon keurig een originele R2 2 disc uitvoering zonder krassen.

    ht Sony DAV-S550
    miscchien had ik wel even aan en uit moeten zetten.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  25. #50

    Standaard

    haha, ik denk dat dat expres gedaan is om het effect te versterken. Ik had het namelijk ook op mijn R1 editie, maar het liep zo out of sync dat ik er vanuit ga dat het bewust gedaan is

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •