Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 87 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Eternal Sunshine of the Spotless Mind

    Kwam dit toevallig tegen bij imdb. Kon via de zoekfunctie geen andere tread hierover vinden.

    Staat toch hoog in de top 100 van imdb, en is in Amerika al op dvd te krijgen, maar heeft iemand anders hier al iets over gehoord?

    Film heeft toch een topcast met:

    Jim Carrey
    Kate Winslet
    Elijah Wood
    Kirsten Dunst

  2. #2

    Standaard

    vorige maand gezien, prachtige film!

    maar nog niet op dvd hoor. oktober pas

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jim2873
    vorige maand gezien, prachtige film!

    maar nog niet op dvd hoor. oktober pas
    Heeft de film dan wel in de bioscoop gedraaid? Kan me er totaal niks van herinneren

  4. #4

    Standaard

    heb hem in amerika gezien.
    hier gaat hij deze maand draaien geloof ik

  5. #5

    Standaard

    Mooie film... maar halverwege ligt toch ergens de vaart eruit. Muziek uit de trailer is geweldig: Mr. Blue Sky van Electric Light Orchestra.
    Bekijk de trailer van de eerste Nederlandse superhelden-film: http://www.herocomplex.nl

  6. #6

    Standaard re

    Eternal Sunshine gaat 16 september draaien in Nederland, dat duurt dus nog even helaas... Het is de nieuwe film van schrijver Charlie Kaufmann (Being John Malkovich, Adaptation), dus je kan wel verwachten dat het een heel aparte film gaat worden. Was niet zo'n heel groot succes in Amerika omdat mensen daar Jim Carrey toch het liefst als ongeneerde lolbroek zien, en liever niet in een rol met meer diepgang. Jammer, want daar is hij volgens mij toch ook best sterk in. Hoop dat de film het hier wel goed doet

  7. #7

    Standaard

    28 september op regio 1 (cd-wow):

    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    28 september op regio 1 (cd-wow):


    Voor mij een absolute Must-Have! aangezien de film pas half september hier in Nederland te zien zal zijn heb ik de stoute schoenen aangetrokken en heb mijzelf via het internet voorzien van een zeer behoorlijke Telesync-versie.

    De film is een absolute aanrader en ik kan niet wachten tot ik hem op dvd kan krijgen.
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  9. #9
    Dane
    Guest

    Standaard

    Deze film gisteren in de sneak-preview gezien. Wat een prachtige film is dit zeg. Fantastische rol van Carrey. Ik vind het moeilijk te verwoorden, maar de sfeer die in de film zit trekt je er vanaf het begin in en laat je niet meer los.

    Blijkbaar zijn er een aantal mensen die het hier niet mee eens zijn, er zijn tijdens de sneak toch zeker zo'n 15 mensen voor de pauze weggelopen of na de pauze niet meer teruggekomen. Onbegrijpelijk, maar ja, niet iedere film is voor iedereen zeg maar....

    Voor iedereen doe hem nog niet gezien heeft; een hele dikke aanrader voor als hij in de bios komt in NL.

    Dane.

  10. #10

    Standaard

    Ik vond het ook een prachtige film en het wordt nu toch echt wel eens tijd voor een oscar nominatie voor Carrey. Hij had hem natuurlijk al moeten krijgen voor the Truman Show en Man on the Moon, maar nee...

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door netfox
    Muziek uit de trailer is geweldig: Mr. Blue Sky van Electric Light Orchestra.
    De prachtige score gecomponeerd voor A Beautiful Mind van James Horner in het begin van de trailer verdient anders ook wel wat credit. :wink:

    Maar goed, dit is een film waar ik al lang naar uitkijk, aangezien Charlie Kaufman toch één van mijn favoriete schrijvers is. De score op IMDB liegt er niet om.

  12. #12

    Standaard

    Ik verheug me ook enorm op deze film. Had laatst de gelegenheid em te kijken in het vliegtuig, maar toch niet gedaan, omdat ik bang was dat hij dan tegen zou vallen.

    Komt volgens mijn eind september hier in de bios. Volgens de recensies in de VS is het een erg goede film en dat Charlie Kaufman het script heeft gemaakt, beloofd veel goeds!

  13. #13

    Standaard

    Ook ik ben zeer benieuwd naar deze film. Jim heeft voor mij nog nooit wat verkeerd gedaan. Dus dat komt al zeker wel in orde.

    Weet er al iemand wanneer die bij ons, op DVD gaat uitkomen. Ik ga hem proberen in de cinema te zien, maar dat zou wel es moeilijk kunnen worden.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  14. #14

    Standaard

    Ik kan niet wachten totdat deze film eindelijk eens in de Nederlandse bioscopen gaat draaien :P

  15. #15

  16. #16

    Standaard

    Ik vond het iig weer een plaatje! meteen maar even de regio 1 dvd besteld!


  17. #17

    Standaard

    Omdat er heel weinig prints zijn uitgegeven draait deze niet in Leeuwarden , dat wordt dan dus ook maar bestellen

  18. #18

    Standaard

    Dikke twee weken geleden gezien...Na Lost in Translation mijn favoriete film van afgelopen jaar!

  19. #19

    Standaard

    Heb de dvd net in huis. Ga hem vanavond bekijken. Ben benieuwd.

  20. #20

    Standaard

    Dit is duidelijk een film die je moet liggen. Ga er iig niet heen om een Jim Carrey te zien als in Liar Liar of Ace Ventura. Heb m gister gezien en vond t echt een baggerfilm. Ik kon mn aandacht er bijna niet bijhouden en tijdens de film liepen er ook een aantal mensen weg. Trouwens wel leuk om Jim Carrey eens in een totaal andere / serieuze rol te zien spelen. Hiermee bewijst hij dat hij echt een goede acteur is. Aan de cast en de acteerprestaties lag t dan ook niet, maar t verhaal en de opbouw sprak me gewoon totaal niet aan. Maar goed, das mijn mening, kan me wel voorstellen dat sommige mensen m wel erg goed vinden, maar ik iig niet...

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Worm
    Trouwens wel leuk om Jim Carrey eens in een totaal andere / serieuze rol te zien spelen. Hiermee bewijst hij dat hij echt een goede acteur is.
    En The Majestic dan, of The Truman Show?
    Het is niet nieuw hoor dat Carrey zich waagt aan meer serieuze rollen!
    Zelfs in Bruce Almighty was ie vrij serieus bezig.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Salaman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Worm
    Trouwens wel leuk om Jim Carrey eens in een totaal andere / serieuze rol te zien spelen. Hiermee bewijst hij dat hij echt een goede acteur is.
    En The Majestic dan, of The Truman Show?
    Het is niet nieuw hoor dat Carrey zich waagt aan meer serieuze rollen!
    Zelfs in Bruce Almighty was ie vrij serieus bezig.
    Man on the Moon was ook wel sterk vond ik... Daar daar kon ie ook nog de comedian uithangen, maar de sfeer van de film was redelijk bedrukkend. Carrey als serieuze acteur vind prima. Carrey als 'grappige' acteur een stuk minder.

  23. #23

    Standaard

    Tot nu toe kan ik zeggen dat ik zowel de serieuze als de komische Jim Carrey heel goed vind.

    Dus of het nu The Majestic is of Ace Ventura ... allebei toppertjes.

    Naar deze Spotless zal ik moeten wachten op de DVD release.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  24. #24

    Standaard

    Ik heb de film gewoon in Pathe de Kuip gezien. Wel in een achteraf zaaltje wat de film eigenlijk niet verdiend heeft.

  25. #25

    Standaard

    Ik heb de film gisteren gezien en vond hem echt geweldig. Ik wist trouwens niet dat de r1 versie al op dvd te verkrijgen was. Zou er nog een speciale uitgave komen? Er is best wel veel over het onderwerp te filosoferen en kan me niet voorstellen dat er geen betere versie is, zeker gezien het feit dat ie ook behoorlijk ook staat op IMDB.


    Ik wacht nog even met aanschaffen denk ik.

    Wat trouwens heel opvallend was met de voorstelling is dat er zoveel mensen bleven zitten totdat de aftiteling helemaal was afgelopen. Meestal loop ik plus vrienden zo'n beetje als laatste weg, maar dat was gisteren niet het geval. Heel opmerkelijk.

    Het kijken en kopen op DVD zeker waard.
    Freddy Krueger: [to Jason] Penny for your thoughts?

    (updated on 24-08-2002)

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •