Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 180 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Butterfly Effect

    Brilliante film, zeker een van de beste van dit jaar. Een soort Requiem for a Dream meets Donnie Darko. Aanrader, maar dan wel de Director's Cut kijken, want de Bioscoopversie heeft en typisch 'Amerikaans Shopping mall test publiek' einde.

  2. #2

    Standaard

    helemaal mee eens!
    Eindelijk weer eens een verrassend product uit Hollywood.
    Ook ***cher weet te imponeren in zijn rol.
    Echt een aanrader.

  3. #3

    Standaard

    Topfilm met de nodige twisten in het plot.
    Blijft leukt tot de laatste seconde !

    Zo zie je maar dat Ashton K(u)tcher (Dude where is my car & That 70's show) toch ook een serieuze rol kan spelen.

    DAMN you sencuur op de forum

  4. #4

    Standaard

    Super film - gisteren in de bios gezien ( in België / Hasselt), dus het maakt me nieuwsgierig welk verschil in einde de Director's cut heeft.

    Kan iemand me dat -in spoilers natuurlijk- antwoorden of een pm sturen. Heb wel een vermoeden trouwens......

    Zo'n sterke rol van ***cher zeker niet verwacht.
    Typisch een film waar je alle plotlijnen kunt blijven beredeneren.
    Send a maniac to catch a maniac...

  5. #5

    Standaard

    ik heb ook gigantisch genoten bij deze film, een van de betere die ik dit jaar heb gezien

  6. #6

    Standaard

    Hoop 'em morgen binnen te krijgen en dan gooi ik 'em meteen effe in de speler. Ben erg benieuwd geworden door alle gemengde reviews op het Internet.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  7. #7

    Standaard

    Deze morgen heb ik de dvd ontvangen maar heb wel moeilijkheden met de ondertitels. Ik kan ze nergens vinden in de Menu? Nochtans is het overal vermeld dat er engels en spaanse ondertitels zijn. Kan iemand mij helpen?

  8. #8

    Standaard

    Tot nu toe is dit voor mij de film van het jaar 2004.
    Lange tijd geen film meer gezien die zo'n indruk op me maakte !
    Briljant !!

  9. #9

    Standaard

    Eergisteren gekeken en wat een geweldige film. Ashton speelt niet zo slecht als vele critics beweren, integendeel zelfs. Zelfde geldt voor de andere acteurs/actrices. Heb trouwens de Director's Cut gekeken want die scheen toch wat beter te zijn dan de Theatrical Cut. Binnenkort zal ik de andere versie maar eens gaan bekijken, ben erg benieuwd. Blijft in ieder geval in m'n collectie, toppertje

    Jammer inderdaad dat er geen ondertiteling op de DVD zit (wat wel op het hoesje staat aangegeven). Audio moest dus wat harder om het allemaal goed te kunnen verstaan.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  10. #10

    Standaard

    Aardige film. Leuk en redelijk origineel verhaal met een aantal redelijk tot goed uitgewerkte personages. De film bekijkt op een interessante manier de invloed van omstandigheden op het karakter van mensen.

    Het idee werd alleen net een beetje te lang uitgekauwd, een [spoiler:274658888b]tijdsprong[/spoiler:274658888b] minder was beter geweest . Verder vond ik Ashton compleet ongeschikt voor de rol. Het einde (van beide versies) had ook beter gekund, maar ook erger ...

  11. #11

    Standaard

    ik heb em net gekeke,directors cut,wat een goede aparte film zeg

  12. #12

    Standaard

    Ik vond Ashton juist heel goed voor deze rol..............goede acteur !

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    Ik vond Ashton juist heel goed voor deze rol..............goede acteur !
    Ik vond hem ook niet slecht acteren (ook niet briljant ofzo). Het probleem is meer dat hij teveel flauwe comedy gedaan heeft, en dat je als je dat hoofd ziet elke keer weer een "dude... sweet" opmerking verwacht .

  14. #14

    Standaard

    Absoluut een vermakelijke film, al kan het niet meer echt orrigineel meer zijn te noemen. Dit 'genre' werd eerder al succesvol door Final Destination op het doek gebracht. Natuurlijk zijn er genoeg verschillen tussen beide producties, maar het idee is hetzelfde: 'persoon 'ziet' wat er in de nabije toekomst gebeurt (=ongeluk) en probeert dit te voorkomen' versus 'persoon gaat terug in het verleden om een 'fout' (=ongeluk) te corrigeren.'
    Beide films spraken mij zeer aan, alleen hoop ik dat ze geen sequel van Butterfly Effect gaan maken. De sequel van Final Destination was wel qua actie vetter, maar het verhaal helaas niet.

  15. #15

    Standaard

    Absoluut een geweldige film. Tuurlijk er is wat afgekeken van andere films, maar het blijft toch een origineel verhaal op zich. En de manier waarop het allemaal gedaan is, is uitstekend te noemen. Ashton speelt zeer goed en de rest van de cast zet ook een puike prestatie neer. Eén van de beste films van dit jaar tot nu toe? Zeker weten! Een vette aanrader.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  16. #16

    Standaard

    Hebben jullie de DVD soms al?!? Legaal?!?
    Ik zag net een trailer. Het leek we wel wat, maar niet voor in de bios...

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Hebben jullie de DVD soms al?!? Legaal?!?
    Ik zag net een trailer. Het leek we wel wat, maar niet voor in de bios...
    De R1 versie is al een paar weken uit.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  18. #18

    Standaard



    Yup.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  19. #19

    Standaard

    Vond dit idd echt 1 van de beste films die ik gezien heb. Maar welke eindes zijn er dan?
    River:
    Bullet in the brainpan.....Squish.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sander_kok
    Vond dit idd echt 1 van de beste films die ik gezien heb. Maar welke eindes zijn er dan?
    Director's Cut & Theatrical Version

    Theatrical heb ik zelf nog niet gezien.. weet ook niet of ik die ga kijken, ik vond de Director's Cut toch wel een perfect einde:

    [spoiler:b1ef1b70a2]Hij 'flashbacked' terug naar de geboorte van hemzelf, via een video waarop hij zijn moeder ziet die eigenlijk hem baart. En hij pleegt zelfmoord in zijn moeders buik door zichzelf te stikken, waardoor eigenlijk al zijn vrienden en zijn moeder een gelukkig leven leiden. Een soort van somber gelukkig einde.[/spoiler:b1ef1b70a2]
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  21. #21

    Standaard

    Oh, ik heb een ander einde gezien en vond die op zich ook wel goed. Is denk ik alleen iets minder morbide Toch maar even de dvd kopen (regio 1)
    River:
    Bullet in the brainpan.....Squish.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Citaat Oorspronkelijk gepost door sander_kok
    Vond dit idd echt 1 van de beste films die ik gezien heb. Maar welke eindes zijn er dan?
    Director's Cut & Theatrical Version

    Theatrical heb ik zelf nog niet gezien.. weet ook niet of ik die ga kijken, ik vond de Director's Cut toch wel een perfect einde:

    [spoiler:475ba5b2aa]Hij 'flashbacked' terug naar de geboorte van hemzelf, via een video waarop hij zijn moeder ziet die eigenlijk hem baart. En hij pleegt zelfmoord in zijn moeders buik door zichzelf te stikken, waardoor eigenlijk al zijn vrienden en zijn moeder een gelukkig leven leiden. Een soort van somber gelukkig einde.[/spoiler:475ba5b2aa]
    Ik heb de Theatrical Cut eergisteren gezien, maar vond het einde toch niet zo goed als die van de Director's Cut. Het einde van de DC was voor mij toch beter, eigenlijk om dezelfde reden als bij jou. Dus ik hou het voortaan bij de DC
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  23. #23

    Standaard

    ben erg benieuwd naar deze prent...


  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    ben erg benieuwd naar deze prent...
    Ik dus ook...

  25. #25
    poiuyt
    Guest

    Standaard

    ik heb net directors versie gezien, maar hoe is het gewone einde dan?

Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •