Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 37 van 37 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Het lijkt erop dat Warner is gestopt met het vermelden van de hoofdstukken op de verpakking. Alle titels die eerst in een snapper verkrijgbaar waren en nu in een keepcase worden uitgebracht vermelden geen hoofdstukindeling meer op de verpakking en ook bij nieuwe releases wordt dit niet meer gedaan. De enigste maatschapijen die dat nu nog doen is Columbia TriStar en Paramount. De rest niet of nauwelijks.
    Het is inderdaad jammer dat Warner bij de keepcases geen hoofdstukindeling meer toevoegd. Bij de laatste (gewone) releases van Buena Vista en Paramount zitten trouwens ook geen inlays meer bij met de tracklisting. Erg jammer.
    Het doet verder aan de film en uitgave niks af. Een hoofdstuk opzoeken via het dvd menu kan natuurlijk ook altijd nog, al is dat wat bewerkelijker.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum
    Een hoofdstuk opzoeken via het dvd menu kan natuurlijk ook altijd nog, al is dat wat bewerkelijker.
    Behalve bij Warner Bros.-DVD's. :wink:

  3. #28
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Gekocht, gezien en genoten.

    Entertainment zoals het nog weinig gemaakt wordt. 8)



    Ik verwacht nu eerdaags wel de mannekes die gewoonlijk Glimmerman met S. Seagal als topfilms erkennen die wederom een film van klasse weer pogen weg te stemmen met een serie 0 stemmen.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  4. #29

    Standaard

    Iemand de Engelse versie al thuis? Heeft deze wel de sleeve als verpakking, zoals andere Warnerklassiekers? En is de Engelse versie ook Nederlands ondertiteld?
    IMDb Top 250: in bezit 234, besteld 0
    Co-StarTrader

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralph71
    Iemand de Engelse versie al thuis? Heeft deze wel de sleeve als verpakking, zoals andere Warnerklassiekers? En is de Engelse versie ook Nederlands ondertiteld?
    Zie http://www.sendit.com/video/item/7000000090601

    Kennelijk dus wel ja.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralph71
    Iemand de Engelse versie al thuis? Heeft deze wel de sleeve als verpakking, zoals andere Warnerklassiekers? En is de Engelse versie ook Nederlands ondertiteld?
    Zie http://www.sendit.com/video/item/7000000090601

    Kennelijk dus wel ja.
    Klopt het dat er nergens iets over de verpakking staat? Ik zie nergens staan dat de dvd in een sleeve verpakt zit i.p.v. die standaardverpakking in Nederland...
    IMDb Top 250: in bezit 234, besteld 0
    Co-StarTrader

  7. #32
    gso
    Guest

    Standaard fout naampje

    Klein foutje in de recensie. De acteur die het "hulpje" van David Niven speelt, heet niet CantinAflas maar Cantinflas. Een Cantina is heeel wat anders

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chimera01
    Gekocht, gezien en genoten.

    Entertainment zoals het nog weinig gemaakt wordt. 8)



    Ik verwacht nu eerdaags wel de mannekes die gewoonlijk Glimmerman met S. Seagal als topfilms erkennen die wederom een film van klasse weer pogen weg te stemmen met een serie 0 stemmen.
    En Glimmerman is nou net een film die wel aardig is

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralph71
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralph71
    Iemand de Engelse versie al thuis? Heeft deze wel de sleeve als verpakking, zoals andere Warnerklassiekers? En is de Engelse versie ook Nederlands ondertiteld?
    Zie http://www.sendit.com/video/item/7000000090601

    Kennelijk dus wel ja.
    Klopt het dat er nergens iets over de verpakking staat? Ik zie nergens staan dat de dvd in een sleeve verpakt zit i.p.v. die standaardverpakking in Nederland...
    Niemand de Engelse versie thuis?
    IMDb Top 250: in bezit 234, besteld 0
    Co-StarTrader

  10. #35

    Standaard

    Goeie film maar toch minder leuk als ik me hem herinner. Het ziet er natuurlijk wel fantastisch uit: ik zou niet direct een film kunnen bedenken met betere productiewaarden dan deze. Misschien Dr. Zhivago ofzo. Maar goed: als film vond ik hem dus een tikkeltje tegenvallen. Het is een leuke avonturenfilm maar hij is op veel punten toch wel een tikkeltje te droog en te langdradig.

    Prima dvd verder. De commentaartrack is erg interessant en de Todd-documentaire ook. Da's trouwens een van de oudste filmdocumentaires die ik ooit heb gezien (naast die van The longest day dan).

  11. #36
    Lama
    Guest

    Standaard Around the world in 80 days versus Charlie Chaplin

    Heb deze film voor het eerst gezien toen ik 6 jaar was, iemand vertelde mij daarna dat Charlie Chaplin ook (naast Victor Young) muziek had geschreven voor deze film. Er scheen toen onenigheid over te zijn, is zelfs een rechtszaak geworden of zo, is er iemand op het forum die hier iets meer van weet?
    mvg Lama

  12. #37

    Standaard

    Eén van mijn favoriete films nu in een knappe versie verkrijgbaar in een dubbel-disc DVD , gebaseerd op het boek van Jules Verne. Warner heeft wederom een klassieker de waardering gegeven dat hij verdiende. Iedereen die ook wat naam had in Hollywood maakt blijkbaar een cameo-rol in deze klassieker , het lijkt wel een eindeloze lijst en hen opnoemen is bijna onbegonnen werk. Werd beloond met 5 oscars , en die waren zeker niet onverdiend. Spijtig genoeg worden er deze dagen zo geen films meer gemaakt zoals deze, in een tijd dat er nog geen speciale effecten waren . Bijna een perfecte cast , David Niven als Ph. Fogg en de vrijwel onbekende Cantinflas als Passpartout. Spijtige is dat Warner wat weinig aandacht heeft gegeven aan de verpakkiing van deze DVD want die verdiende wel beter.
    liefhebber van de echt cinema en de echte grote klassiekers

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •